/spanien/barcelona/forum/17878.aspx/spanien/barcelona/forum/17878.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ciao-V
2009-06-20 12:24
Angående rykten om Mascherano, Goal.com, skriver att Barcelona kan locka in Liverpool i affären med att inkludera Bojan.
Vad de hittar på. Jag väljer att klassificera det som ren påhitt, i alla fall den delen där de hävdar att Barcelona är villiga att inkludera Bojan i affären. Bojan ska ingenstans. Absolut inte till Premier League, om han skulle lånas ut.

"Although La Blaugrana are expected to meet Liverpool's demands, they may well test the Premier League club's resolve with a bid of €23.7m (£20m) plus a player, possibly highly-rated young striker Bojan, in the first instance".

Sen förstår jag egenltigen inte riktigt behovet av Mascherano i FC Barcelona. Barcelona har två mycket bra defenssiva mittfältare. Kan få vi honom på max 15-18 miljoner skulle jag kunna tänka mig. Annars skulle jag inte lägga ut mer slantar på Mascherano.
Barcelona Rambla
2009-06-20 12:10
Efter det så tar man sig en sväng i den brittiska nyhetsdjungeln och får sig ett gott skratt. Barcelona planerar ett £35m bud (det är väl närmare €40m) för Mascherano. HAHA! De är tom beredda att erbjuda Bojan + £20m för Mascherano enligt tidningen. Jesus, var får de allt ifrån?

Max €25m för Mascherano om ens det, har svår att se klubben skulle slänga ut mer pengar för en defensiv mittfältare. Speciellt med tanke på att man har bra täckning som det redan är på den positionen.
Barcelona Rambla
2009-06-20 12:00
Barca kommer inte köpa Mascherano för Liverpool, eller rättare sagt Benitez kommer aldrig att gå med på det. De förhandlar med Mascherano i hopp om att kunna få honom till ett hyfsat pris. Då ser man till att först vara överens med spelaren och sen så låter man tiden gå och avvaktar om Liverpool ändrar sig. Knappast troligt att de gör men skulle de så är åtminstone Barca förberedda.
Barcelona el Flaco
2009-06-20 11:53
Rambla/

Absolut, den tanken slog mig också. Misstänker att Madrid kommer pusha upp priset ännu mer i Mascherano-fallet, bara för att Barcelona ska behöva spendera mer pengar än planerat.
Barcelona lameG^
2009-06-20 11:49
vill inte ens ha mascherano. Vad ska vi ha han till??
Barcelona Rambla
2009-06-20 11:45
Det är bara att inse. Madrid kommer störa, sprida ut rykten om lagda bud mm på alla spelare som Barcelona förhandlar med eller ryktas vara intresserade av.
Barcelona el Flaco
2009-06-20 11:35
Alenao/

Jag vet inte om det ryktet stämmer eller ej, men det senaste man har läst är att Real Madrid har lagt sig in i förhandlingarna och ska ha erbjudit 30 miljoner euro för argentinaren. Men som sagt, det kanske bara är rykten.

*Länktips.
Barcelona Messias_10!!
2009-06-20 11:05
tänk om barcelona får möta milan i gamper matchen och ronaldinho är med från start liksom messi.

skulle bli kul o se dem möta varann...

VISCA EL BARCA
Alenao
2009-06-20 10:17
Ok, hur stämmer ryktet angånede Javier Mascherano?

Ska Barca verkligen betala så mycket pengar för en städare på mitten?
Barcelona Okkapokka
2009-06-20 10:12
Ämne: När stänger transfer....
31 Augusti, 23:59 ;-)
AIex84
2009-06-20 10:09
När stänger transferfönstret? Sista juli eller augusti?
Barcelona fc__Barça
2009-06-20 09:35
Ämne: vad tycker ni om Chr....
HAHA!
Barcelona Barca-nist
2009-06-20 08:59
Vote for Henry for the Golden Foot
fcbarcelona.com
Barcelona Barca-nist
2009-06-20 08:55
vad tycker ni om Christinas handväska? gud va han är snygg ;) hahah

Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-20 04:50
Jag har sett redaktionen ge em varning till samtliga innan en spärr delas ut. De kan även vara snälla och ge flera varningar innan spärr utdelas.

Vart står det att Barcelonas redaktion delar ut mest spärrar?
Forza-Blaugranas
2009-06-20 03:38
Det här ett forum, inte samhället. Redaktionen sätter reglerna och spärrar utefter dem. Rätta er efter dem eller håll käft. Så enkelt är det.
Barcelona Medgångsfan
2009-06-20 02:41
Tja Gubbs!

Är det någon som varit på nån spanien match (u21) i sommar? isåfall vad tycker ni?
I mina ögon så tycker jag att Bojan precis som resten av spanien har varit riktigt dåliga. dom får vara glada att dom har Asenjo i målet, sikken lirare!
Canaletes
2009-06-20 02:34
Criff

Orka bry sig om spärr i valencia forum. Ofta man skriver där liksom :P
Barcelona Criff
2009-06-20 02:24
Pontus Wernblom, Jag fick en livstidsspärr från Valencia forumet för att jag och en Madridista satt och tjaffsade om Real Vs Barca där inne.

Det tyckte jag var hårt, inte gnäller jag för det.

Sånt som händer, sköter man inte sig så får man ett straff.

Acceptera och gå vidare.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2009-06-20 01:56
Pontus Wernbloom

Tycker att det överdrivs en aning om vem eller vilka som skötter forumet!

Barca forumet har alltid haft en högnivå och folk som har fått spärr för (små saker) kan alltid få sina spärr upphäva om de så önskar, efter man har ge en normal förklaring!

Så frågan är om moderator som gör fel eller om det är skribenten som ej vill göra rätt för sig och sända en enkel PM.

Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-20 01:55
Ämne: Criff

Första fråg....
Nu ska jag inte prata med om de, ska ta de med cantral redaktionen.

Ja gör oss den tjänsten.

Bona nit
Real Madrid Pontus Wernbloom
2009-06-20 01:50
Criff

Första frågan tänker jag inte ens kommentera, inte värt helt enkelt.
Min kompis kanske kom med fel samtalsämne men att ni ip spärrar honom i 1 månad , är de inte lite för hårt?
Och det är defenitivt inte första gången ni gör tabbar.
Nu ska jag inte prata med om de, ska ta de med cantral redaktionen.

godnatt
Barcelona Criff
2009-06-20 01:42
Att vi leder spärrstatistiken kan inte bero på att vi är rivalen till laget med flest fans under 14 år på Svenskafans.se?

Jag har hängt här ett bra tag och tycker alltid en spärr har kommit när en diskussion övergått till en pajkastning eller något annat.

Jag kan också garantera att om Puertan hade varit öppen för alla, så hade det forumet garanterat ledit statistiken för antalet spärrar.

Så Pontus, nästa gång säg till din kompis att komma med något vettigt att skriva om istället.
Barcelona Kim
2009-06-20 01:39
Självklart kan jag ta upp det med övriga redaktionen. Vi ska diskutera igenom det, jag lovar. Om det blir ändring på vårt förfarande eller inte tänker jag däremot inte ge några löften om redan nu.

Klockan är mycket. Sov gott nu istället! :)
Länktips: www.halderot.se
2009-06-20 01:37
Kim

Tack! Kan du inte ta ett snack med de andra admins också?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-20 01:35
Pontus Wernbloom

Eftersom du inte verkar ha någon förståelse för dessa spärr så vill jag bara säga det på det enklaste sättet.

Håll de blå-röda dräkterna bort från de vita fläckarna :p

Lite väl kaxigt inlägg men det verkade som att det var det enda sättet du kunde förstå på.
2009-06-20 01:35
el Flaco

Ingen vågar klaga :S
Barcelona BlueRed.
2009-06-20 01:33
Pontus Wernbloom

Edit: Ingen idé...

el Flaco

Haha dina bilder... love it!

God natt, hörs imorgon. :)
Barcelona Kim
2009-06-20 01:32
Helt rätt, Pontus, vi ska börja ge varningar istället.
Dina åsikter kan du ta med oss i redaktionen direkt, alternativt den spanska centralredaktionen. Det ska således inte skötas här i forumet. Är detta ok?
2009-06-20 01:32
Ämne: Ämne: De där ....
Jag har rätt att klaga, och jag har makten att ta bort er som red om du spärrar folk på måfå.
Dags att anställa red med tålamod? för de är just de ni behöver just nu.
Annons: