/spanien/barcelona/forum/17972.aspx/spanien/barcelona/forum/17972.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-06-09 16:17
pleomessi

Ska vi slå vad? Villa är klar bara ignorant människor som inte fattar det.
Tydligt på valdanos intervju förfan.

Edit: Kommer villa till real vilket han lär göra, ska du avregistrera dig ;).

Vice versa gör jag det, lär inte hända men jaja.
Barcelona pleomessi
2009-06-09 16:16
Luiz_Madridista_4ever

Ingen är ju klart så du kan inte säga försent
Barcelona pleomessi
2009-06-09 16:15
Den_färgglada_barca

Det står faktiskt ingen om Barca, vem är spelaren du menar som är klar?
2009-06-09 16:15
Hetfield

Försent.
Barcelona Hetfield
2009-06-09 16:13
Vad håller de på med?

Köp Villa medans ni kan, alla heder till eto'o men det är dags för honom att dra, ser hellre Villa i Barca som är bättre än Eto'o på nästan alla sätt
Barcelona lameG^
2009-06-09 16:13
jag skulle faktiskt vara glad om vi köpte bruno alves. Men isåfall så måste milito först och främst bort. Sedan låna ut caceres en säsong.

Då har vi 5 mittbackar. köp felipe så har vi 2 vänster. Alves höger och puyol/henrique får backa upp honom.
Alves,Puyol,B.Alves,Abidal,Marquez,Pique,Felipe,Henrique

Det skulle vara en bra försvars trupp.
2009-06-09 16:09
ElRaval

Har du läst valdanos intervju så märker du att villa är klar.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-09 16:06
det_färgglada_barca

Står inget om Barca på den sidan och vem är spelaren?
Barcelona Barcafan
2009-06-09 16:05
Jag förstår inte varför vi ska köpa Bruno Alves för 22 miljoner euro. Har vi inte tillräckligt med mittbackar..?
Barcelona det_färgglada_barca
2009-06-09 16:04
FÖRSTA NYFÖRVÄRVET KLART!!!!!!!!
Barcelona ElRaval
2009-06-09 16:03
neeeej.

Snälla låt inte Villa gå till Real Madrid.

Nog för att jag älskar eto'o, men Villa är en klass högre och dessutom är han spanjor och fortfarande hungrig (har ej vunnit en stor klubblagstitel).

Jag tror att villa skulle göra stor succe i vilket lag som helst, men speciellt barcelona!

HAFFA HONOM LAPORTA!
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-09 15:54
http://www.youtube.com/watch?v=vd4bq9VdszY

Bruno Alves snacka om att gå in 100 % i närkamperna. Det har något med dom portugisiska backarna att göra med. Pepe såg vi ju mot Getafe och Fernando Choto var ju känd för att göra äckliga tacklingar.
FooTBaLL
2009-06-09 15:45
NEj det stog inte att dem ska byta. lr Så har jag läst fel :).
Barcelona lameG^
2009-06-09 15:44
tyvärr men det står inte att dem kommer byta. Isåfall har jag läst fel.
FooTBaLL
2009-06-09 15:42
Barcelona fcs
2009-06-09 15:41
Ämne: Ämne: Sedan m....
Ghazza//

Håller med. Allt ära till Ronaldinho, Rijkaard, Messi,Guardiola, men Laporta är det bästa som hände Barcelona på sista 10 år. Synd att det inte uppskattas tillräcklig mycket.

Barcelona är idag Nmr1 i allt, alla spelare vill till Barca, ekonomi är bra, Barcelona är mest respekterad fotbollslag i världen och det är för det mesta hans förtjänst.

Skulle bli bra att redaktionen ägnar en artikel åt Laporta och hans tid i Barca. Skulle bli intressant att läsa vad har han åstadkommit, titlar, ekonomi, spelarköp, UNICEF osv.
FooTBaLL
2009-06-09 15:40
Barcaholic

Men du?.. Forlan tar ju Eto'os plats så?
Robinho-Forlan-Messi
Inge dålig anfallspar, 3 kvicka djur, Vem kan stoppa dem? och så dessutom tror jag Robinho skulle göra det bättre än Henry på vänsterkanten. Vi vet sen tidigare vilka drömmål Forlan gör och vilken målskytt han har blivit.
Real Madrid Sherminator
2009-06-09 15:37
Vad ska man med Bruno Alves till? Kommer bli överflödigt med mittbackar..
Barcelona Barcaholic
2009-06-09 15:36
Ämne: IN MED:
Bruno Alves....
ETO'O mot Robinho?? Hoppas du skojar. Eto'o är 10 gånger bättre än Robinho, ingen kommer kunna ersätta Eto'o. D.Villa är väl det närmaste man kan komma men kommer endå aldrig gå. Dessutom så tror jag inte så många vill ha en föredetta madridista.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-09 15:35
FooTBaLL

Vart fick du Robinho ifrån?
Barcelona lameG^
2009-06-09 15:33
utbyte med etoo? när ryktades detta?
FooTBaLL
2009-06-09 15:29
IN MED:
Bruno Alves(Accepterad bud på €22milj säg det och mkt nära)
Bruno Saltor(han kan bli klar när som helst)
Forlan(Personligöverkommelse)
Robinho(utbyte mot Eto'o)
Javier Mascherano(vill gärna till Barca)
Henrique(tillbaka från lån)

UT MED:
Eto'o(Utbyte mot Robinho)
Hleb
Sylvinho(redan ute)
Jorquera
Caceres(lån)
Gudjohnsen

Min åsikt och hoppas detta händer. Speciellt Robinho affären, framför Madrids och Perez's ögon. Man ska inte trycka ner en spelare som Robinho som Madrid gjorde för Cristinas skull. Och sen får Robinho ta nr #7 också. ;)
Barcelona Barcaholic
2009-06-09 15:27
Ämne: Barcaholic

Jag vi....
Jorquera tycker jag bara synd om, han har suttit nu i den bänken hela sitt liv känns som att han kommer ruttna där. Pinto tycker jag också om men om man köper in S.Asenjo kommer han nog inte få spela en enda match.

Hleb är jag trött på tycker helt ärligt inte att han förtjännar nån enda chans mer även om han fick lite denna säsongen.

Henry vill jag ska bort BARA OM Ribery kommer för tycker inte att en spelare som Henry ska sitta på bänken, dessutom kan man få in lite pengar på honom nu. Och Eto'o sa jag inte att han ska bort, sa OM han inte vill skriva på då kan man försöka köpa Villa istället. Och då behöver man inte heller oroa sig om Afrikanska mästerskapet.
Barcelona Zizou_nr1
2009-06-09 15:26
!Sergio_ Busquets!//

Jag gillar inte Dani Alves, för att jag tycker han beter sig illa och som en barunge på plan.

Att vara vinnarskalle kan jag förstå. Men Milans Gattusso är också en vinnarskalle. Visst kan vi ibland se likheter mellan de två på plan, men skillnaden är att Gatusso inte klagar på varenda domslut. När han vet att han har gjort fel, så accepterar han domsluten, ibland hjälper han till den liggande motståndaren att resa sig osv.

Till exempel,i semifinalen mot Chelsea, så visste Dani Alves att han blir avstängd via ett gult kort, men han fortsatte att ta frisparkar mot sig och klaga på domaren, och till slut fick han det väntade gula kortet!

Ibland undrar jag om han verkligen ville spela finalen!!
Barcelona Cape
2009-06-09 15:25
Okkapokka

Bruno Alves jagas även av Madrid, och jag kan säga att han är en av de spelare som jag inte har någon respekt för alls. Bland annat efter uttalanden om Sverige.

Men sett till det sportsliga så tycker jag inte att vi har behov av ännu en mittback.
Barcelona lameG^
2009-06-09 15:24
Barcaholic//
ribery är ett måste. Sedan om etoo lämnar så har vi pengar till en central anfallare som ersättare till honom. Dessutom en central och ser fabregas där. Vi måste ha bred trupp och ni som tror att fabregas inte kommer spela så jo det kommer han faktiskt. Iniesta kanske går upp till anfallet ibland och ibland måste man vila eller är avstängd i en cl match eller liga.

dem 2 eller 3 köpen vill jag se. Dessa kommer vara stjärnor.

Sedan felipe som vänsterback. Låna ut pedro och jeffren samtidigt. Ta tillbaks henrique. Ha kvar caceres. Sälj milito.

Asenjo vill jag ha men om han inte accepterar bänken så köp honom och låna ut honom sedan.
Barcelona Cape
2009-06-09 15:23
Barcaholic

Jag vill inte bli av med varken Jorquera eller Pinto. Jorquera kan sitta på bänken under en hel säsong, men ändå inte klaga. Pinto räddade Barca i cupen och hans måljubel räcker för att han ska stanna.

Hleb har sagt själv att han vill stanna kvar och kämpa. Även om jag själv är lite tveksam till hur han kommer att kunna prestera så vet ju alla vad han kan sen tiden i Arsenal. Henry förstår jag inte varför du vill bli av med, tänker inte ens kommentera, likadant med Eto´o.

Milito har genomfört en ny operation nu och det sägs att karriären är i fara. Men även om han kan komma tillbaka så återstår frågan om han kan hålla samma klass?
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-09 15:22
Det spekuleras i portugisisk press att Porto och Barcelona snart kommer nå en överenskommelse när det gäller Bruno Alvés. Affären väntas avslutas i slutet av veckan om man ska tro det tidningarna skriver. Priset ligger vid 22 mille precis som vår redaktion har postat i silly season artikeln.

Vetinte riktigt vad jag ska säga om det här, mittbackar är väl den lagdel som behöver minst förstärkning egentligen. Även om Bruno Alvés tillhör en av mina favoritbackar så känns han inte superviktig direkt.
Barcelona westinho
2009-06-09 15:22
Jag tycker det bästa vore om vi köpte in Felipe (vänsterback), Ribery, Fabregas och Forlán.

Låna ut Bojan en säsong så att Etoo och forlán kan turas om som anfallare. Fabregas/Iniesta/Xavi roterar på mittfältet. Abidal/Felipe turas om där och Ribery roterar med Henry och Messi.

Inga skador, inga slitna spelare och ändå en bra startelva varje match.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-09 15:20
Såg en gammal Ronaldinho film och FYFAN VAD JAG SAKNAR HAN! Kolla vart han är nu.... :(

Forlan nära Barca!!!!!!!!1
Annons: