/spanien/barcelona/forum/17993.aspx/spanien/barcelona/forum/17993.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona lameG^
2009-06-07 18:41
capel är inte samma capel längre så ni vet. Men capel gratis skulle jag inte säga nej till.

Tror inte ibra kommer. Tror ni verkligen vi betalar så mycket för en spelare eller? jag ser aguero som första val då vi vill ha en vänsterytter och där kan han spela. Dessutom vill vi ha en central när etoo lämnar då kan aguero spela där och henry på kanten.

Men ribery skule inte sitta fel men chelsea och real är ute efter honom så det blir svårt.

Tror iallafall Txiki, laporta, pep gör detta perfekt.

Är rädd att etoo är mätt nu. Isåfall sälj direkt. Om han är lika hungrig som ett lejon fortfarande så säljer vi han aldrig. Men detta vet vi ju inte så det är en risk och sälja han och låta han stanna.
Barcelona Ciao-V
2009-06-07 18:40
"-7 juni Enligt Sport funderar Barcelona på att lägga ett bud där uruguyanen går i utbyte mot €20 miljoner och ett lån av Bojan i två år."

Hehe... Detta är min drömsenario. Bojan lånas ut mot att uruguyanen kommer till Barcelona. Det skulle garantera fortsatt hunger i truppen och kanske till med en dubbel i nästa säsong. Gevitsvis skriver Eto'o på ett nytt kontakt då.
Barcelona El Tiburon
2009-06-07 18:39
Zhirkov är nästan klar för Chelsea har jag hört så det är nog kört med honom i vilket fall som helst. Vill inte ha han i Barca heller för den delen.
Delarocha
2009-06-07 18:34
Barca o Mort!

Du tycker Capel och Zlatan är motsvarande spelare eller? Capel får ju knappt spela i Sevilla så, så jävla bra är han väl inte.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-07 18:26
ja är lite osäker med hans defensiva kvaliteér tycker de bra med abidal faktiskt så vi kan bilda en 3backslinje när alves går upp för att hjälpa messi men de vad ja tycker. tror inte han e så bra defensivt .
Barcelona Nesto
2009-06-07 18:23
Han är en offensiv och de är väl de man vill ha.

Laporta och Pep har sagt att de vill ha offensivt på båda kanterna.
Ronaldinho-GIO
Messi-ALVES

Har inte koll på hans defensiva sidor men ja tror de brister lite?
Barcelona Yaya_toure
2009-06-07 18:19
är han bra vänster back då för de många här inne som vill ha honom i barca
Barcelona Oha789
2009-06-07 18:17
Nesto

Mittfältare är hans naturliga.
Barcelona Nesto
2009-06-07 18:17
Han kan köra båda, vet dock inte vilket som är det naturliga
Barcelona Yaya_toure
2009-06-07 18:15
angående den här zhirkov är han inte mittfältare i cska moskva? han spelar bara vänstar back i landslaget har jag för mig
Barcelona Yaya_toure
angående den här zhirkov är han inte mittfältare i cska moskva? han spelar bara vänstar back i landslaget har jag för mig
Barcelona Oha789
Barca o Mort!

Vem har sakt att Capel är gratis?
Barcelona Barca o Mort!
2009-06-07 18:10
Ser mycket hellre att vi signar en gratis Capel istället för en stor och klumpig Zlatan för 60m :)
Barcelona Nesto
2009-06-07 18:07
30 m euro som Laporta sa tar jag med en nypa salt.

Man har sagt fler än 1 gång sagt att man vill köpa mellan 4 och 6 spelare i sommar.

Vart får man 6 spelare för 30 m euro?
Han har ju sagt klasspelare och de får man inte i elit fotbollen, kanske allsvenskan

Jag tror han menar på att man ska försöka köpa billigt på de positioner man kan och tänka ekonomiskt.

Tex promota en keeper istället för att köpa en ersättare till Jorquera.

Köpa Felipe för mellan 5-10 m istället för LAhm eller Zhirkov.

Santor eller vad han heter kommer ju på free agent(om han kommer)

Zlatan affären ser inte så trolig ut alltså!
Barcelona Oha789
2009-06-07 17:55
På tal om VM eller CL.

VM har ett lag som inte har samma kvalite som Klubblagen i CL har.

Sedan tyckar jag att VM är det alldrig nåt lag som överaskar och går hela vägen till final!

Medans i CL så är det på senare år Chelsea som tagit sig en plats och visat att man kan nå final, Monaco, Porto, Arsenal. Det visar att CL är mycket svårare och mycket roligare fotboll.

Det är inte konstig då Klubblagen kan köpa tillsig spelare på varje postion. Medans Landslag måste välja från landet.

Så varje gång VM eller EM drar igång så tippar jag alltid att Tyskland oavset vad kommer nå Final, sedan så får alla andra stora nationer bråka om den andra final platsen.

VM överaskar inte så ofta som CL gör och därför tycker jag att CL är mycket roligare och bättre.

Sen har alla olika syn på det.
Delarocha
2009-06-07 17:17
Vizzla.

Hans kontrakt går ut. Det kallas väl bosman. Sen har ju Capel knappt fått spela i Sevilla när jag sett honom så förstår inte hypen kring honom.
Barcelona lameG^
2009-06-07 17:09
skulle vi köpt arshavin istället för hleb så skulle det vara mycket bättre köp. Ångar mig nu.
Barcelona VizzlA
2009-06-07 17:08
ofta capel kan gå som bosman?

men en sak undrar jag vad kommer alves-kalaset kosta totalt?..verkar ha varit grymt dyrt.
tycker förra årets värvningar var lite dyra..
hleb o caceres skulle man fått billigare..(lätt att vara efterklok)
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-07 17:02
Gud är störst !

Capel måste ändå ha lön..:)
Delarocha
2009-06-07 16:59
Tja, tittar du på inlägget under Petersays så vill han ha in Cesc, Ribery,Zlatan och Maxwell. Rätt många såna inlägg de senaste dagarna.
Barcelona lameG^
2009-06-07 16:56
4-5 nu överdriver du lite. 2 högst och minst 1.
Delarocha
2009-06-07 16:53
petersays.

Håller med. Nivån efter trippeln har varit rekordlåg. Kan folk vara realistiska? Laporta har t.om gått ut och sagt att Pep kommer få en budget på ungefär 30 m euro direkt utöver de spelare han säljer. Tycker folk det är realistiskt då att köpa 4-5 världsstjärnor och sen dessutom behöva bänka dem? Lite tanke bakom vissa inlägg hade varit att föredra.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-07 16:52
Capel då? Han är fri att värvas gratis nu då hans kontrakt med Sevilla är slut och det inte kommer skrivas nytt.

Sjukt konstigt att inget lag har visat intresse. Alltså GRATIS!
Barcelona lameG^
2009-06-07 16:50
Det ryktas om att vi lagt bud på vidic för att hans fru sagt att hon vill till ett varmare klimat. Detta är troligtvist inte trovärdigt men tycker ändå vi inte behöver någon mittback.

Alves,Puyol,Marquez,Pique,Abidal,Felipe,Milito,Caceres,Henrique,Muniesa kommer vi troligtvis ha nästa säsong.

Om vi skulle köpa någon mittback så skulle troligtvis milito lämna och någon av caceres henrique.
Barcelona petersays
2009-06-07 16:48
Bara för att ska spela många matcher och behöver en bred trupp innebär inte det att vi kan avlöna och bänka 4-5 världsstjärnor varje match...

Nu börjar det verkligen kännas puerta, puta di madre och medgångsfans över hela forumet.
Barcelona abidal_22
2009-06-07 16:40
dessa väntas jag vilja se i barca under sommaren

ribery :D
zlatan :D
maxwell :D
fabregas:D
Barcelona Nesto
2009-06-07 16:35
Ämne: Vilket är störst. VM....
Beror på om du gör mål eller inte ;P

Nej men VM är ju mer världomfattande, alla har chans att spela i finalen medans i CL är de bara från EUROPA.
VM är nog större, fast det är väl lite från spelare till spelare vad man tycker är störst
Barcelona lameG^
2009-06-07 16:35
VM garanterat.
Barcelona Moe-_-
2009-06-07 16:33
Vilket är störst. VM-final eller en Champions league-final? förutsatt att man inte har vunnit någon av de tidigare.
Barcelona Nesto
2009-06-07 16:32
Vilka singnaler skulle man sända ut till ungdomsakademin om man ska köpa in unga talanger tro?
Aguero, är han förresten en renodlad striker eller en släpande?

Istället för Aguero borde man satsa på en äldre spelare á la Ribery :P och Pedro,Bojan och Gai.
Annons: