/spanien/barcelona/forum/17874.aspx/spanien/barcelona/forum/17874.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2009-06-16 00:16
Jag har inte sagt att V.V är en dålig målvakt, säger bara att han är ingen världsmålvakt, det kan vemsomhelst se

Om V.V valdes vill ha 9 miljoner...så mycket tjänar väl Messi? (rätta mig om jag har fel)
Barcelona Dizzy
2009-06-16 00:08
Hemkommen från matchen Spanien - Tyskland. Underbart att se Bojan och Capel. Riktig härlig känsla, dock var matchen inte så bra.
Barcelona Pep.G
2009-06-16 00:02
Säg vad man vill om V.V men han är nog världens bästa målvakt man man situationer och då menar jag frilägen. Det har inte minst Henry, Drenthe och Didier känt på.
Barcelona BlueRed.
2009-06-15 23:53
Libaax

Lägg till CL finalen också där han gjorde en kanon match. När vi ändå håller på så kan vi ju lägga till det första El Clásico mötet på Camp Nou där han var helt fantastisk.
Barcelona BlueRed.
2009-06-15 23:51
lameG^

Knappast. Det han menar är att han skulle bli glad om Guardiola ringde honom, då han är Fabregas största idol.
Barcelona Rambla
2009-06-15 23:50
Ämne: enligt han själv räc....Fel! Enligt honom själv skulle ett samtal från Pep göra honom mycket glad eftersom det är hans största idol. Tidningarna förvränger det till något annat.

Hetfield:

Jag har inte påstått att han ska ha lön som Casillas. Det är något du nu tar upp. Jag har bara hävdat att han är en mycket bra målvakt och som varit riktigt stabil den här säsongen. Inte minst när det varit som viktigast.
Barcelona Ciao-V
2009-06-15 23:50
Ämne: Rambla

Det är ok ....Jag vill inte se någon annan första målvakt än Valdes i FC Barcelona just nu. Han har varit lysande kort sagt i den gångna säsongen.

Vill Laporta ge honom NIO miljoner, kan han väl få, för min del. Det som pågår är bara en förhandling. Jag är inte orolig alls att Valdes inte ska komma överens med klubben.
Barcelona lameG^
2009-06-15 23:46
enligt han själv räcker det med ett samtal från pep.
Barcelona Libaax
2009-06-15 23:46
Hetfield

Var det barcaförsvar som räddade två klara Drogba frilägen i Barca mot Chelsea i både matcherna ?

Valdes är mycket säkrare nu än förut. Otacksamt job han har, varje match för moståndare en klar friläge som han räddar med hans reflexer,snabba målvaktspel men vissa fans glömmer bort det.

Vissa tror Messi,Etoo,Iniesta och hela offensiven vann utan bra målvakt....
Barcelona Rambla
2009-06-15 23:44
Ämne: sagt detta innan och....
Ja men han vill ju inte lämna Arsenal i dagsläget. Hur svår är det att förstå?
Barcelona Hetfield
2009-06-15 23:44
Rambla

Det är ok att ha olika åsikter ;)

Jag tycker bara att D.Lopez och Casillas (spec Casillas) har varit viktigare för resp. klubb än vad V.V har varit för barca

Valdes är ingen världsmålvakt, det måste t.o.m du erkänna, och han ska då inte begära en världsmålvaktslön, ska han tjäna lika mycket/nära det Casillas tjänar i Real...haha
Barcelona lameG^
2009-06-15 23:43
sagt detta innan och kommar aldrig ändra mig. Vill se fabregas i barca. Vet att många här inte vill ha honom och förstår er varför men tycker ändå att han skulle ge vårt lag något vi saknar och det är bredd men ändå kvalitet. Han är ung och kommer starta många matcher för iniesta kan flyttas upp. Den här säsongen spelar vi som mest matcher så in med honom.
Barcelona Rambla
2009-06-15 23:38
Hetfield

Tyvärr, håller inte med. Det är just Valdés lysande målvaktsspel i vissa matcher som räddat oss när försvaret har uppträtt virrigt. Nåja, man ser bara det man vill se antar jag.
Kixer
2009-06-15 23:37
Fabregas om framtiden.
Barcelona tarrak
2009-06-15 23:36
En riktigt glädjande syn var hur Gai Assulin hanterade det här tyska laget i höstens kval. Han fick riktigt mycket stryk och knuffades runt en hel del, men likt Messi har han en fantastisk balans och en underbar inställning som gör att han aldrig ger upp. Jag vet inte om han är redo för A-lagsspel, men det skulle vara riktigt kul att se vad han kan åstadkomma honom på högre nivå snart.
Barcelona Hetfield
2009-06-15 23:35
Bara jag som blev otroligt sugen på Rossi?

Snubben är ju fortfarande ung, och han lär ju vara betydligt billigare än Villa, så varför inte köra på honom?
Barcelona lameG^
2009-06-15 23:30
länk
Canaletes
2009-06-15 23:29
Ni som brukar lyssna på Cadena Ser kan kolla in deras arkiv av alla mål dem har kommenterat under tiden.

Finns ända till 2003!!!!
Barcelona lameG^
2009-06-15 23:27
seriöst, man får ont i huvudet av silly season. Jag vill veta nu hur vår trupp ser ut nästa säsong.
Real Madrid Sherminator
Hade Bojan vart lite längre också. Så hade han vart perfekt i framtiden.
Barcelona Pep.G
tarrak

Helt rätt, det tycker jag också. Lite mer muskler och då har vi en fin centralanfallare för framtiden :)
Barcelona Smogen
2009-06-15 23:26
undrar om G2S ångrar sig idag....
Barcelona tarrak
2009-06-15 23:25
Pep.G

För mig råder det inga tvivel om att Bojan är en framtida anfallsstjärna, men det kommer krävas att han skaffar sig en fysik liknande Messis, precis som du nämner. Som det är nu, är det för enkelt att bara gå in och flytta på honom.
Real Madrid Sherminator
2009-06-15 23:23
Glöm inte att Valdes har förbättrat spelet med fötterna nåt enormt också.
Barcelona tarrak
2009-06-15 23:22
Angående Valdés så har väl Laporta satt sig i en taskig förhandlingssituation genom att kalla honom för världens bästa målvakt. Det där kommer ändå inte att bli några problem i slutändan. Valdés kommer vakta målet i många år framöver.
Barcelona Hetfield
Rambla

Att Valdes är den stabilaste målvakten den här säsong är inte pga. hans lysande målvaktsspel, utan det är pga. backlinjen och resten av laget som har gjort det omöjliga

D.Lopez och Casillas har varit betydligt bättre, tyvärr så spelar de i lag som är väldigt ojämna och underpresterar ofta
Barcelona Pep.G
tarrak

Messi vägde också galet lätt fram till hans fotskada, då började han gymma och kolla på honom nu. Han kan nog sänka vilken stor spelare som helst.

Edit. Haha jag hörde det också. Undra om Bojan har mött någon fin svensk flicka :P
Barcelona Pep.G
2009-06-15 23:20
Den vise

Ja exakt, därför kan han bestämma sitt eget liv och inte överlåta det åt sin agent. Kolla t.ex på Giovanni Dos Santos, om inte hans tränare hade pratat honom till Tottenham hade han fortfarande mått bra i Barca, men nej hans agent förstörde for honom.
Barcelona tarrak
2009-06-15 23:19
Pep.G

Jag håller med om att det inte var lätt för Bojan, men samtidigt var han smart och drog sig mot tyskarnas kortvuxna högerback. Ändå är det väldigt tydligt att han väger för lätt i närkamperna, det är där största förändringen måste ske.

Om du vill se laget så får du hålla dig rent Radison SAS. Enligt en som jobbar där smög Bojan ut där kl 1 i lördags natt.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-15 23:17
pokke

Ni göteborgare alltså! Nää skojar bara, men vet itne vrf det stör mig bara haha. :D

Pep.G

HAHAHHA du kommer ihåg det där, du behöver inte sluta med det om du itne vill. ;-)
Annons: