/spanien/barcelona/forum/18011.aspx/spanien/barcelona/forum/18011.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pokke
2009-08-05 18:54
Någon som vet om TV4 sänder matchen under kvällen? Kommer tyvärr inte kunna se matchen.
Barcelona kallesiete
2009-08-05 18:36

Jobbar 00-08 vardagar, riktigt surt.
Får sätta matchen på inspelning och njuta när jag kommer hem.

Längtar tills säsongen drar igång. Hoppas Zlatan hinner träna ordentligt och spela en del innan det drar igång bara.
Barcelona lameG^
2009-08-05 18:26
själv så jobbar jag kl 7 imorn och brukar alltid vakna 6. Gör undantag imorgon och vaknar halv 5 för att se barca:D:D
Barcelona petersays
2009-08-05 18:15
Ytterst tråkigt om Villareal lånar ut Jozy Altidore till ett sunklag som Hull. Apropå ligakonkurrenterna.
Barcelona lameG^
2009-08-05 18:14
kan inte bedöma honom efter 2 matchen men vad jag såg så tycker jag han var väldigt lik diego capel i sin spelstil. Mycket översteg, kvick och tittar inte upp så mycket. Det dåliga med honom är att han är riktigt klen. Klenare än vad bojan och messi var vid hans ålder. Han kommer få chansen fler gånger det kan jag lova er. Han och Thiago och den defensiva mittfältaren från barca som spelade u19 em.

Om guddy lämnar betyder det inte att vi måste värva 2. Vi har ju ynglingarna som jag tycker är bättre än guddy bara att guddy har mer rutin. Den enda vi behöver ersätta är Hleb.
Barcelona Jr. Honken
2009-08-05 17:55
Abbe -

Väldigt synd om så är fallet... Även om jag sett så lite av honom, så tycker jag ändå att han är väldigt bra!

Om inte, någon som vet varför han inte följde med?
Barcelona Abbe -
2009-08-05 17:44
Ämne: Ja på den engelska s....
Efter matchen så var Pep nöjd över att alla hade fått spela minst några minuter. Så Gai är kanske inte med, trots allt.
Barcelona Para Siempre
2009-08-05 17:38
En härlig film, messi skojar lite i Seattle.

*Länktips
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-05 17:32
petersays

Ja, verkligen han är en duktig mittfältare, påminner lite om Deco (som jag förövrigt vet att du älskar!). Men det är som sagt synd att intresset från Barcas sida aldrig var seriöst, det verkade som det i alla fall. Men JDS är också rätt så lik denna Moutinho i spelstilen, han kan matchas in sakta och inom några år så kan han ta en plats på mittfältet förhoppningsvis.
Barcelona petersays
2009-08-05 17:31
Ja på den engelska sidan stod ett tillägg om att Gai följt med, men man har väl inte sett honom på några bilder och det verkar ju konstigt att han inte fick spela i förra matchen då.
Barcelona petersays
2009-08-05 17:20
Synd att Moutinho också är cuptied nu. Men eftersom vi inte hört ett enda rykte om saken så kanske det blir svårt. Iofs så sa ju Yuste att de kommande värvningarna skulle komma snabbt och smidigt som maxwells övergång hade gått till. Hosta 22.5M för Moutinhos klausul eller köp Hernanes, som det plötsligt verkar vara tokrea på.
Real Madrid Oleguer Lover
2009-08-05 17:14
Okkapokka

Ja läste för några dagar sen truppen till USA och han fanns ju med.
Barcelona Okkapokka
2009-08-05 17:05
Oleguer Lover

Gai har inte ens följt med laget till USA. Så att han deltar i dagens match är nog omöjligt.
2009-08-05 17:02
Hoppas att Gai får spela idag annars är de inte kul liksom när Xavi inte spelar.Pedro hoppas jag på också sen får Jeffren agera som inhoppare han är bäst på de.Jag tror på vinst med 4-0 till oss.
Barcelona Larsson1333
2009-08-05 16:44
Fasen vad alla tjötar om backlinjen, tycker den är bra nu. Alves,puyol,pique,abidal,maxwell,marquez,henrique och om milito nu kommer tillbaka har vi 8 backar+ muniesa, fontas ochh toure kan lira mittback, keita vänster osv.

Håller snarare med dom som säger att en offensiv mittfältare behövs när både hleb och förmodligen gudjohnsen är borta+ keita ett tag. Dos santos är lovande men kan vara tufft att få ta så stort ansvar första året. In med moutinho eller jurado så är jag nöjd!
Barcelona Hetfield
2009-08-05 16:05
Esportivo

Om du har tv4 sport så kan du alltid spela in den, och när du väl har vaknat så är det bara att checka den ;)
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-05 15:59
Ämne: Esportivo Barca

H....
Vill minnas att den mycket gode Henry har en STOR förkärlek tll österlänska toner.? Är det någon här som är insatt i 5% regeln. Och nästa fråga är kan det verkligen vara orsaken till att Caceres sitter och sörplar latte i Milano i väntan på besked.? Sedan att sova till 15.00 nej det funkar inte. Mina bloggläsare förväntar sig att jag börjar uppdatera runt 07.30 varje vardags morgon
Barcelona Hetfield
2009-08-05 15:57
Esportivo Barca

Varför kalla honom för Wacko Jacko? Snubben är död, ha lite respekt

Bästa iden är som Gonsalez_barca nämnde, nämligen att lägga sig runt 4 eller så, och vakna just innan matchen :)
Barcelona Trippeln
2009-08-05 15:51
Översättning tack :)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-08-05 15:46
Esportivo Barca

Eller så lägger man sig och tar en lååång sovmorgon, vaknar upp drar direkt till TVn utan att kolla datorn, text tv, sms eller något. Tar en liten frukost och börjar kolla på matchen. Då den börjar 15:00 reprisen är det lätt att inte veta resultaten tidigare.
Alenao
2009-08-05 15:45
Esportivo Barca

Har för mig att Henry gillar han också. Finns massa kändisar o.s.v som gillar hans musik. Inget mer med det, han är ingen dålig musiker direkt.
Barcelona Esportivo Barca
2009-08-05 15:41
Att se en match några timmar efteråt är som att ha sex med ett ex ointressant du vet ju redan vad som hände och vad som kommer hända och hur kul är det.? Ajdå missa att det ska även vara fotbollsrelaterat humm Viste ni att Lionel Messi av alla är ett stort Wacko Jacko fans.? Han var i dag i musiken och framtidens hus i Seattle och det var Reliker och saker med Wacko Jacko som fångade Lionel Messi"s stora intresse.
2009-08-05 15:38
Hetfield

tror inte en stor spelare som Deco accepterar en bänk. Men de hade vart bra om han va Backup till Iniesta eller Xavi. Vi har ju redan talanger på de postionerna så de är ingen fara.
Barcelona el Flaco
2009-08-05 15:38
I länktipset kan ni se löne-hierarkin i Barcelona. En kul detalj bara.
Barcelona BlueRed
2009-08-05 15:24
Xavi_totalkontroll

Det kommer att fyllas med stream länkar senare på myp2p. Kolla även in fotbollskanalen, dem kanske visar live stream från Tv4sport. Sen är det tre länkade streams om du läser inför Seattle - Barcelona.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-08-05 15:24
Alltså, givetvis är det bäst på CampNou, har själv varit där flera gånger och ja det är bäst.
Men det ska även ses "Live" på tv. Inte några timmar efter, det känns bara fel då :D
Alenao
2009-08-05 15:22
AndreasFabregas

Den tacklingen är galen, spelaren som han tacklade hade varit på han hela tiden under hela matchen och tacklingen var bara underhållande :) Tror knappast Zlatan kommer att köra med sådana tacklingar i Barca dock.

Beställde förresten nyss 2 stycken Barca tröjor för 1800 med frakt. Man måste ju supporta övergången lite trots allt.
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
2009-08-05 15:19
Själv tycker jag atdhe är den bästa sidan. Där sänds nästan alla matcher och streamerna funkar oftast
Barcelona Samuel Eto´o My Hero!
2009-08-05 15:17
Den sänds på tv 4 sport
Barcelona Abbe -
2009-08-05 15:16
Ämne: nån som vet vart mat....
Läs införrapporten så får du svar på frågan.
Annons: