/spanien/barcelona/forum/18030.aspx/spanien/barcelona/forum/18030.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:32
el Flaco

Tack för att du rapporterar :)
Barcelona el Flaco
2009-06-05 13:31
Trippeln /

Som sagt, enligt det man har läst verkar det vara lite ovisst, men jag är tror nog ändå att han hinner tillbaka i tid. Det ska nog inte vara någon större fara, men man vill inte ta några risker med tanke på hur pass viktig han är för laget. Skulle nog tippa att han är 100 % frisk inför supercup matcherna under augusti.
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-05 13:30
Gonzalez_Barca

schysst inte ens jag visste att jag vart medlem så länge, dessutom hade jag ett account innan som blev spärrat men whatever.
Barcelona Cape
2009-06-05 13:30
Den största frågan, förutom den varför ni tjafsar om en skit-sak i timmar, är ju varför vissa vill ha bort Marquez? Det gör ont i mig när man ser meningar som "Marquez vill jag definitivt ha bort" osv..
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:29
Criff

Jag har inte tid att kolla inlägg från det förflutna som vissa andra har av vissa anledningar.
El Capitano
2009-06-05 13:29
Les Rambles börjar likna mer o mer Puertan.

Tagga ner lite och ta era onödiga tjafs via PM!
2009-06-05 13:28
MessiFP

marquez har varit helt okej absolut, glömmer inte säsongen 2006 då var han bäst!

men det känns som att han är lite skadebenägen ?
dessutom har vi P & P i mitten, och två unga mittbackar på bänken. milito kan oxå säljas men men nu ska jag inte prata om försäljningar innan folk hoppar på mig igen.
Barcelona el Flaco
2009-06-05 13:28
När det gäller Marquez så verkar det som om klubben ska erbjuda en kontraktsförlängning till 2012 (hans nuvarande kontrakt går ut 2010) och det lutar åt att klubben och spelarens agent ska komma överens inom en snar framtid.

*Länktips.

Barcelona Criff
2009-06-05 13:27
Trippeln, testa att använda funktionen längst ner där man kan kolla på inlägg som skrivits bakåt i tiden då :) Där kan du hitta massa godbitar.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:26
Criff

Nej tyvär visste jag inte att Ronaldinhoismx3 var en zlatan fan jag fick reda på det idag.
Barcelona kallesiete

Hoppas grande ibra blir klar idag. :)
El Capitano
Synd att Iniesta inte kan vara med i Confederations Cup. Han och Xavi är giganterna på mitten i det spanska landslaget dessutom Senna är skadad också.
Barcelona Criff
För dem 2 olika svaren hade inte med varandra att göra, skitsamma du fattar inte.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-05 13:25
Glider in här och säger att det där medgångssupporter anklageserna är hur löjliga som helst. Såklart om man bor i Sverige, ser tidningar som skriver om Barcelona varje dag, varje helg spelar de hur underbar fotboll som helst, såklart man börjar gilla laget. Vad gör folk som börja följa laget under 90-talet pga Ronaldo Figo osv mindre medgångare än dom som blir fans nu? Sen om man byter klubb nästa år är det en annan femma, men tex Ronaldinhomessix3 har vaarit medlem ca 2½ år. Han har alltså även fast vi kom 18p bakom ni vet vem och även fast vi torska mot laget som vann CL, fortfarande haft tröjan vid sitt namn. Eller kallar ni dom "speciella" personerna som är "fotbollsexperter" och börja gilla Getafe för deras insatser i UEFA cupen, också för medgångsfans?
Barcelona Exclusive
2009-06-05 13:25
Jag håller med dig MessiFP. Marquez ska inte säljas. El kaiser!
Barcelona Criff
2009-06-05 13:24
Trippeln, Förmodligen för att många som mig själv brukar vara här inne rätt ofta och läsa och föra diskussioner.
Och när man då väl kommer in vill man inte se en massa inlägg som handlar om i stort sett ingenting. Eller en massa upprepelser av vem som ska värvas och varför.
Jag tror de flesta redan visste för 3 dagar sen att Ronaldinhoismx3 var för en Zlatan värvning.
Tack, move on.
Criff

varför attackerar du mig då om det står i reglerna om personangrepp?
och du skrev generellt? varför skriver du att"HAN" måste utöka sitt ordföråd? :)

tänker inte ens lägga ner energi på dig mer för du talar för dig själv ditt egna språk
Barcelona Trippeln
El flaco

Kommer iniesta hinna tillbaks till försäsongen eller är det väldigt ovisst?
Barcelona MessiFP
2009-06-05 13:23
Ämne: det enda jag ville v....
Jo jag hade nog gråtit en skvätt om Marquez blivit såld, tycker du inte han varit grym iår?
Barcelona el Flaco
2009-06-05 13:22
Det är nu officiellt att Iniesta missar Confederations Cup. Det spanska landslagets läkare Oscar Celada bekräftade under en presskonferens att Iniesta har slagit upp sin skada och är därmed inte i någon tillstånd att spela med Spanien. Det verkar som om Iniesta kommer vara borta i ca 6-8 veckor och Barcelona hoppas att han ska hinna tillbaka lagom i tid till försäsongsträningen.
Barcelona Criff
2009-06-05 13:21
Ronaldinhoismx3, men det är precis det jag menar, om 40 pers attackerar dig, så kanske du borde inse att du kanske är lite jobbig med ditt drällande om nyförvärv?
2009-06-05 13:21
det enda jag ville var att vässa backupen.

tror INGEN hade gråtit om hleb guddy eller marquez skulle bli sålda.

som jag sagt innan tror dessa "mobbare" skulle få större orgasm än mig om dessa grabbar kom men whatever.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:20
Criff

Jag bryr mig inte vem du skrev till det är uppenbart att du är emot ronaldinhoismx3 och vad han skriver om i sina inlägg.Låt killen va ifred ingen har bett dig att kommentera hans inlägg.
2009-06-05 13:19
Criff

roligaste av allt är att jag inte ens lirar fm och man måste väl få försvara sin åsikt eftersom 40 pers attackerar mig?

jag attackerar massa folk, kolla på hur många som attackerar mig istället men whatever.

du vet bäst du vet allt :)
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:18
Igentligen vill jag INTE ha en konflikt med jag är så jävla förbannad att alla ska hoppa på en person.
Barcelona Criff
2009-06-05 13:18
Trippeln, nu skrev jag mitt inlägg generellt, Inte just till Ronaldinhoismx3 om du inte förstod det.

Ordförråd ja, för att där står ganska tydligt precis här ovanför där vi skriver forumregler, i dem reglerna står där att personangrepp är förbjudet. Så att han borde förbättra sitt ordförråd är det ingen tvekan om, eller helt enkelt läsa forumreglerna.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:17
Criff

Hur fan vet du om Ronaldinhoismx3 är 14 år + så fort någon går emot era ideer ni som är aktiva mycket här så börjar ni snacka om ordförråd och sånt där snack.Och Ronaldinhoismx3 vill bara att Fc Barcelona ska sälja 3 spelare Marquez och två till jag ser det inte som halva laget.Gör du för en halv trupp består av ca 25 spelare och 3 är inte halva truppen.Vässa på mattekunskaperna du..
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-05 13:16
Criff
Men låt honom vilja vad han vill han han kanske vill ha dom spelarna han sa? Och vem vet kanske han är trognare supporter än oss alla?
Barcelona Criff
2009-06-05 13:16
Sen är skillnaden om man som Ghazza t.ex skriver ett inlägg, där man lägger sin synpunkt på saken, än att sitta och skriva 20 inlägg om dagen och skriver exakt samma sak, Zlatan ska komma, Zlatan vill jag ha, Zlatan är bäst, Zlatan är grym, Zlatan är kung BLA BLA BLA! Vi har förstått, Zlatan är bra, move on..
Barcelona Criff
2009-06-05 13:12
Ronaldinhoismx3,
Med tanke på hur många personangrepp du skriver i dina inlägg så är frågan om du inte behöver bredda ditt ordförråd.

Det är det som är så konstigt med alla forum antagligen, så fort laget går dåligt, så är det realtivt lugnt här inne. Man kan ha meningsfulla diskussioner om vad som behöver ändras och vad som kan vara fel inom klubben. Alla är förbannade tillsammans osv.

Men så fort klubben gör framgång, så kommer där fram en massa FM pumpade 14 åringar som ska slänga iväg halva laget och stjärnspelare ska köpas på löpande band.
Och andra spelare som varit trotjänare en längre tid är bara kattmat.

Inte nog med det, men det är såhär det har sett ut ända sen CL vinsten. Något trött blir man.
Annons: