/spanien/barcelona/forum/17913.aspx/spanien/barcelona/forum/17913.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-13 19:23
Ämne: Sergio_ Busquets:
&....
Fan vad kul om Real inte vinner nått de två kommande säsongerna. Då kanske bankerna tappar tålamodet.
Barcelona Tompa
2009-06-13 19:11
Sergio_ Busquets:
"Har Real verkligen fem miljarder i skulder. Hur kan de då köpa Ronaldo och Kaka. Snart Villa också ?"

Ja, det kan man undra. Som jag skrev i ett tidigare inlägg - det säger sig självt att en klubb som har 5 miljarder kr i skulder och omsätter ca 4 miljarder/ år inte själva kan hosta fram 1,7 miljarder kr på 2 spelare och dessutom ha planer på att bränna åtminstone en miljard till på nyförvärv. Pengarna kommer självfallet från externa kanaler. Om det sedan är mycket generösa banklån, bidrag från företag eller något annat vet bara Perez och hans vänner.
Barcelona true_barca_fan Campeones
2009-06-13 19:09
Zhirkov vill spela för barca hoppas vi värvar honom..
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-13 18:05
Zlatan är en sjukt bra spelare, en av dom bästa i världen den som säger annat kan inget om fotboll.

Men han skulle inte passa in i Barca och det betyder inte att han är dålig plus att vi redan har Eto'o som är världsklass.
Barcelona D_ALVES_20
2009-06-13 18:03
(*)Zidane(*)

Zlatan i Barca, ALDRIG I LIVET. Han gjorde mål mot Malta, WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!
Barcelona VAMOOOOOSSSS BARCAA!!!!!!!!
2009-06-13 18:02
Sherko
Sneijder är en riktigt bra spelare om han är i form men vi har redan två världsklass spelare på den position han har så där behöver vi inte förstärka.
Egentligen behöver vi inte förstärka så mycket men Ribery eller Aguero skulle inte va fel, den sistnämnde tror jag inte kommer komma till Barca ( iaf inte den här sommaren).
Någon som vet vad som hände med det där budet på 400 miljoner plus en spelare för Ribery?
Real Madrid (*)Zidane(*)
2009-06-13 18:01
Zlatan passar tydligen inte in i Barca. Inte enligt den här kamouflerade barca bloggaren. Zlatan skulle döda i barca !
Barcelona FCB for life
2009-06-13 17:59
Har gjort ett team på Facebook som heter Josep "Pep" Guardiola Sala:D:D
gruppen är skapad för alla som beundrar "Pep's" tränarförmåga:D
Gå med och visa ert stöd ;D
Fc Barcelona (L)(L)(L)(L)
Barcelona FCB for life
Barcelona FCB for life
Real Madrid Sherko
2009-06-13 17:37
Kapten11

Ja i form är Sneijder en fantastisk spelare.
Men tyvärr har han haft ett riktigt uselt år, bortsett från prestationerna i Em 2008.
Han var helt fantastisk i Em, och man förutspådde att han skulle bli Reals stjärna, men tyvärr gick det år helvete.

En horribel skada innan säsongen ens börjat förstörde mycket för honom. Senare under vintern skilde han sig, och hans fruga tog med sig sonen hem till Holland. Det lär ha tagit en hel del på hans självförtroende. Sedan har han drabbats av skador ofta och det har gjort att han aldrig kommit in i rätt spår igen.

Jag hoppas verkligen att han inte lämnar madrid, men det kan nog bli så.

Aja, jag är nog i fel forum för att diskutera Sneijder, men han skulle nog vara en perfeket värning om han inte vore en madridista, för man ser på honom att han är en spelare med stort hjärta.
Barcelona Kapten11
2009-06-13 17:25
Ser ut som om Sneijder e på väg att lämna Real, finns många intressenter, men ärligt talat så hade jag gärna sett honom i våra blåröda färger. I mina ögon är han en betydligt bättre spelare än tex Hleb.¨
Frågan e bara vad som är ett rimligt pris.
1 miljard?:)
Barcelona Trippeln
2009-06-13 17:23
Hahahha är det bara jag som skrattar över hur patetiska real fansen är?

Namn: Madridista_Siempre » Svara inlägg
Sänt: 2009-06-13 16:52
verkar inte hända speciellt mycket. Har nån vaka uppdaterats?
Atlético Deion (red)
2009-06-13 17:21
Skulle inte tro på Etoo ryktet. Makes no sense att United inte kan/vill köpa loss Tevez som är 25 år för ca samma pris och varit en av de bästa anfallarna för United i år, men betala stora summor för en PL oprövad och äldre Etoo.

Sen har dem redan Rooney och Berbatov, undrifrån kommer även anfallare som Macheda och Welbeck som imponerat i år.

Deras första prio är att täppa till högerkanten när Ronaldo drar. Å andra sidan betalade man 30 milj för Berbatov, så man ska aldrig säga aldrig.
Barcelona Ciao-V
2009-06-13 16:59
Men tro inte så mycket på allt som tidningarna skriver. Silly-säsongen är deras bästa tid. De säljer mycket mer än vanligt. I alla fall i Spanien, Italien, England.

Det är möjligt att Sir Alex har frågat FC Barcelona om Eto'os situation men inget mer.
Vad ska han med Eto'o till?
Han har Rooney och Barbetov. Kanske också blir Teves kvar. Han behöver nog säkert en ytter och mittfältare inte Eto'o.
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-13 16:58
Gago

Nej, kollade in er dörr och såg att länken snubben skickade var för 1 år och 4 månader sedan.
Real Madrid GaGo Är Bäst
2009-06-13 16:52
Barcelona BlueRed.
2009-06-13 16:51
Om ledningen nu ens överväger att acceptera det bud som United sägs planera att lägga (25m €), på Eto'o så är det ett skämt. Om han nu skulle lämna så är det för minst 30-40m €.
Barcelona Rambla
2009-06-13 16:44
Ämne: Vill inte Eto'o g....Om jag får gissa, så vill antagligen Samu förlänga sitt kontrakt på minst 3-4 år, för att sen kunna avsluta karriären i Mallorca. Skriver han nu på ett kontrakt på tex endast 2 år, så är han "bara" 30 när det går ut och då tror jag inte han är redo att gå till Mallorca. Detta kontrakt han nu ska skriva, med vem det än blir, lär bli hans sista riktigt stora kontrakt. Det är nog därför han funderar så länge.
Real Madrid Sherko
2009-06-13 16:31
Vill inte Eto'o gå tillbaka till Mallorca och spela 1-2 säsonger där innan han lägger av med fotbollen då?
Det är ju inte så sannolikt att Mallorca köper ut honom för en hög summa så han kanske vill gå dit gratis, men Eto'o har många år kvar i sin karriär så det kanske inte är så trovärdigt att han byter till Mallorca redan nästa säsong, då hans kontrakt gått ut.
Barcelona Alavi
2009-06-13 16:17
!Sergio_ Busquets!

Övergångspengarna tillhör Madrid och inte Perez.
Madrids kassa töms och inte Perez ficka.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-06-13 16:10
Alavi//

Jag tror inte att det är så enkelt eftersom Eto'o inte vill skriva på nytt kontrakt och därmed kommer han att kunna gå gratis nästa sommar. Och det tror jag inte Barcelona är så sugna på. Laporta sa väl själv att man vill behålla Samu men att han är en bra spelare som många är intresserade av. Så ryktena kommer du nog få leva med ett tag till såvidare inte Eto'o bestämmer sig för skriva på nytt kontrakt. Man Utd är ju de senaste ryktet mycket pga av deras Ronaldo-pengar.
Barcelona NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!
2009-06-13 15:51
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

Sant sant, får hålla tummarna =)
Barcelona Alavi
2009-06-13 15:48
Börjar bli trött på att många här inne tror att Sammy ska lämna Barca..
Laporta har redan sagt till media att Eto´o ska ingenstans.
Så det finns ingen mening med att prata om en eventuell flytt för Sammy.
Enough!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2009-06-13 15:30
Tror ni Perez har betalat ur egen ficka som Abrahamovic ?
Barcelona Dinho
2009-06-13 15:22
AKRAM CHUKAIRs krönika Inga stjärnor i mitt lag tack msåte vara det roligaste som skrivits på svenskafans. Det är väl ingen hemlighet att Real ofta satsat på tunga namn medan Barca satsar mer på egna spelare. Detta är väl inget som varken real eller barcafans kan sticka under stolen med. Sen nämner han att Barca också är ett köpelag och hänvisar till bla Abidal och Toure. Vi hade 7 egna produkter i Cl-finalens startelva och Toure kostade 80 miljoner kronor vilket måste ses som en av de bästa värvnignarna Barca eller Real har gjort de senaste 10 åren.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-13 15:21
NoGo™ - COPA, LIGA Y CHAMPIONS 2009!!

Om Moratti själv säger det så är det väl sant? Men men man vet aldrig med Zlatans ego och envishet, han kan begära en transfer och Moratti säger där att han vill till Barcelona.
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2009-06-13 15:16
Se länk! Fantastisk strategi...jävla pajas!
Barcelona Libaax
2009-06-13 15:15
Det verkar som han stannar ryktena börjar dö ut.

Sälja han till Man U skulle vara dumt. Ett lag som är komplett, har bredaste truppen. Om de hade en anfallare some Etoo some gör 30+ mål skulle de bli ännu farligare i CL nästa gång Barca möter de.
Barcelona Nesto
2009-06-13 15:13
"We make the FIFA World Player of the Year, they buy him already a full product. They are two models of different clubs," he said.

"They are two different structures, two different forms to understand football and life. Our model is based on forecasts and work and that of Real Madrid is imperialistic, with an air of high-handedness and based on stealing."

"Real Madrid Buy Great Players, Barcelona Make Them" - Joan Laporta

You go boy!
Annons: