/spanien/barcelona/forum/17923.aspx/spanien/barcelona/forum/17923.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona kallesiete
2009-06-14 02:57
Ämne: Hej alla goa Barcelo....

Messi

Går inte att stoppa när han är på rätt humör, vilket är ofta.
Ronaldo, visst. Bra skott och kan showa mycket. Men Messi är mycket effektivare på att ta sig förbi och skapa på egen hand. Samt en bättre passningsspelare.

Enligt mig.
Barcelona FCB :)
2009-06-14 02:57
Messi. Utan tvekan .
Real Madrid #Luiz Nazario de Lima#
2009-06-14 02:55
Hej alla goa Barcelona fans!
nu när stämningen är så bra på svenskafans så har jag en liten fråga till er vad ni anser om vem som har störst potential som fotbollspelare
Messi eller C.Ronaldo?
Delarocha
2009-06-14 02:19
Övergången för Ribery ligger mycket på vad som händer i United. De behöver en ersättare, bestämmer de sig för Ribery lär han väl gå för 50-60. Om Man United hittar en ersättare på annat håll och Ribery inte är såld i slutet på sommarn kommer han säkerligen säljas för mindre än vad de begär. Det är den här sommaren som Bayern kommer kunna casha in som mest på honom och de inser ju att han inte kommer förlänga sitt kontrakt. Därmed är en försäljning högst trovärdig denna sommaren och om inte sker den mer eller mindre garanterat nästa sommar.
Barcelona Antonio Puerta
2009-06-14 02:17
Grabbar är Gerard Pique tillräckligt frisk för att köra mot Nya Zeeland?
Real Madrid Florentino Perez el presidente
2009-06-14 01:59
Ämne: Florentino Perez el ....
Jag kan lova dig att Bayern inte skulle ha släppt Ribery för ca 30 milj € innan köpen av Cristiano och Kaka. Priserna är som dom är, och jag tror inte heller att om någon klubb skulle vilja köpa in Ronaldo, om det nu var Barca att man skulle ha fått han för 50 milj €
Barcelona BlueRed.
2009-06-14 01:46
Florentino Perez el presidente

Det var väl exakt det jag menade? Sluta snacka om att Barca ska lägga ett bud på 60m € när du inte vet något än. Och för att rätta dig lite till så är det så att Laporta & Co inte planerat att lägga mer än 40m € på Ribery.
Deportivo Creus
2009-06-14 01:39
Sala i Martin sa väl att Barcelona aldrig kommer att köpa en spelare för så mycket pengar. Jag tror inte att Ribery kommer för mer än 40€ miljoner, på sin höjd.

I värsta fall får det väl vara. Vi har Henry.
Barcelona el Flaco
2009-06-14 01:38
Florentino Perez el presidente /

Men förstår du inte, det var precis det här Laporta snackade om. Nu när Pérez har värvat spelare med alldeles för höga prislappar (med tanke på dagens finanskris och ostabila marknad), tvingas Barça och alla andra klubbar göra likadant. Det är ju självklart att Bayern kommer försöka få så mycket pengar som möjligt ifall någon klubb försöker värva Ribery. Det är som snöbollseffekten och Pérez satte igång det hela.
2009-06-14 01:38
Ämne: Florentino Perez el ....
Jaha och hur vet du det? Jobbar du som insider på kontoret där Laporta sitter? Detta är rykten min vän, och samma gäller ryktena för D. Villa.
Barcelona BlueRed.
2009-06-14 01:35
Florentino Perez el presidente

Hycklaren Laporta? Lugna dig nu med dina slutsatser. Du kan sluta skriva om överpris då varken Laporta eller någon annan i ledningen bestämt sig för att lägga 60m € på Ribery.
2009-06-14 01:29
Ämne: Enligt skysports så ....
Och ni betalar 60 milj € för Ribery, vilket kommer att öka i summa med alla klausuler. Visst är det inte klart, men var det inte hycklaren Laporta som inte skulle betala överpriser för spelare? Enligt mig är det överpris, ja Ronaldo, självklart överpris, Kaka likaså. Men där har man två av världens bästa spelare de senaste säsongerna. Ribery har inte hamnat på nån topfem lista.
Barcelona westinho
2009-06-14 01:28
Gai har inte spanskt medborgarskap ännu.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-06-14 01:24
Ni Kan betala 600 + massa klausaler.. bayern kräver äckligt mycket cash för Ribery..

Denne Gai nån som kan berätta lite om honom? om han nu e så talangfull varför han inte spela med atchletic elr copa del rey matcherna?
Barcelona vresarN
2009-06-14 01:18
Känns som att vi kommer köpa ribery för ca 400 miljoner och en massa klausaler eller något som vi gjorde med alves. Hoppas verkligen han köps in.

Vilka tycker ni vi ska flytta upp respektive lånas ut?

Barca Atletic har föryngrat sitt lag rejält och många nya namn från juvenil A kommer debutera där. Men själv hoppas jag Gai och Thiago Får agera som pedro gjor denna säsong. Jeffren och Pedro lånas ut och Sanchez säljs eller lånas ut eller något. Han ska iallafall inte spela i barcas a lag nästa säsong enligt mig.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-14 01:12
vresarN

Bojan är ingen troublemaker, han låter fötterna prata. ;-)
2009-06-14 01:00
Vilken ytter ska ni köpa egentligen.. Silva kommer ju troligtvi stanna om man får tro deras nya president.. Ribery på tok för dyr tror inte ni ska lägga mer än 500 på han o bayern vill ha mer pengar.. Robinho kommer troligtvis inte med tanke på att han har haft ett förflutet i Madrid.
Barcelona vresarN
2009-06-14 00:47
Canaletes//
njaa inte bakifrån exakt utan mer från sidan men samtidigt bakifrån så såg hans ansikte såklart. Men är besviken på att bojan inte var som alla andra utan var en blyg kille.
2009-06-14 00:44
Real Madrid!:)

Jag kan inte säga att du har rätt i allt du säger.. Men självklart är det ju mycket roligare o sina egna talanger i laget.. Men vi måste ju ha stjärnor också.. Barca har ju också köpta stjärnor som Alves,Henry,Etoo..

Men visst det är överpris, hade vart bättre om vi köpta Silva. Vi måste börja värva lite spanskt..

Barcelona vresarN
2009-06-14 00:44
Sherko//
Hahahaha, Skulle han hoppat på mig skulle jag bara ringa yaya som skulle ringt fotbollens största gangster Eric Abidal:D hahahaha eller varför inte bara ringa hans kopia xavi torres.

-------------------------------------------------

Real värvar och värvar och vi måste också värva innan allt tar slut. Hoppas Laporta och co fattar detta.
Canaletes
2009-06-14 00:40
vresarN

LOL. Capel
Som på bilden eller?
Real Madrid Real Madrid!:)
2009-06-14 00:40
Bara för att klargöra det hela, klart jag inte hoppas att ni vinner ligatiteln, var bara lite upprörd. Haha. Men till saken, det jag ville få sagt var egentligen: Att istället för att betala överpriser för Kaka och Ronaldo, försöka satsa på egna produkter(Vi är bra på att utveckla dom, men vågar aldrig satsa på dom). Det är inte bara det att Messi, Xavi, Iniesta, Puyol och Pique är enormt bra, också att deras hjärta tillhör Barcelona. Hoppas ni förstår bättre än dom hjärnlösa Real Madrid supportrarna:)

Real Madrid Sherko
2009-06-14 00:39
Haha det är klart Javi garica knuffar på dig, han vet ju vad du brukar skriva om Madrid här :P
Deportivo Creus
2009-06-14 00:38
Enligt skysports så är Villa och Albiol i princip klara för Real Madrid. Den här gången ska Perez betala 50 miljoner euro + Esteban Granero och Alvaro Negredo.
Barcelona vresarN
2009-06-14 00:35
Canaletes//
ja,vissa har ju turen. Bor ju i Göteborg också så fick visa dem runt lite. Det var vi som tog dem tillbaks till skandinavium hotellet. Vi gick runt med dem i avenyn. Detta kanske inte låter trovärdigt och skulle jag höra det av någon här så kanske jag skulle tänkt samma sak men detta är faktiskt sant. Jag tackar capel för hans hår. Jag såg dem bakifrån och tänkte fan vad lik han är capel.

Ah vilken dag jag har haft idag iallafall
Canaletes
2009-06-14 00:29
fett avundsjuk man blir, ni som har träffat Spanien spelarna idag. Måste va rena drömmen :)
Barcelona vresarN
2009-06-14 00:28
Nej nej inga autografer men bilder tog jag tillsammans med grabbarna med min 3.2 megapixel kamera på mobilen:D
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-14 00:26
VresarN

Några bilder, autografer? låter tyvär inte så trovärdig, speciellt inte svaret du fick av Asenjo..
Barcelona vresarN
2009-06-14 00:23
"Robinho y Higuain"//
var du också på cafet? kanske var det du med higuain tröjan?
Barcelona vresarN
2009-06-14 00:21
för att jag satt på stolen och han skulle förbi så han sa move och knuffa bort stolen lite. Han är läskig när man kollar på honom. Tänkte bara säga *UTA MADRID till honom men skulle bara få mer problem. Pratade med Asenjo och frågade honom om hur de blir och ifall han kommer till barca. Hans svar: We will se if valdes will renew his contract because I wont to play 90 min every game. Who do not want to play for the best team in the world but I want to develop myself so we will se what will happend.

Han var en trevlig kille och svarade på det mesta. Den som verkade driva mest var faktiskt javi martinez och pedro leon. Vilka grabbar de var.
Annons: