/spanien/barcelona/forum/17889.aspx/spanien/barcelona/forum/17889.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-06-16 12:44
Ämne: riktig skön film!!!!....
Messias_10!!

riktigt grym video
vilka minnen
Barcelona lameG^
2009-06-16 12:42
Anfallstrupp:
Villa,Messi,Henry,Bojan,Gai+en ny vänsterytter

Mitfälltstrupp:
Xavi,Iniesta,Yaya,Keita,Busquets,Thiago + en ny central mitfälltare

det blir alltså 6 anfallare + att iniesta kan flyttas upp och 7 mittfälltare + att marquez flyttas upp som pivote när yaya keita lämnar för afrikanska mästerskapet.

Sälj: Hleb,Guddy
Låna ut: Pedro,Jeffren

Vad tycker ni??
ThierryHenry
2009-06-16 12:32
Ämne: SNÄLLA INTE ROBINHO!....
Nylén

Jag tror att Ribéry får värvas nästa år då Bayern kräver ett allt för högt pris för honom. I så fall ser jag hellre Silva på hans plats. Du hade inte tänkt värva en innermitt när Yaya och Keita försvinner senare? Moutinho som lirar i Sporting Lissabon tycker jag kunde vara ett intressant namn. Självklart hade Fabregas varit det ultimata men hanlär inte lämna Arsenal för Barca förrän om några säsonger. Jag tror Felipe är ytterst nära nu och skulle isåfall vara 2:a valet bakom Abidal men han kommer nog ändå få mycket speltid. Behövs det en högerback till? som back-up till Alves? Som du nämner så kan Puyol ta steget ut men jag tycker Pep borde låta Víctor Sánchez få chansen där för att låta Dani Alves vila.
Barcelona Dizzy
2009-06-16 12:32
Underbara nyheter!
Barcelona kallesiete
2009-06-16 12:31

Jag tror faktiskt Valdes har lite press på träningarna redan. Pinto har skött sig galant mer eller mindre varje match han har fått stå (i cupen) och jag tror inte Pep skulle tveka om Valdes bara slappar och Pinto kör för fullt.

Om vi ska hitta någon som kanske är yngre och bättre än Pinto så är det nästan så att han är uppe på Valdes nivå direkt.

Vi vill väl ändå ha Valdes i målet efter denna senaste säsongen?
Barcelona Messias_10!!
2009-06-16 12:30
riktig skön film!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=cNmk57xuu4A&NR=1

Lämktips!
Barcelona lameG^
2009-06-16 12:28
vissa här skriver att vi ska köpa asenjo för att han ska peta valdes. Vill ha asenjo men inte som startman utan att han ska pressa valdes och sedan får pep avgöra vem som är bäst på träningar och vem som ska starta. Men valdes är utan tvekan den bästa efter julio cesar den här säsongen men han har ju fått mycket hjälp av vårt bollinnehav också.

Som någon annan skrev så skulle kunna köpa asenjo och låna ut honom direkt till nån klubb där han får spela 90 min varje match.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-16 12:21
Dizzy

Jag tyckte de var riktigt fina! Liknar Borussia dortmunds lite.
Barcelona Ciao-V
2009-06-16 12:17
"Javier Saviola
Marknadsvärde: 5-10 M €".

Hehe...Tveksamt att Real Madrid kan få något värde av honom överhuvudtaget.
Han kostade inte ett öre när han kom till Real Madrid. Han kommer säkert att skänkas gratis då de blir av med hans höga lön.

Skänk honom till Zaragoza!
Barcelona kallesiete
2009-06-16 12:07

OK, jag brukar tycka om våra borta/3e tröjor som i regel sticker ut en del. Men jag brukar tycka dom är riktigt coola.

Dizzy, den där var gräslig. Hoppas verkligen inte det blir vår 3e tröja. Men med nuvarande hemma och nya bortafärgen är det nog knappt någon risk att vi behöver spela i nån annan.

Bojan var inte mycket att hänga i granen igår. Det var iofs ingen i Spanien.
Barcelona Dizzy
2009-06-16 12:05
Fi fan vad ful haha. Pinsamt värre:D
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-06-16 12:02
Vad är det man läser, är Barcelona intresserade av Robinho? Fy fan hoppas verkligen det är skitsnack från media, hade aldrig velat se honom i Barça-tröjan. Inte nog med att han är fd. maräng men han tror verkligen han är en stjärna efter att ha gjort ett par överstegsfinter på Bernabeú. Sen ska jag inte ens nänmna priset och att han aldrig hade tagit en plats.

Nej, jag litar på Laporta & Txiki och jag vet att de är smartare än så.
Barcelona Rambla
2009-06-16 12:01
Jag kanske borde ha lagt till att när det handlar om spelare som lånas ut så vill oftast klubben som lånar spelaren ha en köpoption efter att lånetiden går ut. Jag är ganska så säker på att Barcelona inte vill släppa en köpoption på Bojan.
Barcelona Dizzy
2009-06-16 12:01
Känns som David Villa kommer närmare Barca. Vad tror ni?
Barcelona Rambla
2009-06-16 11:59
Ämne: Rambla

Goal, och ....
Precis, och i det här fallet litar jag faktiskt mer på Sport och EMD. Goal får säkert sina uppgifter från Marca och AS. Tja, även Sport och EMD har tidigare nämnt Bojan visserligen men jag tror att tidigare så var allt spekulationer från alla tidningar och då ingick säkert Bojan. Nu vet man säkert mer vad som gäller.
Barcelona J.Cruyff
2009-06-16 11:57
Rambla

Goal, och Marca skriver att Bojan är inkluderad i budet. Medans som du säger så skriver Sport och El mundo att han inte är det.
Barcelona Rambla
2009-06-16 11:55
Ämne: Jag vill inte heller....
Du kan stryka Bojan, för han erbjöds inte som ett lån.
Barcelona Barcelona #7
2009-06-16 11:55
Som det ser ut just nu så går David Villa till Barca?
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-16 11:52
Jag vill inte heller ha Robinho:/ tycker inte han va så bra igår mot egypten(stavning).
Nu sägs de också att barca har lagt ett bud på 45mil + caceres o bojan på lån.
Själv tycker jag att barca ska ge Valencia guddy istället för Bojan:).
FORZA BARCA
Barcelona Rambla
2009-06-16 11:47
Redaktionen:

Angående David Villa och spelare som erbjuds i utbyte som lån. Ni verkar ha fått det om bakfoten eller har ni några andra källor? Både Sport och EMD skriver ju att Barça helt utesluter Bojan som ett alternativ. Istället nämns förutom Cáceres även spelare som Guddy, Hleb och Pedro.
Barcelona nylén
2009-06-16 11:32
Barcelona #7

tack men jag hade hoppats på något positivt :D
Barcelona Barcelona #7
2009-06-16 11:27
Nylen

Det är att Bayern säger till Barcelona att glömma Ribery.
Bayern vill ha (Iallafall vad jag hört €60-70 miljoner)
Barcelona nylén
2009-06-16 11:23
OM RIBERY?? Jag förstår inte spanska :)
Barcelona nylén
2009-06-16 11:20
SNÄLLA INTE ROBINHO!

Tar mycket hellre spelare som. Mata/Valencia Cazorla/villareal sisi/recreativo men det bästa vore att ha

Ribery Villa Messi

sen tycker jag som många andra att en mittfältare måste köpas in nån som kanske arteta/everton montolivo/fiorentina (fabregas/arsenal är nog inte så aktuellt) finns fler men så här tycker jag en bra matchtrupp kan se ut nästa säs..

Ribery (dröm) villa Messi

Iniesta Yaya Xavi

Abidal Pique Puyol Alves

Valdes

Bänk 7 spelare: Pinto(alternativt Asenjo) Zhirkov/Filipe Marques/Milito Busquets Hleb Keita Bojan. Där jag tänker att man skulle kunna ha hleb som en på ribery/messi positioner eller att flytta upp iniesta där. då finns det fortfarande gott om innermf. Skulle alves gå sönder kan man sätta ut puyol där och ta in milito eller marques (beroende på matchtrupp) Till vänster har vi zhirkov eller filipe (vem värvas?) och på topp bojan som ersättare till villa. Busquets tar ju förståss yayas plats som defensiv privote.

Tack för mig! Tyck gärna till om mina tankar!

Visca el barca!
Barcelona [Yodaa]
2009-06-16 10:23
Blev inte så speciellt imponerad av Robinho igår iallafall.
Barcelona Dizzy
2009-06-16 10:16
Verkar som Barca är ute nu efter Robinho. Man tackar inte nej till en spelare som Robinho. Pep kan få igång han riktigt bra.

Ribery verkar vara för dyr han kan gärna gå till real. Vad tycks?

Robinho Villa Messi
Barcelona Ciao-V
2009-06-16 10:15
Ämne: Jag är inte här som ....Eto'o ska inte till Shitty. Det kan du vara säker på. Om han går så lär han välja nog en stor klubb i England eller i Italien.
Real Madrid chsa
2009-06-16 10:08
Jag är inte här som Real supporter utan som city supporter.. Jag håller dock mycket mer på Real än City, Vad det nu har med saken o göra. Och innan alla roliga kommentarer så började jag hålla på city när dom låg i div 2 i england. (alltså deras 3 division.)

Är det här med att Barcelona accepterat ett bud från City sant? har det bekräftats officielt av Barca?

Jag menar city har redan 9(!) anfallare i truppen.
Varav Robinho, Bojinov, Bellamy, Benjani och Sturridge ska vara kvar nästa säsong plus att Santa Cruz är klar för City.

Sen passar väl Etoo bäst för er med erat sätt att spela? Dumt att sälja en som ni vet funkar för något otestat eller?
Barcelona Forca_Blaugranas - Islam_Bosna
2009-06-16 02:42
För er som är intresserade av Wrestling, så är det på TV nu i Tv4 SPORT.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-16 02:08
Förresten en skön och öppenhjärtad intervju med El capitano (Puyol för er som inte förstog).
Annons: