/spanien/barcelona/forum/1788.aspx/spanien/barcelona/forum/1788.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2015-10-18 13:52
Behöver vi inte Nolito? Nej okej, vi fortsätter att förlita oss på Munir och Sandro när någon av Messi, Neymar och Suarez inte är tillgängliga. Det går ju skit bra hittills. Och ja visst, Arda och Aleix Vidal kommer in i Januari men Arda ser jag först och främst på mittfältet och han är knappast någon pålitlig målskytt direkt, sen avvaktar jag gärna med att se vad Aleix kan uträtta hos oss. Att vi inte "behöver" Nolito är ju verkligen fel. Om man sen anser att det inte är värt att köpa honom av andra anledningar, så Dom vidareförsäljning, ålder mm är en annan femma. Men nog fan behöver vi honom. Utmärkt spelare att ersätta Pedro med.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2015-10-18 13:52
Viasats sändning är av otrolig kvalité måste jag säga, värt vartenda öre.
Barcelona Blaugrana91
2015-10-18 13:51
[QUOTE=Flavía]Vi behöver inte honom av självklara anledningar. [/QUOTE] Jo, håller inte att ha spelare som Munir och Sandro som ska gå in och ersätta MSN. Vi måste bredda truppen med kvalité. Anfallet och mittfält måste förstärkas i januari om vi ska lyckas ta någon större titel i år.
Flavía
2015-10-18 13:46
@Blaugrana91:

Vi behöver inte honom av självklara anledningar.
Flavía
2015-10-18 13:45
Tydligen så är deras Barca-förbannelse över bra mycket snabbare jämfört med förra säsongen.
Barcelona Blaugrana91
2015-10-18 13:43
Nolito öser in mål! Måste värvas i januari.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-18 13:42
Nolito sänker Villarreal i 90e!
Barcelona Shanghai
2015-10-18 13:42
Synd att vi glömmer spelarna insatser ibland. Suárez som var bästa spelaren förra säsongen och fixade till oss titlar blir idag kritiserad och attackerad verbalt i forumet. Visst, i stundens hetta tappar alla humöret och jag gör också det när mitt lag ligger under och inte presterar som vanligt fast tacksamhet och respekt kan man visa till spelarna.
Barcelona Liunil Masse
2015-10-18 13:41
@English_AS: "Result aside, if you look at the numbers from the match tonight, you can't tell which is the big team and which is the small", Paco Jemez
Barcelona Shanghai
2015-10-18 13:38
Säga vad man vill om Mathieu men killen gjorde faktiskt ett otroligt viktigt mål mot Real Madrid och gav oss vinsten mot Celta Vigo på bortaplan med sitt ett enda mål. Så man kan säga att man fick valuta för pengarna. Denna säsong har han varit banalt usel. Det är bara att sälja honom när säsongen summeras.
Barcelona the cameroonians
2015-10-18 13:36
[QUOTE=enkos]Men han är kall och vägrar fira målet. Kanske en markering mot sin tränaren som ger honom knappt med speltiden [/QUOTE] Celta är hans moderklubb, därför han inte firade.
Barcelona MrKnowledge
2015-10-18 13:34
Fan vad Roberto var grym igår! Trodde inte mina ögon och han överglänste rakitic duktigt igår.
Barcelona enkos
2015-10-18 13:24
Visst är det rätt att varna Soldado men denna pajas domaren har alltid irriterat mig.. Han vill alltid vara i fokus och själv provocerar spelarna publiken och ledarna med sin arrogans och äckligt beteende
Barcelona enkos
2015-10-18 13:22
@Flavía:

Men han är kall och vägrar fira målet. Kanske en markering mot sin tränaren som ger honom knappt med speltiden
Barcelona Federer
2015-10-18 13:21
@Rambla~:

Tror du det ligger någon sanning i att Lucho har tagit ett rejält snack med rökaren om att han måste höja sin nivå annars finns det en chans att han säljs i Januari? Jag hoppas verkligen det stämmer och vi lyckas sälja honom asap. Vad är det han ska höja undrar jag. Detta är nivån han ligger på det borde Lucho förstå han kan inte höja sig.
Flavía
2015-10-18 13:19
Denis Suarez gör mål!
Barcelona S.Eto'o
HAHAHA denis Suarez skickar Barcelona till en andra plats
Barcelona the cameroonians
För fjärde gången den här säsongen får Celta en spelare i motståndarlaget utvisad. Rekord? Ändå kvitterar Villarreal genom... Denis Suarez!
Flavía
2015-10-18 13:18
Slarvig bolltapp från Aspas...
Flavía
2015-10-18 13:12
Jättefin instick från Nolito till en medspelare som i sin tur serverade Aspas som hade kunnat sätta bollen i öppet kasse men failade stenhårt.
Barcelona enkos
2015-10-18 13:11
Norway v Hungary: 12 & 15 November
Bosnia and Herzegovina v Republic of Ireland: 13 & 16 November 
Ukraine v Slovenia: 14* & 17 November
Sweden v Denmark: 14 & 17 November
Barcelona Rambla~
2015-10-18 12:51
Sergi Gomez i Celta. Släppte vi honom helt gratis när han gick från Barca B eller finns det någon buyback option? Tycker ni han är sämre än Mathieu i dagsläget? Jag är medveten om att Gomez knappast hade fått den speltiden i Barca om han stannat och flyttats upp och därmed inte fått samma utveckling. Dock kostade Mathieu 20m, det får inte glömmas. Vad fick vi för de pengana?
Flavía
2015-10-18 12:50
Imponerande halvlek av Nolito, hade ett skott som träffade ribban och skapade chanser när han väl fick bollen.

Orrellanas mål var jäkligt snyggt, något som är värt att nämna.
Barcelona Rambla~
2015-10-18 12:48
Studio redan vid lunchmatchen av Viasat. Detta första helgen efter att de köpt rättigheterna för Serie A och La Liga. Det är fan imponerande. Även om de knappast har hunnit planera så mycket hur de ska hantera alla ligor nu så sätter de åtminstone ihop en studio med gäster. Se och lär CMore. Allas vår Kåmark är också tillabaka som expert för La Liga. :) Viasat ska ha cred för detta. Studiosändningarna kommer säkert också bara bli bättre. De lär ta in fler folk nu som experter när de har 2 ligor till att ta hand om.
Barcelona enkos
2015-10-18 12:48
Neymar JR Det är rena rama djungel i vårt försvar. . Vi bjuder på massor av hörnor och idiotiska frisparkar samt inte kan rensa bort enkla bollar .. varje gång motståndarna har farten är det något som händer. .. det underlättar inte Heller att mittfältet inte existerar ... Bravo i mål och Neymar längst framme som räddade oss.. annars stort frågetecken kvarstår och bara tur att vi just nu bara har svagare motstånd på scheman. .Bate x 2 , Eibar ... Getafe ...
Barcelona enkos
2015-10-18 12:41
Inte blir jag förvånad om någon Celta spelare för rött kort och blir avstängd nästa match mot Real för denna domaren viftar bara med kort för minsta lilla....
Barcelona Neymar N11
2015-10-18 12:14
Sverige vs Danmark , där har vi nordisk el clasico. :) Vinnaren spelar EM i sommar
Barcelona neymar JR
2015-10-18 12:11
Det enda oroväckande från igår var hur fullständigt överkörda alba&alves blev. Dem blev bokstavligen förnedrade av dussin lirare, det där skrämmer mig Jag har gett suarez enormt mycket skit men igår var han sjukt bra. Att vara så oerhörd pressad för målskyttet men ändå spela fram neymar vid friläget säger oerhört mycket om hans karaktär. Fantastiskt att se honom igår, 5 kg mindre då exploderar han Roberto gör det fantastiskt på mittfältet, han är både våran bästa ytterback samt vår bäste mittfältare den här säsongen! Neymar börjar hitta ut från messis skugga och tar ansvar. Vid 5-1 så gjorde han en Max löpning hem för att säkra upp bakom Alba!
Barcelona >The Reporter<
2015-10-18 12:08
Mittbacken Bailly i Villareal är en riktig oxe! Född 94 och väldigt mogen för sin ålder.
Barcelona Mascherano #14 el Jefe
2015-10-18 12:04
Asså dessa dagar! Lever man i en dröm? Sätter igång Viaplay kl 11.30 och ser "Premier League-studion" snacka spansk fotboll och sedan körs Villareal - Celta Vigo igång med Niklas Holmgren som kommentator. Det känns för bra för att vara sant! Nu finns det faktiskt en bra möjlighet att La Liga får den credd som förtjänas. Nu är det bara att hoppas att Cmore kursar åt helvete!
Annons: