/spanien/barcelona/forum/17930.aspx/spanien/barcelona/forum/17930.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-12 00:27
Bengan
Ok förlåt snälla slå inte oss!!!
Real Madrid Bengan
2009-06-12 00:24
Seriöst grabbar, har ni inget bättre att snacka om än Real? Ni vann ju för fan trippel, har ni redan glömt?

Och du som snackar om att folk svälter. Tror du inte dom svälter i Uzbekistan? Men det är inga problem att ta emot stora pengar från dom. Sen om det nu är så viktigt så kan ni ju sälja Messi så lovar jag att ni kan föda en massa svältande människor.

Dessutom är det sjukt ironiskt att ni för inte länge sedan satt och snackade om att inga stjärnor kommer vilja gå till Real överhuvudtaget.

Var glada att ni iaf får lite konkurrens och njut av er trippel istället för att snacka massa skit om Real.
2009-06-12 00:21
Real Madrid fansen fattar inte själva att deras klubb är hatad av alla
Barcelona Barca_4_lajjf
2009-06-12 00:17
Bara Messi är värd mer än hela Real Madrid och dess historia tillsammans.
Barcelona L!VOZ
2009-06-12 00:07
som nån skriv

Kaka = 700 miljoner
Ronaldo = 1 miljard
Messi y Barcelona = priceless

Vissa saker kan man inte köpa för pengar, till allt annat har man Florentino Peréz...
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-12 00:03
Vamoooooooosss Barca

KLOCKRENTTTTTTTTTT
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 00:01
Jävla Köplag!!!
2009-06-11 23:58
Hahah ok jag var lite oseriös

Men om vi ska snacka allvarligt så tror jag att real madrid kommer köpa fler spelare och de kommer bli mycket pengar som spenderas på storstjärnor men tror inte dom kommer lyckas, defensiven kommer att vara för dålig. Som Mohammed skrev i krönikan om de som hände för några år sen. Det kommer att hända igen men man vet aldrig, man ska inte underskatta något lag även om man slår dom med 6-2 på bortaplan.

Om vi snackar om Barca och inte om real så tycker jag bara vi ska köpa Felipe och Ribery då har vi en bra trupp till nästa år.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-06-11 23:57
Det är bara hoppas att Real inte börjar en löjlig trend precis som den man hade i slutet av 90- och början på 2000- talet. Där Lazio, Juve, United och Madrid la löjliga summor på spelare som Mendieta, Crespo, och Veron. Sen lugnade det ner sig ett tag men börjar en så följer resten efter.
Barcelona Rambla
2009-06-11 23:56
el Flaco:

Du tänker bla på CHORREO-grejen va? Haha, jag garvar fortfarande när jag tänker på det.

Laporta är kung. Tri-tranquilo är episkt om något.
Barcelona Lokmaniinhoo
2009-06-11 23:54
Barca kommer ändå vinna mot real
Barcelona Oha789
2009-06-11 23:53
VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!

Varför ska det vara den roligaste på länge?

Ett lag som satsar så mycket pengar och för att vinna titlar ska man ju så klart räkna med i alla tuneringar.

Det var en omöjlig gissning föra året att Barcelona skulle vinna, inte minst Tripelln.

Sen tror jag inte Smogen ville bokstavligen säga att dom ska vinna.. Han menar mer att dom kanske kan vinna.

Jag räknar abslut med Real Madrid varje år, spelar ingen roll vilket lag dom har. Jag är Barcelona från hela hjärtat, och därför Respekterar jag Realmadrid i alla tuneringar.
2009-06-11 23:50
Real köper kaka? Vi har Iniesta och Xavi
Real köper ronaldo? Vi har Messi
Det är lugnt grabbar vi vinner med 6-2 igen, dom klassiska siffrorna
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2009-06-11 23:45
Barca kan inte påverka vad de andra klubbarna gör. Barca kan och ska endast koncentrera sig på sig själva och förbättra och utveckla sig själva.

Guardiola vet vi från innan att han inte ens är nöjd även om vi vinner en match med 6-2 på bortaplan.

Hur som helst så behöver vi inte massor av spelare bara för att Reals förra elva var totalt odugliga. Våra spelare har precis vunnit trippeln och vi behöver kanske 2 nya spelare i elvan? Kanske en ny vänsterkant?

I alla fall vet jag att hur mycket Real än förstärker så är vår trupp minst lika bra och därför skrämmer de inte mig ett skit.
2009-06-11 23:44
Smogen
HAHAHHHAHAHA real madrid vinna cl ?? hahahahahah e du seriös??
Det var det roligaste jag hört på länge
Barcelona Smogen
2009-06-11 23:43
för er som undrar hur Real kan hosta upp så mycket pengar. följ länken och läs samt ALLA kommentarer till. Intressant läsning och känns som Perez chansar en del på att Real kommer bli världens största och bästa lag tack vare detta. Om inte det händer blir det väldigt intressant att följa Reals och Perez fortsättning...

förutsatt att det är Real och inte någon annan som står för köpet, typ Adidas...
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-11 23:43
el Flaco

HAHAHAHA! Hur fan hittar du allt? :D

Fyfan hela lasten faller i havet.
Barcelona Smogen
2009-06-11 23:39
Hade jag varit Real supporter nu hade jag varit grymt nervös. Misslyckas man sportsligt och med tröjförsäljning de närmaste två säsongerna tror jag man ekonomiskt kommer ligga jääävligt pyrt till. Å andra sidan, det kan ju bli CL vinst nästa år..vem vet.

Barcelona el Flaco
2009-06-11 23:38
Ämne: Den här videon är PR....
Angående Boluda, så finns det nog ingen i fotbollshistorien som har tagit lika många episka misslyckanden på så kort tid, under de få månaderna han var president i Madrid.
Barcelona BlueRed.
2009-06-11 23:31
el Flaco

Haha, han är alltid fail.
-----------------------
Nästa vaka lär väl handla om Torres eller någon annan topp anfallare.

Hur som helst, jag bjuder också på en, Perez är epic fail.
Canaletes
2009-06-11 23:31
Den här videon är PRICELESS!!!

Anledningen varför dem är mest hatade, + om ni kan spanska.
Barcelona Barcaloni
2009-06-11 23:29
Grym krönika Mohamed... Visst mår jag också bättre efter att ha läst den ;)
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-11 23:28
Canaletes

Haha de är ju så AVUNDSJUKA på våran insats den kvällen så de har förträngt den.
Barcelona el Flaco
2009-06-11 23:27
Canaletes /

Angående den el clácio så tog Juande Ramos ett episkt misslyckande i presskonferansen innan matchen.

*Se länktips.
Canaletes
2009-06-11 23:27
Gonzalez_Barca

Verkar som alla i puertan har glömt... ajajaj ^^
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-11 23:26
Sersari

Madrid brinner!
Barcelona Sersari
2009-06-11 23:25
Canaletes