/spanien/barcelona/forum/18036.aspx/spanien/barcelona/forum/18036.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
8/20/2009 00:44
Ibra var helt klart på hugget. Han stod redo för löpningar men bollarna kom inte och då gick han ner och hjälpte till. Det enda som var negativt med denna match var som sagt att Ibra och Alves inte hittade varandra så bra. Men jag är helt säker på att dem kommer fixa det.
Barcelona H.Alavi - R.I.P
8/20/2009 00:44
Samuel Eto´o My Hero!

Önskar du dig att Zlatan ska misslyckas i Barca?

Rambla - K9

Håller med dig, pajas typer som har förstört forumet, tyvärr.
Barcelona Rambla - K9
8/20/2009 00:43
Hetfield

Haha, det är inte ens lönt att diskutera med några här inne när det gäller nya spelare som ej är fulltränade ännu och som spelat sina första minuter i klubben. Intelligensnivån är skrämmande låg på sina håll.
Barcelona Smogen
Hetfield

äsch....man kan ju inte åka tillbaka i tiden, men resten av grejerna du sa borde den jävla sopan ha gjort för länge sen. patetiskt att han inte gjorde hat trick idag, han borde fan gjort ett par mål i 1:a halvlek också, skiter i om han satt på avbytarbänken.
Barcelona Messidinho_10
Jaha vad ska man säga jag är självklart jätte missnöjd men om man tänker efter så gjorde våra juniorer det skit bra, tänk dem har talangerna om 2-3 år fyfan säger jag bara.
225
8/20/2009 00:42
Gott besked inför framtiden, ManCity skulle kunna kallas ett topplag och vi spelar juniorer.
Barcelona FC-Barcelona
Måste säga att de va lite små roligt att titta på Zlatans första 10 min, han var rätt vilse men kom in i matchen väldigt bra, det ser väldigt bra ut för oss för samarbetet mellan Zlatan å messi var inte det bästa men dem kämnade fram till bra resultat.
Thiago vår nye (DECO)? =)
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
Det som stör mig så jävla mycket med detta forumet är om man är emot zlatan köpet eller har några negativa åsikter blir man genast attackerad.

Jag hoppas zlatan misslyckas men barca lyckas jag ska inte ljuga men det kommer bli jävligt svårt.

Barca_4_lajjf //
Eto'o gjorde faktiskt mål i sin första serie match men det 'r två olika saker eto'o komm från mallorca utan någon större press medan zlatan bytts ut mot eto'o plus 400 miljoner två olika världar där!.
Alle #8
Men snälla lägg ner skitsnacket om Zlatan?

1. Han spelade EN halvlek med halva Barcas B lag UTAN utan Xavi, Iniesta, Henry, Pique (ett bra tag) osv mot ett ordinarie Man City som backade hem med nästan hela laget konstant. Plus alla vet ju vilket inflytande Xavi och Iniesta har över Barcas spel.

2. Han har precis kommit tillbaks från sin skada och den har inte ens läkt 100%.

3. Han har bara gjort 2-3 träningar totalt sett. Han har ju inte spelat en riktig match på hur länge som helst och byte av land, liga, fotbollslag underlättar ju inte saken?

4. Barca spelar helt annorlunda fotboll jämfört med Inter och han måste vänja sig vid Barcas spelsätt och spanska fotbollen.

5. Han måste smälta in och det tar lite tid. Skulle inte bli förvånad om Zlatan skulle komma igång rejält efter 2 matcher eller något. Skärpning nu!
Barcelona Rambla - K9
Ämne: Gai måste absolut sp....
Han har nyss fyllt 18 år och har knappt växt färdigt för tusan. Skulle tippa på fystränare och läkare har bättre koll på honom än vad tex du har.
Barcelona Smogen
8/20/2009 00:41
Barcanist

han och Bojan....äh va fan, släng in Pedro, Thiago, Muniesa, Jeffren och JDS också....
Barcelona Hetfield
8/20/2009 00:41
Hur gamla är ni?

Vad vill ni att Zlatan ska göra..hoppa in , dribbla förbi 6 spelare och klacka in ett mål, bota cancer, flyga till Mars, skapa en tidsmaskin, döda hitler etc.
Barcelona Barcanist
8/20/2009 00:39
Gai måste absolut spendera mer tid i gymmet, han är ju riktigt klen :p
Barcelona Smogen
8/20/2009 00:38
JALLA

står att du är 15 år, sluta bete dig som en femåring
Atlético Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
Ämne: Jag kan i ärligheten....
Cocco

håller med dig var/är emot ibrahimovic köpet, Eto'o + 40 mille laporta,guardiola,bergestain you 3 got hustled
Barcelona Barca-nist
Barça! (MQUC3)

möjligt men jag vet att förut har de använd skorna för sådan datalagring men även vid magen/bröstet.
det finns sånt att köpa på vanlig sportbutiker.
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
8/20/2009 00:37
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Nej, denna titel räknades inte in, så sextitels drömmen är kvar i allra högsta grad. På söndag kan vi säkra den första på hemmaplan. ;)
Barcelona Barca_4_lajjf
Snälla nån är ni redan emot Zlatan värvningen? Gjorde Lejonet mål på sin första match med Barca? Nej jusste!
Barcelona Ciao-V
Många lag kommer att spela precis så här som City gjorde på Camp Nou. Tio män bakom bollen och kontringspel. Inte minst Real Madrid, kan jag lova. Vi kommer väl ihåg första El Clasico på Camp Nou.

Det här var således en nyttig match för Pep.
Det är det som är syftet med träningsmatcher.

Bona nit!
Barcelona pokke
Tycker vi absolut inte behöver någon ny mittfältare. Thiago och Jonathan kan sköta det utmärkt. Väldigt imponerad av Thiago, Jeffren och Jonathan idag.
Barcelona Barcanist
JALLA

Så du menar att han ska vända sig om och skjuta? Hade han gjort de hade ju Given hunnit fram och tagit bollen. Allt går så snabbt på plan!
Barcelona H.Alavi - R.I.P
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Joan Gamper Trophy bör inte tas på allvar, jag själv räknar inte den som en titel.

manolo el 10

Nepp, det tror jag inte. Du är en av många som bedömer en spelares framtid genom en match o håller man på så då är det bara pinsamt.
Barcelona Barça! (MQUC3)
8/20/2009 00:36
Sakna Etoo ?

Knappast, Zlatan ägde fan idag. Som sagt kolla spelarna runt omkring han.

JAG ÄR MYCKET NÖJD ! :D Synkar perfekt med Messi ju !
Barcelona Smogen
8/20/2009 00:36
jag kommer inte ens kunna vara missnöjd med denna matchen imorgon, inte med tanke på hur jävla bra Jeffren, Gai, JDS och Thiago presterade ikväll.

Dessutom hade Zlatan och Messi några gånger ett rätt lovande kortpassningsspel med varandra....om han bara börjar jobba defensivt också kommer detta bli hur bra som helst....
Barcelona Ordem e Progresso
8/20/2009 00:35
Ja vad ska man säga. Inte mycket av en värdemätare. Hela truppen luftas och många av ungdomarna gör det riktigt bra!

Otroligt imponerad av Thiago och även Jonathan. Tror definitivt att Thiago är redo att flyttas upp, efter det spelet han visade upp. Jonathan även han väldigt säker med boll och fördelade bollen bra, gjorde det inte för svårt för sig. Och vilket skott dessutom!

Gai ville mycket, men såg väldigt nervös ut, men kan definitivt bli någonting utav honom! Jeffren, fullduglig reserv som ytter.

Vi ägde hela matchen, men fick tyvärr inte riktigt till sista passen någon gång, i andra halvlek är det ju ett lag på planen.

Men för närvarande är jag hursomhelst inte orolig för värvningar, för Jeffren, Thiago, Jonathan m.m har i alla fall övertygat mig om att dem håller för a-truppen!
Barcelona Barca-nist
Gamper räknas inte bland de 6 titlarna
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
Zlatan var inte så effektiv som de flesta trodde hetfield *host* men det är många månader kvar
Barcelona Cocco
Han va ju inte kaos.
Han skapade ju ett par målchanser på 45 mín.
Länktips: jalla
Barcelona Barça! (MQUC3)
8/20/2009 00:34
Barcelona10Messi

Vet du vad min pappa sa?

Att dom var till för att bröstvårtorna inte ska skava mot tröjan? Stämmer det ? Någon?
Barcelona Barcelona10Messi
8/20/2009 00:34
Orkar fan inte läsa folks inlägg, Zlatan har inte spelat på skit länge, ny klubb, ny liga, nytt allt och kolla vilka spelare han hade bakom sig typ, B-lag spelare ju.

Visste att den här snacket om "vi borde inte sålt Etoó " skulle komma. Orka fan. I mina ögon har Zlatan varit och är bättre och viktigare än Eto'o. Inget illa om kameuranen men så ser jag på det iaf.

God natt, första titeln ska tas på söndag ;)
Annons: