/spanien/barcelona/forum/17876.aspx/spanien/barcelona/forum/17876.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Pep.G
2009-06-15 23:07
Många här säger att det är Valdes agent som spelar honom ett spratt. Jag menar helt seriös V.V är la vuxen ? Han kan la bestämma över sitt eget liv ? Eller ? Han är en bra målvakt, men Casillas eller Buffon är han inte. Vill han lämna så varsågod. Han är en egen produkt etc etc, men Diego Lopez hade suttit fint :)
Barcelona tarrak
2009-06-15 23:03
Smogen

Det kan du ge dig på! Nya/gamla/nya Ullevis gräs gav mig tidernas värsta pollenallergi så jag var tvungen att gå hem i halvtid. Redan där var jag arg och irriterad och så möts man av det där dravlet från Madrid-red. Jag ska ta några djupa andetag nu. :)
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-15 23:02
JP

Ja eller hur. Messi är sämst.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-15 23:02
Smogen

Ja! Tarrak is on fire! ;-)
Barcelona Sentuary
2009-06-15 23:00
Och du är dum i huvet.
Barcelona Smogen
2009-06-15 23:00
JP

näe....han är jättedålig menar du väl?
Canaletes
2009-06-15 22:58
tarrak

Killen som skrev artiklen var säkert inte ens myndig
Barcelona Smogen
2009-06-15 22:58
tarrak

i högform ikväll? lol
Barcelona tarrak
2009-06-15 22:57
Zizou_spars

Det är väl inte konstigt att man reagerar på desinformation och rena lögner? Helst hade man velat göra det i Puertan, men demokratin där är som bekant lika avlägsen som i Francos Spanien.
Barcelona Im back
2009-06-15 22:56
Det jag undrar just nu är varför den briljante skribenten Hassan Alavi helt plötsligt slutat uppdatera "Villavakan" vilket han lade otroligt många timmar på att uppdatera. Märkligt!
2009-06-15 22:56
Zizou_spars

Jag förstår att det där är ditt argument mot Tarraks briljanta och knäckande inlägg!
Barcelona lameG^
2009-06-15 22:51
hoppas verkligen på asenjo. Tror ni det finns någon chans att han kommer till oss?

några rykten senaste tiden har inte placerat honom hos oss utan hos a.madrid.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-15 22:51
Well, det mesta som skrivs av Real red får många utav er till att det är löjligt här inne. Så varför fortsätta ta upp artiklarna hela tiden bara för att konstatera det...

Lopez eller Asenjo? Ja, enligt mig är båda betydligt bättre än Valdes.. Asenjo var grym idag, verkligen en man för framtiden. Men Lopez rutin väger väl tyngre i dagsläget antar jag? :-)
Barcelona Smogen
2009-06-15 22:47
tarrak

hahaha....har inte orkat läsa den artikeln, men var längesedan man läste så mycket skrattretande på en och samma gång. var kul. tack ska du ha!
Barcelona el Flaco
2009-06-15 22:47
Ämne: Vilka pajaserier Mad....
Madrid-redaktionen stay losin'.
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-15 22:43
jopo.

Det visste vi redan ;-)
Barcelona Rambla
2009-06-15 22:42
Vilken usel match Spanien gör och vilken usel matchcoach den där Lopez Caro är. Fast det visste vi ju sen tidigare. Det ska inte behöva ta 70 min innan han gör en förändring. Spanien ska vara tacksamma över att inte förlora den här matchen. Stackars Bojan, yngst i hela EM, är totalt isolerad mot två jättebabys till mittbackar. Fattar inte vad Lopez Caro förväntar sig genom att spela med en anfallare som inte får något understöd.
Barcelona tarrak
2009-06-15 22:41
Vilka pajaserier Madrid-red håller på med! En sak är väl att vilja dra ett streck över det förflutna, men att själva ta upp och mer eller mindre antyda att andra lag gynnades av Franco är rent utav äckligt! Det är väl allmänt känt att massmördaren till en början var totalt ointresserad av fotboll och inte förrän i slutet av 50-talet insåg vilket propagandaverktyg Real Madrid var. Det är väl allmänt känt att Franco lät mörda Barcelonas president Josep Sunyol och tillsatte egenhändigt handplockade madridistas i toppen. Det är väl allmänt känt att Francos regering såg till att Alfredo di Stefanos övergång till Barcelona stoppades, vilket till stor del låg bakom Real Madrids framgångar på 50 och 60-talet. Det är väl allmänt känt att Madrids största seger mot Barcelona skedde efter att Franco skickat ner sin säkerhetschef som indirekt hotade samtliga utländska spelare med utvisning ur landet. Slutresultatet? 11-1.

Då har vi inte ens kommit in på det vardagliga skeendet av hur Francos polare, Santiago Bernabeu, och hans lag gynnades vilket det råder koncensus bland insatta historiker. Varenda domare visste vilken hand som födde dem och det finns en anledning till att varenda árena inom Spaniens gränser skanderar “Asi, asi, asi gana el Madrid” när domsluten går med de vita.

Allt detta hamnar tydligen i skuggan av att Barcelona och Atlético vann mer i början av Francos era, då den lille generalens inflytande fortfarande inte märkts av. Vilket lågvattenmärke, fräckheten har tydligen inga gränser bland de anonyma sagoberättarna!
Barcelona jopo
2009-06-15 22:39
FCB ÄR BÄST C:
Barcelona jopo
FCB ÄR BÄST C:
Barcelona jopo
FCB ÄR BÄSTC:
Barcelona Heywood Jablome
el Flaco. Giriga agenter. Finns det något jobbigare?

PILMÀ. Så som jag har förstått så vill Eto'o ha ett längre kontrakt. På 4 år tror jag att han ville ha. Men klubben vill bara förnya med ett eller två år.
2009-06-15 22:36
Vilken jävla filmning!
Barcelona Smogen
2009-06-15 22:35
men vad fan....hur i helvete kan domaren vara så förbannat dålig att han ger gult kort för det där. pinsamt
Barcelona Smogen
2009-06-15 22:34
det hade nog inte varit bortkastade pengar att köpa den där Asenjo ändå...
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-15 22:34
Wow Asenjo.
Vilken mållis.
Barcelona PILMÀ (Kärlek & Respekt)
2009-06-15 22:26
Heywood Jablome

Ja Etoo är en otrolig bra spelare, MEN vi kan väl inte låta killen sitta kontraktet ut för att sedan lämna till en klubb som Milan.
Man förstår ju honom när han begär 12 miljoner £ för lön av andra klubbar bara för att skrämma iväg de.

Etoo måste förnya hans kontrakt eller så måste han lämna Barça.
Nu är jag på väg att tappa tålamodet för honom.
Riktigt brsviken man blir av hans situation. :(
Barcelona el Flaco
2009-06-15 22:23
Heywood Jablome /

I detta fallet får jag känslan att det är hans agent som skapar problem med sina klumpisa uttalanden och begäran för högre lön. Jag hoppas att de olika parterna löser detta innan veckan är slut och att Valdés stannar i klubben. Men, som du antyder, inte till vilket pris som helst. Han är viktig, men inte ovärderligt
Barcelona Abbe - el triplete!
2009-06-15 22:22
Ämne: allvarligt, tror ni ....
Ytterst tveksamt, Capel startade inte ens för Spanien U21.
Barcelona Smogen
2009-06-15 22:21
allvarligt, tror ni verkligen att Moratti skulle vara så otroligt jävla korkad att han gick ut i media och sa att Laporta kallat Eto'o för konstig? knappast....

varför är inte Capel med i sydafrika förresten? han borde väl verkligen platsa där....
Annons: