/spanien/barcelona/forum/18031.aspx/spanien/barcelona/forum/18031.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-06-03 09:46
Ämne: Ciao-V

Om du har ....
Jag vet, såg bilderna själv.
Jag får sluta att läsa rykterna helt enkelt. Men visst undrar man om en sådan skräckscenario ska uppstå igen;-.
Barcelona petersays
2009-06-03 09:03
Wvar det inte han som senast i vintras propagerade att han skulle stanna i milan hela karriären efter att ha nobbat city. det var där hans hjärta fanns."

Så sent som i förrgår sa han att han skulle stanna i Milan.
Barcelona davids87
2009-06-03 03:37
Tror lite affären handlar om att Milan sitter med minus på saldot efter uteblivna titlar osv de senaste åren. Men att dom även skulle få Robben och Sneijder på köpet känns.. desperat. Om inte jag minns fel, gick Perez till presidentval med löften om Cristiano Ronalod? En tidig värvning av Kaká vore ju isåfall ett alldeles utmärkt sätt av dölja en misslyckad Ronaldovärvning? Det här ska forskas och diskuteras gott folk!
Barcelona Pep.G
2009-06-03 01:13
A.Gaudi

Han får gärna gå till Real. Av alla värvningar som Real kan göra så är Kaka den jag är mest icke nervös för. Kaka är en duktig fotbollspelare ja, men jag tycker att Xavi och Iniesta är dubbelt om inte trippelt så bra som han är. En vänsteryttervärvning, två avbytare till ytterkanterna och ersättare för Guddy och Hleb ifall dem går är allt vi behöver.

Många här är nog nervösa för att spelarna kanske känner sig lite mätta men grabbar, det är faktist Pep.G som är tränare nu och inte F.Riijkard.

Jag hoppas på en "Fergie" karriär av vår Pep.G.
Barcelona A.Gaudi
2009-06-03 01:08
blir intressant att se kaka i madrid ifall han går dit. lite löjligt ifrån kakas sida men ändå intressant. var det inte han som senast i vintras propagerade att han skulle stanna i milan hela karriären efter att ha nobbat city. det var där hans hjärta fanns.

Är det inte bara en säsong då Kaka varit bäst av alla? utöver den och hans debutsäsong tycker jag inte han motiverar den här vansinniga budgivningen. Blir det en värvning för över 60 miljoner euro tror jag tyvärr det blir en flopp.

Men det är bra för la liga ifall fler stjärnor samlas här. dock helst i lag förutom barca och real.
Barcelona Pep.G
2009-06-03 01:05
Haha, men då skulle Pep kunna regsitrera sig som en spelande spelare. Om man kan det så skulle det vara riktigt fräckt av den gode Pep.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-06-03 01:01
Pep.G
Stämmer, han spelade då det fanns ont om backar i hans lag.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-06-03 00:58
Alltid roligt att följa reals spökjakter på stora spelare. Skulle ej förvåna om det hela visade sig leda ut till ännu ett misslyckande.

Det rycktas ju om att real erbjudit 650 millar + Sneider och Robben. Herregud säger jag isf. Och chelsea kontrat med bud på 1 miljard!

Ska bli riktigt fröjdigt att se vart det hela mynnar ut till. Är ryktet sant med 650 miljoner + Sneider och Robben kan man ju inget annat en att småle lite förnöjt. Det blir ju en klar försämring av real samtidigt som dom ej kan värva allt för mycket mer. Kaka har ju inte direkt visat drömform om man säger så dom senaste 2 åren utan snarare varit rätt så medioker.
Delarocha
2009-06-03 00:37
Men man måste väl vara registrerad som spelare ja.
Roland Nilsson gjorde ju som bekant det i GAIS men han var ju spelande tränare och var väl därmed registrerad som en spelare också så vitt jag vet.
Barcelona el Flaco
2009-06-03 00:35
Pep.G /

Jag har aldrig upplevt en spelande tränare i spanska ligan så länge jag har följt den, vet faktiskt inte hur det funkar eller om det går i Spanien. I England vet jag att det har hänt, men då måste tränaren även vara registrerad som spelare. Men som sagt, kan tyvärr inte ge dig ett definitivt svar.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-03 00:32
Säsongen tog slut för 3 dagar sedan, och redan har Pellegrini Ancelotti Leonardo tagit över stoklubbar som tränare. Gareth Barry klar för Man City, och Kaka 90% klar för Madrid. Asenjo även till Madrid fast Atletic.

Blir en ruskigt roligt sommar att följa. Bona nitt culés
Barcelona Pep.G
2009-06-03 00:25
el Flaco

Kommer ihåg att GAISs tränare som jag glömde namnet på, brukade hoppa in ibland för GAIS. Kan man göra så i La Liga också tror du ?

Tacksam för svar.
Messinho
2009-06-03 00:07
Dessa eto rykten tar jag med en stor nypa salt.
Delarocha
2009-06-03 00:00
Eller Aulas i Lyon. Han verkar mest bara vara hård och gneden dock.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-02 23:27
Ämne: Galliani måste ju va....Del Nido och Galliani måste ju vara de drygaste gubbarna i Silly Seasons historia hahhaha.
Rätt sköna gubbar:P
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-02 23:23
Galliani måste ju vara den drygaste personen att göra affärer med. Exakt samma ska med Ronaldinho förra året. Var också samma sak som nu, där han var klar för Chelsea, sedan Man city för att sedan tillslut hamna i Milan. Allt på en dag med Galliani i Camp nou.
Barcelona Hetfield
2009-06-02 23:20
Shit...kakavakan har fått över 20 000 läsare...hur desperata är Real?
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-02 23:18
Hahhaha Man ser besvikna maränger som lämnar Puertan en efter en haha.
Så dåligt de sköter sina affärer.
Ofta att man ska veta när ledningarna träffas, jag menar tänk om hela affären går i rök?
Vad händer då? för då kan man ju inte dementera att man ville värva spelaren.

Hoppas Hoppas att Kaka anländer till Real i år.
Jag menar man vill ju se ett starkare Real.
När jag säger bättre Real då menar jag förstås spelmässigt, man vill ju inte se en sådan gris fotboll när man repsenterar Spanska fotboll i allmänt.

Man vill ju inte se spelare såsom Derenthe Gago o.s.v Entra i Världens bästa match nämligen El Clasico.
De största spelarna ska lira denna match.
Barcelona joninho__90
2009-06-02 23:04
L!VOZ

Bra länk men slut där med :(
Barcelona el Flaco
2009-06-02 23:03
Pep Guardiola deltog i en välgörenhetsmatch som spelades i Malaga under dagen. Projektet heter Mas que un partido (mer än en match) och leds av Getafe-spelaren Celestini.

Michel, förre detta Madrid-spelare och nuvarande tränaren för Getafe, tränade det ena laget och Bernd Schuster tränade det andra. Pep spelade för Michels lag och hoppade in i andra halvleken. Några av hans lagkamrater var forna Madrid-spelare som Emilio Butragueño och Fernando Sanz.

Om både Xavi och Iniesta blir skadade under säsongen kanske man borde slänga in Pep som speldirigent. Bara som alternativ, istället för att köpa in Cesc för en massa pengar.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-02 23:02
LIVOZ

Slut där också...suck
Barcelona L!VOZ
2009-06-02 22:59
joninho__90

*länktips
Messinho
2009-06-02 22:57
Bojan är barcas framtid! men just nu så är han ingen som kan ändra en matchbild. Låna ut han till nån "mindre" klubb så han kan blomma ut ordenkligt. För henry håller inte mer än 1-2 säsonger till i barca då är det rätt läge för bojan att komma till barca och vissa vad han kan.
Barcelona joninho__90
2009-06-02 22:57
haha de sant gillar inte heller o se det på skärmen :P Hoppas den kommer in snart..
Barcelona Klint
2009-06-02 22:54
joninho__90

Yes, men nördig som man är gjordes detta bara några timmar efter det att den fanns tillgänglig. Ville inte göra om samma misstag som jag gjorde 2006 när jag väntade några dagar med att beställa tröjan som deklarerade dubbeln. Out of stock hade jag inte velat se på skärmen ännu en gång.
Barcelona joninho__90
2009-06-02 22:54
Ämne: Ska jag slå till ? ....
Jag lirar med såna och de är verkligen hårda och smala vid hälen och ger lätt skavsår. Så ja får tejpa för att undvika det. Eftersom du ska ha skor för att spela med polare rekommenderar jag andra ;) sen är det upp till dig.
Barcelona joninho__90
2009-06-02 22:51
Klint

Beställde du från officiella hemsidan? För när ja ska beställa så står det att den inte finns i lager..
Delarocha
2009-06-02 22:44
Messidinho. Bojan då?
Messinho
2009-06-02 22:41
In Llorente,Ribery,Saltor,) Sen beövs det någon på mittfältet som har en spelstil lik Xavis o Iniestas. Eto ska ju spela afrikanska mästerskapen kör med henry centralt i 2 månader och rotera där med Llorente satt henry orkar antal matcher. Sen eftersom henry kan spela centralt behövs en på kanten då är ribery helt perfekt.

Allså anfallet när eto spelar afrikanska spel ribery---Henry---Messi och en rotation mellan Llorente och henry det blir helt perfekt. Och självklart ska man förstärka defensiven med.
Barcelona attacante
2009-06-02 22:41

Måste säga att jag inte känner mig ett dugg oroad över Barcas mercato. Klubben har fingertoppkänsla och kommer inte att slösa pengar på flashiga spelare utan snarare vinnare och lagspelare.

Det ska bli kul!
Annons: