/spanien/barcelona/forum/17872.aspx/spanien/barcelona/forum/17872.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona rubben
2009-06-17 21:18
Luis Filipe är en skön spelare jag tycker vi borde värva!
Barcelona Dizzy
2009-06-17 21:16
Det går så många rykten just nu så man vet tyvärr inte vilket man ska tro på.

Visca barca !
Barcelona Rambla
2009-06-17 21:15
Ämne: Jag tror Robinho bli....
Då lär du bli besviken.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-17 21:13
DIZZY:
Nej Man citys chef har ju sagt att de vill behålla Robinho:)
FORZA BARCA
Barcelona rubben
2009-06-17 21:13
Ämne: Jag fattar inte varf....
Robinho skulle vara rena drömmen han är 26 gånger bättre än mata åtminstone!
Barcelona Dizzy
2009-06-17 21:12
Jag tror Robinho blir klar för barca imorgon!
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-17 20:57
Jag fattar inte varför alla vill ha Robinho:(
Va de nån här inne som såg brasilien matchen mot egypten? Va gjorde Robinho i 80 min:S.
Tycker att Barca ska satsa på David Silva,Ribery eller Mata:).
FORZA BARCA3:)
Barcelona HugoBoss
2009-06-17 20:56
Väntar med spänning..

*Länktips
Barcelona Ravo
2009-06-17 20:52
Man City har redan sagt att robinho inte är till salu.
Canaletes
2009-06-17 20:45
Rambla

haha, el Flaco svarade just ;)
Härligt med basket vinst nu ocskå :D
Barcelona Rambla
2009-06-17 20:36
Don Pelayo

Marc Crosas blev såld till Celtic efter sin utlåning till Lyon. Barcelona har en option om att köpa tillbaka efter 2 år för en bestämd summa. Celtic-fansen gillar honom. De sjunger bla "Marc Crosas, better than Fabregas". :)
ponta p
2009-06-17 20:28
Crosas lirar väl i Celtic? Inte Lyon?
Barcelona el Flaco
2009-06-17 20:22
Rambla /

Regal Barça spelar på torsdag kl. 20.15.
Barcelona Ciao-V
2009-06-17 20:20
Marc Muniesa spelade en kvart innan han blev utvisad i sin debut. Jag som såg den matchen på plats. Killen kan ha en lysande framtid om han får möjlighet att utvecklas och får förtroende och speltid.

I den kvarten han spelade(om det nu var en kvart) fick han applåder varje gång han fick bollen för sin bollbehandling. Det var en fröjd för ögat att se hans debutt som tyvärr slutade med en utvisning.
Spanien Don Pelayo
2009-06-17 20:14
Rambla,

hmmm...Hur går det för Marc Crosas? Läste att Barcelona lånade ut honom till Lyon i fjol. Kommer ihåg att jag läste om Muniesa för två år sedan och att han och Crosas redan då var omtalade.
Barcelona Rambla
2009-06-17 20:12
Canaletes din spjuver, när är nästa basketmatch?
Canaletes
2009-06-17 20:07
inssk

typ i mitten av juli :)
Barcelona Rambla
2009-06-17 20:06
Don Pelayo

Jag tror heller inte att Pep är särskilt intresserad av Robinho. Txiki och Laporta kommer inte att slänga iväg sådana pengar på Robinho, finns inte en chans. Däremot läste jag att Pep och Luís Enrique tillsammans gått igenom Barça Atlètics spelare och nogrannt granskat vilka som skulle kunna ta steget upp till a-truppen. Flera av dem kommer säkert att få göra försäsongen med a-truppen precis som flera spelare gjorde inför den här säsongen, bla Busquets då. Pep verkar vara väldigt förtjust i vänsterbacken/mittbacken Marc Muniesa som tom satt på bänken i CL-finalen. Grabben har ännu inte spelat för Atlètic pga av en långvarig skada utan huserat i Juvenil A. Han är 17 år. Den här Muniesa kan bli något stort om han matchas in på rätt sätt. Sen så har vi Thiago, Mazinhos son, som är en blandning mellan Xavi-Deco-Iniesta. Han spelar för Spaniens U19 om jag inte misstar mig. Jag litar på Pep och Lucho.
Barcelona Ciao-V
2009-06-17 19:58
Ämne: De La Red har haft p....Och varför ska man lägga ner det snacket när alla vet att Dela Red liksom många andra skeppades iväg till ett bottenlag i ligan, Getafe. Till skillnaden från det har Busquets fått möjlighet att spela i A-laget och fått möjlighet att utvecklas och med raketfart.
Det är det som är skillnaden som de som har tagit upp ämnet talar om. Det en skillnad som är relevant att påpeka, eller hur?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-17 19:56
Angående Robinhos rykte så hoppas jag inte att det stämmer.
Gnälligare och ojämnare lirare får man leta efter.
Det räcker gott med Henry och en backup för min del tycker jag.
Jag förstår att ni vill se honom p.g.a av rivaliteten men nog om honom nu.

Capdevilla: Ja tack men inga rykte än så länge.

Sist men inte minst om El Guaje som är en dröm ifall han skulle landa.
Ja förstår ledningen varför de inte gör vävningarna lika snabbt som vanligt och det p.g.a att man har många spelare på listan som behöver nya kontrakt, de går först.
Real Madrid inssk
2009-06-17 19:55
När brukar spelschemat släppas för nästkommande säsong?
Spanien Don Pelayo
2009-06-17 19:55
Detsamma kan sägas om Piquét. Grabben är visserligen ansedd som lovande under längre tid, ser ut att stagnera på Uniteds bänk men kommer till Barcelona och är rena monstret.

Men det har ingen betydelse för dessa. De tänker inte i de banorna, eller rättare sagt de tänker bara på en match i taget. Dagen efter Busquets gjort en fantastisk CL-final så är det glömt fram till nästa träningsmatch mot Segovia och en egen talang mönstras. Talangen utmärker sig och då heter det: "Busquets who"? Som sagt. En match i taget tänker de.

Skulle bli förvånad om Pep ens skulle överväga att välja Robinho. Pep har en förkärlek för lojala, tysta grabbar med stark klubbprägel och som koncentrerar sig på fotbollen. Robinho är en rubrikskapare och med en klubblojalitet som kan ifrågasättas.
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-17 19:50
Rambla

Tercera división?

Vad är det för division? Jaghar ganska dålig koll på det spanska seriesytemet.

Real Madrid Mackann
2009-06-17 19:50
De La Red har haft problem med sitt hjärta och det är därför han inte spelat på ett tag nu. Så alla kan ju bara lägga ner med snacket om att Real har förstört hans talang.
Canaletes
2009-06-17 19:49
Och tack o lov att obbe och baloo inte kommer hit längre

fyfan va dem var jobbiga. Vi vann alltid matcher med tur enligt dem :P
2009-06-17 19:46
nylén

Giovinco är RIKTIGT bra och kommer bli hur bra som helst, är det Italiens största (offensiva)talang de senaste 10 åren?

Skulle inte vara allt för dyr heller då han inte får spela så mycket i Den gamle damen, nu har de även köpt Diego från Bremen.

Där har vi en talangfull och billigare spelare, det var ju lite prat om Mata men jag tycker Giovinco är mycket bättre.

Giovinco, gärna !
Barcelona Rambla
2009-06-17 19:43
Ämne: Capdevila är katalan....Japp, kan inte annat än att hålla med angående ordkriget. Vi har fått leva med Piqué who? och Busquets who? hela säsongen. Jag anser att deras prestationer talar för sig självt. Busquets spelade så sent som förra säsongen i Tercera división för att i nästa säsong få mycket speltid och ansvar i den klubb som tog en historisk Triplete. En oerfaren 20-åring går in i startelvan och gör en felfri insats i en CL-final. Vad mer behöver grabben bevisa kan man undra?
Busi är riktigt bra och det förvånar inte någon att det var en maräng som sa något nedlåtande om honom.

Busi senaste år måste vara historiens största kliv?

Spelade han inte i Barca C för 2 år sedan?
Nu är han t om uttagen i landslaget, snacka om monster utveckling, man måste väl tillägga att mycket är tack vare Barcas förmåga att tro på sina talanger.
Barcelona nylén
giovinco gott folk?? ett alternativ som vänsteranfall? kolla u21 och titta in snubben. Kolla även Gojko kacar från serbien som möter sverge på midsommarafton. Sen kan man ju få seg en liten titt på Marcus Berg :D
Spanien Don Pelayo
2009-06-17 19:38
Capdevila är katalan också. Vore utmärkt för Barca som jag ser det.

Rambla,

Tyvärr ser de inte det. Så trött på ordkriget som måste dras igång varje gång Seleccion lirar från skyttegravarna. Så trött på att se spelare nedvärderas på grund av klubbtillhörighet.
Annons: