/spanien/barcelona/forum/17987.aspx/spanien/barcelona/forum/17987.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Alenao
2009-06-06 21:03
Heywood Jablome

Svårt och vinna när backlinjen och mittfältet håller en allsvensk nivå.
Barcelona petersays
2009-06-06 21:00
Dom har väl mer eller mindre spelat utan vänsterback senaste åren med?
Delarocha
2009-06-06 21:00
petersays. Vilka är bra i det landslaget? Ronaldo och typ Simao? Sen har dem typ 4-5 spelare som är så löjligt överskattade och så har de fortfarande ingen bra anfallare och har typ aldrig haft. Deco är över, Quaresma har aldrig varit nåt, Nani är bara allmänt kass. Förstår inte hur dem kan prestera så bra som dem gör om jag ska vara ärlig.
Barcelona petersays
2009-06-06 20:59
Delarocha
Deco är inte lika bra nu som då. Men hans touch är fortfarande grym, han har ju brassefötter.
Barcelona Hetfield
Barcelona Hetfield
Petersays

Det är föratt de saknar en bra striker
Barcelona petersays
2009-06-06 20:57
Jag är sjukt förvånad över hur Portugals landslag kan vara så ineffektiva när dom ändå har så många bra spelare.

Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-06 20:57
petersays

Eller om 5 min ungefär se Brasilien med Dani alves i startelvan (sägs det). ;)

Och Cáceres i backlinjen i Uruguay.
Delarocha
2009-06-06 20:55
petersays. Är det repriser från 04 som sänds eller? Inte sett Deco gör det du säger på år. Han är väl inte mycket bättre än Daniel Andersson nuförtiden
Barcelona Criff
2009-06-06 20:54
lameG^,
Okej Pep Guardiola :) Då vet vi hur det ser ut nästa säsong. Tack.
2009-06-06 20:54
tarrak

Ja då måste man se över ungdomssektionen, hur det sköts! För att det är trots allt 9 milj som bor här och i tex Kroatien så bor det lite mer än 4 miljoner och ändå så har dem så modern och utvecklat landslag som går långt i turneringarna.

Sverige måste se över ungdomssektionen först och utveckla det mer, tycker jag i alla fall.

Sveriges långbollar fungerar inte längre! Det är nya tider i fotbollen. Det har Spanien visat inom landslagsfotbollen.
Barcelona Hetfield
2009-06-06 20:53
Barcelona rubben
Skaffa Pep som tränare till Sverige och de vinner VM, EM och nordiska mästerskapen en riktig trippel!Klassiker med andra ord!
Barcelona Hetfield
Tarrak

Oh inte en till Lagerbäck anhängare...

Om lag som Sydkorea , Ryssland och Australien kan ta sig till kvart/semifinal, så ska väl fan Sverige kunna göra något. Lagerbäcks envisa och förutsägbara spelsystem är så jävla dåligt att det är sjukt.

Ska man verkligen ha med Larsson när Goitom finns? Fegare tränare får man leta efter, och nu verkar det som om Sverige inte ens tar sig till VM, om detta inte får honom kickad så vettefan vad som får honom att bli det
Barcelona petersays
2009-06-06 20:51
Nu kan man passa på att i tv4 sport se deco smeka fram passningar, om man lessnat på 45 minuter sedledsdanne och hans blågula jöns-kumpaner
2009-06-06 20:51
Heywood

Jag tror att det bara är förbundet som inte ser det, jag tror tom Lagerbäck vet själv att det behövs.
Barcelona tarrak
2009-06-06 20:49
Jag tycker att det skulle vara helt ok att låta Lagerbäck gå, han har suttit länge nog. Men det är helt sjukt hur folk underskattar resultaten han gjort. Alla snackar om att vi måste ha en coach som kan ta oss längre än åttondel i mästerskapen, när vi i själva verket borde vara tacksamma att vi överhuvudtaget är med varenda gång. Svenska folkets syn på det spelarmaterial Lagerbäck har att tilgå, är inte i närheten av att vara realistiskt. Det finns nog inte en enda inernationell bedömare som säger annat än att Sverig konsekvent överpresterat under 2000-talet.
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-06 20:42
Svenska landslaget behöver en revolution. Ny tränare, nytt spelsätt och bli av med arrogansen som finns.
Barcelona tarrak
2009-06-06 20:36
Ämne: Hur Lagerbäck är kva....
För att han lyckats få ett ytterst medelmåttigt lag att överprestera under en lång tid?
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-06 20:27
Fan vad Danska djävlarna ställer om väldigt snabbt.
Barcelona Hetfield
2009-06-06 20:26
Hur Lagerbäck är kvar som förbundskapten är för mig världens största gåta...
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-06 19:56
Jag antar att Barcelona-representanter tittar på Zlatan ikväll. Det är dags för honom att visa framfötterna. Nationaldag och match mot Danmark. Detta är stort!
Alenao
2009-06-06 19:43
Smogen

Priset går ju ner för Ribery och Z direkt då båda kan uttala sig i media och säga att dom vill lämna och inte längre vill spela i sitt nuvarande klubblag.

Tror faktiskt på ett stort genombrott från Bojan i kommande säsongen då han på riktigt kommer att etablera sig.
2009-06-06 19:42
Ämne: Jag är nästan helt s....
Smogen

En försäljning av Henry kan vi redan nu utesluta.
Finns inte en chans att han säljs i år.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-06 19:40
Smogen och Iameg

varken eto eller henry lämnar guardiola ville ha kvar henry förr säsongen för han litade på honom men inte eto. båda har bevisat att man kan lita på dem. henry och eto lämnar de är bland de värsta jag har hört faktiskt. för henrys del kommer han absolut inte sitta bänk om han nu blir "kvar" ? mycket avgörande spelaretycker jag. varför ska dem ändra ett vinnande koncept? okej vi kan köpa in lite nya och hungriga spelare men vi ska Absolut inte ändra startelvan i har idag. tyvär men ja håller inte med er
2009-06-06 19:39
Ämne: little_master9

An....
Gonzalez_Barca

Tackar visste ej att man kunde se matchen via webben:D
Tackar som sagt.
Barcelona Smogen
2009-06-06 19:32
Jag är nästan helt säker på att Eto'o eller Henry lämnar i sommar. Anledningen är att man vill ha in nya och hungriga spelare, och det finns ingen chans att någon av de andra cracksen, Xavi, Iniesta, Messi lämnar. Får bara se vem som kommer istället, är lite orolig att det blir Forlan, men hoppas på Benzema eller Villa. Tror också Llorente kommer....

Räknar bort spelare som Ibra och Ribery då jag tror dom blir för dyra.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-06 19:31
little_master9

Annars kan du alltid kolla på matchen genom tv6s hemsida, gratis.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-06 19:29
BÄNKA HENRY? ni lever i en drömvärld henry som super sub killlen har gjort 19 mål i ligan 5 i cl o han ska sitta bänk
Alenao
2009-06-06 19:27
Spana in Ibra med medelmåttorna ikväll :)
Annons: