/spanien/barcelona/forum/18014.aspx/spanien/barcelona/forum/18014.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2009-06-07 15:50
Canaletes.

Skulle väl vara VM final
Delarocha
2009-06-07 15:49
Jacoob.

Ja det var det.
jacoob
okej såg det nu :)
Canaletes
HAHAHAH!!!

Är de nåt som fattas för han? CL Final, Grand Slam Final, F1, TV Studio...
jacoob
någon som vet om det var jimmy jump som sprang in på planen i tennismatchen ?
Barcelona Yaya_toure
lameG^

du skriver Henry som supersub! ja vill själv ha in nya spelare men när du skriver in med ribery sen så spelar vi ribery eto messi? de ja vill komma fram till är att Henry kommer ej sitta bänk och ja håller med dig om att vi måste ha en bredare trupp till nästa säsong ja men henry agerar som supersub NEJ TACK! henry ska starta han har mycket kvar att ge guardiola litar på honom och ja litar på honom!
Delarocha
Jimmy Jump i Paris.
Barcelona Barça! (MQUC3)
JIMMY JUMP!!!!!!

HAHAHAHAHAH SPRINGER IN UNDER TENNISEN, FAN VA SKÖN HAN ÄR :P
Barcelona Bernie
2009-06-07 15:48
Jimmy Jump i Paris! ;D Hahah!
Barcelona Sentuary
2009-06-07 15:41
Ämne: Ämne: Lameg^
....Låt honom göra det, han skriver iallafall något vi kan diskutera om.
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-06-07 15:39
Jag hade inte haft något imot om Aguero kom då det är en bra spelare. Men samtidigt så tycker jag det finns bättre smartare värvningar därute. Värvningar som tillför mer. Aguero må vara bra men vad tillför han till vårt lag som är nytt? Vi har ju redan Messi och Bojan och snart även Asulin. Så vad hade det tjänat til att dra in en till spelare av den typen? Nej sattsa på spelare som kan tillföra något nytt till vårt spel. Spelare som tillför nya dimensioner. Zlatan är en sån spelare. Om vi inte får honom tycker jag vi ska skita i att värva nytt i anfallet. Kanske vi isåfall kan gardera oss på Henrys kant pga hanns ålder och köpa in Henrykopian Benzema där för att sakta spela in honom i laget. Men ingen Aguero ingen Ribery och verkligen ingen Villa (vi har Etoo isf).
Messi12SD
2009-06-07 15:32
Ämne: Lameg^

Kommer du ....
Delarocha, håller med dig
Han skriver sin trupp efter rykten, inte vad han själv tycker. Först var det Ribery, sen Zlatan, sen Aguero; Forlan nästa?
Delarocha
2009-06-07 15:26
Lameg^

Kommer du med en ny elva varje dag eller är det alltid samma? För de senaste 4-5 dagarna har du skrivit "din" elva varje dag. Du verkar ju bara gå efter rykten vad du tycker också. För några dagar sedan när ryktet var att Zlatan var på väg ville du ha honom i trion därframme. Nu när det är Aguero vill du ha honom. Har du en egen åsikt eller tycker du bara det som skvallerpressen skriver om?
Barcelona lameG^
2009-06-07 15:24
Yaya_toure//

det kallas bredd. Han kommer få starta många matcher. Vi är med i 6 tuneringar glöm inte detta. Som ferguson gör så måste man köpa nytt varje säsong.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 15:21
Rösta fram årets back,mittfältare, anfallare och tränare.

För att alla ska bli positioner ska bli fyllda av Barca lirare föreslår jag att man röstar på

Valdes
Alves
Iniesta / Xavi - Ungefär samma %
Messi
Och
Pep..

Nu är det tennis ;)

Peace
Barcelona Yaya_toure
2009-06-07 15:14
henry som supersub? haha de nästan roligt och säg inte att han är 32 år gamal o inte orkar För de gör han och tro inte vi kommer köpa spelare som kommer direkt in i startelvan
Barcelona Sentuary
2009-06-07 15:08
Hoppas detta Aguero-ryktet stämmer, hade varit en ära att ha honom i Barca såklart. :D
Barcelona lameG^
2009-06-07 15:05
Om ni ser den anfalls/mittfälts truppen jag skrev där på mitt förra inlägg tycker jag är en perfekt trupp för nästa säsong. Den truppen skulle garanterat klara av 65-70 matcher som vi kommer spela nästa säsong.

Kommentera gärna vad ni tycker om den och vad som är fel och bra med den:P så vi har något att diskutera.

Off topic: Söderling mot Federer i final på svt snart.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 14:55
Här hittade jag en artikel från sport.es där det står typ att han genomgått en mindre operation där dom tog bort nåt i knäet som inte var tillräckligt flexibelt.
Det ska ta ungefär 2 veckor och sen är det bra.

Milito är på gott humör och väntas resa tillbaka till Barcelona snart.

Nåt sånt.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 14:47
"Gaby Milito has undergone a arthroscopy on Friday afternoon in Buenos Aires to see how the injury that he has been recuperating from for over year is progressing."

Detta var i fredags så visst kan det vara så dåligt att han måste till en operation. Eftersom det är söndag idag, jag har då inte läst på någon sida där det står det och avvaktar tills Fcbarcelona.cat postar något nytt.
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-07 14:47
Är det jag som hittat på det? Det var säkert ett missförstånd vad är det med dig?
Barcelona lameG^
2009-06-07 14:46
VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!//

Han är riktigt grym. Han är det perfekta köpet tycker jag.

Etoo måste stanna. Han är kung. Alla såg hur han spelar när han är i form. Dessutom finns det ingen anfallare är lika hungrig som han. Han bara springer och springer överallt och hugger på allt.

Jag tycker vi ska spela så här.
Aguero----Etoo----Messi

Henry Bojan agerar som supersubs och iniesta kan ju också flyttas upp ifall det behövs. Dessutom kommer gai flyttas upp och kommer spela då och då. Han kommer spela alla matcher i atletic men ändå träna hos oss och vara med i truppen. Samma med Thiago. Pedro,Jeffren ingår i köpet av felipe eller kanske aguero vem vet. Men dem 2 kommer iallafall inte spela hos oss nästa säsong utan kommer vara utlånade.

Aguero,Etoo,Messi,Henry,Bojan,Gai,(Iniesta)

Xavi,Iniesta,Fabregas,Yaya,Keita,Busquets,Thiago
När keita,yaya lämnar för afrikanska så flyttas marquez upp och varierar tillsammans med busquets. Dessutom har vi några i atletic som kan spela då och då som redan börjat bli lite äldre. Abraham och Xavi torres kommer vi få se ibland.

Guddy,Hleb lämnar oss. Vi får in 15-20 miljoner euro och har ungefär 45-50 euro och köpa för. Men tror vi kommer stiga över denna summan. Vi kanske köper för 70 miljoner euro. Glöm inte att detta är laportas sista silly season.

Visca Barca!!

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 14:45
Vem fan hittar på något sådant.

Som att jag skulle bara säga, Messi borta 10 månader. Kul humor, very...

Du kan ju iaf kolla upp saker, tex genom att kolla Fcbarcelona.cat eller nån annan trovärdig källa innan du skriver här.
2009-06-07 14:43
Jag sa att jag fick höra det av någon/några ( bry dig inte vem). Men nu säger du att det inte är operation, Okej då är det inte det.
Vilken ballhet du har asså....
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 14:41
Men posta källa då!

Vet du vad en källa är eller har du inte gått i skolan? Herregud.
2009-06-07 14:38
Asså mår du bra?
Nej det var inte de
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 14:35
Det var inte det här du läste då

"Namn: Barcas anfallstrio » Svara inlägg
Sänt: 2009-06-07 11:29
Gabriel Militos skadehelvete fortsätter. Nu tvingas Barcelonas mittback till operation igen - och det spekuleras nu i att karriären kan vara över"

Haha, helt utan källa.
Man blir bara förvirrad när folk skriver saker utan att ange källa.
Barcelona Rey Etoo
2009-06-07 14:34
Jag älskar aguero har velat ha hans sedans det första transfer ryktet i januari.

Han känner till ligan ynge än zlatan knappast ett ego bra en mot en många assist många mål, forlan ska tacka aguer för pichchin(stavning)

aguero alla dagar i veckan kom igen nu laporta, även om vi inte har råd så hoppas man:D
2009-06-07 14:31
Har alltid velat ha Aguero i Barca han kommer bli stor.
2009-06-07 14:29
Det var vad jag hörde,okej det stämmer inte men du behöver inte säga sluta ljug.
Tror du jag tycker det e roligt?
Annons: