/spanien/barcelona/forum/17976.aspx/spanien/barcelona/forum/17976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona roggea
2009-07-17 12:14
Barc-fan;

Eto är inte 30år... Han är lika gammal som Zlatan.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
Grabbar jag fattar inte Vrf ni inte vill ha Zlatan:S?.
Visst all Respekt för Eto men han o Barca kommer inte överens.
Skulle ni hellre se honom gå i väg Gratis till Inter eller City?
De hade varit en mardröm enligt mig.
Sen Hleb han va inte alls bra iår så Vrf ha kvar honom?.
Personligen så tycker jag att de är ett bra köp.
För man får en klass spelare o man betalar 40miljoner som vi annars hade betalat för Forlan + Eto som jag gärna hade haft kvar men värker inte som om han o barca kommer överens+Hleb pallar inte skriva om honom:p.
Forza Barca
Barcelona The Reporter
Galacticos-Pipiita,

Är det Inters officiella hemsida?
Barcelona Barça-fan
2009-07-17 12:13
Jag tror inte detta stämmer.
Barcelona El Capitán
Jaha...

Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det här. Personligen tycker jag inte han är värd €40 milj + Eto'o, samt Hleb på lån (Om detta nu stämmer!)
Som någon innan skrev, hade hellre kämpat lite till för Villas signatur istället. Enligt flera källor var han tydligen villig att dra ner lönen ett par miljoner/säsongen för att ta bort mellanskillnaden som Barca inte ville betala. Skulle han kunna "offra" detta, betyder det att killen verkligen dör för att komma till laget. Lite "Felipe Luis" tag över det hela.

Men visst, kan vara intressant att se hur man kan forma laget med en stor stark target player, efter att ha haft en "9" i fem säsonger. Vill Pep ha denna typ av spelare, så får man väl ge denne en chans att pröva något nytt.
Barcelona The Reporter
Hur blir det med Hleb? Bara lån?
Real Madrid Neuthon
Los GalacticASS //

Man måste ju räkna med Etóos värde i dealen annars håller det inte, hade 80 mille + Messi + Iniesta mot Zlatan varit en billigare affär än Ronaldo affären tycker du?
Barcelona Gio Style
2009-07-17 12:12
ja jag tycker helt seriöst att det är ett bättre bud än cristina och kaka.
Sen så är det mycket, är inte en "bra" affär. Men betydligt bättre än era.
Sen så beskylls real för att ha f*ckat upp priserna.
Barcelona Barça-fan
2009-07-17 12:11
Ämne: Barca-fan

När bör....
Skrev fel, sorry.
Barcelona Sürer
Neuthon

visst det är dyrt inklusive etoo men glöm inte att zlatan dominerat serie A och totalt överglänst kaka i över två säsonger, han har varit ligans största spelare och i en omgivning med xavi iniesta messi blir han bara bättre, är övertygad om att zlatan kommer göra iniesta henry messi ännu bättre då han har stort spelsinne, enklare för messi att nu spela upp bollen mot en felvänd zlatan som väggar tillbaka det har vi sett messi försöka med etoo flera gånger utan att lyckas samma med iniesta

Galacticos-Pipiita.
Zlatan var med o presentera dom nya tröjorna med inter
Barcelona Barça-fan
2009-07-17 12:10
westinho.
En bonus att vi blir av med Eto'o?! Driver du med mig. Killen gjorde över 30 mål denna säsong och ska värderas utefter det. Trots att han är 30 år gammal. Man kan inte bara slänga med vilken spelare som helst i en bytesaffär som denna.
Barcelona basaric
2009-07-17 12:10
Fyfan, vad besviken jag är på Barcelona, och hur dom sköter det här...
Barcelona westinho
2009-07-17 12:09
Barca-fan

När började Villa spela i Chelsea?
Rooonney___
2009-07-17 12:09
Ämne: Rooonney___.
Nej. D....
Aldrig riktigt sett hans rörelsemönster men han är trots allt nästan 2 meter och väger en hel del, man kan inte förvänta sig lika mycket rörelse som från etoo eller villa.
Sedan är väl inte etoo någon xavi när det gäller passningar.
Barcelona roooobinho
2009-07-17 12:08
Besök gärna min fotbollsblogg - kolla länk
Barcelona Barça-fan
2009-07-17 12:08
Det sjuka om det nu stämmer är ju att man inte ville möta Valencia vid 50M Euro för Villa men är villiga att betala 40M+Eto't+Hleb på utlåning för Zlatan.
Barcelona Los GalacticASS
2009-07-17 12:07
Neuthon

Du kan helt ärligt inte jämföra Ronaldos miljard med Zlatans 440 miljoner? Nu snackar vi cash, spelar ingen roll vilka spelare som ingår i dealen. Så du kan helt ärligt säga att Ronaldo är 2,5 gånger bättre än Zlatan?
Barcelona westinho
Vi betalar ju inte mycket pengar för Zlatan. 40 miljoner för Zlatan är bra. Sen att klubben gör sig av med två spelare som inte är välkomna i laget längre är bara en bonus.

Så tror jag Laporta och Txiki ser på saken. Jag själv vill inte ha Zlatan i Barca, men jag ger honom en chans att visa vad han kan.
Barcelona HugoBoss
Ämne: Gio Style //

Stor skillnad på 50 miljoner euro än 2.3 miljarder euro.
Barcelona Barça-fan
2009-07-17 12:06
Rooonney___.
Nej. Det är även hans teknik som jag ser som överskattad. Han kommer allt som oftast ingenstans med sina dribblingar, och slår lite för mycket felpass för att det ska vara okej. Han är heller inte så rörlig på plan som jag tycker han ska vara.
Barcelona dnw
2009-07-17 12:06
MSL#666

Tack för ditt stöd!
Barcelona J.Gamper
2009-07-17 12:05
Ämne: Gio Style //

Vad ....Vi kritiserar oss själva lika mycket. Till skillnad från er som försöker försvara era miljon köp.
Barcelona MSL#666
Vaknade precis ur en mardröm, men märkte snabbt att jag lever i en. Zlatan till Barca? :s helt vilse nu och hoppas verkligen att dessa rykten blåser över snart.

för övrigt håller 100% med dnw!

borde satsa alla energi på Villa!
Barcelona J.Gamper
Zlatan må vara grym men inte ska vi betala så mycket pengar för honom.
Barcelona kluivert_nr9
detta är ett jävla skämt, Zlatan mot Lejonet + 400milj kr i mellan... vaaaa!?!?! Är det ingen som fattar hur sjuk den dealen är eller??!
Dom är för fan lika gamla, vad är grejen!?
Eto gjorde 30 mål o fixade CL-finalen (Igen!).

Hoppas ledningen har en RIKTIGT bra anledning om varför det har gått som det gjort med Eto... annars kommer jag aldrig förlåta dom. Istället kommer jag önska att dom försvinner från sina poster snarast, jävla kalleanka styrelse.
Barcelona Barça-fan
2009-07-17 12:03
Grande Messi!
Det handlar inte om en enskild spelaraffär. Om man en gång betalar överpris för en spelare så finns risken för att man hamnar i en karusell där klubbar tror att man kan mjölka varenda jävla kronor ur klubben (se RM).

Det är ett otroligt överpris för Zlatan om det nu stämmer, vilket jag hoppas det inte gör.
Real Madrid Neuthon
Gio Style //

Vad tycker du om att ni först beskyller rivalerna för att lägga ut alldeles för höga summer för några av världens bästa spelare och sedan gör precis likadant själva.

"Förlåt men jag skrattar fullkomligt ihjäl mig ifall Laporta genomför den här affären!"
Rooonney___
Barça-fan //

Du kan omöjligt jämföre ett inter och ett värdelöst sverige med barca.
Vem hade han i inter? Maicon resten skötte han själv han bar hela laget till 2 liga titlar.
Och i Sverige ja vem har han då ? Anders svennson , kim källstrom ? inga direkt wow kreativa spelare.
Han stananr helt enkelt upp för att det inte finns så jätte många att passa till, måste du ändå hålla med om.
Barcelona J.Gamper
Mino Raiola
"Men de spanska uppgifterna att Zlatan skulle vara klar för Barcelona?
– Det stämmer inte. Jag borde fått den informationen i så fall. Jag har inga kommentarer om det i övrigt."
Annons: