/spanien/barcelona/forum/17965.aspx/spanien/barcelona/forum/17965.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jay-z
2009-06-09 21:58
Varför kan vi inte värva Robben?? Perez vill tydligen sälja han och en Robben för 25m är bra spenderade pengar. Tror verkligen han skulle kunna utveckla sig ännu mer här.

Visca_Barca //

Komigen du vet inte vad för lön Toure krävde, visst förtjäna han en bra lön. Men han får inte förstöra Barcas lönestruktur. Jag anser de inte så farligt om Yaya går och Mascherano täcker hans position.

Macheranor är en en av världensbästa på sin postion. Och vart har du läst att Keita vill gå ?

Delarocha
2009-06-09 21:57
Det tragiska är ju det att det spelar knappt nån roll vad Real värvar för spelare, Iniesta, Xavi och Messi är ju samtliga topp 5 i världen.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-09 21:57
så mycket som ja har förstått hittils är att Ni vill ha Villa, Fabregas och Ribery dom är mycket bra spelare men om vi får dom va ska då hända med toure henry o eto ? eto kommer inte lämna toure kommer få högre lön och henry kommer aldrig acceptera att va en supersub!
Barcelona tarrak
2009-06-09 21:56
ElDuroDeFCB

Jo, jag vet att vissa kissar på sig av rädsla och det är patetiskt. Laporta har gång på gång visat att han vet precis vad han sysslar med och för mindre än två veckor sedan var han kung när vi vann CL, men Perez hinner knappt slutgöra sin första affär innan paniken är total. Madrid kan köpa bäst de vill, vi har Iniesta, Messi, Xavi, Henry, Eto'o. Vem ska vi vara rädda för?
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-06-09 21:52
Visca_Barca

Du borde nog byta lag ifall du önskar dig supervärvningar, Barcelona värvar inte så längre!!!
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-09 21:51
Haha har ni läst ryktet på fotbollskanalen? Moratti var tydligen sugen på att göra ett byte rakt av mellan Ibra och Iniesta...

Vilken stolle!
Delarocha
2009-06-09 21:49
Visca_Barca. Detta är inte första säsongen Laporta håller med transfers. Han vet vad han sysslar med. Du däremot har ingen aning vad du snackar om. Sluta vara hysterisk. Silly season har varit igång typ en vecka och fönstret har inte ens öppnat än.

Vad hade du tänkt dig, att göra klart med Villa, Fabregas och Ribery i mars månad eller?

Sen förstår inte jag varför vi måste få in något så akut. Laget är rätt hyggligt och vi vet inte en enda spelare som definitivt kommer lämna. Kanske är en fördel att fastställa truppen till nästa säsong först.

Sen angående detta med Yaya Toure. Alla i truppen kan inte tjäna för mycket. Han erbjöds det han var lovad från början men tackade nej till det. Förhoppningsvis kommer det lösas men gör det inte det beror det antagligen på att han har för höga krav samtidigt.
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-06-09 21:49
tarrak

Tarrak foll tvivlar på sitt lag när de ser att ens värsta rival har börjar spendera stort inför nästa säsong. Men hur FAN kan man tveka på vårt lag? Efter en sån jävla säsong, så anser folk fortfarande att vi måste värva världsspelare, vi har allt vi behöver i truppen, vad vill ni har mer?

Ha inte bråttom, så ska ni se att värvningarna kommer!!!!
Barcelona tarrak
2009-06-09 21:47
Visca_Barca

Svara på mina frågor och sluta kalla mig lille vän. Jag är varken eller.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-09 21:46
Visca_Barca

Ärligt talat så ser dina inlägg löjliga ut med tanke på att vi just vunnit trippeln, och att vi redan har en trupp av absoluta världsklass. Varför spendera bara för att spendera?

Spara pengarna för en regnig dag :-)
Barcelona Visca_Barca
2009-06-09 21:45
Tarrak

snälla lille vän vi ska väl sälja nåra eller?
en eller två eller va det nu e . o keita,yaya o etoo försvinner två månader va händer då?
madrid värvade kaka o det har ba gått tio dagar o du tror milan kommer dricka kaffe eller? alla kommer rikta sig mot staden valencia.
vi behöver oxå förstärkning föratt ha kvar hunger.
etoo är inte säkert sylvinho ersätter e kvar , guddy vill lämna eller så måste han få speltid osv. det e mkt
Barcelona ElDuroDeFCB
2009-06-09 21:44
J.Gamper

Angående Ribery: Han säger att inte vill spela i England (beror mycket på klimatet påstås det), och i Italien så ser Milan ut som det laget som har störst behov av en ny Super stjärna nu när Kaka lämnat. Inter Milan anser jag också har potential, kapital och en galen ägare som gärna betalar sjuka summor för spelare, plus att om de vill behålla Ibra, så måste de köpte riktiga vinnare.

I Spanien är det väl bara Vi och Madrid som har caschen för en sån värvning, men Ribery påstås inte vilja spela för de vita, så där lämnas bara Barca kvar, men vi är även kända för att inte köpa spelare för 50 milj euro.

Så jag tror att Milan, Inter och en liten kanske för Barcelona har chansen att värva Frankie!!
Barcelona tarrak
2009-06-09 21:42
Visca_Barca

Vilka är de där "alla som försvinner"? Hur vet du vilka spelare Barcelona kommer att värva? Varför anser du att ett av tidernas bästa lag nödvändigtvis måste köpa storstjärnor om man inte förlorar några? Måste man spendera för spenderandets skull bara för att man har pengar? Och återigen, vilka klubbar anser du vara snabbare och bättre på transfermarknaden?

Barcelona J.Gamper
2009-06-09 21:36
Var tror ni att Ribery hamnar till slut då? Skulle bli väldigt nöjd om Barca bara köpte in en sån stor klass spelare som Ribery. Det räcker så.. sedan behövs väl ersättare till spelare som lämnar. Som t.ex Sylvinho. Felipe Luis verkar vara på gång där. Som ersättare för Gudjohnsen och Hleb kanske man kan flytta upp några spelare från akademin?
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-09 21:36
Här vart det krig.......
Barcelona Visca_Barca
2009-06-09 21:34
tarrak
nej men min lille vän om alla försvinner så kommer barca värva Bruno alvez eller en forlan som e 30 år snart eller varför inte en luca toni?
vi pratar om dessa spelare "villa,ribery,silva o benzema o IBRA" du har milan som behöver samma gäller för chelski,pool o madrid osv.
vi har vunnit trippel nåra kroner borde vi ha elleR?
Barcelona tarrak
2009-06-09 21:31
Visca_Barca

Om du anser att Barcelona alltid varit sega med värvningar så undrar jag vilka du har som föredöme. Varenda säsong har truppen varit färdig lagom till försäsongen och det är det som är det viktiga. Vad det gäller kontraktsförlängningar så är Laporta väldigt mån om klubbens finanser och det långsiktiga tänkandet. Bara för att du tycker det är kul med presidenter som öser pengar till höger och vänster så att vi snart åter står på ruinens brant, innebär inte att vi andra delar den uppfattningen.
Barcelona mes__que_un_club
2009-06-09 21:30
snälla någon, vafan ska vi med bruno alves till vi har caceres, pique, puyol, marquez, milito, abidal och yaya som KAN spela mittback
Barcelona Barca o Mort!
2009-06-09 21:25
Jean

Kalla inte barcas ledning till idioter när du inte vet mera om saken än vad skittidningar skriver om det.
Barcelona Visca_Barca
2009-06-09 21:23
tarrak

barcelona har alltid vart sega när det gäller värvningar o kontrakter.
Yaya är så viktig för laget o han e värd en bättre lön. men barca jobbar segt helt enkelt
Barcelona tarrak
2009-06-09 21:20
Jean

Barcelona har erbjudit Yaya ett nytt löneförslag vilket han inte godtog, inom en snar framtid får han förmodligen ett nytt. Det kallas att förhandla.
Barcelona Jean
2009-06-09 21:13
barca é riktiga idioter som inte väljer att höja Yaya toures lön, det snackas om att han kommer å lämna klubben, vilket jag tror är ett stort misstag av barcas ledning, likt real madrid gjorde med makelele
Barcelona Visca_Barca
2009-06-09 20:53
Vampíro - El Triplete 2008/2009
det jag menar är att varför värva skräp för det blir bara skräp som e kvar eftersom Milan kommer värva en stjärna som tar kakas plats, madrid ja ni vet de kommer till och med värva Camp nue WC .
så det blir ba dåliga spelare o självklart de som är äldre kvar. ribery,villa o silva o Benzema e kvar o vi har liverpool,Milan,Madrid o chelski
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-09 20:35
mm Men vilka spelare vill du hälst att barca ska köpa?
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-06-09 20:33
Ämne: Grabbar var det inte....
Säsongen slutade för 10 dagar sen och det är mer än 1 månad till försäsongen, förväntar du dig att Laporta & Txiki ska ha gjort klart med 3-4 spelare redan? Det kommer ta lite tid men lita på att de inte kommer göra någon besviken(så länge Eto'o är kvar).

Förövrigt tycker jag att ledningen brukar vara mycket bra på att värva spelare i tid till försäsongen. De vill gärna att spelarna som kommer ska få träna och spela ett par matcher med laget så de lär sig hur allt fungerar.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-09 20:32
Lunggggggggtt asså jag vill inte sälja etoó, Men vill ha Villa. derför att villa eller etoó skulle inte tänka sig va på bänken ?

Chilla bra värvningar kommer.
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-09 20:29
ja Real lär väl nog inte släppa fram sina talanger framöver heller. Med dom alla spelarköpten dom vill ha så. Haha.
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-09 20:28
haha skulle inte kalla Forlan för skräp precis.. han vann ju skytteligan.
Barcelona Visca_Barca
2009-06-09 20:27
Grabbar var det inte Laporta som sa att han skulle värva 3-4 spelare för att inte tappa hunger? vart är han då? va väntar han på?
ska han köpa skräp? forlan o luca toni eller?
snälla laporta vi har vunnit Trippel vi har pengar sätt fart nu .

Så segt barca är när det gäller värvningar
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-09 20:24
asså låt real köpa vilka de vill. Vi e endå bääääääääääääst3
Annons: