/spanien/barcelona/forum/17868.aspx/spanien/barcelona/forum/17868.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronaldinhoismx3
2009-06-18 12:07
westinho

I dagsläget tycker jag Capel är bättre än de nämnda. Visst har våra talanger en kapacitet, det gäller dock att få fram den.

Okkapokka - El Triplete!

Varför diskuterar vi ens en vänsterytter då?
Eftersom om vi köper en stjärna tex Ribery så blir Henry eller köpet bänkat. Om vi ska köpa en billigare spelare med talang så finns våra egna spelare.

Vad ska vi göra då? Inget?
Barcelona Barca-nist
2009-06-18 12:06
på Goal´s hemsida står de att spenska pressen säger att det blir Reaö-- detta är förvirrande !??
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-18 12:06
Jaca Pau
Marscherano är riktigt bra men jag tycker att Toure är bättre vrf ska då Barca gå och lägga ut så mycket pengar för Marscherano??
Det är helt onödigt, förläng istället Toures, Valdes och Eto'os kontrakt men dom två sistnämnda ska inte ha så mycket som dom/deras agenter vill ha.
Annars om inte Eto'o kommer överens med Barca om ett kontrakt så sälj honom och köp in Villa men jag hoppas verkligen att Eto'o stannar
Barcelona lameG^
2009-06-18 12:04
vi har lagt ett bud på villa och mata. Laporta måste vara dum och lade det budet. Såklart valencia inte accepterar det.

Hoppas att det löser sig så snabbt som möjligt så vi kan få vår villa för det verkar som att etoo är nära city. Vi är överens med city om summan som är värd 350 miljoner. Tycker det är ett bra pris på etoo.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-18 12:04
Messi12SD

De säger att Villa har fattat sitt beslut och att de tror/lutar åt att det blir Barcelona för att de var de enda som hade "kunskap" om Valencias ekonomiska kris, dvs att Barcelona var de som var beredda att betala högst, eller kort och gott den summan Valencia ville ha.
Barcelona Okkapokka - El Triplete!
2009-06-18 12:03
Ronaldinhoismx3

I dagsläget är Hleb,Pedro och till viss mån Iniesta vår backup på flankerna. Och alla de här tre är egentligen bättre än Diego Capel. Så även om han kommer utvecklas eller inte så känns han inte nödvändig.
Barcelona westinho
2009-06-18 12:03
Ronaldinhoismx3

Njaa, istället för att ta en talang från en annan klubb kan vi ju använda våra egna där. Gai, Pedro, Bojan, Jeffren...alla har minst lika stor kapacitet som Capel.
Barcelona Jaca Pau
2009-06-18 12:02
Ämne: Jaca Pau

Nej, och....
hahaha, klockrent ;)
Barcelona kallesiete
2009-06-18 12:02

Touré ska vi behålla. Inget snack.
Valdes också, men om han vill ha så bra lön är han ute på lite djupt vatten. Skärp dig VV, du är en äkta Culé!
2009-06-18 12:01
Jaca Pau

Nej, och vet du varför?

Macherano kommer vara en av de avstängda =P
Barcelona Jaca Pau
2009-06-18 11:59
Ämne: VAMOS BARCAA!!!

T....
Håller med, Toure är mitt förstaval av dessa 2. jag menar, kan man kasta in Mascherano i backlinjen när det är avstängningar och skador?
Barcelona HugoBoss
2009-06-18 11:57
Skulle du betala de 9 miljoner Valdes vill ha?

Ja - 10%

Nej- 90%

*Länktips

2009-06-18 11:54
VAMOS BARCAA!!!

Toure är bättre än Marcherano =)
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-18 11:52
Alltså snälla Laporta och resten av Barca ledningen förläng Toures kontrakt och strunta i marscherano.

För det första är Toure minst lika bra som Marscherano och för det andra så vill pool ha för mycket pengar för honom så fixa bara ett kontrakt åt Toure!
2009-06-18 11:49
westinho

Du tror inte att killen skulle utvecklas och bli mognare i sitt spel? Som tex att hålla upp huvudet när han springer?

Vem vill du ha som backupp till Henry? Ribery? Ronaldo? Silva?

Barcelona westinho
2009-06-18 11:45

Snälla, sluta snacka Capel nu. Det är sjuuukt många som överskattar honom här. Han är snabb, ja. Han är aningen teknisk, ja.

Han tar många felbeslut, ja. Han är för egoistisk, ja. Han tittar inte upp när han springer och han faller alldeles för lätt.

Jag menar, vad ska Diego Capel göra i Barcelona?
Killen platsar inte ens från start i U-21 truppen. Där spelar de med Sisi/Jurado och Mata.

Han är alltså bänkvärmare i både Sevilla och U-21 landslaget, och alla vill ändå ha honom i Barca, världens bästa klubb?

Detta forumet börjar mer och mer likna Puertan med alla dessa nya människor som skriver FM-elvor. Snälla, förstör inte vårt forum med sånt skitsnack, håll det för er själva.
Messi12SD
Nån som förstår något? :p
Barcelona HugoBoss
Messi12SD.

Jag får inte fram någon länk.
Messi12SD
2009-06-18 11:44
Fel
2009-06-18 11:42
Xaviii

Det roligaste är att Valencia inte har accepterat något bud ännu från någon klubb????
Barcelona Xaviii
2009-06-18 11:37
När ska Madrid tidningarna(marca,as) lära sig att inte hitta på citat.

Bara för Villa har bestämt sig vart han ska gå så påstår Marca och AS att han har sagt att han bara vill till Real och det skriver det som om Villa hade sagt det. Så enligt marca och as har de hört att Villa bara vill till Real hahah inte första gången enligt dem vill alla till Real.
2009-06-18 11:35
Var det inte något snack om att Capels kontrakt var utgående? Eller går hans kontrakt ut nästa år ?

I vilket fall som helst skulle han vara intressant att se på vänsterkanten.

Han är riktigt snabb!!! Man skulle kunna kasta in han när Henry blir trött, och även motståndarna är trötta. Tror dessutom han inte skulle tjura allt för mycket om han fick nöta en aning bänk.

Hellre Capel än Mata.

Varför inte värva Villa(Om nu Samu försvinner) och Capel ? En defensiv mittfältare för att täcka upp när Yaya och Keita ska till AM, tror inte att varken Hleb eller Guddy kan spela som pivote.

Pool vill ha 50 mille för Macherano? Skojar de?
Finns så mycket bättre spelare på den positionen!
Barcelona nylén
2009-06-18 11:15
hugo boss/ tack för ´översättningen. Men Mata är väl inget vi måste ha?? Lägg det budet på bara villa men kanske plocka bort någon av utlåningarna eller båda. De har väl "BARA" begärt 50 mille för villa??
Barcelona HugoBoss
2009-06-18 11:12
Nylén

Marca påstår att Laporta bjöd 50 mille + Bojan + Caceres. Och ville ha Villa och Mata, dock tog Valencias president budet som ett skämt.
ponta p
2009-06-18 11:12
Kan alla sluta sätta VV på utgående transfers, snälla. Han kommer stanna och han har gjort jävligt mycket för laget, och blir stabilare för varje år som går. Hans kontrakt kommer lösa sig och förhoppningsvis ser vi VV i målet närmaste åren. En av mina favoritspelare också.
Barcelona HugoBoss
2009-06-18 11:10
Sitter och läser att Barca är intresserade utav Mascherano. Varför ska vi ha in Mascherano? Skriv ett kontrakt med Toure så tjänar vi så mycket mer på det. Sen vill Pool ha ett bud över 50 mille, ser hellre att vi lägger dem pengarna på Villa/Ribery.
Barcelona nylén
2009-06-18 11:09
Länktips!! kan någon spansktalade berätta lite om vad det står??
Barcelona ocbgb
2009-06-18 10:26
Håller med Tompa här.

Det enda Barca verkligen behöver är en vänsterback.... Tror däremot att en värvning av Ribery, Villa eller Zlatan kommer gå i lås oavsett om Eto stannar eller inte, på vänsterkanten någonstans antingen på Henrys bekostnad eller Yaya. Sticker Valdes dyker förhoppningsvis Ansenjo eller Reina upp.
Barcelona Tompa
2009-06-18 09:47
Sakta i backarna hos vissa här inne! Barca har nyss avslutat den bästa säsongen i klubbens historia, min övertygelse är att vi ska göra högst 3n förvärv, tror att Valdes stannar till slut och samma sak gäller Etóo.

Spelare som Ribery, Zlatan och David Villa har ryktats vara på väg in. Nu tror jag visserligen risken är liten men jag vill absolut inte se Barca pröjsa 80-90 miljoner euro för någon av nämnda herrar. Sådana excesser kan Perez och eventuellt bottenlöst rika oljesjejker ägna sig åt.
Barcelona Unicef
2009-06-18 06:02
Ut- Guddy Milito Henry Sylvinho. In- Villa Silva Hernanes Henrique + en Vänsterback. då känns de som en riktigt grym bredd. Skulle även kunna tänka mig att Eto och Henry lämnar, då med en "Tank" tex Guiza Adebayor Toni med en spelare som Villa/Aguero...
Annons: