/spanien/barcelona/forum/18006.aspx/spanien/barcelona/forum/18006.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona #7
2009-06-06 18:10
Kan någon vara snäll och ge mig en länk där det står att Ribery vill till Barcelona?
Barcelona Im back
2009-06-06 18:06
Inte för att det har någon större betydelse egentligen, men intresset för att värva Zlatan till Barcelona verkar vara bra mycket större i Katalonien än vad är på det här forumet om man ska döma av hur folk har röstat (se länken).

Vad kan det bero på tro?
Canaletes
2009-06-06 17:42
Oha789
Aha OK, micke biligt ;)

Gonzalez_Barca
Snacka om no life.. :P

Eller såhär: Kaká hade på sig vita jeans. Som när Villa var i Madrid och handlade men hans fru
Barcelona Öagunner (1886)
2009-06-06 17:40
Larsson1333//
det är bara ett rykte...och det stannar nog vid det.
Och sen vet du ju hur Wenger är vad gäller pris på spelare och synen på pengar (fast den synen är väl bra i dagens fotboll).
Ser inte varför Yaya skulle komma till oss just nu då han har en nyckelroll i Barca.
Skulle väl vara antingen att han vunnit allt med Barca och söker nya utmaningar eller syskonkärlek men båda känns lite långsökta
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-06 17:36
Canaletes

Haha jag kan redan se nästa rapport:

Kaka sågs äta en marängtårta igår kväll, kanske ett sätt att visa att han gillar maränglaget.
Barcelona Oha789
2009-06-06 17:32
Canaletes

Jag har tänkt ge han 1000 sen ta två biljeter... får se om han accepterar..
Barcelona Larsson1333
2009-06-06 17:30
Kan ju inte släppa toure för helvete! OCh så läste jag att arsenal var intresserade och kunde tänka sig att lägga 150 miljoner, SKAMBUD! Toure ska inte gå någonstans ohc om han nu skulle säljas så är han värd minst 250! MINST!
Canaletes
2009-06-06 17:23
Oha789

Jaa, men de lär kosta minst 500 kr
Barcelona Oha789
2009-06-06 17:18
Ride_the_Big_one

Aa det brukar alltid vara kilar från Maroco och säljer biljeter utanför Råsunda...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2009-06-06 17:12
Ämne: Jag skulle behöva hj....
Marocaner?

Canaletes
2009-06-06 17:06
asså de är bara sååå kuul!!

Hassan, är han arbetslös eller?!?!
Vaknar 7 på morgonen för att uppdatera Kakávakan. LOL!!! sjuukt!!
Barcelona Oha789
2009-06-06 17:05
Jag skulle behöva hjälp!

Jag behöver 2 Biljeter till Sverige matchen. Tror ni det kommer finnas Marocaner utanför Råsunda stadion och sälja biljeter som vanligt?

Tacksam för svar!
2009-06-06 17:02
Vad är det som säger att Yaya inte kommer få ett nytt kontrakt da?

Han har varit en kugge i 2 säsonger på raken, att han inte erbjuds skulle vara ett tjänstefel.

Känns inte som de skulle begå ett tjänstefel i nuläget
Barcelona Saman.
2009-06-06 16:57
Iniesta borta 6-8 veckor.
Barcelona pleomessi
2009-06-06 16:45
Barca måste se till att erbjuda Yaya Toure ett bra kontrakt så¨snart som möjligt, jag vill verkligen inte se Mascherano i laget. Yaya är mycket bättre än honom och plus betydligt mer starkare fyskiskt och spelmässigt.
När det gäller Ibra så lär det nog ske tror jag, etoo kommer att gå motsatta vägen så Ibra lär nog bli den nya centrala anfallaren i Barcas trio i fram.
Fast Silly Season har bara startat! Men Yaya Toure ska defenetivt ingenstans!
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-06-06 16:28
Va fan håller våran ledning på med? Ge Yaya ett värdigt kontrakt snarast! Han är livsviktig för vårat spel. Ser inte någon förutom möjligtvis Essien i världsfotbollen som kan ersätta honom på ett värdigt sett. Hans defensiva kvaliteer samtidigt som han är skicklig med bollen och har ett grymt spelsinne gör att han passar perfekt och är ovärderlig för vårt spel. Mascherano snackas det om?!? Herregud den killen gör fan inte 3 på foten ens en gång. Då kan vi lika gärna köpa in Gatusso.
2009-06-06 16:24
Latinoo

Det är smickrande om det stämmer att han tycker så om Barcelona, men spelare säger en massa saker, bara för att Ribery pratar väl om Barcelona betyder inte att han hamnar hos oss, kan lika gärna hamna hos Madrid, om det är något man lärt sig genom åren är att de tycker en sak gör en annan.

Bollen ligger hos ledningen, vill de verkigen ha honom så måste de gå in helhjärtat.

Angående Zlatan så kräver inters president alldeles för mycket för att Laporta ska gå efter, morettis krav är helt sjukt, omänskliga summer det här.

1 spelare är inte värd sån summa skiter fullständigt vem det än är!

Hoppas fortfarande på en target spelare för det känns som det saknas i dagens Barcelona, speciellt när motståndarna låser till så det inte finns några yter att rulla, laget skulle bli nästintill kompletta om vi hade något att göra inlägg på som vinner bollar i straffområdet
Messinho
2009-06-06 16:23
Kolla länktips!
Barcelona det_färgglada_barca
2009-06-06 15:44
Enligt www.sport.es är alltså zlatan borta ifrån listan på Centertanks. Antar att Laporta ansåg honom alldeles för dyr...

Nu är det bara att hoppas att det inte blir benzama så är allting bra.
Barcelona Latinoo
2009-06-06 15:40
Ämne: Ämne: Så pate....Kolla länktips.

Efter ha spelat mot barca i CL, så hyllar Ribery Barca och tycker det är en ära att barca vill ha honom.

Det är mer än vad han har sagt om R.Madrid dem senaste 2åren.
2009-06-06 15:37
Ämne: Så patetiska Madrid ....
har för mig att han kan ha sagt det för två år sedan när han spelade i OM och var het efter VM...

Men inte iår, tror inte ens Raul föredrar real iår...
Stackars Kaka...
Barcelona Latinoo
2009-06-06 15:37
Ribery hyllar Barcas spel och säger att det är en ära att Barca fansen vill ha honom.
2009-06-06 15:35
kommer det komma en betygsättning av hela truppen och en statisitk samanfatning skulle detta vara klart läsvärd läsning!
Barcelona Latinoo
Så patetiska Madrid tidningen marca är, de inser att Ribery är närmare Barca och att han hyllar Barcas spel.

Då hittar marca på ett citat: ''föredrar Real Madrid''

Det har Ribery aldrig sagt, han har aldrig sagt någonting om R.Madrid han har bara hyllat Barca och att det är en ära att Barca fansen vill ha honom.
Ämne: Tror många av oss är....
håller helt med om att bindeln måste ha skvallrat om något. Antingen som ett bevis för att Samuel är en viktig del av laget eller tack för alla mål som gör dig tredje störst i historien men nu ska vi ha någon med bättre kläddstil (alltså inte zchlatan)
Barcelona Ciao-V
2009-06-06 15:23
För att sätta ytterligare lite fart på "Zlatanisternas" yver, länkar jag Pelès svar på frågan om vad tycker om Zlatans spel och hans utveckling i framtiden.
Pelè uttalar sig även om Champions League finalen.
Hehe...Kan ju vara bra att höra vad en av världens bästa fotbollsspelare genom tiderna säger...

Tycker personligen att Zlatan är en av världens bästa farward men i Barcelona vill jag hellre behålla lejonet. Vill också se en annan erfaren anfallare, om inte Bojan ges större roll i nästa säsong.
Barcelona Criff
2009-06-06 15:15
Ronaldinhoismx3,
Ja du vännen, om du läser ungefär 3 inlägg därefter så har jag också skrivit den på spanska, där dem tog med vad Guarduiola sa precis efter han sa det där med Zlatan.
Självklart skrev inte Goal.com upp det, och fick därför hela artikeln att verka som att Zlatan ska till Barca.

Så om något så menade jag på att Goal.com inte är en trovärd källa.
Barcelona VizzlA
2009-06-06 15:07
personligen tror/tycker jag att det bästa för laget vore att sälja henry och ta in ribery..ett stor pluss är att bojan får mer speltid centralt..
under afrikanska spelar vi med ribery bojan messi inte fy skam..sen om guardiola vill ha en target så kan han ta in nåt billigare alternativ att ha på bänken..
sen överlag förstärks laget med minst en mittfältare, ta hem henrique värva tex filipe (henrique agerar både backup i mitten och till alves), låna ut caceres, sälja både hleb och gudjohnsen där hleb ingår i en bytes deal till ribery, jorquera lämnar och tex asenjo kommer, i backlinjen kommer även tex bruno alves, milito går på lån.

ungefär såhär hade jag tänkt mig silly season för våran del kommentera gärna.

* mittfältaren kan vara tex hernanes, (fabregas våt dröm)
Barcelona SaM__-
2009-06-06 14:56
Tror många av oss är ense om att ingen kan ersätta Eto'o som fotbollsspelare och karaktären Eto'o. Men om det nu blir så att han lämnar får vi väl kolla till Zlatan ryktet. Men att ersätta Eto'o aktivt fastän Eto'o skulle vilja stanna så är det tamefan tjänstefel. Samu har gjort 30 mål i ligan och fick man den frågan innan säsongen skulle jag ta det direkt. Vad kräver vi av honom egentligen? Många menar att han missar många chanser men så länge han gör 30 mål är jag mycket nöjd. Sedan som någon va inne på; Mot Man U hade han väl bara 1 läge? Snacka om 100% i avslut.

Nu hoppas jag att Samu stannar då han är en ovärderlig truppmedlem. Jag har dessutom svårt att se att Pep vill bli av med honom då de verkar ha byggt upp en alldeles speciell relation. Är väl ingen slump att Eto'o fick bära kaptens bindeln sista matcherna och Eto'os beundran av Pep som han uttrycker dagligen. Stanna kvar i Inter Ibra och Samu är kvar i katalonien så blir båda parter nöjda :)
Barcelona Pride of Spain.
2009-06-06 14:53
Om detta är sant så skäms jag för att vara Barca-fan i dagsläget, helt otroligt.
Annons: