/spanien/barcelona/forum/17968.aspx/spanien/barcelona/forum/17968.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-10 22:49
Damn kan inte nån få igång forumet?????
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-10 22:28
Haha okej:D

Messsssssssssi med?
Barcelona Trippeln
2009-06-10 22:26
Jo jag komm på den nu den börjar 23.00
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-10 22:25
e matchen nu?
är den inte klockan 11?
Barcelona Trippeln
2009-06-10 22:20
Tack så mycket grabbar och tjejer.
Canaletes
2009-06-10 22:15
Jag kan rekommendera Bet365 stream. Bra kvalité tycker jag. Man måste ha konto hos dem förtås men man behöver inte ha några pengar på kontot.
Gratis stream

(Länk)
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 22:12
Trippeln

testa och se. lycka till
Länk*

Barcelona Barca-nist
2009-06-10 22:10
Hur kan man uttala sig så? det kan misstolkas ju
Jorge Valdano
"Another thing is that his reputation as an officially good-looking guy, and a social or advertising model, blurs his image a bit. He is a great footballer."
Barcelona Trippeln
2009-06-10 22:08
Länk till Argentina matchen nu?
Barcelona H.C Xavier
2009-06-10 21:53
Har lagt upp en video på firandet av copa del rey guldet. Vi står mitt framför ett hotell på en tvärgata till ramblan kl 1 på natten, om nån är intresserad.
Barcelona Barcadinho.
2009-06-10 21:48
Sherko/

hehe, Huntelaar.
Han var faktiskt med i rykten för Barca förra sommaren. Han var på besök då i Spanien båda i Madrid o Barcelona och det dök upp några spekulationer. Jag tror tom att cruyff har uttalat sig några (bra) ord om grabben.

Men grabben har nu ett maräng-märke på sin panna.
Jag tror verkligen inte att Perez vågar släppa en spelare till Barcelona.
Även om Perez sa att 9 stycken ska bort, så menar han nog väl inte till Barca.

Dessutom så tror jag att Perez är extra noga med sitt rykte. Allt som han gör för klubben just nu är på ett sätt en marketing för sitt rykte.
Ska han skita i allt fint som han åstadkommit med Kaka?
min slutsats är - ingen chans.
Och detta pga ledningarna på bägge sidor.
Barcelona vresarN
2009-06-10 21:48
Barca-nist//
aldrig v.persie. Han suger. Sorry men den ända vänsteryttern jag vill se i barca är ribery. Vissa säger vi har henry och massa saker men vi spelar 70 matcher ungerfär och fattar ni inte att vi behöver rotation. Ribery kan dessutom spela på andra kanten så messi kan vila ibland. Etoo och bojan får ta hand om den centrala platsen. Gai borde flyttas upp och låna ut pedro jeffren till deportivo när vi köper felipe. Thiago vill jag också att vi flyttar upp.

Men seriöst behöver vi en mittback? det ryktas om bruno alves. Nej tyvärr. Vi har puyol pique marquez och dessutom henrique som kommer tillbaks från lån som dessutom kan spela som högerback. Caceres vet jag inte hur det blir med honom.

Vem vill ni se som den nya kreativa mittfältaren vi ska köpa? Jag själv vill se cesc då han hör hemma hos oss. Han skulle variera med xavi och iniesta och dessutom spela tillsammans med xavi när iniesta är på kanten. Ibland måste man köra offensiva och då kan vi köra med 3 kreativa mittfältare. Ibland utvisad eller skadad som iniesta varit denna säsong ganska mycket. Så att fabregas inte skulle få spela mycket säger jag nej till. Han kommer spela minst lika mycket som xavi och iniesta för vi kommer rotera nästan varje match för att klara oss långt i alla tuneringar.

In: Ribery,Cesc,Felipe,Henrique
Ut: Guddy,Hleb,Sylvinho,Milito,Jorquera

Lämnar etoo så skulle det inte vara fel med en ibra eller villa.
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 21:33
V. persie hade jag inte tackat nej till i alla fall .
Barcelona Barcadinho.
2009-06-10 21:32
Sverige har fortfarande en god chans att avancera sig till VMs slutspel.
Ungern och Portugal ska möta varandra hemma o borta, samt Ungern ska till Köpenhamn mot Danmark.
Sverige måste slå Ungern nästa omgång på bortaplan (i september).
Vinner Sverige matchen i Ungern så tror jag att de kniper andra platsen.
Får väl se om zlatan kan också när det verkligen gäller.

Och jag personligt vet inte vad jag vill.
Ena sidan blir det roligare om Sverige är med, men å andra sidan så kommer Lagerbäck att få en förlängd kontrakt till 2020 eller så.

(förlåt att jag skriver om det just här. Jag känner mig mer "hemma” i LR)
Barcelona Trippeln
2009-06-10 21:30
Sherko

Jag tror inte att barca vill köpa en sopa som K.Huntelaar vi behöver targetspelare inte en spelare som inte kan inte göra nåt annat än mål.Han gör i princip ingenting spelmässigt och är totalt osynlig i långa stunder och jag tror att barcelonas ledning inte söker en flopp från real.
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 21:27
sherko

Jag tror faktiskt att han kan utvecklas jätte mycket. men vad tror du ledningen i Barca och real säger om det????
Barcelona Trippeln
2009-06-10 21:25
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

Tack för svar.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-10 21:23
Trippeln

Den är lite senare på kvällen. Länk kommer läggas upp, var så säker.
Barcelona Trippeln
2009-06-10 21:21
Har någon länk till argentina matchen?
Barcelona Ciao-V
2009-06-10 21:20
Ämne: En värvning till Bar....
Huntelaar vet jag inte men holländare generellt sett passar in bra i Barcelonas spel. De är skolade i 4-3-3 systemet och den offensiva filasofin.
Real Madrid Sherko
2009-06-10 21:17
Barca-nist

Jag undrar varför hans kontrakt inte förnyades :P

Vi säger 100 mille, om han gör över 20 mål betalar ni 50 till? :)
Barcelona vresarN
2009-06-10 21:08
tror faktiskt att om etoo stannar så kommer han göra allt för att tysta alla. Han är bäst på det och kommer göra 30 minst nästa säsong med tror jag.
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 21:05
ni fick Saviola som va "grym" gratis så kvitt säger vi då :)

DEAL?
Real Madrid Sherko
2009-06-10 21:03
Barca-nist

Haha, ni får honom för 150 miljoner :P
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 21:01
Sherko

fösöker du sälja honom till oss? hur mycket har du fått av Perez? :)
Real Madrid Sherko
2009-06-10 21:00
En värvning till Barcelona som jag skulle tycka vara riktigt smart men orealistiskt är faktiskt Huntelaar.

Han är ingen Zlatan, men hans avslut håller absolut världsklass. Kan tänka mig att han smäller in hur många baljor som helst med spelare som Xavi och Iniesta bakom sig.
En spelare som mer eller mindre verkar acceptera bänken.

Vad säger ni, skulle han vara något för Barca om han inte skulle spelat i Madrid? Jag tror absolut att han skulle lyckas.
Alenao
2009-06-10 20:59
Utnyttjar man Zlatan på rätt sätt då är han grymm. Vill man ha en grovt löpande spelare då är Tevez är bättre altenativ eller att ha kvar Eto. Men Barca saknar en speed utan fisyk.
Barcelona Ciao-V
2009-06-10 20:56
Hetfield:
Jag tror inte på att Inter vill sälja honom. Zlatan kan gå bara om han tvingar dem att släppa honom. Typ om han blir obekväm och ställer till.

Barca-nist:
Håller med det där med personligheten. Mycket likheter med Ronaldo som du säger. De ska vara bäst och vackrast av alla.

Iniesta är ödmjukheten förkroppsligad.
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 20:53
behrang Safari (pers/svensk) bästa spelare ikväll
Barcelona Barca-nist
2009-06-10 20:51
Ciao-V

ju, men det är hans personlighet. men i hans ålder och den sporten han spelar så fungerar inte det jätte bra. Varför ogillar de flesta princessan Christiano Ronaldo? divig och ego.

En spelare som får respekt av alla
Iniesta. fantastisk på/utanför plan
Annons: