/spanien/barcelona/forum/17925.aspx/spanien/barcelona/forum/17925.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-12 01:31
Viva Ronaldo #23
Säg inte att Puyol börja gråta, det var den där tönten ronaldo som blev arg för att han inte kom nånstans mot puyol.
Gå och sov nu.
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 01:29
Gud är störst//

En fråga: Vad vare för fel med Ronaldo i CL Finalen, tyckte att han skötte sig bra, förutom armbågen på puyol som inte var med flit. Men däremot så vare ju puyol som lade sig ner och började gråta vid ett par tillfällen(Ronaldo närkampade bort honom bland annat, och får gult kort för detta).
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 01:27
Aja mitt sista meddelande för den här natten!
Imorgon när ni vaknar Barcelona fans, så måste ni verkligen vara beredda på om nu Peréz kanske vill köpa upp hela Camp Nou?! hahahaha. Förvånar mig inte ett dugg.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-12 01:27
Viva Ronaldo #23

Okej, men tro mig ni gjorde en bra deal. Ni sålde en diva som tänker på sig själv bara (se cl finalen), och fick en miljard! Det var väl bra eller?
Viva Ronaldo #23
2009-06-12 01:25
Gud är störst!//

Faktiskt så gjorde vi det. Om du nu har läst på Uniteds forum de senaste dagarna. Men det gjorde defenitivt ondare nu när, de har köpt en spelare som vi gjorde till den han är idag. Det måste du förstå. :) Men vi fick våran miljard, så det var ju ingen dålig deal. Men handen på hjärtat så vill jag behålla Ronaldo och skicka tillbaka den där äckliga miljarden till Puta Madrid!!!! utan tvekan faktiskt.
Hahah ok tufft, jag skulle fan jobba där gratis:)
Bengan

Var det därför du blev kickad? Eller blev du ens det? Du förstörde väl inget där din luring? Haha
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:23
Ämne: Vilket jävla drömjob....
Jag skulle byta det mot en match på Bernabeu. Men jo, dom visste det.
2009-06-12 01:21
Vilket jävla drömjobb!!!
vadå vad gjorde du där? alltså vad jobbade du med...
Och visste dom att du var madridista? :P
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:20
Ämne: Bengan
HAR DU JOBBA....
Jo, har tom sett en bunt matcher gratis =)
2009-06-12 01:19
Viva Ronaldo #23

Ja, men lite konstigt att ni UTD fans inte höll med om saker och ting angående Real innan Ronaldo situationen. Men nu så bombarderar ni med det.
2009-06-12 01:19
Bengan
HAR DU JOBBAT PÅ CAMP NOU?
2009-06-12 01:18
Och ni kan diskutera vart Sneijder ska spela?
innerbänk eller ytterbänk?
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:18
Ämne: Bengan:
Ja men hur ....
Jag ber också om ursäkt om jag var lite halvprovocerande men poängen var inte att skapa krig, jag respekterar barcelona som klubb, speciellt med tanke på att jag jobbat en hel del på camp nou.
Barcelona Ghazza
2009-06-12 01:17
Daebes//Zizou,

För det första tror jag inte du förstår riktigt hur många maränger som har vistats här inne under de här dagarna. Få har man kunnat ha ett normalt snack med, men de flesta har varit out of control. Ett jävla tjötande om tripplar hit, och Barcelonas skräck dit. Mängder med inlägg har tagits bort och många maränger spärrats för onödigheter.

Sedan är det väl inte så konstigt egentligen? Ni har lockat till er två av världens största spelare. När säsongen är över är det egentligen bara silly-snack som fyller forumen. Jag är säker på att många istället velat snacka i puertan. Men tja, du vet ju hur det ligger till där. Bakom stängda dörrar...
Viva Ronaldo #23
Barca-nist//

Haha. Kolla vilka spelare United har värvat de senaste året/åren? medelmåtta spelare eller talanger som är 17-19 år, och sedan gjort de till en ut av världens bästa fotbolls spelare. Se bara på David Beckham, dom snodde han från oss. Vi värvade Ronaldo som 18 åring, tror inte alla här inne vem han var då. Och vi gjorde han till världens bästa och fick drygt 1 miljard för grabbeN. Så säg inte att vi nästan är likadanna fast på en lägre nivå, som du ville komma fram till :). Okej nu kanske man köper in någon storstjärna eftersom att man har fått in en stor summa pengar. Och givetvis breddar laget lite tills nästa säsong.
Barcelona J.Gamper
Känns som om Real fansen skiter fullständigt i hur de vinner en titel. Genom att spela tråkigt, köpa till sig titel eller kanske t.om fusk.. inget verkar spela någon roll för de. Det som ändå är kul är att de klagar på Man City och Chelsea och andra lag samtidigt. Hyckleri och dubbelmoral på hög nivå.

Men låt oss inte överdriva nu. Ja, Real har spenderat massa pengar. Varifrån de har fått de? Ingen aning. Men Milan och Man united har samtidigt bestämt sig för att sälja sina stjärnor för att få pengarna, vilket inte är så svårt o förstå. Men så är det. Får hoppas att Real misslyckas rejält nästa säsong och lag som lägger ner arbete på att utveckla egna produkter istället lyckas i turneringarna.
Exakt, jag undrar också vad du gör här zizou-nånting
Barcelona Oha789
Daebes//Zizou

Ja ni stör hela världen.

Ska du säga gå ut härifrån med dina kompisar så kan vi snacka annat.. det är mer ni som kommer in hit.. Är eran Forum så tråkigt...

Gå in i ditt forum och plugga vidare vart Villa, C.Ronaldo, Kaka ska spela. Och hur mycket Snaijder och Vander vart ska bänka.

Så stick nu.
Barcelona tarrak
2009-06-12 01:15
Daebes//Zizou

Det är väl inte konstigt att det diskuteras en massa om Madrid här, var skulle det annars göras? Den stora frågan är varför du är här och försöker sätta dagordningen?
Barcelona BlueRed.
2009-06-12 01:14
Daebes//Zizou

Det händer ganska mycket runt Madrid. Dessutom så är det ändå fotboll vi diskuterar. Om våra administratörer inte tycker om det vi pratar om här inne så säger dem till oss och vi slutar.

God natt.
Barcelona Riiio!!
2009-06-12 01:14
Grabbar hur blir det med "den nye Messi" PAREJO nu?? Spelminuter nästa säsong???

Det vinnande konceptet är Egna Talanger (Messi, Busquets, Pique mm., samt några världstjärnor (Dani Alves, Henry, Eto.

Ber till gud att vi inte värvar någon jävla Bruno Alves eller Nemanja Vidic. Som en spark i ansiktet på Pique för allt det han har gjort iår för oss.

Vissa klubbar tänker såhär, Vissa gör det inte!
2009-06-12 01:13
Bengan
Okej, men pelligrini kommer nog få det jobbigt

Barcelona Messih!
2009-06-12 01:13
Bengan:
Ja men hur mycket mer "sponsor intäkter" än t.ex. barca och ManU tror du real har?
Du verkar vara en vettig lirare iaf, så ska lägga ner med halv provokationerna och ber om ursäkt för dom ja skrev innan :)

Daebes//Zizou:
Du är den 1010 personen som frågat det idag.
För att ni just spenderat 1.7miljarder på 2 spelarköp, och det händer inte så mycket (nyheter om) runt barcelona just nu. Förstår inte hur det kan tyckas så konstigt att folk diskuterar miljard köp
Real Madrid Daebes//Zizou
2009-06-12 01:12
Snälla någon. Ni klagar på Real Madrid hit och dit. Är det inte bättre att titta på ert eget lag? Ni tittar på oss mer än vad ni tittar på er själva. Varför bryr ni er så mycket om Real Madrid? Ni har en egen S.S. Ni kan väl ta och diskutera lite Barca på BARCELONA-forum.
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:12
Ämne: Bengan
Okej du säge....
Jag sa aldrig att alla skulle spela samtidigt =)

Men om du vill se hur uppställningar kan se ut kan du titta på madrid forumet. Finns inget slut på skiten.
Barcelona Oha789
2009-06-12 01:11
Bengan

Vadå lättare att värva backar?

Det går ju fan inte att värva spelare längre efter ert betende i Tranfersmarknaden. Alla lag väntar bara på att Perez ska tita på deras lag så dom får tjäna lite pengar.

Jag tror alla Lag i Världen har kontaktat Perez och sakt snälla kan du kolla på min spelare och köp han är du snäll.

Perez kommer få det dyrt hela sommaren tro mig.. han skulle ha köpt Kaka och Ronaldo vid slutet av sommaren. Det här var ett stort mistag. Ni kommer få Oliguer dyrt om ni försöker köpa han. Alla vill nu utnyttja Perez.
Barcelona Messih!
2009-06-12 01:09
En sak jag undrat läääänge, det är om real verkligen står för den ignorans och arrogans som majoriteten av real fansen nu har.

Kan ju inte vara en slump att 95% av alla snor ungar på SF hejar på real?
Gå och läs i andra forum, det är inge som beter sig som dom.
Finns ett par mogna som diskuterar vettigt också :)
Är ju inte direkt bara Barcelona supportrar som tycker det heller.

Ett annat alternativ är väll att de flesta vettiga madrid fans har flytt sf och puerta.
2009-06-12 01:08
Bengan
Okej du säger Vila,Higuain, RvN i anfallet och Kaka som släpande
då har ni kvar två stycken mitfältsplatser en åtminstone defensiv

Frågan är: Vart ska ronaldo o robben spela?
Real Madrid Bengan
2009-06-12 01:08
Ämne: Bengan:
Ja självkl....
Sponsorintäkter är en minst lika stor del. Namn som Kaka och Ronaldo drar in sjuka pengar på just sånt. Sen utöver det är det stora pengar i tv licenser. Stora stjärnor ökar intresset enormt.
Annons: