/spanien/barcelona/forum/1791.aspx/spanien/barcelona/forum/1791.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2015-10-17 20:30
Roberto har börjat piggt!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2015-10-17 20:29
Hoppas på bra spel ikväll, vi behöver en överlägsen vinst för att höja självförtroendet.
Barcelona Rambla~
2015-10-17 20:27
@SOMISEREM1899:
Haha, kan det bli bättre? CL, La Liga, Serie A och PL samlat under en och samma kanal. Perfekt när man har Viasats abonnemang samtidigt ingår det också ett Viaplay Sport till mobil, platta eller dator. Släpp aldrig detta Viasata!
Barcelona Vampíro
2015-10-17 20:25
Dags för Suarez att hitta formen igen. Visca!
Barcelona SOMISEREM1899
2015-10-17 20:25
La Liga. På Viasat. I HD. Drömmer jag? Livet är underbart...
Barcelona Rambla~
2015-10-17 20:23
Ni minns kanske att det spanska åklagarväsendet bestämde att Messi inte behövde infinna sig till rättegången i skattemålet mot honom och fadern? Några dagar senare ändrades det beslutet av någon statsadvokat (hur det nu är möjligt). Personen ansvarig för detta, Marta Silva de Lapuerta, har ju minst sagt lite intressanta kopplingar. Hennes far var minister under Francos regim. Själv är hon en tidigare styrelsemedlem i Real Madrid. Är det illfälligheter? Den konspiratoriska skulle väl åtminstone höja på ögonbrynen, eller? Någon borde fråga hennem vad hände med Casillas och Xabi Alonsos ärenden? Nog för att Xabi hade en märklig förmåga att allt som oftast undvika att bli bestraffad på planen av domarna där, men i det civila också? Man blir ju fan inte ens förvånad längre av vad som försiggår inom maktens mörka korridorer. Läs artikeln!
Barcelona Xaviesta
2015-10-17 20:03
Att Mathieu får chansen igen före framförallt Bartra smakar rätt bittert måste jag säga. Men å andra sidan spelar Sandro från start och inte Munir vilket smakar något bättre. När Lucho stänger dörren öppnar han ett fönster.
Barcelona Barcelonistas
2015-10-17 19:56
Lord Giroud gjorde 0-2 precis.
Barcelona the cameroonians
2015-10-17 19:51
Herre min jävel, B-laget lyckas kvittera på övertid och tar en poäng på bortaplan. Målet gjordes något turligt av Grimaldo. Målvakten Ortolá lyckades hålla nollan i 424 minuter innan han fick kapitulera i den 64:e minuten idag. Dock hade målskytten namnet Leo Suárez, vilket låter förstå att det då är svårt att stå emot... ;-) Oavsett - gött att den förlustfria trenden håller i sig!
Barcelona Neymar N11
2015-10-17 19:46
Electric Sanchez gjorde nyss 1-0 till Arsenal
Barcelona Liunil Masse
2015-10-17 19:39
Z_Z Håller med till fullo. Bartra har tillskillnad från Mathieu faktiskt imponerat när han spelat den senaste tiden. Grym mot Levante t ex medan Mathieu inte ens ser ut som han bryr sig på planen. Lucho är väl för envis, Mathieu var ju hans värvning, för 20M...
Barcelona Z_Z
2015-10-17 19:34
@Liunil Masse:

Fattar verkligen inte vad Enrique ser i honom. Att Bartra inte får spela när han egentligen inte gjort några missar när han fått chansen denna säsong men fransmannen gång efter annan får nya chanser trots att han håller på att kosta oss poäng hela tiden är bara sjukt.
2015-10-17 19:30
@Liunil Masse:

Vermaelen hann inte få grönt ljus från sin skada. Nog tillbaka i veckans CL.
Barcelona Junta Dimision
2015-10-17 19:30
@Liunil Masse:

Verminator började träna precis i veckan, inte värt att riskera honom imo. Förövrigt tycker jag att det är lite ironiskt hur vi började spela dålig fotboll så fort Verminator blev skadad.
Barcelona Barca Barca
2015-10-17 19:29
Tycker viasats streamtjänst e bland dom bästa på marknaden. Fungerar galant, full hd, stort utbud nu när La liga och Serie a e tillgängliga.
Barcelona Simple FCB Fan
@Barcelonistas:

De jobbar på upplägget så det kommer bli bättre snart! De fixade detta i veckan så sluta klaga känner jag
Rayo kommer spela i en delvis rosa tröja idag för att hedra alla de som kämpar mot cancer. Kudos till dem. Sandro istället för Munir var väl inte helt oväntat med tanke på att den sistnämnde spelade med U21.-landslaget under uppehållet. Måste säga att jag verkligen hatar att se Mathieu i backlinjen mot ett lag som så uppenbart kommer pressa högt. Förhoppningsvis är han mer fokuserad än tidigare och har koll på sina långa styltor till ben.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-17 19:26
Barcelona line-up (official): Bravo - Alves Pique Mathieu Alba - Rakitic Busquets SergiRoberto - Sandro Suarez Neymar #fcblive Ingen verminator... Rökaren får fortsatt förtroende trots alla usla insatser denna säsongen.
Barcelona Junta Dimision
2015-10-17 19:24
@Barcelonistas:

Viaplays matcher visas i full HD kvalitet, har haft det i ett år nu och jag tycker att det är helt fantastiskt oavsett om La Liga visas eller inte.
Barcelona Stright outa Barca
2015-10-17 19:18
hahaha sevilla ligger under borta mot Eibar och när det var Barca de möte då gällde det liv och död förstår mig inte på många lag asså när de möter oss, förvandlas de till mönster och är 200% koncentrerade och gör inte en enda misstag
Barcelona Barcelonistas
2015-10-17 19:16
Viasats satsning är överskattad. Dom borde en kanal till som heter Viasat La Liga eller något. En rutten stream på Viaplay tänker jag fan inte paya för när jag kan streama matchen gratis .
Barcelona Stright outa Barca
2015-10-17 19:07
[QUOTE=neymar JR]Navas är världens bästa målvakt... [/QUOTE] hahahahahahahaha han är bra men De Gea neuer Buffon Bravo
Barcelona neymar JR
2015-10-17 18:53
Navas är världens bästa målvakt...
2015-10-17 18:04
Streamen funkar såklart inte.

Får bli PL igen alltså... gäsp. Hoppas Alexis är på lekhumör i alla fall.
2015-10-17 17:49
Inga trevliga lägen för Deu och Adama att komma in när laget ligger under och dessutom är totalt under isen för dagen. Den sistnämnde hade också behövt lite längre dobbar idag, och kommer såklart behöva än mer tid för att anpassa sig till en ny liga och en annan typ av fotboll. Deulofeu kommer såklart att fortsätta blanda och ge, behöver bli mer stabil i sina prestationer.

PL har verkligen inte bjudit upp till några sprakande tillställningar idag, får hoppas att det blir bättre utdelning i de spanska matcherna - peppar peppar.
2015-10-17 17:38
Snart dags för B-laget att försöka stå upp mot topplaget Villarreal B.

Startelvan;

Ortolá
Plaencia, Tarin, Costa, Grimaldo
Samper, Ros, Babunski
Aitor, Dongou, Cámara

Bänk: Ondoa, Quintilla, Kaptoum, Enguene och Maxi

Matchen sänds inte i TV men visas via Villarreals egna produktion. Avspark 18.00
Barcelona LeoMessi
2015-10-17 17:19
Adama kommer säkert inte få spela. Geniet Tim kommer att göra defensiva byten.
Barcelona ElRaval
2015-10-17 17:11
Adama måste in
Barcelona Z_Z
2015-10-17 16:40
Real behöver ju inte ens pressa för att Levantespelarna ska bli stressade och ge bort bollen. Båda mål är på grund av individuella misstag av Levanteförsvaret. Och både i icke stressande lägen.
Barcelona enkos
2015-10-17 16:28
Det är ju Ronaldos dag idag.. Levante står för motståndet
Annons: