/spanien/barcelona/forum/18028.aspx/spanien/barcelona/forum/18028.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Capitano
2009-06-05 13:38
Cape

Önskar honom all lycka vart än han hamnar men han han förtjänade bättre ett lag än Galatasary.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:35
Criff

Förstår vad du menar.

Men orkar inte när folk ska hoppa på andra personer.
Barcelona Cape
Ämne: Officiellt: Rijkaard....
Ja, jag håller med dig. Jag skulle tyckt det var roligare om han gick till tex Milan.
Barcelona Ronaldinhoismx3
Trippeln

skitsamma bara det är inte ens värt att läsa killens inlägg längre.
Barcelona Cape
2009-06-05 13:34
Haha, det spelar väl ingen roll hur länge man har varit medlem här, man kan ha varit cule längre än så.
El Capitano
2009-06-05 13:33
Officiellt: Rijkaard till Galatasary!!
Det var oväntat..

*Länk
Barcelona Criff
2009-06-05 13:33
Trippeln, det är så man gör så slipper man en massa upprepningar som saker som redan diskuterats vettö.
Allt för att alla ska få en så trivsam läsning som möjligt så fort man loggar in här.

Hade känts ganska onödigt om det diskuterats Zlatan i 2 dagar på de föregående 2 sidorna, och sen kommer jag in och skriver, "Hur ställer ni er i en Zlatan övergång grabbar?", när det finns 2 dagars inlägg att läsa igenom om just den saken.
Du kanske borde testa det i fortsättningen.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:32
el Flaco

Tack för att du rapporterar :)
Barcelona el Flaco
2009-06-05 13:31
Trippeln /

Som sagt, enligt det man har läst verkar det vara lite ovisst, men jag är tror nog ändå att han hinner tillbaka i tid. Det ska nog inte vara någon större fara, men man vill inte ta några risker med tanke på hur pass viktig han är för laget. Skulle nog tippa att han är 100 % frisk inför supercup matcherna under augusti.
2009-06-05 13:30
Gonzalez_Barca

schysst inte ens jag visste att jag vart medlem så länge, dessutom hade jag ett account innan som blev spärrat men whatever.
Barcelona Cape
2009-06-05 13:30
Den största frågan, förutom den varför ni tjafsar om en skit-sak i timmar, är ju varför vissa vill ha bort Marquez? Det gör ont i mig när man ser meningar som "Marquez vill jag definitivt ha bort" osv..
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:29
Criff

Jag har inte tid att kolla inlägg från det förflutna som vissa andra har av vissa anledningar.
El Capitano
2009-06-05 13:29
Les Rambles börjar likna mer o mer Puertan.

Tagga ner lite och ta era onödiga tjafs via PM!
2009-06-05 13:28
MessiFP

marquez har varit helt okej absolut, glömmer inte säsongen 2006 då var han bäst!

men det känns som att han är lite skadebenägen ?
dessutom har vi P & P i mitten, och två unga mittbackar på bänken. milito kan oxå säljas men men nu ska jag inte prata om försäljningar innan folk hoppar på mig igen.
Barcelona el Flaco
2009-06-05 13:28
När det gäller Marquez så verkar det som om klubben ska erbjuda en kontraktsförlängning till 2012 (hans nuvarande kontrakt går ut 2010) och det lutar åt att klubben och spelarens agent ska komma överens inom en snar framtid.

*Länktips.

Barcelona Criff
2009-06-05 13:27
Trippeln, testa att använda funktionen längst ner där man kan kolla på inlägg som skrivits bakåt i tiden då :) Där kan du hitta massa godbitar.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:26
Criff

Nej tyvär visste jag inte att Ronaldinhoismx3 var en zlatan fan jag fick reda på det idag.
Barcelona kallesiete

Hoppas grande ibra blir klar idag. :)
El Capitano
Synd att Iniesta inte kan vara med i Confederations Cup. Han och Xavi är giganterna på mitten i det spanska landslaget dessutom Senna är skadad också.
Barcelona Criff
För dem 2 olika svaren hade inte med varandra att göra, skitsamma du fattar inte.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-05 13:25
Glider in här och säger att det där medgångssupporter anklageserna är hur löjliga som helst. Såklart om man bor i Sverige, ser tidningar som skriver om Barcelona varje dag, varje helg spelar de hur underbar fotboll som helst, såklart man börjar gilla laget. Vad gör folk som börja följa laget under 90-talet pga Ronaldo Figo osv mindre medgångare än dom som blir fans nu? Sen om man byter klubb nästa år är det en annan femma, men tex Ronaldinhomessix3 har vaarit medlem ca 2½ år. Han har alltså även fast vi kom 18p bakom ni vet vem och även fast vi torska mot laget som vann CL, fortfarande haft tröjan vid sitt namn. Eller kallar ni dom "speciella" personerna som är "fotbollsexperter" och börja gilla Getafe för deras insatser i UEFA cupen, också för medgångsfans?
Barcelona Exclusive
2009-06-05 13:25
Jag håller med dig MessiFP. Marquez ska inte säljas. El kaiser!
Barcelona Criff
2009-06-05 13:24
Trippeln, Förmodligen för att många som mig själv brukar vara här inne rätt ofta och läsa och föra diskussioner.
Och när man då väl kommer in vill man inte se en massa inlägg som handlar om i stort sett ingenting. Eller en massa upprepelser av vem som ska värvas och varför.
Jag tror de flesta redan visste för 3 dagar sen att Ronaldinhoismx3 var för en Zlatan värvning.
Tack, move on.
Criff

varför attackerar du mig då om det står i reglerna om personangrepp?
och du skrev generellt? varför skriver du att"HAN" måste utöka sitt ordföråd? :)

tänker inte ens lägga ner energi på dig mer för du talar för dig själv ditt egna språk
Barcelona Trippeln
El flaco

Kommer iniesta hinna tillbaks till försäsongen eller är det väldigt ovisst?
Barcelona MessiFP
2009-06-05 13:23
Ämne: det enda jag ville v....
Jo jag hade nog gråtit en skvätt om Marquez blivit såld, tycker du inte han varit grym iår?
Barcelona el Flaco
2009-06-05 13:22
Det är nu officiellt att Iniesta missar Confederations Cup. Det spanska landslagets läkare Oscar Celada bekräftade under en presskonferens att Iniesta har slagit upp sin skada och är därmed inte i någon tillstånd att spela med Spanien. Det verkar som om Iniesta kommer vara borta i ca 6-8 veckor och Barcelona hoppas att han ska hinna tillbaka lagom i tid till försäsongsträningen.
Barcelona Criff
2009-06-05 13:21
Ronaldinhoismx3, men det är precis det jag menar, om 40 pers attackerar dig, så kanske du borde inse att du kanske är lite jobbig med ditt drällande om nyförvärv?
2009-06-05 13:21
det enda jag ville var att vässa backupen.

tror INGEN hade gråtit om hleb guddy eller marquez skulle bli sålda.

som jag sagt innan tror dessa "mobbare" skulle få större orgasm än mig om dessa grabbar kom men whatever.
Barcelona Trippeln
2009-06-05 13:20
Criff

Jag bryr mig inte vem du skrev till det är uppenbart att du är emot ronaldinhoismx3 och vad han skriver om i sina inlägg.Låt killen va ifred ingen har bett dig att kommentera hans inlägg.
Annons: