/spanien/barcelona/forum/17979.aspx/spanien/barcelona/forum/17979.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messih!
2009-06-09 01:15
Min personliga tanke kring Kaka affären är:
Det är något sinnessjukt överpris.
Hade varit rättfärdigat för 2 år sen, men i dagsläget? Har marängerna som skriker av glädje sett han spela senaste 2 åren?
Om de tar igen pengarna genom extra inkomster har ja ingen aning om.
Att han är en klar förbättring i deras 11 är det ingen snack om heller, men jag tror många överskattar honom, om det tror att han är top5 i världen fortfarande.
Att kaka går till real är ett dröm scenario för mig som barcelona fan, la liga får en stor fotbolls profil, dock så är jag inte specielt rädd för kaka som spelare, hade varit mycket jobbigare om de värvat Ribery/villa/zlatan osv, nu kanske dessa spelare också går till real, men det är inte poängen.
Kaka som spelare tror ja inte har mycket att komma med om man gemför med Xavi och Iniesta.
Om jag hade varit madrid supporter hade jag inte tackat nej till kaka, dock så hade jag mycket heldre prioriterat ett tiotal spelare minst framför honom.
Barcelona Jay-z
2009-06-09 01:14
Saman. //

Absoult inte jag skäms inte för att säga att Robben är en klass spelare. Han har bara inte blommat ut till 100% i real. Och de skulle vara fett skönt att se han blomma ut till en klass spelare i Barca. Det hade vart en riktig Figo värvning fast Figo va 100 % i Barca så fick rejält med cash.

Men Robben har haft en ganska så dålig säsong, Kaka är på plats osv. Så varför inte försöka han kan lira på höger och vänster kanten.
Canaletes
2009-06-09 01:12
Hassan asså, fick han lön för de han gjorde eller?!

Vem vaknar 7 på morgonen för att uppdatera, när självaste källorna uppdaterar innan? Undrar också HUR många läser de...

Men iaf, cred.
Barcelona Saman.
2009-06-09 01:11
Är det bara för mig designen är helt koko?
Canaletes
2009-06-09 01:11
Kommer va många skämt i Spanien om Kaká och dem båda Diarr(e)a...

hahaha

Malibou
2009-06-09 01:10
hyllar inte real för deras värvning av kaka, men tycker hassan gjort ett riktigt bra jobb med den där kakavakan. han ska ha ett litet plus för de och hoppas att nån i barca redaktionen kan göra likdant utan att real fans kommer in och skriver att man härmas, för de är bara barnsligt.

tycker folk ska sluta upp med att använda FM, för det är så verkligen ser ut idag. Inget lag vill sälja sin spelare om det inte blir något monster bud =)
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-09 01:09
Barcelona hade kunnat köpa C.Ronaldo för 1 miljard. Jag hade inte hyllat en sådan värvning.
[Pierre El Rey] - Los galácticos está de vuelta!
2009-06-09 01:08
Tack till alla er som respekterar Kaká som värvning. Gillar inte den stilen då en världsklass-spelare går till en klubb så är helt plötsligt han en dålig spelare enligt vissa, speciellt Milan-fansen... Tack!
Barcelona Saman.
2009-06-09 01:06
Jay-z

Hoppas det där var ett skämt.
Barcelona Jay-z
2009-06-09 01:06
Vet att de här låter knäppt.

Men Barca borde kolla va priset på Robben ligger på. Han är säkert mycke billigare än Ribery. Han känner till la liga så han behöver ingen anpassning.
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 01:05
Canaletes

Reals forum blev mer het efter ligan hehe
rena NK shoppingen för bratzen hehe (skojar)
Barcelona Ghazza
Förövrigt, riktigt kul med en profil till ligan.
Barcelona Ghazza
720 milj kronor... Vad kostade vår LAGUPPSTÄLLNING, i Cl-finalen? Runt 600? =D
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Kaka är välkommen till La Liga men fy fan vad händer med Seria A? hahahah
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-09 01:04
Vad är det som är så otroligt med Pérez egentligen?

Han köper spelare för överpriser och sen hyllas han, vem som helst kan lägga mycket pengar (om man nu var lika rik) på en spelare och få honom, speciellt i Kákas situation då han har vart i Milan ett tag nu och kanske ville ha ny utmaning.

Det enda stora saken han har gjort i mina ögon är Figo köpet, att kunna få en viktig spelare i rival klubben är stort.
Barcelona haeger
Bara jag som är glad över att Kaka gick till Real Madrid?
Det höjer spanska ligan och blir antagligen en större konkurrens nästa år mellan Barcelona och Real Madrid.
Mycket roligare.
Barcelona Barca-nist
Bengan

så som Zlatan spelade mot danmark och priset .. Hoppas jag ALDRIG ! ;)
Real Madrid Bengan
2009-06-09 01:03
Ämne: Satsar 1000 kr på at....
Någonting måste man ju glädjas åt efter en riktig skitsäsong =)
Barcelona tarrak
Ämne: När blir Zlatan klar....
Finns i nuläget inte speciellt mycket som tyder på att han kommer överhuvudtaget.
Canaletes
Satsar 1000 kr på att madrid-forumet är hetast HEELA sommaren lång.

Snacka om att bli hypade, deras motsvarighet på vår trippel...
2009-06-09 01:02
Ämne: När blir Zlatan klar....
Aldrig!!
I alla fall inte till Barça, för lejonet ska stanna för evigt :D
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 01:02
saviola får nog betala t.o.m för att gå till nån club hehehe
Real Madrid ReAAllMardid-
2009-06-09 01:01
jag som real fan, tycker också det är sjukt mycket pengar, för spelare, världen har blivit för konstigt, pengar hitt och ditt.

Men som någon barca fan sa här inne, finns bara 3 spelare som verkligen kan hålla sitt lag, uppe när de är i form. Ronaldo,kaka och självklart messi!

men tänk så hära. Det hära är en vinst för LA LIGA OCKSÅ! vi ska ta tillbaka världens bästa liga! seria A är helt borta kan man säga!

Vi måste få tillbaka stjärnorna! hitt! spelar ingenroll vilket lag! låt alla komma hitt! och inte england

hade gärna sett, gerrard,essien,bosinwa,ronaldo,vidic,evra,nani,robinho,elano,owen,alonso,macherano,persie,drogba,fabregas,cole, och alla andra! ni förstår?

vinst för LA LIGA
Real Madrid Bengan
2009-06-09 01:01
När blir Zlatan klar då?
Barcelona Barca-nist
2009-06-09 01:00
Kaká är en otrolig bra spelare så länge han håller sig borta från skadorna som har spökat sistone. samt får man säga att Han (kaká) måste ha bra medspelare också för att lyckas med nåt.

Men priset är väl för högt!
Om Real lyckas sälja nån spelare för ett bra pris är en fråga i sig !?
2009-06-09 01:00
Snälla kan nån lag lägga ett bud på Messi bara föru se hur mycket? hahhahaha :P

KAkA: Välkommen till La Liga :D
Barcelona Saman.
2009-06-09 00:59
Bengan

Alright. Då vet man!
Barcelona tarrak
2009-06-09 00:59
Bengan

Snackar vi om samma Diego Milito som Inter köpte för någon vecka sedan?
Real Madrid Bengan
2009-06-09 00:58
Ämne: Ämne: Ämne....
Haha, ja... givetvis är alldeles för sent =)
Barcelona DET FINNS EN GUD OCH HAN HATAR CHELSEA
2009-06-09 00:58
Ämne: Ämne: Bengan ....
du menar negredo va
Annons: