/spanien/barcelona/forum/17947.aspx/spanien/barcelona/forum/17947.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messih!
2009-06-11 18:10
Anledningen varför real värvar 2 spelare för 1.7 miljarder är för att förra året var dom en total djävla flopp. Dom åker ut ur championsleage mot lag som vi krossar.

MEN det roligaste är att VI är bittra och avundsjuka, jag menar vi vann ju bara trippeln..

Men att folk inte lär sig, real fans är såhär varje sommar, någon som minns förra sommaren? Då skulle dom ju vinna trippel också. :)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-06-11 18:09
F7 Zizou~™

Ta en titt på CL-finalen så ser du Eto'o tydligt o klart. Och då kan du försöka hitta Cristiano så får vi se om du hittar honom.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
F7 Zizou~™

Vadå!? Du menar att vi ska vara rädda för ert pajas lag bara för ni värvat Kaka och Cristina?
Vi har Messi, Xavi , Iniesta och Eto´o rädd?
Rayo
40 mille för Ribery det kan ni glömma vi släpper honnom aldrig för den summan. Inte pg,a att den inte är en sån hög summa utan att vi blir så mkt sämre utan honnom.

Kanske Abidal och 40 mille då kan vi snacka...
Real Madrid F7 Zizou~™
2009-06-11 18:05
Ämne: Vilken sjujäkla fåni....
Avdelning: Bitter OCH avundsjuk.

Nu är det så att du kan avstå från att läsa artikeln, för du är väl inte under pistolhot, eller hur?

Eto'o, cabron....

På tal om Et00, stannar han eller får jag börja titta på Uzbekistanska ligan för att få en glimt av honom?

Heja alla "orädda" barca fans!
Villa är nog nästa Real spelare. Barca behöver inte honom om man ska behålla Eto'o.

Eto'o blir aldrig mätt. Hans personlighet funkar inte bara så. Han är nog den spelaren som hatar att förlora mest av alla.

Han har vunnit priset som Afrikas bästa spelare 3 gånger men när Drogba vann den en gång så sa Samu att han är bättre än Drogba. Killen vill ha mer och mer och det älskar jag.

Han kommer nog bli Afrikas bästa spelare en gång till nu igen.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
Dizzy:
Kanske för att David Villa spelstil är ju lite lik etos.
Jag tror att barca vill ha en stor stark anfallare som kan nicka in bollar också.
Matchen mot chelsia så va de bara inläg men eto hade ingen chans mot terry:(
FORZA BARCA
Barcelona petersays
2009-06-11 18:04
Alltså det är många som börjar begära fantasisummor för sina spelare nu, men det är väl dels för att de inte vill bli av med dom så lätt och dels för att de vet att det finns mer pengar (nåja) att hämta nu än förr. Visst vore det kul med någon som Hernanes, Moutinho eller whatever - men när priserna kryper uppt 30-40 mille för varenda spelare (25 för bruno alves????) så vette tusan.

Varför hör man förresten ingenting om Hulk under Silly? Trodde flera större klubbar skulle dra i honom.
Barcelona Barcaloni
2009-06-11 18:03
Ämne: Fattar inte riktigt ....
Crif//

Tack kunde inte ha sagt det bättre själv.

Det har varit väldigt få vettiga inlägg här idag. Helt plötsligt förvandlas forumet till 2a hetaste på svenska fans då varenda "vit unge" kommer hit och börjar skryta om hur bra real är som har värvat 2 spelare för 1.7 miljarder!!!
Det som har gjort saken ännu värre är att många här svarar med det samma. Lugna ner er culés.. jag säger inget mer!

Ni har varit så upptagna med Christina värvningen att en viktigare diskussion som berör Barca inte har tagits upp här än. Nämligen Forlan/Aguero värvningen som inte kommer att bli av pga At.Madrid vägrar sälja.
Barcelona Dizzy
2009-06-11 18:01
Fattar inte varför Barca ska köpa Zlatan ser hellre David Villa. Han hade varit underbar i Barca tröjan. Sjukt att Barca är inte ute efter Villa.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-11 17:59
vem bryr sig om real värvar c.ronaldo o kaka vi har messi,iniesta o xavi de är 100 gånger bättre än kaka o c.ronaldo.
Sen om zlatan kommer så kanske de är bra för eto har ju vunnit allt me barca tror ni inte han är lite mätt???????
FORZA BARCA
2009-06-11 17:58
Ska bli otroligt o se Madrid i kvartsfinal i CL. Längtar redan.

Värva tillbaka Edmilson tycker jag så visar han hur man kan ta bort Kaka utan att svettas.
Barcelona petersays
2009-06-11 17:58
Vilken sjujäkla fånig krönika madrid-redaktionen än en gång hasplat ur sig. Var hittar dom killarna nånstans? Ingen självdistans och total avsaknad av humor. Lika själlöst och uddlöst som laget självt.
2009-06-11 17:56
BlueRed.

Mycket bra av ledning, man måste sätta en gräns fan. Inga jävla fantasisummor ala R€al här inte.
Barcelona Ghazza
2009-06-11 17:55
Madrid ångar på. De är helt klart fruktade. Kanske, och jag säger KANSKE kan de äntligen ta sig förbi åttondelsfinalen i CL. Jag darrar när jag tänker på det.
Barcelona BlueRed.
2009-06-11 17:54
På tal om Barca (om nu min ersättning har gått som det ska) så tänker Barcelona inte överstiga ett bud på 40m € för att få Ribery.

(Rätta mig gärna om jag har fel
*Länk
Barcelona Guardiola#4
2009-06-11 17:53
Real har de 4dyraste spelarna genom tiderna C.Ronaldo,Zidane,Kaka och Figo.

Kommer bli kul och se el clasico haha tyckte nästan synd om Real som inte hade några stjärnor.
2009-06-11 17:52
En spelare som Real inte har och som skulle platsa i vårt lag är Gerrard och honom kommer de aldrig att få. Iniesta och Messi är bättre spelare än Kaka och Ronaldo med mindre lön och egna produkter som inte kostat oss någonting att få till Barca.
Barcelona Dizzy
2009-06-11 17:52
Real behöver spelare som Iniesta och Xavi. Men de kommer de aldrig få!

El Triplete!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-11 17:49
Oav$€tt vilka spelare R€al Madrid värvar, så kommer de aldrig värva spelare i nivå med våra.
2009-06-11 17:49
Bara att lita på Pep, Txiki och Laporta. De har sällan misslyckats.
Barcelona A Seleção
2009-06-11 17:48
Ämne: A Seleção

Det är ....
Absolut, jag håller med dig. Tror inte det heller förefaller några som helst konstigheter, utan syftar bara till det positiva (sen så finns det alltid de som vänder och vrider för att vinkla ämnet) Vill bara att andra ska förstå det också. :)

Förstår inte riktigt vad den där craig murray vill säga med sitt uttalande heller
Barcelona Ghazza
2009-06-11 17:47
Drömmen för mig är att vi behåller Samu samt värvar Ribery. Detta ger oss en stark offensiv fyra som kan rotera då nästa säsong innebär sjukt mycket matcher. Om Samu lämnar ser jag bara en ersättare, och det är Villa. Men som sagt hoppas jag att det löser sig med Lejonet.

Sedan får Madrid värva precis hela världen, mig gör det inget.
2009-06-11 17:47
Criff

Word!! Sen till alla Madrid fans som kommer in hit och leker pajas.

ETT
TVÅ
TRE
FYRA
FEM
SEX

El Triplete!

Nuff said!
Barcelona Dizzy
2009-06-11 17:46
Kaka klar för Real. Ronaldo klar med. Men det skrämmer mig inte alls. De får köpa hur många stor stjärnor de vill. Men tyvärr de funkar inte som ett lag.

Vi vinner ligan nästa gång med.
Barcelona PatrickKluivert
2009-06-11 17:42
Real Madrid supportrarna har väldigt bra självförtroende just nu för deras jätte värvningar, men då ska deras tränare kunna ge plats åt alla deras stora stjärnor också som Kaká och Ronaldo (om värvningen går i lås). Att funka som lag är en helt annan sak än en spelares skicklighet individuellt.

Vi Barcelona, har visat att vi funkar som lag och personligen tycker jag inte att vi ska göra allt för stora förändringar i truppen, för jag menar vad kan bli så mycket bättre då vi vann allt vi kunde vinna? Visst Zlatan skulle vara en bra förstärkning tror jag för att Guardiola har sagt det. Under säsongen som gått har jag lärt mig en sak och det är att man inte ska säga emot eller tycka annorlunda än Guardiola, för i slutändan är det han som har rätt och det visade sig ju också då han gav oss 3 fina titlar att vara stolta över.

Nej vi ska inte vara rädda för Real Madrid utan vara glada för deras skull, för jag menar el clasico blir inte lika roligt då vi vinner med
6-2!
Barcelona Criff
2009-06-11 17:41
Fattar inte riktigt den här besattheten utav många Barca fans, att vi måste också värva stora namn nu helt plötsligt och slänga ut miljarder på spelare?

Vi har precis vunnit trippeln med ett väldigt ungt lag.

Vi har i särklass världens bästa anfall och mittfält och målproduktionen från förra året talar väl för det.

Det enda som behöver värvas är komplement spelare till utgående kontrakt och bänkspelare som vill lämna.

Sen är backlinjen det enda frågetecknet, men det verkar lite som att Puyol kommer agera backup åt Dani Alves, och således kommer en till mittback värvas, Bruno Alves ligger väl närmst.

Förstår inte varför vi måste spendera några fantasisummor för att hänga med Madrid? Måste vi hävda oss på det sättet? Räcker det inte att Real som både klubb och fotbollslag är klasser sämre än oss för tillfället?
Barcelona Puyi_5 (D.E.P. Puerta)
2009-06-11 17:40
Varför ska det handla om att vara en "större supporter" hela tiden det kommer upp en bråkig diskussion??
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-11 17:37
Creus

VA? va vill du? typisk bråkstake som inte tål andras åsikter, du e fan inte nån större supporter än jag
Real Madrid VI GER OSS ALDRIG, REAL MADRID!!
2009-06-11 17:37
ja pressen är stor på real också. men om inte ni lirar lika bra som det hära året nästa år så är det ett lika stort fiasko.
Annons: