/spanien/barcelona/forum/17861.aspx/spanien/barcelona/forum/17861.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Poco Loco
2009-06-21 13:50
Piqué är världens bästa mittback. Vad har de att komma med?
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-06-21 13:37
läst i real forum och de säger att pique är världens överskattade spelare

ska man skratta eller gråta
Barcelona el Flaco
2009-06-21 13:30
PILMÁ/

Correction, Valdés har officiellt inte skrivit på ännu, utan det är hans agent och klubben som har kommit överens om hur det nya kontraktet kommer se ut. Man väntar fortfarande på att Valdés ska skriva under och få läsa om detta på klubbens officiella hemsida. Men jag tror att allt detta kommer ske snart.
Barcelona Criff
2009-06-21 13:05
muhammad91, Ja för Tevez lär säkert göra 30+ mål över en säsong? Eller inte.....
Han har fått hur mycket speltid som helst i United men aldrig kommit över 20 sträcket, rätta mig om jag har fel.
Men han är knappast en notorisk målskytt. Mer en släpande anfallare.
Forza-Blaugranas
2009-06-21 13:04
Muhammad91.

Tycker du Tevez och Eto'o är motsvarande spelare? Tevez är definitivt inte en lika utpräglad målskytt som Eto'o är.
muhammad91
2009-06-21 12:41
Barcelona borde Sälja Eto och Köpa Tevez istället eller Aguero...

Är det sant att Real försökte köpa Piqué?
Barcelona chonchocorito
2009-06-21 12:40
Någon som har stream till finalen i inomhus fotboll Barca - madrid som pågår nu.

Visca
Barcelona I Luján
2009-06-21 12:35
Kolla länktipset, lite roligt.:-D
Barcelona The Reporter
2009-06-21 12:16
Rätt så skön video :)
Barcelona Nesto
2009-06-21 11:56
Ciao-V

O andra sidan har ledningen någonsin sagt att en spelare missköter sig?

De sa inte ens någonting om Ronaldinho! inte offentligt iaf.

Att Eto'o har uppfört sig dåligt eller kanske visat lite dålig attityd behöver absolut inte vara en lögn.
VI vet att han gillar att prata och säger exakt vad som finns på hjärtat vilket kan resultera i konflikter mm..
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-21 11:55
Eftersom det inte verkar vara någon diskussion på G så passar jag på att påminna folk om säsongen 08/09.
Kolla i länken och Master San Andrés Iniesta movies från förgående säsongen.
Världens bästa spelare tillsammans med den lille Leo.

Diggar hans in&ut dribbling ute på den vänstra flanken och tvåfotaren vid mitten får man inte glömma.
Försvararna får huvudvärk dan efter man har mött Iniesta.
Man hinner ju knappt vända sig när han har dribblat dig.sjukt
2009-06-21 11:36
Ämne: Zlatanvaka, Villavak....
petersays

Valds har skrivit på. :) så förvänta dig inte en nya mållis.
2009-06-21 11:34
Mina käre cules.
Kolla i länktipset hur känns det att känna denna känslan igen?

Känns som att vi inte har firat ordentligt även om man har gjort det.
Det här var STORT och vi fattar inte hur STORT detta är.
Hur dåligt det än kommer gå i framtiden så kommer jag ta en titt på säsongen 08/09 och då kommer jag att förstå hur STORT detta var.
Finns inget annat sätt att förstå detta på.
så STORT så STORT.
Man får tårar att se Iniesta och CO smila.
Barcelona kallesiete
2009-06-21 11:31

BAMBA,
Du har rätt.

Jag tror det har tänt Barca-spelarna lite extra!
Barcelona petersays
2009-06-21 11:24
Zlatanvaka, Villavaka, Ronaldovaka, Kakavaka...

Konfirmerat att Tevez lämnar United. Jag hoppas fortfarande på honom. Tevez + Henrique kommer tilbaka. En ny målvakt, en vänsterback. Kommer bli ett kul lagbygge nästa säsong. Längtar! Ikväll blir det Italien - Brasilien.
2009-06-21 11:19
Ämne: Tja, tror ni inte de.... BAMBA

Vi har alltid velat slå Real oavsett vad.

Men självklart blir det roligare att se Kaka C.roanldo deppa på Camp Nous/ Bernabeus gräsmatta än att se den stackars Casillas som gör allt för sitt lag.
BAMBA
2009-06-21 11:13
Tja, tror ni inte det är ganska positivt för er att Real värvar som de gör? Tror att ni annars skulle känna er ganska mätta efter trippeln. Nu vill ni verkligen slå Real! Eller har jag fel?

FORZA JUVE!
Barcelona Ciao-V
2009-06-21 10:01
Härlig bunkermentalitet?
Pep och hans assisterande samt laporta har alla sagt att de är nöjda med Eto'o. Det är det jag får tro på. Det är därför jag tycker att de hittar på saker.
Du tar det kanske som om jag menar att det är du som hittar på!

... Och vem har sagt att allt postivit som media skriver är sant? Det är du som säger det.
2009-06-21 09:54
Florentino Perez did try and sign a Barcelona player for Real Madrid, but Gerard Pique was not interested.

Pique's buy-out clause is €50 million, a sum that Perez was willing to pay, but the Barca defender had no intention of moving.

Nån som är förvånad?
Härligt Pique vilket hjärta den unge killen har.
Perez in your FACE
Jaga de som är ute efter pengar.
Barcelona Im back
2009-06-21 09:53
Ciao-V:
Härlig bunkermentalitet. Visst, det kan vara påhittat men vad är då alla silly season artiklar som publiceras och länkas hit konstant? Om man ska utgå från att allt negativt för klubben är påhittat och allt som är positivt är sant då blir man som grabbarna som skriver för Reals redaktion.
Barcelona Ciao-V
2009-06-21 09:48
Ämne: Enligt sport har Eto....Påhitt. Inte mycket att tro på, skulle jag tro. De måste hitta på saker om Eto'o för att kunna sälja. Eto'o är ett tacksamt offer.

Förresten det verkar som om Peréz har varit lite för desparat om det skulle stämma:

"...Catalan sports paper El Mundo Deportivo claims that Barcelona central defender and Spanish international Gerad Piqué (22) has rejected an approach by new Real Madrid president Florentino Pérez.

Pérez, who was at the time preparing his bid for the presdency, would have contacted the entourage of the player two months ago to sound him out on a transfer to Real Madrid. Piqué, who has a buyout clause of 50 million euro°, made clear that joining Madrid is not an option for him".

Mycket får man läsa i media under silly-säsongen.
Barcelona Im back
2009-06-21 09:42
Enligt sport har Eto'o inte skött sig under säsongen och det är därför Pep vill ha bort honom eftersom Pep anser det beteendet totalt oacceptabelt. Bla. ska han ha kastat sina skor efter att blivit petad och skällt ut Guddy för att han inte passat honom mot Osasuna.
Barcelona Bojan#11
2009-06-21 03:29
Ja den har varit uppe ett par gånger:P och ja man ser vem som är bojan, han till vänster;) men lika är dem.
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-21 03:29
hmm...vänster?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-21 03:11
Haha grabbar vet inte om den här bilden varit uppe här, men kan ni se vem av dom som är Bojan? :P
Barcelona 2bbe
2009-06-21 02:48
Trippeln08/09

Visst vore det en lösning, som skulle kunna ske. Henry är dessutom längre än Eto och bättre på huvudet vilket Pep verkar gilla. Det jag funderar över är huruvida "Titi" är lika aggressiv i pressen som eto är/var?
Barcelona Trippeln08/09
2009-06-21 02:42
ribery på kanten och henry som center om nu eto´o säljs?
Barcelona Okkapokka
2009-06-21 02:39
Jag skulle ge han en nia på en skala av tio. Han var tongivande i år, inte minst i de stora matcherna. Men inte lika tongivande som Messi, Xavi och Iniesta som för mig förtjänar en tia allihopa. Den sistnämnde skulle få en tia oavsett prestationer bara för målet på Stamford Bridge.

Men jag är oerhört stolt över Titi efter den här säsongen, och över det faktum att han spelar i vår klubb. Lojalitet, laganda, ochklass har han vist prov på nu, och han är mentor åt lille Bojan. Jag ser gärna att fransmannen stannar här ett tag till alltså.
Barcelona 2bbe
2009-06-21 02:39
Henry får en 9:a av mig! Inte lika spektakulära dribblingar som Messi eller Iniesta, men han är grymt farlig framför målet.

Visst skulle Ribery komma skulle vi få se mer dribblingar och joga bonito, men jag tror definitivt inte han skulle göra lika många mål som Henry, och det är väl just mål som räknas!

Skulle dock gärna ta emot Ribery, men till vilket pris?
Barcelona Allendinho
2009-06-21 02:30
Henry får en välförtjänad 10:a av mig, han har vart lika viktig som messi denna säsong, det var han som tog alla löpningar på vänster kanten, precis som dani alves, det var han som skar in och passade eller sköt, samma som messi, och om ni ger messi en 10:a så ska Hnery också få en 10:a han har vart otrolig denna säsong, som messinho sa, det är fel position men ändå så har han gjort de bra.
Annons: