/spanien/barcelona/forum/17954.aspx/spanien/barcelona/forum/17954.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Hala Madrid y R9
2009-06-11 15:03
Han har hängt 26 baljor om jag inte minns fel? Varför byta ute en klasspelare som honom? Förstår det verkligen inte
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-11 15:02
Ämne: Man har ju läst rätt....
Hala Madrid y R9

De flest vill ha kvar Lejonet.
2009-06-11 15:01
Man har ju läst rätt mycket om övergången Zlatan - Eto'o.. Jag tycker att det är ett riktigt nedköp. Hur går snacket på Les Rambles?
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-11 14:59
Gattuso #8

Själv fick jag tårar om jag ska vara ärlig för att Ronaldinho revolutionerade Barcelona tycker jag.

Det blir intressant och se hur real formerar laget och hur spelarna fungerar ihop, det kan bli tufft men jag tror på mitt Barca utan tvekan.

Milito drog på sig en skada i slutet av förra säsongen och sen dess har han inte återhämtat sig, han har opererats 2 ggr.
Barcelona vresarN
Barça! (MQUC3)//

köpte för ca ett halvår sedan. Mycket billigare var dem då.

Fredrik R & VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!

Hahahah ville se hur denna HalaMadrid319^ skulle reagera på detta eftersom jag visste att hela hans fråga grundades/inriktades på Puyol.

Patetiskt inlägg från HalaMadrid319^ sida helt enkelt.

Men självklart ska en egen produkt växa från klubbens rötter.
Han var jätteseriös när han skrev det, MQUC3
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 14:58
vresarn,

vadå bästa platserna för 80 kr? dom dyraste kostade ju 230 kr typ..?????
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 14:57
Jag vill bara ha Kaka,Ronaldo,Villa,Maicon och några unga talanger. Det räcker! Ronaldo,Villa,Maicon Kvar!"

"Jag vill bara ha" - .......

Hahahahahha
Barcelona Yaya_toure
2009-06-11 14:55
ibland undrar ja hur kan så många va så besvikna på ronaldinho och säga att han inte presterat på 2 år i barcelona ? han gjorde ju trotts allt 21 la liga mål 06-07 ändå blev många så besvikna ?
Gattuso #8
2009-06-11 14:54
Ämne: ibland önskar jag at....
kunglig video;)
har ba nåra frågor, hur kände ni er när ronaldinho skrev på för milan och tror ni real blir ett hot mot er kommande säsong?
samt vad har hänt med G.milito länge sen såg honom spela

tacksam för svar:)
Barcelona vresarN
2009-06-11 14:53
Barça! (MQUC3)//

den ska jag se. Är på plats i Göteborg och köpte den för 80kr. Riktigt bra pris. sitter på dem bästa platserna också.
Barcelona vresarN
2009-06-11 14:52
låt etoo stanna. Tror att han vill sänka real madrid som bara köper och köper. Han kan aldrig sluta bli hungrig och därför kallas han för lejonet. Skriv nytt kontrakt med honom.

Ribery. Vad ska man säga om honom. Perfekta köpet som vänsterytter. Han är bättre än ronaldo utan tvekan om du frågar mig. Han kan bli världens bästa spelare. Så in med honom. Vi måste köpa honom oavsett vad han kostar. Tror vi kan få honom för 400-500.

En kreativ mittfältare vill jag ha. Helst cesc men kommer troligtvis inte hända. Hernanes skulle inte vara fel.

Guddy och Hleb, tyvärr men hejdå. Tack för allt men ni är inte barca klass längre. 7 an är riberys nr nu.

Felipe måste in. vi har lagt 5 miljoner euro + lån av 2 talanger men tror dem skulle bli nöjda med 10 miljoner euro + 2 talanger. Tror han blir vår. Grymt köp enligt mig och dem som ska lånas ut är pedro och jeffren.

Joquera lämnas oss. In med asenjo. Hoppas han vill till oss men om han vill starta så kan vi köpa honom och låna ut honom till någon klubb så han utvecklas. Men helst vill jag se honom i barca och om han visar att han är bättre än valdes så såklart ska han peta honom.

Flytta upp Gai,Thiago,Muniesa och låt dem agera som Sanchez,Pedro gjorde den här säsongen.
Barcelona Barcadinho.
2009-06-11 14:51
Den där kaxiga och arroganta attityd som Real har alltid haft i sin historia når högre nivåer just nu. De suger och trampar på allt fint som finns runt omkring sig.

Det är som en granne i ett villaområde som gör allt för att sticka ut.
Bygger och snyggar till med alla resurser och köper allt fint som andra runt omkring sig har.

Men jag kan berätta för er att det finns miljoner människor som avskyr sånt.
Och Real kommer att bli ännu mer äcklat av många runt om i världen.

Visste ni att Perez valdes flera gånger till den mest hatade person inom fotboll under hans första mandat i flera olika fotbollstidningar.

Vad tror ni fotboll älskare i Italien känner, eller i England eller var som helst?
Real kommer att locka till sig uppmärksamheten så klart och många nya fans.

Men det finns kanske en miljard etablerade fans runt om i världen som har fallit för ett annat lag än just marängerna.
Hur resonerar de?
För de flesta är resonemanget ganska enkelt –
”Fuckin köp lag, jag hoppas att det går åt helvete för dem”.

Just det, allt är som vanligt –
Fuck los blancos.
Vi kommer att ge er en match.
Barcelona el Flaco
2009-06-11 14:51
Shi /

Håller med dig om att det inte är lönt att vara en hatare, men däremot så är det väl normalt att en supporter oroar sig för klubbens ekonomiska status. Vi har ju sett hur många fotbollsklubbar som har kollapsat p.g.a. att presidenterna inte har kunnat sköta hand om den ekonomiska biten, vilket har lett till att klubbarna har drabbats av skyhöga skulder. Det är väl logiskt att supportrar vill att klubben ska ha en hälsosam ekonomi och därmed utse en president som tänker sig för innan han spenderar en massa pengar lite hur som helst.

Bitterfittor? Det var ett nytt ord man lärde sig idag.
Barcelona Barca-nist
2009-06-11 14:49
Shi

Jag försöker varken vara bitterfi**a eller är avundsjuk. tro mig!

jag tycker bara det låter skumt med dessa affärer.samt dessa påstående om Barcelona och uzbekistan eller vad det var.. strunt samma!
:D
Real Madrid Fredrik R
2009-06-11 14:48
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Samtidigt så finns det en väldigt negativ del i den filosofin också, man börjar värva barn med talang runt om i världen och i princip anställer de som proffs utan att de faktiskt får vara barn. Det är förvisso vad som gör både Castilla och Barcelonas ungdomslag väldigt framgångsrika, man elitsatsar extremt tidigt. I Sverige exempelvis så drar man ju sällan igång den riktigt stora elitsatsningen förrens vid 15-16 års ålder. Jag tycker det finns en minst lika sjuk aspekt i att elitsatsa på 10-12 åringar som i att värva spelare för hundratals miljoner. Barn ska få vara barn.
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 14:48
Ghazza:

Lugnt, hitta massa svart. Typ samma pris :O
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-06-11 14:47
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

jaha så om ronaldo eller kaka skulle lira en b-lags match så är dem egna produkter? tycker inte ens det räcker om någon lirat i b-laget i 1 år och ska kallas egen produkt...minst 3-4 år tycker jag, så kan man kalla någon egen-produkt
Barcelona Ghazza
2009-06-11 14:46
Barça! (MQUC3),

Dagen biljetterna släpptes köpte jag 5 st i mitten på långsidan för 70 kr st. =) Det gäller att vara ute i god tid.
Barcelona Yaya_toure
2009-06-11 14:45
ibland önskar jag att vi kunde få tillbaka honom:)
25 mål för han säsongen 06-07
Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-11 14:44
Den enda match jag vill se i U21 Em är spanien - England och den är slutsåld..Suck!
Real Madrid Emadinho
2009-06-11 14:43
Barca-nist//

Har du en källa som du kan grunda dina konspirationer på? att Calderons-valfusk är bara ett påhitt av Perez? Fram med den tack.
Real Madrid Shi
2009-06-11 14:42
Seriöst vad är det löna att sitta och vara en hater här inne. Spelar ingen roll var Perez fått pengarna ifrån, vi är fans ekonomin är inget vi bör oroa oss för.

Summa sumarum är att vi under 11 dagar i i silly season lyckats värva 2 av världens största namn vilket gör La liga till den överlägset attraktivaste ligan.

Se istället fram emot en sjuk säsong istället för att sitta som bitterfittor och whinea över att man köper spelare för överpris.
Ämne: En fråga: Hur gammal....
HalaMadrid319^

En egen produkt är en som kommer från B laget.
Alltså en egen produkt måste ha spelat för din B-lag innan han kommer till A-laget.
Ämne: En fråga: Hur gammal....HalaMadrid319^

En egen produkt är en som kommer från B laget.
Alltså en egen produkt måste ha spelat för din B-lag innan han kommer till A-laget.
Hur länge spelar ej roll.
Real Madrid Emadinho
2009-06-11 14:38
Emadinho//

Jag kan inte slänga iväg några källor nu, men jag grundar mina argument på att jag har ett par spanska vänner som har familj och dylikt boendes i Madrid och dessa är medvetna om allt.

Denna affär sysselsatte en stor mängd arbetslösa på många vis. Så att vi i sverige sitter och tjatar om detta medan spanjorerna är nöjda med det hela är bara absurt.

Det är samma sak som Vattenfalls påstodda kolkraft affärer, där media förstorar det hela och pumpar det svenska folket med att Vattenfall bedriver kolkraftvekr i Tyskland och Polen och gör illa lokalbefolkningen, medan lokalbefolkningen är nöjda med det hela och fått ersättningar de aldrig drömde om.

Alla framgångsrika affärsmän, företag etc. får allti motstånd, det är den bittra sanningen vi lever i idag.
Rayo
2009-06-11 14:38
Barça! (MQUC3)

Hehe u se my point i alla fall med hur mkt man kan dra in på sådana skita saker...
Barcelona Barca-nist
2009-06-11 14:37
Emadinho

Calderons valfusk va bara påhitt av Perez det vet du och alla här inne!!!

Perez är självklart en hjälte i dina ögon men det är inte långvarig ska du få se. Real står för allt förutom fotboll idag.
Barcelona Riiio!!
2009-06-11 14:37
Vi får vänta o se om dessa löjliga värvningar kommer spela roll sen, allt går ju ut på att vinna så att vinner inte Real något nästa säsong så blir allt totalfiasko.

Kommer bli en otrolig press på de yngre killarna i Real p.g.a dessa värvningar och att fansen i stort sett KRÄVER stordåd nu! Ska bli kul o se hur dom hanterar det!

Lycka till nästa säsong, speciellt i C.L =)
Annons: