/spanien/barcelona/forum/1790.aspx/spanien/barcelona/forum/1790.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2015-10-19 21:11
Hur kan man tillåtas transportera bollen från eget straffområde över hela planen ner till motståndarnas utan att stöta på en motspelare på vägen? Var fan är mittfältet, det defensiva?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-10-19 21:11
Sporting spelar inte alls bra alltså.
Barcelona enkos
2015-10-19 21:09
Gijon lika naiva som IFK Norrköping
Barcelona Liunil Masse
2015-10-19 20:47
Halilovic (Barca) mot Asensio (Real) i framtiden.
Barcelona neymar JR
2015-10-19 20:43
Spelar som släppande anfallare idag
Barcelona neymar JR
2015-10-19 20:43
Så jävla skicklig kroaten är
Barcelona neymar JR
2015-10-19 20:40
Gijon är riktigt trevliga att titta på, sen så har dom Lill Messi med
Barcelona the cameroonians
2015-10-19 20:36
Grym hörnvariant av Gijon! 1-0 redan efter 7 minuter.
Barcelona Shanghai
2015-10-19 20:24
@barcabstuff: Called up most for first team: Gumbau 10 - Cámara 2 - José Suárez 1 #fcbblive Så irriterad man blir på LE.
Barcelona Funeral Canticle
2015-10-19 20:20
Men lägg av hur många vill komma till ett lag där man har ett anfall som består utav MSN och agera 2a fjol?

Nolito hade varit min första val men hur sugna är Celta på att släppa en av sina bästa om inte deras bästa lirare mitt under säsongen?
Något säger mig att Messi begärt att man kontaktar Lavezzi, är du beredd på att gå emot kungen? :)
Barcelona neymar JR
2015-10-19 20:14
Camerooninas Så 2 års kontrakt för en tränare man "tror" på. Nästa tränare kommer bli Mourinho sommaren 2016....
Barcelona Smogen
2015-10-19 20:11
Lavezzi???? På riktigt? Han är som Messi utan bollkontroll, passningsförmåga, skott och blick för spelet. Jag har sett Levezzi ett flertal gånger och han ser konstant ut som en karikatyr till fotbollspelare. Även om han kommer gratis så skulle det vara en sämre värvning än både Song, Hleb och Chygrinsky.
Barcelona Funeral Canticle
2015-10-19 19:46
Såg nyss bilden som florerat runt nätet samt det gazetta skrivit om Lavezzi till Barcelona, vet inte hur ni ser på saken men jag är rätt nöjd ändå om det stämmer. Skön spelartyp att slänga in när det låser sig även om han inte är den bästa avslutaren så kommer han skapa kaos med sin snabbhet och till skillnad från ungtupparna Sandro och Munir bidra med lite mer än vad dem valparna lyckats hittills. Om man nu räknar med detta får vi alltså in: Arda Lavezzi Alexis Måste väl ändå anses som bra förstärkningar, utlåning på någon utav Munir eller Sandro så vore det bästa för bägge parter. :)
2015-10-19 19:45
@neymar JR:

Till sommaren 2017.
Barcelona neymar JR
2015-10-19 19:39
Les rambles*
Barcelona neymar JR
2015-10-19 19:38
Camerooninas Du la masias Google :P hur långt kontrakt har lucho?
Barcelona Mido
2015-10-19 19:35
Jag tycker och tror att för att La Masia ska komma tillbaka eller talangarna får en ärlig chans i A-laget är att Xavi blir vår tränare.. En maestro som kan verkligen sina toner.
2015-10-19 19:23
Sportings startelva kom precis ut och som förväntat är Halilovic med i denna.

Avspark 20.30, visas på Viasat Sport.
Barcelona DM1982
2015-10-19 19:01
Lavezzi mina damer och herrar. Det är inte en spelare som jag vill se i Barcelona, målsumpare av rang. Obs, lite naket i länktips.
Barcelona Ali G
2015-10-19 18:50
MrKnowledge

Högre krav? Låt mig gissa du vill ha in Aguero för han uppfyller dessa "krav", men kommer han vilja sitta på bänken? Svaret är nej. Därför går man efter Lavezzi som är hyfsat bra samtidigt som han är gratis och accepterar bänken.
Barcelona Amo.38
2015-10-19 17:38
Alltså är det någon som har lite mer insyn i denna skattebrotts-härva som Messi och Neymar är misstänkta i? Är det ett fulspel från myndigheterna att psyka Barva och ge fördel till Madrid?

Vet att jag låter konspiratorisk, men av mina intryck och erfarenheter av spanien så är regeringen ett slags skämt och ekonomin katastrofal även om man lyckats studsa tillbaka rent ekonomiskt, men nu till själva min poäng alltså vad är det för tomtar som jobbar på dessa myndigheter i tex Spanien och Italien? Livsfarligt för samhället att de sitter på så höga poster.
Barcelona MrKnowledge
2015-10-19 17:21
Kan knappt passa/sätta en boll, 30 år men visst snabb och aggressiv. Trodde bara Barca hade högre krav än så!
Barcelona Barca4life98
2015-10-19 17:16
En bra joker att kunna slänga in ska jag tillägga...
Barcelona Barca4life98
2015-10-19 17:04
MrKnowledge Skämt? Killen är riktigt bra
Barcelona MrKnowledge
2015-10-19 16:59
The agent of PSG winger Ezequiel Lavezzi (30) has been in Barcelona to agree personal 3-year deal with Barcelona. [gazzetta via md] haha skulle inte förvåna mig om lavezzi kommer. Vilket skämt!
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-10-19 16:58
menar Neymar N11
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-10-19 16:57
Neymar JR På vilket sätt är det klubbens fel? Tror du att Barca skulle våga säga till sina fans att inte ta med Kataloniens flagga? Personligen tycker jag att det är helt korrekt av både fansen och laget. Felet ligger hos UEFA!!!
2015-10-19 16:47
Rambla~

Ja, och jag börjar faktiskt tvivla på hans löfte(?) om att extranamnet för Camp Nou kommer vara ett annat än det på matchtröjan verkligen levs upp till.

För vad händer om det, åter igen, bara finns ett alternativ..?
Barcelona Rambla~
2015-10-19 16:34
the cameroonians Med andra ord, Qatar har Bartomeu och styrelsen i sina fickor. Barto banar väg för och städar undan alla hinder så att Qatar ska få till ett nytt 5-års avtal så smidigt som möjligt. Fy fan för den här skiten i ytterligare 6 år.
2015-10-19 16:15
Rambla~ Enligt Mig Rico på MD så har ledningen betvivlat att det företaget ens skulle existera, men Benedito hade ju även en kinesisk sponsor på gång plus ett par andra vaga alternativ som aldrig konkretiserades. Denne har dock inte förmedlat någon kontakt mellan potentiella sponsorer och Bartomeu. Han har i stället tydligt förklarat att de först måste ta ett tydligt steg ifrån Qatar. Förmodligen för att de inte ska kunna använda hans hårda jobb som hävstång politiskt, t ex som ett "sämre" alternativ till Qatar likt det Barcelonito/Luis Enrique 21 skrev om tidigare idag.
Annons: