/spanien/barcelona/forum/17897.aspx/spanien/barcelona/forum/17897.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-13 22:07
Sergio Garcia åkte ner till segunda med Levante, Zaragoza och nu Betis. Otur...
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-13 21:54
Okkapokka

Vem har inte saknat de fina matcherna i La Romareda? Alla saknar dessa tider antar jag. :P

skrek av glädje när jag såg det, dock synd att jag missade deras match. :(
2009-06-13 21:51
Ämne: PILMÀ (Kärlek & Resp....
Canaletes

Tänkte på det nyss hahaha.
Sergio Garcia då? jo han spelade i Zaragoza flyttades ner sedan köptes han till Betis sen flyttas han ner igen.
Fan vad dessa bägge herrar måste bringa otur.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-13 21:49
Jr. Honken

Härligt. Såg dock nu i efterhand vad du menade, så nu får jag be dig om ursäkt :P

Gud är störst!

Skönt och veta, inte det svåraste att gissa till då men visst, jag bjuder dig på denna din människokännare ;-)

PILMÀ

Såg det nu också. Härligt att dom är tillbaks.
Canaletes
2009-06-13 21:48
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Komiskt Oliveira. Spelade i Zaragoza, flyttade till Betis. Betis åker ner, Zaragoza upp!
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 21:48
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

Ja, jag är väl medveten om det. Det var typ ett skämt. :P

Nu tycker jag att vi snackar vi lite fotboll istället grabbar! ;)
2009-06-13 21:46
Grabbar Zaragoza är tillbaka till La Liga.
Fan vad fint.:P
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-13 21:45
Jr. Honken

Haha okej, du är väl medveten om att du skrev "förlåt" för att du har vana att be om ursäkt? Nej men det är ändå inte en dålig sak att kunna be om ursäkt men dock inte för vad som helst.

Okkapokka
Hehe jag är människokännare! Även på internet. ;-)
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 21:42
Okkapokka - El triplete!

Nja. Du skriver ju redan strålande, och ganska ofta. Mer än det begärs inte! ;P
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 21:39

Okej, inget illa menat, bara ett simpelt missförstånd. :P

Ps. Har av vana att be om ursäkt! Förlåt för det! ;D
2009-06-13 21:38
Jr.Honken

Menar du att jag ska skriva bra oftare? :-)

Och Gud är störst har rätt angående min senaste aktivitet här på SF.
2009-06-13 21:35
Puskás

Hehe, jag översatte på Google så det är stor chans att det är felformulerat.

Jr. Honken

Varför ber du om ursäkt? Hehe du behöver inte be om ursäkt för en sån sak, missförstånd från min sida då i så fall. ;-)
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 21:32

Menade inte på att han skrev sällan, utan att han skrev så bra!

Att formulera inläggen är inte direkt min starka sida! Ber om ursäkt...
Real Madrid Puskás
2009-06-13 21:32
Ämne: Tri = Tre, Tranquilo....

Verkar som att tre-lugn inte verkar ett originellt ord men tack ändå.

Vad är syftet med det/tre Lugn? om man får fråga er. :P

The tripple?
Real Madrid Deedje
2009-06-13 21:31
ManU har 9 Miljarder i skulder, Real 6, och Barca 5. Barca har en avbet plan som sträcker sig till 2028 eller nått liknande.
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 21:29
PILMÀ (Kärlek & Respekt)

Ingen för mig som egentligen är i närheten av Bojan! ;)
2009-06-13 21:29
Jr. Honken

Han skriver faktiskt ofta, men jag kan förstå honom att han har hållt sig borta från forumet lite pga denna Madrid diskussionen dygnet runt. IRRITERANDE!
2009-06-13 21:28
Grabbar och tjejer i länken kan ni rösta vem som är U21 Ems stjärna.

Självklart ska ni rösta på vår Bojan, vilket han förtjänar också :D
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 21:27
Okkapokka - El Triplete

Att du inte skriver oftare! ;)

Rivaldo_gudarnas gud

5 miljarder?
Har en fråga: När betalar man egentligen alla sina skulder? Är inte så insatt i det där med skulder, men det känns som att Real har haft skulder (och kommer att ha) ganska länge nu!
2009-06-13 21:25
Tri = Tre, Tranquilos = Lugn
Real Madrid Puskás
2009-06-13 21:21
Vad betyder det TRI-Tranquilos grabbar?
Tacksam för svar:D
Canaletes
2009-06-13 21:15
Okkapokka - El Triplete!

Alla vi cules är (Som Laporta sa) TRI-Tranquilos

TRI, härstmmar från TRIplete. För er som inte fatta :P
2009-06-13 21:07
Okkapokka - El Triplete!

Bästa inlägget på länge här inne!
2009-06-13 21:04
Madrid är ett roligt gäng. Jag tänker inte argumentera om hur dåligt det är för fotbollen, och ifrågasätta varifrån Pérez & CO får sina pengar ifrån, eller debattera ifall deras galatico värvningar kommer göra en skillnad på fotbollsplanen. För det spelar ingen roll. Madrid och Pérez köper superstjärnor för att dom vet att dom måste matcha vårat lag och försöka utmana oss. Dom vet att alla i världen ser FC Barcelona som det bästa fotbollslaget i dagsläget, med en stor marginal. Pérez vet att han måste minska kvalitétsskillnaden som faktiskt finns lagen emellan, och han gör det han kan göra. Dom behövde göra något drastiskt och möjligheten finns att det kommer fungera. Jag menar, förväntade vi oss verkligen att dom skulle flytta upp spelare från ungdomsleden? Eller satsa på dom?

I mina ögon så är det här bara bra för oss. Senaste gången vi vann CL så tog vi nästa säsong hur ska man säga det, mindre seriöst? Och vi spelade inte för att vinna. Det här borde vara tillräckligt med motivation för att återigen krossa allt i La Liga och i Europa som vi borde göra. Vi culés borde inte vara oroliga om vad dom hittar på i huvudstaden, för jag är övertygad om att Pep har ett lika slagkraftigt lag nästa säsong, och ett lag som är lika sugen på en ny trippel.

Jag hoppas Madrid får alla galaticos dom vill ha, då får vi se hur bra det här laget verkligen är.
Canaletes
2009-06-13 20:46
Eftersom "Don Florentino Pérez" har höjt standarden nu så j'vla så har Barca för tillfället dragit sig ur kampem om att köpa Ribery.
Messi12SD
2009-06-13 20:45
Hetfield
Hade också snackat om han om de hade varit möjligt, men liverpool säljer inte. Håller med dig, han är komplett anfallare, och enligt mig den bästa i världen, Fernando Torres.
2009-06-13 20:39
Barcelona intensifierar jakten på Filipe! "Barca lägger 10 miljoner euro för Filipe (13/6)" Se länktips och scrolla ner. ;)
Barcelona Rivaldo_gudarnas gud
2009-06-13 20:38
Det spelar ingen roll om vi köper spelare eller inte till nästa säsong. allt vi igentligen behöver är en backup på vänsterbacken. Vi har redan det bästa laget genom tiderna.

Real är så rädda att dom i ren desperation värvar spelare för över 2 miljarder för att försöka nå ikapp oss trotts skulder på 5 miljarder. haha patetiskt. hoppas dom floppar rejält så dom får dra in på alla kostnader sen. Kan lika gätna sluta med att dom blir ett mittenlag tillslut:P.

Vi ska dom dock inte oroa oss. Kolla på klippet och njut av våran överlägsenhet. Det är det här real måste nå upp till. Det är det dom måste prestera. Låt dom försöka säger jag. låt dom försöka! Visca barca!
Barcelona Jr. Honken
2009-06-13 20:36
Kanske lite sen nu (har inte läst eller skrivit på länge ;), men jag tycker det är helt id*oti*kt att man köper två spelare på en vecka för totalt (ungefär) 1 720 000 000 kronor! Behöver knappast gå djupare i det, men personligen tycker jag att det är helt sjukt!

Ni har säkert redan haft en lång disskusion om detta som jag, som sagt, missat, men ville bara dela min åsikt! :)

Visca el Barca!
2009-06-13 20:20
Hetfield

Torres skrev ett nytt kontrakt med Liverpool för någon vecka sedan.
Annons: