/spanien/barcelona/forum/17940.aspx/spanien/barcelona/forum/17940.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-12 01:13
Bengan
Okej, men pelligrini kommer nog få det jobbigt

Barcelona Messih!
2009-06-12 01:13
Bengan:
Ja men hur mycket mer "sponsor intäkter" än t.ex. barca och ManU tror du real har?
Du verkar vara en vettig lirare iaf, så ska lägga ner med halv provokationerna och ber om ursäkt för dom ja skrev innan :)

Daebes//Zizou:
Du är den 1010 personen som frågat det idag.
För att ni just spenderat 1.7miljarder på 2 spelarköp, och det händer inte så mycket (nyheter om) runt barcelona just nu. Förstår inte hur det kan tyckas så konstigt att folk diskuterar miljard köp
Real Madrid Daebes//Zizou
2009-06-12 01:12
Snälla någon. Ni klagar på Real Madrid hit och dit. Är det inte bättre att titta på ert eget lag? Ni tittar på oss mer än vad ni tittar på er själva. Varför bryr ni er så mycket om Real Madrid? Ni har en egen S.S. Ni kan väl ta och diskutera lite Barca på BARCELONA-forum.
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:12
Ämne: Bengan
Okej du säge....
Jag sa aldrig att alla skulle spela samtidigt =)

Men om du vill se hur uppställningar kan se ut kan du titta på madrid forumet. Finns inget slut på skiten.
Barcelona Oha789
2009-06-12 01:11
Bengan

Vadå lättare att värva backar?

Det går ju fan inte att värva spelare längre efter ert betende i Tranfersmarknaden. Alla lag väntar bara på att Perez ska tita på deras lag så dom får tjäna lite pengar.

Jag tror alla Lag i Världen har kontaktat Perez och sakt snälla kan du kolla på min spelare och köp han är du snäll.

Perez kommer få det dyrt hela sommaren tro mig.. han skulle ha köpt Kaka och Ronaldo vid slutet av sommaren. Det här var ett stort mistag. Ni kommer få Oliguer dyrt om ni försöker köpa han. Alla vill nu utnyttja Perez.
Barcelona Messih!
2009-06-12 01:09
En sak jag undrat läääänge, det är om real verkligen står för den ignorans och arrogans som majoriteten av real fansen nu har.

Kan ju inte vara en slump att 95% av alla snor ungar på SF hejar på real?
Gå och läs i andra forum, det är inge som beter sig som dom.
Finns ett par mogna som diskuterar vettigt också :)
Är ju inte direkt bara Barcelona supportrar som tycker det heller.

Ett annat alternativ är väll att de flesta vettiga madrid fans har flytt sf och puerta.
2009-06-12 01:08
Bengan
Okej du säger Vila,Higuain, RvN i anfallet och Kaka som släpande
då har ni kvar två stycken mitfältsplatser en åtminstone defensiv

Frågan är: Vart ska ronaldo o robben spela?
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:08
Ämne: Bengan:
Ja självkl....
Sponsorintäkter är en minst lika stor del. Namn som Kaka och Ronaldo drar in sjuka pengar på just sånt. Sen utöver det är det stora pengar i tv licenser. Stora stjärnor ökar intresset enormt.
Barcelona Oha789
2009-06-12 01:07
Chelsea fans var ju inte tysta på flera år som dom är nu..

Förut sa dom ju allt Ramo Abrahamovic han är bästa rikast och vakrast?

Men nu har dom faktis svimmat när dom sätt Perez.

Min kompis är Chelsea fans och sa att Abrahamovic är ju ingenting jämnfört med Perez. Perez är en psykopat:D
Barcelona Napao
2009-06-12 01:06
Efter att tittat på Chile-Bolivia så kolla jag in 2 spelare som inte är för dyra och bra,ena Marc Gonzales spelar i Betis som åkte ner och borde inte vara omöjlig att köpa ,snabb har bra skott och kan rotera med Henry.Andra spelaren Alexis sanchez 20 år,kan spela på båda kanterna snabb och mycket teknisk spelar i Udinese där han inte spelar helatiden så han skulle nog inte klaga för mycket när han roteras.
Länktips: www.sport.es
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-12 01:06
Den dagen Laporta slutar blir en sorglig dag! Han kan väl ställa upp på val igen nån annan gång som Pérez?

Fan att man inte kan vara kvar hur länge som helst. Som Berlusconi (HAHA).
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:05
Ämne: Vänta ska fråga en f....
Jo, det är korrekt. Villa verkar dock vara hyfsat nära. Jag skulle vara rätt nöjd med ett anfall med Villa, RvN och Higuain där Kaka också kan spela släpande anfallare.

Behövs en back minst ja, men backar är inte lika dyra och går lättare att värva nu när man börjar få in några stjärnor
Barcelona Ghazza
Ämne: Ämne: Ghazza ....
Och det är självklart att jag förstår att nutida madridistas inte vill ha något med Franco att göra. Dock är det intressant att man försöker hitta fel och skandaler hos sin antagonist hela tiden.

Att Barcelona arbetar med Unicef tycker jag är fantastiskt. Senast förra veckan läste jag att United kommer få in över en miljard svenska kronor under en fyraårs-period med en ny tröjsponsor. Pengar som för oss antagligen kunde förvandlats till en Ribery eller Fabregas. Kalla mig gärna naiv, men istället för dessa pengar blir jag otroligt stolt och glad när jag ser lag som Barcelona och Bilbao (som tyvärr skaffat tröjsponsorer), ha sina filosofier och arbeta efter dessa. Nu vet jag inte riktigt hur Madrids filosofi är, men är den att värva stora namn för dyra pengar är det bara att applådera. Ni sköter er galant än så länge.

Och detta med Barcelonas inblandning med en diktatur. Om man vill förändra något i världen kanske det är bäst att göra det med babysteg. Håll dina vänner nära dig, men dina fiender närmare...
Barcelona marcus
Frågan är om Henize räknas som en spelare som är bra nog att kunna fylla på för Ronaldo på kanten? Eller för den delen om Garay är redo att ta hand om Droga i en CL-match.

Det finns många pusselbitar som för tillfället saknas för att jag ska bli riktigt orolig.
Barcelona Messih!
2009-06-12 01:03
Bengan:
Ja självklart handlar det om pengar!!!
Men vad gör barcelona för att skaffa sig dom?
Jo dom sponsrar hjälp organisationer för att få PR, och hjälpa svältande barn, det GÅR inte att få det till något dåligt hur mycket ni än försöker.
Vart kommer reals pengar ifrån?
Säger du tröjförsäljning börjar jag gråta.
400M euro har ni helt plötsligt. :)
UTÖVER dom 60m som perez tog med sig :)
Väldigt många sålda tröjjor sen calderon avgick :P
2009-06-12 01:03
Oha789
3 miljarder bara?
Kompis de kommer de här är ingenting, det är fan perez vi snackar om
Barcelona Barca-nist
2009-06-12 01:02
Viva Ronaldo#23

chilla lite
vi förstår att du är irriterad men United är inte änglar de heller. United har också ganska dålig köppolicy men inte lika dåligt som Real då..
Barcelona Oha789
2009-06-12 01:01
Vänta ska fråga en fråga och hoppas jag att få svar också.

Real madrid har en usel Försvarare och anfallare. Om han redan slösat 2 miljardet kr på 2 spelare.. Då måste real ta fram ytterligare stora summor för att köpa ett par grymma backa, sedan 2-3 riktiga anfallare? Säg mig vad behövs för att dom ska få ett komplet lag?

Om ni frågar mig så är Real Madrid fortfarande en svajig lag ändå om dom köpt två av världens bästa spelare. Det funkar aldrig om du inte har en bra Defensiv som inte släpper, och ett grymt effektiva anfallare.

Ge mig svar. Behöver Real Madrid ta fram ytterligare 3 miljarder för att få ett komplet lag som oss?
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-12 01:01
Viva Ronaldo #23

Det jag tycker dem borde skämmas för är att dem känner sig stolta över det här, när dem i vintras kastade hinkar med skit över Man c (dubbelmoral på hög nivå). Och att dem fullständigt skiter i deras egna ungdomar som kämpar för att nå A-laget är bara synd om talangerna. Nä Rmadrid har blivit helt genomrutten enligt mig.

Dem har INGENS respekt längre. Kviborg är en rolig kille då han så fint beskriver Pérez som en "gentleman" HAHA.
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 00:58
Alla Real fans vet att deras kluubb är så jävla patetiskt. inners inne så vet dom det allihop! men dom ska leka så stolta att de har fått Kaka och Ronaldo. Snart Villa. Ärligt, dom måste tro att Kaka är 20 år och fortfarande är som han var 2006 när Milan vann CL. vet dom inte att han snart har gjort sitt och är 27 år gammal?
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:57
Ämne: Ghazza Barcelona
....
Alltså du missförstår mig lite, det är inte direkt så jag är stolt över Francos inblanding i Real. Och ska jag vara ärlig så är jag inte speciellt insatt heller. Jag försöker inte få barcelona att framstå som några monster. Men det är dock väldigt naivt att tro att barcelona bara är rent goda, det handlar i princip bara om pengar i barcelona också även om dom har andra strategier för att nå sina mål.
Barcelona Messih!
2009-06-12 00:56
Det underbart patetiska i det hela är ju hur real redaktionen i artikel efter artikel försöker rättfärdiga det hela.

Vi kommer sälja tröjor till var 4de kines och japan kommer bli klassisk ;P
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 00:55
Jag förvånar mig inte imorgon när jag vaknar. Vidic klar för Real Madrid. de har erbjudit 3miljarder och United har accepterat budet. Vem skall nu ersätta Vidic?
Barcelona marcus
2009-06-12 00:55
Ett forum är till för att man ska kunna diskutera olika saker och den här artikeln hör om något hemma här!

"Jag tror bara Bengan är här för att hitta något negativt om Barcelona."

Jag slår mig oftast på bröstet och är stolt över Barcelona men det är klart att man får ta sig en funderare och förstå att ingen är perfekt.

Att dra jämförelser med Hitler och sedan poängtera att man borde ta sig en funderare om man håller på barcelona är väl dock inget givande.

Barcelona Messih!
2009-06-12 00:54
Ghazza Barcelona
"Skjuta maskingevär i glashus? " skratta så ja nästan kissa på mig (kan hjälpa att jag är så trött)
Går inte att säga det bättre än så.

En madridista som klagar på diktatur... komiker hade inte kunnat komma med bättre material om dom så försökte hahahhaha
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 00:53
Måste vara kul för Higuain o ha en PISSLÖN om man jämför med Kaka (Bajs på Bosniska hehe) eller Christina Ronaldo men samtidigt är minst lika bra som de. I alla fall nu denna säsong som va
Barcelona Messih!
2009-06-12 00:51
Bengan varför går du inte och dunkar huvudet i väggen eller nåt?
Försöker du seriöst förknippa barcelona med diktatur???? HAHHAHAHHAHHAHHA GUUUUUUUUUUUUD, Ni är fan efter hela djävla gänget ;)
Barcelona hjälper ett uzbekistankt fotbolls lag med ungdommar, ja herregud... vilken skam för staden! SKA VI KUNNA KÖPA UNGDOMMAR FRÅN DOM OCKSÅ?! nä nu går det för lång! Tycker vi också borde börja lägga 1miljard belopp på cristina spelare istället.
Vet du vad real franco är det SISTA laget i världen som ska snacka diktaturer ok?

Är resorna till kina/vietnam osv bättre eller? Sist ja kollade hade kina diktatur och svält också?
Men nej just det... det räknas ju inte.. för ni åker dit också..
Gör oss alla en tjänst, skriv inte här med, om du ska skriva massa blöja.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-12 00:51
Lite väl överflödiga Franco barn ser man här inne eller? heheh :P
Barcelona Mr Andrés-Iniesta.
2009-06-12 00:50
Jag säger bara en sak. Du har nog missat trycket UNICEF på bröstet. Jag tycker det säger allt om Barcelona som klubb. Att de har dom som sponsor och inte tar en krona betalt. Det har också visat sig att de gör framsteg och räddar många barn i världen.
Jag tror bara Bengan är här för att hitta något negativt om Barcelona. Kanske borde se över sin egen klubb först.
Sen så tycker jag Real ska få utstå lika mycket kritik för sitt köpande. Som lag Chelsea, Man city fick utstå. Att de köpte alla spelare och att de förstör. Men bara för att det helt plötsligt är Real som gör så. Då är det helt ok. Då skyller alla på att det är en investering och en massa annat shiiet.
Jag tror i vilken fall som helst att ni inte kommer ha bättre lag eller spelare än oss.
titlar kan inte köpas för pengar :D.

MES QUE UN CLUB & Visca el Barca.!
Barcelona marcus
2009-06-12 00:50
jag tittar också på Real Madrid med stor lycka. Inget kan göra mig så glad som ett enormt stjärnfall nästa säsong i den spanska huvudstaden. Barcelona är här för att vinna.

Zlatans vinnarskalle kommer skapa hungern.

Därför är det enormt viktigt att han kommer!
Annons: