/spanien/barcelona/forum/18026.aspx/spanien/barcelona/forum/18026.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-03 23:45
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
För det första säg inte att du menar allvar med att svennis e en bra tränare. För det andra ni kommer inte få maicon, INSE!
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-06-03 23:41
El Capitano

perez köpte RAMOS som mittback och jag tror real kommer att köpa maicon och sen andvända ramos som mittback igen.
Delarocha
2009-06-03 23:41
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID

Om ni ska köpa spelare som Villa, Kaka, Ronaldo etc kommer ni bli tvingade att sälja spelare som Robben, Huntelaar, Sneijder, Van Nistelrooy. Eller ska de spelarna sitta på bänken? Att ni köper in stora namn är definitivt ingen garanti för titlar. Ni borde lära er av förra året och året därinnan. Ni hade inte speciellt mycket superstjärnor men ni var ju iallafall ett lag vilket jag tvivlar på att ni kommer bli nu med dessa stjärnor. Den som lever får se.
2009-06-03 23:40
svennis har gjort stordåd för ifk göteborg, benfica och lazio..sen gjorde han det riktigt bra för man C.. bara kolla på noel gallagher från oasis som håller på man city. han tänker döpa sin nästa son till Sven (vad jag har hört iaf) sen vann han båda matcherna mot UNITED...hehe.. så ni som säger han är sämst. har inte sett mycket..men att han skulle bli tränare i real hade jag aldrig velat. men vem vet han kanske hade varit riktigt bra!
Barcelona Pep.G
2009-06-03 23:39
Jag förstår mig inte på alla dessa maränger som säger att vi är avnudsjuka över att dem får KANSKE får Kaka. Snälla, vi har Xavi och Iniesta, är inte dem minst dubbelt om inte trippelt så bra som Kaka är ?
2009-06-03 23:38
El Capitano
Men ta det lugnt dom ska köpa kaka,ronaldo,ribery,zlatan,villa,fabregas och några till :P
El Capitano
2009-06-03 23:37
VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Kaka är det sista som Real behöver! Vem ska ersätta Canna?
Man bygger ett lag från grunden och grunden är ett stabil försvar anser jag.
2009-06-03 23:35
El Capitano
Haha ok.
2009-06-03 23:33
ja självklar så kommer perez7zidane/valdano välja spelarna.. och jag tror nog inte pellegini blir så missnöjd med dem spelarna som det ryktas om.. en tränare kan få sparken inom en vecka så jag tycker defenitivt att presidenten ska köpa spelarna men tränare kan ha sina önskemål.
El Capitano
2009-06-03 23:32
VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!

Nej, mr burns (svennis) är en smart man, han väljer lag som betalar mest och kräver minst.
Han kommer att mjölka nån PL lag som vanligt
2009-06-03 23:30
El Capitano
Haha eller svennis han behöver nog ett jobb
2009-06-03 23:30
Visca_Barca
haha ok, deal;)
El Capitano
2009-06-03 23:28
Hoppas att Lagerbäck tar över Real när Pellegrini får foten :)
Vem vågar jobba för en psykopat som Perez??
Barcelona Visca_Barca
2009-06-03 23:28
vamoooos

Hahah redan ? du säker han får sparken i oktober o jag säger i September =).
2009-06-03 23:26
Jag tror verkligen det blir så som Delarocha sa i slutet att dom bränner några miljarder på spelare som PEREZ vill ha och inte pellegrini och sedan så får pellegrini sparken
Delarocha
2009-06-03 23:25
Rambla

Ja jag är mycket skeptisk till om Pellegrini är en man för att leda ett lag bestående av såna här superstjärnor. Real snackar ju dessutom att man ska ta titlar direkt. Pellegrini har ju faktiskt inte tagit någon stor titel med Villarreal. Visserligen svårt men ändå. Det beror nog mycket på om han får de spelarna han själv vill ha vilket jag tvivlar på så länge Perez håller i kulorna.

Det gäller ju verkligen för Perez att ge Pellegrini chansen för det spelar ingen roll hur mycket pengar de bränner på truppen om de sparkar tränaren efter några mindre bra resultat vilket risken är överhängande att så kommer ske.
Känns som att det kan exakt hur som helst, antagligen går det inte så jävla bra för Barcelona ska ju fortfarande slås och även vi kommer ju förstärka truppen. Ska bli intressant att se vad som händer i Real om de bränner någon miljard - två miljarder på spelare och sedan sparkar Pellegrini efter en misslyckad säsong.
2009-06-03 23:23
Visca_Barca
Ok tack för mina 100 kr säger jag redan nu
El Capitano
2009-06-03 23:22
Sen skrev Kviborg en artikel om R.Madrids målvakterna och deras prestationer under säsongen! Måste man man på R.Madrid red skriva artiklar för att skriva och synas?

"Akta er för el Madridismo"
Barcelona Rambla
2009-06-03 23:19
Delarocha:

Just det, när vi ändå är inne på Pellegrini. Helt klart en mycket duktig tränare men jag har alltid sett på honom som bygger ett lag på lång sikt med väldigt små medel. Detta i en lite mindre klubb som Villarreal faktiskt är, även om de har gjort det förbaskat bra. Där byggde han upp Villarreal utan allt för stora krav och han fick tid på sig.

Hur klarar han en megaklubb som Real Madrid? Får han välja spelare själv? Inte de cracks som köps in i alla fall. Han får nog ta besluten när det handlar om komplementspelare, de sk vattenbärarna. Perez och Valdano med hjälp av Zidane kommer att värva cracks. Ska bli intressant att se hur Pellegrini klarar pressen att leverera redan nästa säsong i Madrid. För den kommer han att ha. De snackar ju redan om trippeln de ska vinna.
Barcelona Visca_Barca
2009-06-03 23:19
vamooooooz

ska vi slå vad?

100 kr?
Delarocha
2009-06-03 23:18
El Capitano. Antagligen, det är ganska många på Puertan verkar det som.

Visca_barca. Vi har precis vunnit trippeln och det har gått typ 4 dagar sen säsongen tog slut. Kontraktsförhandlingar är det första steget. Antagligen fastställs först truppen inom laget, t.ex stannar Eto'o, stannar Hleb, Gudjohnsen etc.

Det lär hända saker. Fönstret öppnar inte förrän första juli.

Yaya Toure

Hade ju blivit allt annat än glad om vi fick Drogba. Där kan vi snacka om en kontroversiell och gnällig spelare som dessutom är skadedrabbad och ojämn. Sen är han både dyr och gammal. Nej tack.
Barcelona Yaya_toure
en fråga till er alla inte för att de här skulle hända men va skulle ni säga om drogba kom till barcelona?
Visca_Barca
Vrf ska vi ha brottom med att köpa spelare?? Vi har precis vunnit trippeln ta det lugnt;)
Barcelona Visca_Barca
2009-06-03 23:16
Grabbar jag sittero tänker på nåra saker.
Varför sätter inte laporta o co igång spelarköpet?
ribery?villa?benzema?ibra?fabre? men nej inget har hänt det går så segt för oss.
ser ber jag gud att vi inte köper forlan.

men men laporta o co vet mkt bättre =)
El Capitano
2009-06-03 23:16
Är Hassan Alavi arbetslös eller? Killen har suttit vid datorn och kommenterat varje propaganda rykte från Marca och AS om fantasi värvningar i dagar...*gäsp*
2009-06-03 23:15
Haha vem vill sätta pengar på att pelligrini får sparken inom dom tre första måndaderna av nästa säsong?
Delarocha
2009-06-03 23:14
Rambla//

Ja just det jävlar. Glömde det, synd bara att han inte är nästa Redondo spelmässigt :/ Stackars maränger.

Ne, men Real lär definitivt få ihop ett bra lag innan sommarn är slut, att det kostar är ju bara att förvänta sig. Sen återstår väl det bara för Pellegrini att få ihop alla divor. För divor är ju det enda Real köper.
Barcelona Squez
2009-06-03 23:13
Villavaka nu också? Vi lär ju få se en hel uppsjö av vakor från marängerna. Turligt nog behöver man bara läsa det man vill :D
El Capitano
2009-06-03 23:13
Tänk om Kaka stannar i Milan som alla tränare som dissade Madrid :D hahahaha
Jag är inte orolig en sek på Madrid tillsammans med Kaka och Christina Gnälldo.
Barcelona tarrak
2009-06-03 23:12
Finns ingen anledning att sitta och moralisera över Madrids köp. Ser ingen moralisk skillnad i att köpa spelare för 200 mille, eller 700. Tvärtom glädjer jag mig att det verkar vara samma gamle Perez som spenderar miljarder på att köpa namn utan tanke. Kakas y Fauberts är namnet på det nya projektet där Pelligrini får sparken innan oktober är slut och hinner få ett mindre kompani ersättare innan Galacticos 2.0 är över. Men tröjförsäljningen kommer att bli fin och det är trots allt det viktigaste.
Annons: