/spanien/barcelona/forum/17951.aspx/spanien/barcelona/forum/17951.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:57
Ämne: Ghazza Barcelona
....
Alltså du missförstår mig lite, det är inte direkt så jag är stolt över Francos inblanding i Real. Och ska jag vara ärlig så är jag inte speciellt insatt heller. Jag försöker inte få barcelona att framstå som några monster. Men det är dock väldigt naivt att tro att barcelona bara är rent goda, det handlar i princip bara om pengar i barcelona också även om dom har andra strategier för att nå sina mål.
Barcelona Messih!
2009-06-12 00:56
Det underbart patetiska i det hela är ju hur real redaktionen i artikel efter artikel försöker rättfärdiga det hela.

Vi kommer sälja tröjor till var 4de kines och japan kommer bli klassisk ;P
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 00:55
Jag förvånar mig inte imorgon när jag vaknar. Vidic klar för Real Madrid. de har erbjudit 3miljarder och United har accepterat budet. Vem skall nu ersätta Vidic?
Barcelona marcus
2009-06-12 00:55
Ett forum är till för att man ska kunna diskutera olika saker och den här artikeln hör om något hemma här!

"Jag tror bara Bengan är här för att hitta något negativt om Barcelona."

Jag slår mig oftast på bröstet och är stolt över Barcelona men det är klart att man får ta sig en funderare och förstå att ingen är perfekt.

Att dra jämförelser med Hitler och sedan poängtera att man borde ta sig en funderare om man håller på barcelona är väl dock inget givande.

Barcelona Messih!
2009-06-12 00:54
Ghazza Barcelona
"Skjuta maskingevär i glashus? " skratta så ja nästan kissa på mig (kan hjälpa att jag är så trött)
Går inte att säga det bättre än så.

En madridista som klagar på diktatur... komiker hade inte kunnat komma med bättre material om dom så försökte hahahhaha
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 00:53
Måste vara kul för Higuain o ha en PISSLÖN om man jämför med Kaka (Bajs på Bosniska hehe) eller Christina Ronaldo men samtidigt är minst lika bra som de. I alla fall nu denna säsong som va
Barcelona Messih!
2009-06-12 00:51
Bengan varför går du inte och dunkar huvudet i väggen eller nåt?
Försöker du seriöst förknippa barcelona med diktatur???? HAHHAHAHHAHHAHHA GUUUUUUUUUUUUD, Ni är fan efter hela djävla gänget ;)
Barcelona hjälper ett uzbekistankt fotbolls lag med ungdommar, ja herregud... vilken skam för staden! SKA VI KUNNA KÖPA UNGDOMMAR FRÅN DOM OCKSÅ?! nä nu går det för lång! Tycker vi också borde börja lägga 1miljard belopp på cristina spelare istället.
Vet du vad real franco är det SISTA laget i världen som ska snacka diktaturer ok?

Är resorna till kina/vietnam osv bättre eller? Sist ja kollade hade kina diktatur och svält också?
Men nej just det... det räknas ju inte.. för ni åker dit också..
Gör oss alla en tjänst, skriv inte här med, om du ska skriva massa blöja.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-12 00:51
Lite väl överflödiga Franco barn ser man här inne eller? heheh :P
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-12 00:50
Jag säger bara en sak. Du har nog missat trycket UNICEF på bröstet. Jag tycker det säger allt om Barcelona som klubb. Att de har dom som sponsor och inte tar en krona betalt. Det har också visat sig att de gör framsteg och räddar många barn i världen.
Jag tror bara Bengan är här för att hitta något negativt om Barcelona. Kanske borde se över sin egen klubb först.
Sen så tycker jag Real ska få utstå lika mycket kritik för sitt köpande. Som lag Chelsea, Man city fick utstå. Att de köpte alla spelare och att de förstör. Men bara för att det helt plötsligt är Real som gör så. Då är det helt ok. Då skyller alla på att det är en investering och en massa annat shiiet.
Jag tror i vilken fall som helst att ni inte kommer ha bättre lag eller spelare än oss.
titlar kan inte köpas för pengar :D.

MES QUE UN CLUB & Visca el Barca.!
Barcelona marcus
2009-06-12 00:50
jag tittar också på Real Madrid med stor lycka. Inget kan göra mig så glad som ett enormt stjärnfall nästa säsong i den spanska huvudstaden. Barcelona är här för att vinna.

Zlatans vinnarskalle kommer skapa hungern.

Därför är det enormt viktigt att han kommer!
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:49
Ämne: Komiskt att en marän....
Vad är din poäng? Madrid har en brokig historia också men jag försöker inte höja min klubb till helgonstatus. Om Madrid i nuläget stöddes av en diktatur skulle jag ta en ordentlig funderar på om det verkligen var något jag skulle vilja stödja
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 00:49
//Men suck, du fattar inte vad..

Hehe Okey Franco! =)
Barcelona marcus
2009-06-12 00:48
Bengan

En otroligt intressant artikel som fick åtmistone mig att tänka efter lite extra.

Pengarna styr fotbollen och tyvärr kan dåliga beslut tas allt för ofta. Om man sedan tycker det är Barcelonas eller landets ansvar låter jag vara osagt. Det finns flera olika situationer där fotbollen blir gynnad av staten trots att landet har större problem som behövs omhändetas.

För att få perspektiv kan man nämna en viss träningsanläggning som blev såld till staden för ett enormt överpris. Självklart är det inte samma sak men det är ett annat fall där pengar styr.

Jag tackar för den givande artikeln Bengan! Jag hoppas fler än jag fick en liten tankeställare om hur pengar styr.

Barcelona Ghazza
2009-06-12 00:47
Komiskt att en maräng försöker lära culés vad en diktatur är. Skjuta maskingevär i glashus?
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 00:44
Jag är ett United fan.
Eftersom att man inte kan logga in på Reals Forum, för att man inte är real fan. Så ser jag att det hänger ett par Real fans här. Vill bara ställa en fråga. Alltså blir ni inte besvikna på eran egna klubb, när de jagar varenda jävla topspelare och lägger bud p åvar och en? och när då klubbar förkastar era bud och ni fortsätter och fortsätter att lägga bud på dem. Alltså tänker ni inte på vilken brist på respekt ni har(Real Madrid)? Nu säger jag inte bara så för att jag är united fan och vi har förlorat en ut av världens bästa fotbollsspelare. Men aja vi förlorade en riktigt bra fotbollsspelare, men vi rånade däremot Real på 1miljard kronor.
Vill också bara säga att Real är de som förstör fotbollen. Tack för mig.

Real Madrid=Fotbollsmördare

Glory Glory Man United!!!!3
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:43
Ämne: Precis, och då e det....
Men suck, du fattar inte vad som är fel på diktaturer? Och förnekar att barcelona gör något fel? Det finns väl iof folk som förnekar förintelsen också du kanske borde söka upp några, dom verkar vara rätt liksinnade
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 00:41
Precis, och då e det kanske fel av LANDET??????? eller

Hitta föresten detta ur din "aftonbladet länk":

"Den uzbekiska klubbens nya dräkter och klubbmärke var nära nog kopior av Barças. Katalanerna förband sig att hjälpa till med utbildning, mot löften om att kunna knyta upp framtida uzbekiska talanger." = MES QUE UN CLUB!!!
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:41
Ämne: Wow, en länk från af....
Läs källorna då istället för att förkasta artikeln, the guardian har en väldigt liknande artikel.
Barcelona Barca-nist
2009-06-12 00:40
"Här är fotbollskanalen.se:s all star team just nu"
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:39
Ämne: Har uzbekistan råd a....
Det var ju knappast jag som drog upp svält

Men det är inte direkt som att folket har ett val i en diktatur där hela landets pengar används till annat
Barcelona Saman.
Wow, en länk från aftonbladet.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
Ni måste bara kolla denna klipp :D
Kolla länken.
Kan inte säsongen börja redan nu? :(
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 00:38
Har uzbekistan råd att (enligt dig FÖDA barcelona) så har dom la råd att övervinna svält också?? Det e då Uzbekernas fel att kanske börja lägga fokus på svält istället för ett lag.

För fan Bengan dra iväg ett fax till dom o säg att dom skall lägga fokus på annat!!!
Men snälla... snälla diskutera inte svält på ett forum kl 00.37

(Fattar inte att jag själv orkar skiva såhär mycket) haha
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:35
Ämne: Vad pratar du om? &q....
Läs artikeln istället så slipper jag
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-12 00:34
Ellerhur haha,, uzbekistan vad har dom med saken att göra?
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:33
Ämne: Vad pratar du om? &q....
Regeringen i Uzbekistan svälter sitt eget folk och öser pengar över barcelona. Visste du inte?

Flera transaktioner på mångmiljonbelopp för vänskapsmatcher etc.
Barcelona Captain
jag har inte förstått helt hur det funkar mellan barca och unicef.

det är väl vi som betalar dem för välgörenhet eller har jag helt fel?
Barcelona Riiio!!
Långa bollar på Bengt!!!
Barcelona Para Siempre
2009-06-12 00:31
Vad pratar du om? "finns inget tryck om hur många som svälter i Uzbekistan"?
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:30
Ämne: Vi föder redan en he....
Jo, det är ett tryck. Men det finns inget tryck om hur många som svälter i Uzbekistan
Annons: