/spanien/barcelona/forum/17879.aspx/spanien/barcelona/forum/17879.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona pleomessi
2009-06-18 12:59
Ifall inte affären med Filipe Luis går bra så skulle jag verkligen villa se en av Schaktar-backarna som Barca vill ha. Srna hade ju vart riktigt kul att ha i Barca fast han lär nog kosta mycket då han är kapten i laget och är väldigt viktig för dom. Men den andre unge ukrainaren skulle nog vara bra för Barca. Fast jag hoppas verkligen att Filipe Luis kommer. När det gäller anfallet har man knappt ingen aning mer.
Silly Season är extrem lång och mycket mer lär hända till den 31 Augusti.
Barcelona Pep.G
2009-06-18 12:56
Fan vad det här forumet har tappat :/
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-18 12:44
Okkapokka - El Triplete!

Så sant som det är sagt.

Men kan de inte göra något snart, man blir ju knäppare än vad man redan är när man bara får gå och vänta.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-18 12:42
Ronaldinhoismx3

Det finns så många "om" i det här fallet så man vet inte vart man ska ta vägen i egentligen. Såklart att det beror mycket på hur det går med alla andra.

Vi får se hur det går.
muhammad91
2009-06-18 12:42
Ämne: KOLLA LÄNKTIPS !....
Killen kommer inte passa......... Bara man förlänger med eto... eller köper Aguero :)
2009-06-18 12:32
Okkapokka - El Triplete!

Herregud vad sur man kan vara, tror alla fattade att jag skojade.

Tjaa, varför inte låta Henry spela i den centrala rollen om Samu drar?
2009-06-18 12:26
Ronaldinhoismx3

Lägg ner den dryga attityden, den får dig bara att se löjlig ut.

Och jag tror att Henry skulle kunna acceptera en mer tillbakadragen eller en "bänkroll" den kommande säsongen om nu tex Ribery skulle komma. Den enda frågetecknet som dyker upp för mig är hur det ska bli med Bojan? Jag vill faktiskt inte låna ut honom heller så där kör det ihop sig.

Aja, det är tur att Laporta, Txiki och Pep bestämmer. Skulle bli helt galen om jag fick sköta det här själv.
Barcelona The Reporter
2009-06-18 12:25
KOLLA LÄNKTIPS !
2009-06-18 12:20
Okkapokka - El Triplete!

Nahe, det menar du väl inte att Ribery skulle förbättra standarden?

Så du tror Henry skulle vilja sitta på bänken eller ska vi sälja han?

ps. Jag är självklart också för en Ribery värvning.
Messi12SD
2009-06-18 12:18
Zizou_spars
Thanks
Barcelona Barca-nist
2009-06-18 12:14
Okkapokka - El Triplete!

juste , det hade jag glömt . retsticka ;)
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-18 12:14
Om det blir något stort namn för Barca nu i sommar så blir det Villa jag är nästan helt säker på det.
Barcelona Jaca Pau
2009-06-18 12:12
silly season ger verkligen upphov till högt blodtryck och magsår :P..
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-18 12:11
Har Barca ens lagt ett bud på David Villa???:S
Forza Barca
2009-06-18 12:11
Ronaldinhoismx3

Diego Capels kapacitet är likvärdig med de spelare som vi redan har i truppen, därmed känns den värvningen relativt onödig. Ribery däremot behöver väl ingen större presentation, bland världens bästa spelare räcker för mig. Om det är på bekostnad av Henrys startplats så låt gå. Ribery skulle förbättra standarden i truppen och göra skillnad, det skulle inte Capel göra.
Barcelona Jaca Pau
2009-06-18 12:10
Ämne: Jaca Pau
Marschera....
Mascherano är precis som du säger riktigt bra, I toure så har vi en klippa som kan spela såväl back som mittfält och vi vet vad han går för, tycker definitivt att prio ett är att få hans och valdes kråka på pappret innan man strösslar ut deg på masherano...
2009-06-18 12:08
Barca-nist

Det är silly season ;-)
2009-06-18 12:07
westinho

I dagsläget tycker jag Capel är bättre än de nämnda. Visst har våra talanger en kapacitet, det gäller dock att få fram den.

Okkapokka - El Triplete!

Varför diskuterar vi ens en vänsterytter då?
Eftersom om vi köper en stjärna tex Ribery så blir Henry eller köpet bänkat. Om vi ska köpa en billigare spelare med talang så finns våra egna spelare.

Vad ska vi göra då? Inget?
Barcelona Barca-nist
2009-06-18 12:06
på Goal´s hemsida står de att spenska pressen säger att det blir Reaö-- detta är förvirrande !??
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-18 12:06
Jaca Pau
Marscherano är riktigt bra men jag tycker att Toure är bättre vrf ska då Barca gå och lägga ut så mycket pengar för Marscherano??
Det är helt onödigt, förläng istället Toures, Valdes och Eto'os kontrakt men dom två sistnämnda ska inte ha så mycket som dom/deras agenter vill ha.
Annars om inte Eto'o kommer överens med Barca om ett kontrakt så sälj honom och köp in Villa men jag hoppas verkligen att Eto'o stannar
Barcelona lameG^
2009-06-18 12:04
vi har lagt ett bud på villa och mata. Laporta måste vara dum och lade det budet. Såklart valencia inte accepterar det.

Hoppas att det löser sig så snabbt som möjligt så vi kan få vår villa för det verkar som att etoo är nära city. Vi är överens med city om summan som är värd 350 miljoner. Tycker det är ett bra pris på etoo.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-18 12:04
Messi12SD

De säger att Villa har fattat sitt beslut och att de tror/lutar åt att det blir Barcelona för att de var de enda som hade "kunskap" om Valencias ekonomiska kris, dvs att Barcelona var de som var beredda att betala högst, eller kort och gott den summan Valencia ville ha.
2009-06-18 12:03
Ronaldinhoismx3

I dagsläget är Hleb,Pedro och till viss mån Iniesta vår backup på flankerna. Och alla de här tre är egentligen bättre än Diego Capel. Så även om han kommer utvecklas eller inte så känns han inte nödvändig.
Barcelona westinho
2009-06-18 12:03
Ronaldinhoismx3

Njaa, istället för att ta en talang från en annan klubb kan vi ju använda våra egna där. Gai, Pedro, Bojan, Jeffren...alla har minst lika stor kapacitet som Capel.
Barcelona Jaca Pau
2009-06-18 12:02
Ämne: Jaca Pau

Nej, och....
hahaha, klockrent ;)
Barcelona kallesiete
2009-06-18 12:02

Touré ska vi behålla. Inget snack.
Valdes också, men om han vill ha så bra lön är han ute på lite djupt vatten. Skärp dig VV, du är en äkta Culé!
2009-06-18 12:01
Jaca Pau

Nej, och vet du varför?

Macherano kommer vara en av de avstängda =P
Barcelona Jaca Pau
2009-06-18 11:59
Ämne: VAMOS BARCAA!!!

T....
Håller med, Toure är mitt förstaval av dessa 2. jag menar, kan man kasta in Mascherano i backlinjen när det är avstängningar och skador?
Barcelona HugoBoss
2009-06-18 11:57
Skulle du betala de 9 miljoner Valdes vill ha?

Ja - 10%

Nej- 90%

*Länktips

2009-06-18 11:54
VAMOS BARCAA!!!

Toure är bättre än Marcherano =)
Annons: