/spanien/barcelona/forum/17971.aspx/spanien/barcelona/forum/17971.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Messinho
2009-06-08 08:38
Heja barca :)
Messinho
2009-06-08 08:36
Bojan ska lära sig av messi! länktips.
Messinho
2009-06-08 08:22
FooTBaLL
2009-06-08 01:54
Fernando Torres i Barcelona är en dröm. Det skulle inte vara möjlig nu men kanske i framtiden. Torres kunde Barca få säsongen 05/06. Kommer ihåg när han själv sa att klubben han gillar efter Atl.Madrid är Barcelona. Men, Ja Laporta och CO gjorde inte så mycket åt saken och killen fick Liverpool till sist. Samma sak tror jag kommer att hända med David Villa. Barca och R.Madrid kan och har chansen att köpa Villa men det kommer inte att hända då till sist tror jag något annat lag hinner före. Då Barca konsentrar sig på att sälja Eto'o och hitta någon som Zlatan plus 40milj euro eller hur mycket det var nu för att ersätta Eto'o med. Otroliga pengar och Barca är dumma ifall dem går på det. Men hoppas inte. Och sedan har vi Madrid som vanligt har dem C.Ronaldo i tankarna. Osmarta som tänker betala så mycket för endast en spelare när man kan köpa 2-3 spelare med dem pengarna. Men det är ju Perez och Madrid så..! Hoppas Bara inte Laporta och CO tänker som Perez och CO med Zlatan och köper rätt spelare för klubben.

Visca Barca Y Catalunya. Gonatt!!
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-08 01:16
Här är Dani Alvés "raket", som fick en hel del hjälp av målvakten :P
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-08 00:42
Ämne: Ja nåt sånt..

Såg....Bra fråga, har inte sett målet så kan inte svara på det tyvärr
2009-06-08 00:41
Oha789

Självklart, förlåt Samu men jag hade bytt ut dig mot Torres alla dagar i veckan trots allt du har gjort för oss.

Det är bara så att Torres är bättre spelare än dig.

Ja det verkar vara nyhets torka.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-08 00:39
Ja nåt sånt..

Såg nyss Alves mål från igår, haha vad gör målvakten?
Barcelona Oha789
2009-06-08 00:38
Ronaldinhoismx3

Ja asså Torres i Laget skulle vara det ända Barcelona behöver om Etoo drar... men om inte Etoo drar så ska ingen då heller komma.

Men varför är det tyst på Nyheter dom här senaste dagarna? är alla på semester eller vad?
2009-06-08 00:34
Ämne: Tänkte att avtalet m....
Barça! (MQUC3)

Ja mycket möjligt, det skulle inte förvåna mig om bwin kastar in lite pengar till någon av klubbarna.

Tex att bwin kastar in någon miljon extra till milan för att de ska sälja kaka till real madrid och inte till tex chelsea?

spekulerar vi lika?
Villarreal Grande Messi!
2009-06-08 00:34
Så jäävla klockrent sagt Sonesson:

Vilken var det bästa ögonblicket under den gångna säsongen?

"Jag har svårt att välja ett enskilt tillfälle, så jag väljer åtta stycken: varje gång Casillas har fått plocka bollen ur mål samtidigt som blåröda spelare bildat euforisk tv-puckhög i närheten."

Fan vad glad jag blev när jag läste det! :)
2009-06-08 00:32
Ett anfall bestånde av henry torres messi.

Förstår ni hur j*vla snabbt det skulle gå?

En kontring med dessa tre herrar, spelar ingen roll vem som är bollförare, det hade gått snabbare än tåget hehe. Dock är det inte ofta Barca har så stora ytor eller kommer i kontringar.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-08 00:30
Tänkte att avtalet med Bwin kan ge dom någon fördel, vad vet jag..spekulerar bara :)
2009-06-08 00:27
Ämne: Ronaldinhoismx3

F....
Jag tror alltså att han den bästa vi kan få in som jag tidigare nämnde så kan han, vad jag tror, agera target och löpa. går att köra två spelsystem om det så skulle behövas han skulle vara grymt nyttig i en match som mot chelsea i london.
2009-06-08 00:25
Ämne: Kan det ha något med....
hur menar du nu?

det kan vara en orsak men hur tänkte du?
Barcelona Larsson1333
2009-06-08 00:24
Håller med dom som säger att vi inte behöver göra massa stora stjärnvärvningar. Någon kan vi göra t.ex. aguero men annars tycker jag itne de behövs. Felipe vore en bra värvning+ någon bra truppspelare på mitten. Capel vore också spännande om han går som bosman eftersom både pedro och jeffren ryktas om utlåning. En ung målvakt vore på sin plats med

MÅlvakter: Valdes,(någon ny ung), Pinto

Backar: Alves, sanchez, puyol, henrique, pique, marquez, caceres, felipe, abidal,

Mittfältet: Keita, Toure, Busqets, Xavi, Iniesta,Athletic spelare t.ex. Xavi torres eller Thiago+ en värvning som t.ex. mati fernandez från villareal

Anfallet: Messi, Henry, Aguero, Bojan, Capel, jeffren/pedro

MÅlvaktspositionen lämnar Jorquera och någon ung borde värvas in typ riesgo från recreativo?

På backpositionen hoppas jag milito säljs och om någon av antingen sanchez eller caceres blir utlånad/såld så kan muniesa flyttas upp.

På mitten hoppas jag hleb säljs och får lämna plats åt t.ex. mati fernandez, ingen defensiv utan en kreativ spelare behövs som backup till xavi och iniesta. Thiago eller Xavi torres kan också vara bra att spela in lite när afrikanska mästerskapen närmar sig. Gudjohnsen lämnar förmodligen men får gärna stanna en säsong till tycker jag. Bra att ha bredd så iniesta t.ex. kan flyttas upp

På anfallet så tror jag inte både jeffren och pedro lånas ut och hoppas inte så heller så en av dom kan vara kvar. SEn hoppas jag verkligen bojan stannar för han kommer få speltid. Capel kan vara spännande och en rätt okej ersättare med tanke på att han går gratis och är samtidigt ung. Om etoo lämnar så är aguero en perfekt värvning och inte alltför dyr och ung och hungrig efter titlar. Om etoo stannar kan vi strunta i aguero och kasnke titta på något billigare alternativ runt 80-100 miljoner strecket istället.

Uhh, skönt att få skriva av sig
Barcelona Oha789
2009-06-08 00:23
Ronaldinhoismx3

Fan om jag hadde Laportas eller Guadiolas nummer skulle jag fann be dom att köpa honnom :(
2009-06-08 00:22
Ämne: Jo han besitter en h....
Han skulle älska att vara med i ett lag som gör 6 mål på bernabeu.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-08 00:19
Kan det ha något med sponsoravtal att göra?

Det är nämligen så att Bet and Win (Bwin)
sponsrar Real Madrid, Bayern Munchen och Milan.
Tänkte då på Kaka och Ribery.
2009-06-08 00:18
Luiz_Madridista_4ever

det var innan det blev ett mediokert lag haha
2009-06-08 00:18
Barça! (MQUC3)

det räcker inte med att ha så mycket fel i huvudet att hålla på fel lag, nej skämt o sido. jag förstår mig inte på sådana som honom vad tjänar han på att komma hit och "retas" whatever på han. vad har han vunnit denna säsong som inte vi gjort :D.

kanske att de har fått min inofficella utmärkelse världens sämsta proffesionella spelare i VDV och Gago.
Real Madrid Luiz_Madridista_4ever
2009-06-08 00:17
Delarocha

de mediokra laget vann 2 gånger irad ligan.
2009-06-08 00:16
vi bara fortsätter diskutera efter att ditt offer till maräng startade :)

bara så att du vet
Barcelona Oha789
Jo han besitter en härlig snabbhet.

Sedan så tar han precis som Etoo ett Deffensivt ansvar, man fick se det inte minst i EM finalen mot Tyskland där han stressa och stressa Backlinjen och gav dom ingen lung och ro...

Torres gick ut idag och sa att han vill Vinna titlar, låter som om han inte skulle ha nåt emot om han fick ett erbjudande från Barcelona.

Jag skulle älska att ha Torres i Laget.. Om vi snackar dröm mål så har Torres många i Bagaget.
Barcelona Barça! (MQUC3)
Behnam, fråga din käre medlem SiempreMadridsta, han som startade allt.

Lyckligtvis är han spärrad nu.
Real Madrid Behnam
2009-06-08 00:14
Ämne: Ronaldinhoismx3

G....
asså orka att ni snackar om hur fotbolls spelare ser ut. det spelar ingen roll hur fula de är...de tjänar mer och får mer brudar än alla här.
Delarocha
2009-06-08 00:14
Luiz_Madridista_4ever

Ok. Tjejer kanske tycker han är snygg. Han spelar ändå i ett ganska mediokert gäng. Men tur att han är snygg för er del då.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-08 00:13
Om du läser igenom reglerna här uppe så här inklistrade inlägg från Purtan otillåtna. Se detta som en varning. / Red.
2009-06-08 00:13
Luiz_Madridista_4ever

det var du som sa det :P
2009-06-08 00:12
Oha789

torres vore det ulitama!

killen kan väl agera target sen är han väl ganska snabb oxå? han är grym speed MED boll i alla fall.
känslan i fötterna har han, kanske inte exakt samma som zlatan men den håller klass! huvudspelet eller målsinnet ska man verkligen inte klaga på.

etoo plus 300 miljoner för torres låter okej. etoo vill väl till england eller hade inte hans agent sagt något sånt?
Annons: