/spanien/barcelona/forum/17929.aspx/spanien/barcelona/forum/17929.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2009-06-13 02:56
Viva Ronaldo 23.

Ser att du klankar ner på den spanska ligan. Ska nu ta några exempel i motsatt riktning.

Fernando Torres i Liverpool, "snoddes" som du så väl använde dig av från Atletico, likaså Xabi Alonso, Riera och samtliga i Liverpool

Cristiano Ronaldo till Man U, Tevez snodde Man U från West Ham som snodde honom från Corintians.

Arsenal har snott samtliga spelare. Barcelona fostrade Cesc och det är Barcelona fotboll han spelar som nu har blivit Arsenals spel. Att säga något annat är att ljuga. Samtliga ligor köper spelare från varandra. Det då du nog vänja dig vid så länge pengar finns.

Sen spelar det rätt stor roll om du använder mellanslag, styckeindelning etc. Folk orkar inte läsa en vägg av text såsom din var. Förövrigt verkar du mest bara vara vimsig och ha dålig koll.

Problemet med det du säger är att jag inte kan dra någon jämförelse åt andra hållet för typ inga engelska spelare flyttar till Spanien. Beror antagligen på att de inte har en chans att hänga med i passningsspelet och att lönerna är högre. Sen spelar ju den engelska kulturen med öl, pommes och regn in.
Barcelona D_ALVES_20
Viva Ronaldo #23

Vadå darriga, med tanke på vårt lag! Jag behöver inte vara det!
Only God Can Judge Me ( Tidigare FooTBaLL )
Viva Ronaldo #23

Kan inte låta bli att svara dig. Du kan inte säga så där vet du. Att Engelskalagen gör vissa spelare bättre och så värvar antingen Barca eller R.madrid dem. Men det går inte och säga så där det där är totlat fel saktt. Jag vill inte säga sä mycket. Jag har en sak och säga när du yrar om andra spelare och EN av dem va från sjäkvaste england när dem kommit över till spanska ligan. Och det var Beckham. Men utan att skriva för mycket och säga några spelare från Spanska ligan som engelska lagen tagit från Spanien. Då säger jag bara kolla på ett ända lag i Premier League " Liverpool" och det räcker så här långt..
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-13 02:54
Mattlo United

Finns såna på alla forum, speciellt på nattetid. Det skulle skrivas sådana inlägg på ert också vid den här tiden om den var öppen.

Viva Ronaldo #23

"fuck real bara" Tyckte att jag såg dig hålla med när Mattlo skrev "Inte för att jag tillhör det här forumet, men vissa verkar ha problem att skriva/umgås socialt."
Barcelona D_ALVES_20
Mattlo United

Shi verkar inte kunna komma tillbaka, han kanske behöver uppdatera sig om Reals affärer sen dyker han upp!
Viva Ronaldo #23
Alltså fuck real bara! jag vet att ni inners inne är lite darriga. Men det är klart, när dom värvar stjärnor hit och dit. Skulle nog också att vara lite darrig och ha tankar kring det.
2009-06-13 02:53
Viva Ronaldo #23

JA! Du snackar bara skit, om du menar La liga=Rmadrid så ok för Rmadrid har värvat alla nästan. Vi har värvat 2 och de är inte ens nödvändiga egentligen, Hleb är bänknötare och Henry så kan Iniesta enkelt hantera hans position.

Kritisera Madrid hur mycket du vill med säg inte La liga. Känns som om du använder Rmadrid som bete för att komma åt resten av lagen i Primera.
Viva Ronaldo #23
Mattlo United//

Håller med dig där.
Barcelona D_ALVES_20
Viva Ronaldo #23

Säg till han att vara lite mogen och sluta vara svartsjuk på EUROPAS KUNGAR! Han behöver hjälp, SYND!!!
Mattlo United
2009-06-13 02:52
Inte för att jag tillhör det här forumet, men vissa verkar ha problem att skriva/umgås socialt.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-13 02:52
Var lite trevliga mot Alessandro Del Piero!
Han sa bara sin åsikt, vilket han har rätt till.

Alessandro Del Piero!

Med Pep vid rodret kan ingen slappna av.
Barcelona Messih!
2009-06-13 02:51
riktigt djävla msn snack nu hehe
Viva Ronaldo #23
2009-06-13 02:50
Alves_20//

Var lite Mogen istället. varför ska du driva om hans mamma?
Gonzalez_Barca

HAHAHHAHAAHAH! DAGENS! Tack för den. :D
Barcelona Messih!
"Men din mamma kommer vara det 09-10."
Skratta så råka spilla te över halva datorn.. tack så mycket... haha, den va fan klockren såhär 3 på morgonen. xD
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-13 02:49
Alessandro Del Piero!

Ni kommer inte ha kvar pengarna för o muta ligan 09/10
Viva Ronaldo #23
2009-06-13 02:48
Gud är störst//

Föddes du igår eller?
Det är inte så att detta är en svenska lektion. Och du bör förstå mina inlägg!
Barcelona kallesiete

Alessandro
Jodå, det fixar madrids silly season åt oss!
Barcelona D_ALVES_20
Alessandro Del Piero!

Men din mamma kommer vara det 09-10.
Alessandro Del Piero!
2009-06-13 02:47
Ni kommer inte vara lika hungriga 09-10.
2009-06-13 02:46
Viva Ronaldo #23

Jag vet inte vad du yrar om! Men ha mellanslag mellan raderna så blir det lättare och läsa. Piqué köptes av er sen blev han utlånad till Zaragoza. Vadå försöker du säga att vi är beroende av spelare från Engelska ligan eller vadå? Vad vill du komma fram till?

Messih!
Ja du vet det så det fungerar, som samarbetet mellan Messi-Iniesta-Xavi.
Barcelona D_ALVES_20
2009-06-13 02:45
Shi

Lyssna vi ska inte behöva kommentera emot varandra till morgonen, det e bara en diskussion. Men det e logiska frågor, Messih! försöker snacka om logiska konsekvenser, vad händer om C.Ronaldo inte presterar bra eller presterar bara OK. E det acceptabelt. Svaret e Nej.

Du kommer in här i vårt forum och säger att 40 M Euro kommer från trofémuseum, ok jag ska köpa det. Vi ska inte behöva gå till google och leta efter anledningen varför Real har så otroligt mycket pengar, du debatterar med oss. Så kom på logiska förklaringar. Men tänk själv hur mycket jävla pengar Real har spenderat, var lite logisk nu.

Just nu har jag läst massa inlägg från Smogen, Barceloni och Messih!, de antar på att Real har skaffat pengarna på olika sätt. Men samtidigt de försöker TA FRAM LOGISKA FÖRKLARINGAR TILL VARFÖR OCH HUR REAL har så mycket cash. Jag försöker inte försvara de, bevisa att de snackar BULLSHIT annars så e det du som e VILSE!
Mattlo United
2009-06-13 02:45
Messih!

Okej sorry för missförstondet! Håller med det duy säger, något kommer ju vara fel ifall vi slår ut dom:)
Viva Ronaldo #23
2009-06-13 02:43
Låt dom campa hur mycket dom vill utanför CAMP NOU! än så länge så har United inte värvat från Barcelona(förutom Pique) men han spelade väll inte i Barcelona när vi värvade honom, var väll utlånad. Ja alla klubbar tar från andra ligor såklart. Men vad jag tycker så är LA LIGA värst. David Beckham slog igenom och var jävligt bra och Real köpte honom. Då måste man börja om på nytt och ändra om lite. Sen hittade vi Ruud, han snodde Real. Arsenal gjorde Henry till en jävligt bra fotbolls spelare. Barcelona köpte han och Arsenal blev 10 gånger sämre :). United värvade Ronaldo som 18 åring gjorde han till världens bästa fotbolls spelare. Och nu såldes han för 1miljard till Real(BRA AFFÄR!), men nu måste United hitta en ersättare, blir svårt. Så du/ni förstår vart jag vill komma. De blir störst i Premier League sen högger spanska lag i dom och köper dom, Real madrid oftast dårå. Men såklart La Liga får in stora profiler då och fler personer vill kolla på La Liga, för att de har stjärnorna + att det blir en bättre liga på så sätt, för att de får de bästa spelarna.
Mattlo United
2009-06-13 02:42
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

Troru jag bryr mig om hur många engelsmönn United har? Jag håller ju förfan inte på engelska landslaget! Jag håller på Manchester United, inte nån jäla värvarfirma som Real. Smuts!
Barcelona Messih!
2009-06-13 02:41
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!:

Hahahahahhaa vi barca supportrar förstår varandra, hur idiotiskt nån än skriver 3 på morgonen :)))
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-13 02:41
Real Madrid
(666 inlägg senaste dygnet)

Hahah kanske lite för trött men tyckte de va lite småkul såhär i "hata madrid" tider :P
Barcelona Messih!
2009-06-13 02:40
Mattlo United:
Jag tror du missförstod mig :)

Menade på att det är vad real supportarna kommer säga :P
"ManU vann för Domaren sög, och gav er vinsten"
Kan garantera dig att det är vad du kommer höra om ni slår ut dom :)
Barcelona Sersari
2009-06-13 02:40
Shi

Är du avis för att ingen dunkar din rygg, eller?
2009-06-13 02:39
Mattlo United

Hehe du missförstod nog honom, han menar att Ronaldo i framtiden (i real tröja) kommer filma mot er (Man u) och han menar att domarn kmr då vara dålig och inte ge er rött kort för hans filmning.

HAHA blev riktigt krångligt det där, men läs hans inlägg igen och kolla min förklaring så klarnas det kanske.
Annons: