/spanien/barcelona/forum/17973.aspx/spanien/barcelona/forum/17973.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona basaric
2009-07-01 19:17
Messi10
Roligt att en enda spelare är värd mer an alla dom där, du vet nog vem jag syftar på;)
Barcelona -Messi#10-
2009-07-01 19:17
Tur att vi har Messi, Xavi, Iniesta, D.Alves,
Abidal, Puyol....
Barcelona basaric
2009-07-01 19:16
Pare Siempre
Hade han såna spelare i Zaragoza också?
Han levererade där också, utan spelare som Xavi,Messi Ronaldinho.
Barcelona -Messi#10-
2009-07-01 19:16
Real Madrids inköp hitills:
Manuel Pellegrini 4 miljoner €
Kaká Mittfältare 67 miljoner €
Cristiano Ronaldo 94 miljoner €
Raúl Albiol 15 miljoner €
Alvaro Negredo 5 miljoner €
Karim Benzema 35 miljoner €
Totalt: 220 miljoner €
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-01 19:15
David Villa och Eto'o är etablerade målskyttar.

Jag tror många känner, som jag, att det är onödigt att byta ut en spelare mot en annan om de kommer prestera någorlunda lika. Visst, Villa är mer klinisk framför mål, lite mer mångsidig.

Min högsta önskan är att Eto'o stannar, men så som det ser ut nu så kommer jag välkomna Villa om han blir Barcelona-spelare. Och döma honom och ledningen efteråt.
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-07-01 19:14
Para Siempre
Enögd?
När jag tittar på Eto'o så ser jag ett lejon som krigar varje match och som gör allt han kan även om han missade många lägen så gjorde han 30 mål i ligan och gjorde mål i finalen mot United.
105 mål på 140 matcher där har du Eto'os facit.
Barcelona Hetfield
2009-07-01 19:14
Basaric

HA-HA Diva? Oh..snälla vakna

Villa kunde ha flyttat till Chelsea eller liknande, där han skulle få hur mycket pengar som helst, och han spelar i ett lag som inte ens vinner något. När Valencia låg riktigt illa till så var det han som lyfte laget, och han fick inte betalt i 2 månader!

Kan du tänka dig att Eto'o skulle fortsätta som om ingenting har hänt om han inte fick betalt?
Killen spelar i världens bästa lag, och han tjänar otroligt mycket , vad fan ska han klaga på?
Real Madrid Neuthon
2009-07-01 19:13
!Sergio_ Busquets! //

"Vilka idioter Barca är. Vi försöker värva Villa för 50 mille när man kan få Benzema för runt 35 mille. Nu är han typ klar för Real."

Tror inte Barca hade fått honom för 35 mille, United erbjöd 45 mille men fick inte honom. Enlig Lyons officiella hemsida så var det Benzemas vilja att ta del i Reals projekt som gjorde att han gick till Madrid.

Edit: Du är inte mycket till Culé om du kallar barca för idioter :P
Barcelona Okkapokka
Själv anser jag att Eto'o är som gjuten för Barcelonas spel. Den tid han lägger ner på att jaga uppe i offensiven och defensiven är guldvärt i mina ögon, och han är en riktig jävel på att dyka upp när han verkligen behövs.

Sedan köper jag inte riktigt det här att Eto'o har bättre spelare runtom sig. Se på hans matcher med Kamerun och Mallorca så vet du.
Barcelona Para Siempre
BlueRed.

Tänk två gånger, Vi har nämligen världens bästa tränare och han kan få ut de bästa från spelarna.
Barcelona basaric
Hade han såna spelare i Zaragoza också?
Han levererade där också, utan spelare som Xavi, Messi och Ronaldinho.
Barcelona Para Siempre
2009-07-01 19:12
basaric

Du skulle snitta 120 mål på 140 matcher om du spelade istället för Eto'o.
Barcelona BlueRed.
2009-07-01 19:12
Para Siempre

Det handlar inte bara om att han har gjort mål och missat ett par lägen. Det handlar om allt annat Eto'o gör på plan också, som för övrigt Villa inte gör. Lejonet är gjord för att spela i Barcelona. Du kan ju räkna ut själv hur många gånger vi har vunnit boll på motståndarens planhalva tack var det den första pressen som laget sätter på dem, vilket oftast är Eto'o.

If it aint broke…
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-01 19:11
Det är en viss Champions League-final 2010 på Bernabeu. Kan någon tänka sig om FC Barcelona får ställas emot Real Madrid?

Jag vill inte ens tänka tanken. Vilken match det hade blivit.
Barcelona Hetfield
2009-07-01 19:11
Para Siempre Vamom Barcaa

Båda har rätt , man ska inte bara sudda bort allt Eto'o har gjort MEN som Para siempre sa så är Eto'o VÄLDIGT beroende av spelarna runt om sig, och han har haft klasspelare från Ronnie, Xavi, Messi osv
Barcelona basaric
2009-07-01 19:10
Para Siempre

105 mål på 140 matcher säger allt.
Jag tar Eto före Villa alla dagar i veckan, jag har sagt det förut och säger det igen Villa är en diva.
Barcelona Para Siempre
2009-07-01 19:09
VAMOS BARCAA!!!

Du är så enögd. Förlåt om jag hoppar på dig bara så där men du är så enögd så det inte sant! Följer du Barcelonas matcher? Har du räknat hur många lägen han har missat? Folk som kan mycket fotboll vet att Eto'o är inte rätt man för nummer nio!
2009-07-01 19:07
Para Siempre
Snälla sluta skriva skit om Eto'o när du inte vet någonting.
Han har avgjort många matcher på egen hand och räddat oss många gånger, så sluta att klaga på Eto'o!
2009-07-01 19:05
Snacka om att Real inte har nån själ, de köper alla världsspelare; Ronaldo, Kaka, Benzema plus att det säkert kommer fler.
Nu ska dom bänka deras största spelare genom tiderna Raul, Okej han håller inte längre men dom hade säkert bänkat honom ändå ifall han höll o dom spelarna kom.

Även om real vinner ligan nästa säsong så kommer jag va stoltare än någonsin över mitt Barca eftersom att det här laget har en själ och tar hand om den !! :):):)

VISCA BARCA Y VISCA CATALUNYA!!!!!!!
Barcelona Para Siempre
FC Barcelona har gjort en sjukt strålande säsong i år men det räcker inte för att slå Real Madrid. Om Manuel Pellegrini får ut de bästa av Real Madris nyförv så behöver inte Barcelona ställa upp i La liga nästa säsong. Jag har alltid kritiserat Eto'o och kommer alltid göra det! Eto'o är inte en komplett spelare, han är inte rätt man för Barcelona, jag vet att det låter dumt men Eto'o levde på Ronaldinho så som han lever på Messi nu, det är fakta. Skillnaden mellan han och villa är tydlig. Villa behöver inte Messi för att kunna avgöra en match helt själv. Villa behöver varken Xavi eller Iniesta för att kunna avgöra en match på egen hand. Så är det inte med Eto'o. Eto'o är beroende av sina lagkamrater. Visst, fotboll är en lagsport och ett lag består av 11 spelare som kämpar för liv och död match efter match. Villa är inte så beroende av sina lagkamrater, han bär hela valencia på sina axlar tillsammans med David Silva.

Nu måste Txiki Begiristain vakna.
Barcelona basaric
Vad händer med Serie-A och Premier Leuage nu?
Barcelona BlueRed.
2009-07-01 19:04
Som sagt, allt hänger på Eto'o. Personligen så hoppas jag att han stannar och då bör också K9 stanna. Säljs han så köps väl Villa in och K9 kan möjligen lånas ut till Valencia då.
Tänk också på att vi har ett par mycket lovande spelare på väg upp till A-laget.
Barcelona Okkapokka
2009-07-01 19:04
Ämne: Laporta see till nu ....
Haha lägg av. Nu fick du mitt huvud att spinna runt.
Barcelona J.Gamper
2009-07-01 19:03
Ämne: Laporta see till nu ....
Ska bli kul o testa det på PES =).
Barcelona J.Gamper
2009-07-01 19:02
Ämne: Förstår inte varför ....
Nervös? Inte jag iaf. Däremot är det helt klart att vi får tuff motstånd nu och att det inte alls kommer bli lika enkelt som förra säsongen. Ändå så tror jag att Barca kommer att ta ligan nästa säsong. Tror att det kommer ta en liten tid för Real att få laget att prestera på topp.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-07-01 19:00
hahah tänk Barca - real nästa år:D:D
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-07-01 18:59
Hetfield:

De kan bli mycket farliga om Pellegrini får ihop laget. Men vi ska inte vara rädda, vi kunde stå emot Galacticos 1.0 och då hade vi mycket sämre spelare och ledning så vi behöver inte vara oroliga.

Btw UFC Pepe lär komplettera mittlåset.
Barcelona Lokmaniinhoo
men villa är bättre
!Sergio_ Busquets!
Ska vi börja jämföra Villa med Benzema????
Real Madrid Shi
Laporta see till nu och värva Villa och Ribéry så vi får se en stjärnsmäll i La Liga som aldrig skådats förut.

Det bokstävligt talat vattnas i munnen på mig och gåshuden är total när jag tänker på det.

Bara föreställ er en match med:

Ronaldo, Kaká, Benzema, Higuain, Diarra, Pepe, Casillas, Ramos, Robben.

Mot

Messi, Villa, Ribéry, Xavi, Iniesta, Puyol, Alves, Touré, Pique.

Går inte ens och få ihop i fantasin.
Annons: