/spanien/barcelona/forum/17880.aspx/spanien/barcelona/forum/17880.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2009-08-13 22:49
Nesto

Japp, så är det. Jag håller med, Sagna skulle inte acceptera en back-up status så han kan vi glömma.
Barcelona Nesto
2009-08-13 22:46
Ja har inte stenkoll på Arsenal men spelar inte Sagna högerback och Clichy vänsterback?

Sagna är långt ifrån en backup. Tror inte han accepterar det.
Vad säger ni om den unga brassen Felipe Mattioni som var på lån i Milan förra säsongen?
Barcelona The Reporter
2009-08-13 22:46
Ämne: Puyol ska vara mittb....
Har Puyol Tatuerat det eller?
Barcelona Messi(as)
2009-08-13 22:37
Eboue hoppas jag verkligen inte värvas till dagens Barca. Liraren kommer inte tillföra något till laget alls han är alldeles för dålig. Han var riktigt jävla bra året när barca vann över arsenal i cl finalen. Kort tid efter det fick han sjukt mycket luft och trodde han var världens tekniska högerback och gjorde lite som han ville. Därefter vete katten om det va han som pressa tränaren på att spela honom högre upp i banan.. Det ledde till att han tappade sjukt mycket i spelet. Han misslyckades med allt och har inte sen dess hittat tillbaka till formen.. Nu kommer jag inte ihåg vad högerbacken i dagens arsenal heter (Clichy`?) men han är sjukt bra och Eboue lyckades aldrig ta platsen ifrån honom.
Han är heller inte så populär bland egna fansen.. Hoppas verkligen inte vi köper honom utan istället satsar på Henrique som back-up eller Puyol.

Lägg pengarna på Zagna istället :)
Barcelona Den vise
2009-08-13 22:35
Man ser ju klart och tydligt att videon är fake. Den påminner om en video där håkan mild brilljerar ala ronaldinho och träffar ribban ett par gånger i föjld.

Men det såg roligt ut. haha!
2009-08-13 22:29
Herregud! Ni måste se detta, HAHAHA fyfan vilken träning!

http://www.youtube.com/watch?v=8lyzOdVuccQ&feature=related sen denna också, haha vilka träningsmetoder! Kan vara fake dock, men ändå en roolig grej. ;Ä)
Barcelona Mj for life!!!
2009-08-13 22:23
Ronaldo luis nazario de lima världens bästa spelare genom tiderna!!
Barcelona Björn B
2009-08-13 22:09
Reklam ej tillåtet. Spärrad!/ Red
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-13 22:00
hahahah komiskt..puerta vill värva barca lirare som messi och iniesta..dem har nyss värvat halva utbudet av sjärnor..men det får inte alla eftersom resten spelar i barca:)..snacka om avundsjuka..
Barcelona ihefsu
2009-08-13 21:54
Ämne: Har sett att vissa s....
Mr Sidled är för fanken bättre än Gerrard! Fråga bara Lagerbäck! ;)
2009-08-13 21:50
Japp, då kan vi utesluta Cesc nu då, hans pappa dementerar rykterna. ;)
Barcelona menece
2009-08-13 21:18
aahh...fick min barcatröja med "ibrahimovic´" på ryggen idag med posten. Glädje!!!
Barcelona ★★Dani Alves★★
2009-08-13 20:58
Det här ryktet med Fabregas vet jag inte om det är sant. Nu på Tisdag spelar juh Arsenal champions league kval. Spelar han inte så kanske det här Barca ryktet stämmer?
Barcelona Smogen
2009-08-13 20:53
J.Janerique

med tanke på att alla blaskor skriver om den här möjliga affären verkar Laporta i så fall misslyckats rätt rejält med att värva Fabregas i smyg.
Däremot tror jag Fabregas varit grym i Barcelona, lite som Pique, han blev ju avsevärt bättre när han kom tillbaka till sin ursprungsfotboll, och Fabregas är ju redan bland dom bästa i världen, så vore intressant att se.
Tycker också att 40€ mille för fabregas inte är särskilt mycket, däremot är ju frågan om man ska köpa tillbaka en av sina egna ungdomsspelare för den summan. han lämnade ju på ett jävligt tveksamt sätt och vet inte ens om jag vill ha honom i laget. Hela hans familj är Culés inklusive honom själv och ändå har han ju sagt att han kan tänka sig att spela i Real. jävligt tveksamt uttalande.
Barcelona el Flaco
2009-08-13 20:51
J.Janerique/

Personligen anser jag att Fabregas-ryktet är så oseriöst som det kan bli. Spelar ingen roll vad Laporta och Barcelona-ledningen vill och är ute efter. Arsenal har precis sålt två etablerade, startelva spelare. Om bara några dagar inleder de ligaspelet. Attt sälja Fabregas i det här läget hade inte varit något annat än ett sportsligt självmord. Kan inte se hur Arsenal ska gå med på att sälja deras lagkapten, särskilt inte när de inte är i behov av pengar.
2009-08-13 20:50
Du är välkommen tillbaka Samu, kanske som någon sorts ambassadör i framtiden. Tror ni fortfarande inte att han älskar vår klubb?
J.Janerique
2009-08-13 20:18
Vet att det ej anses "seriöst" bland er men ;...

Tror vissa av er att Laporta försöker i smyg få över Fabregas till Barcelona? Så att man en dag vaknar upp snart, och läser om hur affären, intensifierats enormt, och börjar likna som att det blir av? Vad tror ni?
Barcelona Trippeln
2009-08-13 20:15
''Om man inte inser att ALLT inte är helt perfekt i sin klubb är man enögd. Även om barcelona har ett fantastiskt lag och på papperet fortfarande ser starkast ut i spanien måste man ju ändå kunna se att inte varje spelare på sin position är den bästa i världen.''

Ok?

Ingen har sagt att vi har världens bästa spelare på varje position.
Men det skulle vara intressant och veta vilken position real är bättre på förutom målvaktsposten.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-08-13 19:53
Monarca: Skulle inte förvåna mig om Alves också missar matchen mot Sporting då Argentina möter just brazilien.
FORZA BARCA
Barcelona Pep.G-Z9
2009-08-13 19:50
"Trots att han nu på pappret har den bästa elvan i världen"

Hassan, gubben du har bra krönikor, men vårt startelva biter er elva. Jag menar, rätta mig om jag har fel, vi är bättre än er på varenda, notera VARENDA jävla position förutom målvaktspositionen då, och nej jag är varken ful,l eller dum, det är endast sanningen jag kommer med ;)
Barcelona H.Alavi - R.I.P
2009-08-13 19:47
loriana

Precis som du så har jag tillit till Barcas ledning.
Många var nog inte så förtjusta i att Pep Guardiola skulle få ta över manager rollen men titta hur det gick.
Redaktionen
2009-08-13 19:41
Att EN förvirrad fjortonåring uttryckt åsikten att Busquets är bättre än Alonso, kan omöjligen ses som ett tillräckligt intressant diskussionsämne att älta helt dygn. Höj nivån och det nu!
Barcelona loriana
2009-08-13 19:13
Klint, Rambla – K9

Beträffande ledningen...

I dagsläget har jag tillit till Barca’s ledningsgrupp...
För min del är det resultatet i slutändan som räknas. De har lyckats med att leverera mer än tillfredsställande sportsligt resultat med tanke på trippeln samt klubbens ekonomi verkar vara i balans. Hur/på vilket sätt man når uppsatta mål inför den kommande säsongen är upp till ledningen och det kan man ju spekulera om i all oändlighet...

Det är en självklarhet att de har en plan - nog t.o.m. en ABC-plan så att säga. Det finns inget utrymme för större slarviga/felaktiga beslut med tanke på i vilket läge Barca befinner sig nu – alla förväntar sig fortsätta framgångsrika prestationer... åtminstone ett tag framöver.

Det verkar dock - att ledningen är inte så pigga på att meddela allmänheten om varje steg de tar - infot t.ex. på deras hemsida – läggs ut när något konkret redan har skett... i de flesta fall.

Än finns det tid kvar innan allvaret drar igång. Får se nu om de lyckas med att värva någon mer – det verkar som någon slags ”mediataktik” när det kommer till deras á la sista-minuten-besked? Kanske är det bara jag med min bristfälliga bevakning av dem?! :)

Hur som helst... Jag börjar utvärdera deras jobb när allvaret väl drar igång!
Tills dess – tålamod som gäller! :)
Barcelona VizzlA^^H-Z-M
2009-08-13 19:12
LFC/ Kaya 9

lägg ner en skrev det..+ med ironi..fan fatta!
Barcelona Hetfield
2009-08-13 19:07
Ämne: Har sett att vissa s....
Folk som säger att Busquets är bättre än Xabi är folk som bara kollar på Barcelona, ni har tydligen inte sett hur viktig Xabi är för Liverpool

Det folk blandar ihop är potential och hur bra man är i dagsläget, och Xabi är bättre än Sergi i dagsläget, det är fakta

MEN, med det sagt så vill jag avsluta med att säga att Busquets har all potential i världen föratt bli bättre än Xabi Alonso, men han är fortfarande ung och vägen är lång
Sevilla LFC/ Kaya 9
2009-08-13 18:52
Har sett att vissa sagt att Busquets är bättre än X.alonso? Visst jag hatar verkligen real madrid och är väldigt väldigt besviken på alonso, men att på fullaste allvar säga att Busquets är bättre än alonso är för roligt och det visar bara eran dåliga fotbollskunskap.

Det är som att säga att Lucas leiva är bättre än Xavi eller att Johan elmander är bättre än zlatan och att Sidleds-danne är bättre än Gerrard.

Lycka till i ligan
Valencia Monarca
2009-08-13 18:46
Läste att Messi kanske missar matchen mot Sporting, premiären alltså. Är ju förjävligt att landslagen ska lira då.. Någon som vet om det är någon mer som riskerar att missa premiären? :)
Barcelona DaniAlves
2009-08-13 18:13
F_C_B

de är falskt, du kan själv byta namn på slutet av länken så får du det namnet på hemsidan.
Canaletes
2009-08-13 18:11
jaja och Messi också..

Lätt o byta namn
Real Madrid Bengan
2009-08-13 17:46
Ämne: Sneijder klar för Be....
Det är ingen hacker utan en "bug" om det ens kan klassas som det på deras websida.

Om han tackar nej till Inter och vill hellre slåss om en plats på mittfältet i Real tror du det skulle vara realistiskt att han skulle gå till Benfica. Känns enormt avlägset.
Annons: