/spanien/barcelona/forum/17918.aspx/spanien/barcelona/forum/17918.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona vresarN
2009-06-14 18:56
Vill inte se så stora förändringar i försvaret utan vill bara köpa in filipe. Men en fråga är vem vi ska sälja/låna ut för annars har vi för många backar och henrique är ju också tillbaks.

Om vi köper filipe och tar tillbaks henrique ser vår backtrupp ut så här.

Abidal,Filipe,Puyol,Pique,Marquez,Alves,Henrique,Milito,Caceres.

9 backar är för ganska bra men alla accepterar inte bänken heller. Dessutom ryktas bruno alves till oss så var ska han spela då??
Delarocha
2009-06-14 18:54
Skulle vi ge 25 miljoner i mellanhand utöver Eto'o för Tevez? Är det ett skämt?

Förövrigt rätt intressant att Hassan Alavi inte ens nämner att Villa antagligen är minst lika nära Barcelona som Real.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-14 18:52
Xavi O Iniesta=bäst

United äger inte Tévez så du bara vet.
Barcelona Ciao-V
2009-06-14 18:50
Nu har rykten om David Villa bekräftats. Rafael Yuste har idag svarat på frågan om FC Barcelona är intresserad av Villa:

"Yes, Villa is one of our main objectives. Thanks to our sporting successes, a lot of players would like to join Barcelona. Talks are ongoing".

Ja, han kanske spelar i Blaugrana i nästa säsong.
Ledsen Valencia, men ska ni sälja så...
Barcelona Barcaloni
2009-06-14 18:49
Ämne: Jag drömmde i natt e....Eto+ 25 mille???

1. Eto är värd MINST 25-30 mille idag
2. Teves har problem med att förnya sitt kontrakt. Så idag är han värd MAX 40 mille
3. Teves passar bättre som en offensiv mittfältare. Han är ingen avslutare.
Delarocha
2009-06-14 18:46
Xavi O Iniesta=bäst

Tevez är ju ingen målskytt. Han gjorde typ 10 mål för United i år på 30-40 matcher. Definitivt inte den spelaren jag vill ska ersätta Eto'o.

Tevez har sedan han kom till United spelat 63 matcher och gjort 19 mål. Inget direkt imponerande facit. I ligan då.

Ca 90 matcher och 30 mål totalt sett för United.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-14 18:41
Jag drömmde i natt en sak.
Varför kan vi inte byta eto för tevez o 25mil:)
Tycker att de skulle vara ett bra byte:)
FORZA BARCA
Barcelona nylén
2009-06-14 18:37
Juan mata till barca ?? från goal.com
Getafe Getafe..is back
2009-06-14 18:30
Hej, jag heter Andreas och har startat en sportblogg med två andra projektledare. Nu söker vi medhjälpare så att sidan blir ännu bättre.
Skulle vara bra om någon kunde skriva om den speanska ligan

Men är du intresserad och vill skriva om sport eller något speciellt lag så hör av dig till andreas_364@hotmail.com

Ber om ursäkt om jag inte får skriva detta inlägg, bara att ta bort det direkt isf.
Barcelona Trippeln
2009-06-14 18:23
Canalates

Båda lagen var iallafall bättre än sverige.
Barcelona Trippeln
2009-06-14 18:21
Canaletes
2009-06-14 17:50
Herregud!

Sämre kvalitet på en fotbollsmatch får man leta efter... Såg ni han som snubbla nyss? HAHAHA!!
2009-06-14 17:22
Hetfield

Haha, aa han vet själv att själva ironin är sann. ;)
Barcelona Hetfield
2009-06-14 17:19
På vilket sätt är Shi dryg? Han säger bara att Villa vill till barca..och det stämmer ju
2009-06-14 17:11
Hetfield

Fyfan! Jag tror inte nåt är brutet, men ska nog ringa en läkare.

Shi

Varför ska du vara så dryg?
Real Madrid Shi
2009-06-14 17:08
Jag tror Villa vill gå till Barca, jag tror inte Real Madrid är något som attraherar honom, Real Madrid är nog inget jämfört med Barca i Villas ögon.
Barcelona Hetfield
2009-06-14 17:07
Du borde kanske gå till en läkare :) jag bröt benet för ett tag sedan när jag lirade, det var inte särskilt kul
2009-06-14 17:06
Canaletes

Aa det var en skön snubbe!

OT: Jag fick en skada för några dagar sen, det var så att jag skulle rädda ett hårt skott så jag sträckte ut foten åt sidan så kom bollen nere vid tårna och hela foten upp till knät vreds, och det blev en bula på innersidan av foten och på insidan av knät. Vet nån hur allvarligt det är och vad man ska göra? Jag kan inte springa ordentligt, men det är bättre än ett par dagar sen då kunde jag knappt gå.
Barcelona VizzlA
2009-06-14 17:00
någon annan som hade tackat ja till torres för Etoo + 20milj euro?

liverpool har det ganska tjärvt just nu..
Canaletes
2009-06-14 16:52
Gud är störst!

Har fan också undrat! konstigt :s
2009-06-14 16:37
Vet nån vad som hände med Pio Pio? Garcia, han skriver inte längre varken artiklar eller här på rambles.
Barcelona Hetfield
2009-06-14 16:26
Real kommer inte vinna ett smack med det försvaret de har nu..mot spanska lag så funkar det men om de ska försöka prestera i CL så kommer de att bli krossade
Barcelona Criff
2009-06-14 16:20
Frodo, tror planen är att Robben ska säljas, Ruud försvinner också för den delen.

Man ska inte säga så mycket om deras lagbygge förrens det är över. Tror Perez kommer sälja utav bara fan.

Kommer sluta med att Kaka får spela mittback och Ronaldo ensam forward :P
Canaletes
2009-06-14 16:18
Skön trio!

Guddy, Motta och Ronaldinho är i LA och kollar på NBA finalerna :D
Barcelona Frodo
2009-06-14 16:17
Jag förstår fortfarande inte hur Perez ska finansiera sina köp. Jag vet att de säger tröjförsäljningar men det låter ju väldigt dumt. Jag har fortfarande inte läst något om enskilda personer eller företag så det kanske man ska utesluta? Aja, jag antar att vi aldrig får veta men tröjförsäljning låter inte trovärdigt.

Förresten tycker jag att deras bästa värvning är Pellegrini. Köpet av Ronaldo var väldigt onödigt. Nu har de tre spelare som alla gillar att driva med bollen och som tänker skjut först, passa sen i Robben, Kaka och Ronaldo. Med tanke på att de har spelare som Ruud och Higuain därframme känns det obalanserat.
Barcelona Hetfield
2009-06-14 16:12
Rambla

Jag tycker att han ska få en löneökning, men det finns en gräns, han är ingen världsmålvakt och han ska inte ha en världsmålvaktslön

Xavi och Puyol är världspelare som spelar i landslaget, och det är klart att de ska tjäna så mycket, men att Valdes ska tjäna lika mycket är bara skit
Barcelona Rambla
2009-06-14 16:06
Hetfield:

Du tycks ha missat att Valdés vill ha lön paritet med Xavi, Iniesta och Puyol. Det där med Messis lön är bara medias påhítt. Valdés är lika mycket canterano som Xavi och Iniesta, han har spenderat mer än halva av sitt liv på La Masia och Camp Nou. I viss mån så förstår jag hans begäran. Jag skriver också under på det Okkapokka skrev tidigare. Kan inte tänka mig någon annan målvakt i Barcelona, fast självklart inte till vilket pris som helst. Jag är övertygad om att det kommer att lösa sig till slut.

Du kanske kan tala om för oss vad Valdés nuvarande lön är nu när du jämför med Yayas?
Barcelona Frodo
2009-06-14 16:04
Jag håller med dig om att han inte ska tjäna mer än de spelarna du nämnde. Dock håller jag med Okkapokka om att jag inte heller skulle vilja se någon annan målvakt än Valdes i Barcelona.
Barcelona Hetfield
2009-06-14 16:00
Frodo

Skillnaden är att Yaya tjänar 2,4 miljoner/år , och vill förstås ha en löneökning, och med tanke på att han är en väldigt viktig spelare så förtjänar han det, och det han begär är inte orimligt

Valdes vill däremot tjäna mer än Xavi och Puyol...stackars pojken, vem har gjort honom till Buffon?
Barcelona Frodo
2009-06-14 15:56
Jag tror inte att problemet är Valdes. Txiki verkar vara kass på att förhandla och senast förra sommaren fick Laporta gå in och förhandla med en spelare och få allt avklarat. Det är oroväckande att få höra att Txiki inte kan få spelare som Valdes och Yayas kontrakt fixade så fort som möjligt.

Jag brukar normalt sett inte bry mig om rykten under silly season men just det här med förlängningar på våra spelares kontrakt är något som gör mig lite oroad. Txiki verkar inte vara rätt person för det. Jag hoppas dock att jag är helt ute och cyklar...
Annons: