/spanien/barcelona/forum/17857.aspx/spanien/barcelona/forum/17857.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-06-19 18:13
Oha789

Dom klarade av att spela så vid reduceringsmålet, varför skulle dom inte klara av det fler gånger då?

Aja ska tagga iväg nu, ha en fortsätt bra dag culés.
Barcelona 2bbe
2009-06-19 18:11
Enda bytet Sverige borde göra inför nästa match är att stoppa in Harbuzi. Sverige behöver hans kreativitet i mitten.
Barcelona Oha789
2009-06-19 18:11
Rambla

Du måste variera i spelet. Man kan inte bara köra inlägg in i straffområdet. Men man kan inte heller bara köra på marken som du föredrar. Sedan har inte Sverige det kvaliten att sära på Italiens försvar. Därför blir enklaste vägen att slå inlägg.. Tycker du har helt fel. Du ser fotbollen med Barcelona ögon, och du tycker därför att alla ska spela så.
Barcelona Rambla
2009-06-19 18:03
Ämne: Rambla

Jämfört me....
Knappast. Totalt utklassade av Casiraghi.
Barcelona Hetfield
2009-06-19 18:00
Rambla

Jämfört med Lagerbäck så är tränarparet Guus Hiddink ;)
Barcelona Rambla
2009-06-19 17:58
Synd att Sveriges tränarpar suger bara. De kan verkligen inte coacha. Vad tjänar det på att ideligen slå långbollar och snöbollsinlägg från kanterna när Italien i slutet hade 3 mittbackar? Det dröjde 90 min tills man fattade att det är utmed marken och i djupet man ska spela. Då kom också målet. Sverige upphaussade efter matchen mot Vitryssland.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-19 17:47
Vilket mål av Toivonen. fint
Barcelona Okkapokka
2009-06-19 17:47
Underbart mål av Sverige. Riktigt vackert!

Även om det förmodligen inte räcker till poäng.
Barcelona Okkapokka
2009-06-19 17:39
Ämne: Söder.

Haha aa då....
Eller kanske inte ändå.. :-)
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-19 17:35
Söder.

Haha aa då vart det löst. ;-)

OT: Då får jag väl vänja mig.
Barcelona Söder.
2009-06-19 17:30
Gud är störst!

Nu är vi på samma sida igen. ;-)

Och jag har ingen aning om vad man ska tycka om Wernbloom egentligen. Ena stunden så verkar han schysst och hans utstrålning når en igenom teverutan, och man ler själv. Och ena stunden så gnäller han ut i media på de som tacklar han, och som nu så filmade han.

En allmän pajas alltså.

OT: Vänj dig vid det nya nicket, det är här för att stanna. ;-)
2009-06-19 17:28
Ämne: Gud är störst.

D....
Forza-Blaugranas

Att hela motståndar laget ska behöva hoppa på killen vid det minst lilla gör ju inte saken bättre.
2009-06-19 17:25
Söder.
Jag tycker synd om honom i det stora hela, och jag håller fast vid att Wernbloom överdrev lite väl mycket han som ska vara en "tuff" spelare (kommer ni ihåg hans tackling bakifrån på Bojan). Däremot rättfärdigar det inte Balotelli´s spark även om jag tycker att det inte var det värsta.

OT: Jag tycker ditt andra nick var "finare".
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-19 17:09
Forza-Blaugranas

Håller med dig i det stora hela, känns som
Sverige = Real ibland.
2009-06-19 17:08
Forza-Blaugranas

A-landslaget ja, jag klagar på dem med all rätt!
Barcelona Söder.
2009-06-19 17:07
Är på samma sida som Forza-Blaugranas i det här fallet. Några rasistiska burop från juvepubliken ger han inte rätt att göra vad som helst på planen eller.

Att tycka synd om han då förstår jag, men att tycka synd om han nu när han blir psykad och sparkar på spelare förstår jag inte.
Forza-Blaugranas
2009-06-19 17:05
Gud är störst.

De flesta här gnäller generellt på allt inom svensk fotboll. Lagerbäck, Wernbloom etc etc. Det går inte att undvika. Det kan du inte ha undgått.

Sen är ju Balotelli duktig och han har sin bakgrund som självklart påverkar men det är ingen ursäkt att bete sig som han gör på plan.
2009-06-19 17:03
Ämne: Varför ska man gilla....
Forza-Blaugranas

Jag hoppas av hela mitt hjärta att Sverige tar hem det hela Em.
Men man ska fan inte hoppa på killen i det lilla minst.
Såg du den där situationen när Wernbloom kapa Balotelli så kom alla springande mo killen samma sak i den andra situationen.

Man känner ju sig påhoppad varje gång hela laget rundar sig runt om kring dig.

Ok Balotelli är lite omogen men ändå.

Grattis Sverige man ville pyska killen och man lyckades med det.
Real Madrid Zlatan!!
2009-06-19 17:00
Balotelli är definitionen på en pojke i en mans kropp
2009-06-19 16:53
Forza-Blaugranas

Vafan snackar du om? Vad har en enskild spelare´s diskussion med Sverige och göra?
Filmning är filmning, det spelar ingen roll vilket lag spelaren representerar.

Jag hoppas personligen att Sverige tar hem hela skiten nu när Bojans Spanien håller på åka ut. Sverige producerar positiv fotboll till skillnad från A landslaget.
2009-06-19 16:51
Se här, Vilanova (ass coach) säger att de är nöjda med Eto´o och hoppas att han stannar kvar. Sen pratar han också om andra saker bl a Kaká & Ronaldo vs Messi & Iniesta.

“We are very happy with him and we will do everything we can so that he stays,” he assured.

“But sometimes, things like these are not easy because footballers have their own representatives. Still, I believe he will remain.”
Forza-Blaugranas
2009-06-19 16:51
Varför ska man gilla Ballotelli? Han är ju bara en idiot. Spelar omoget, själviskt, drygt och håller på med efterslängar och gnäll hela tiden. Finns ingenting att gilla med honom. Det verkar som att lite väl många här tycker det är häftigt eller populärt att ogilla svensk fotboll och därmed gnälla på allt som är svenskt inom sporten.
Barcelona Criff
2009-06-19 16:49
ehm? Snarare så att Balotelli måste lära sig att kontrollera sitt psyke.

Han är alldeles för lätt att få ur balans, och detta är väl inget nytt? Mourinho tampas med samma problem.
Barcelona el Flaco
2009-06-19 16:49
José Luis Tamargo: "Valencia tänker inte sälja Villa".

Villas agent har, efter ett möte med Valencias styrelse, sagt att klubben har informerat honom om att de inte tänker sälja spelaren. Sista ordet är inte sagt.

Någonstans känner jag att det hade varit kul om Valencia lyckas behålla sina nyckelspelare så att vi får se en jämnare säsong där flera lag kan utmana om guldet.
2009-06-19 16:47
PILMÁ
Håller med, tycker faktiskt också synd om honom. Han har tom fått rasistiska burop mot honom, och jag tvivlar starkt på att han ens skulle vara aktuell för landslaget om han itne hade varit så talangfull.

Sjuk filmning av Wernbloom också, det var för fan aldrig rött det där. Domarn vill bara ha uppmärksamhet och leka lite med sina kort.
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-06-19 16:45
fattar inte heller varför alla ska hata balotelli.
han kanske är jobbig men allafall.

wernbloom din jävel filma mer
2009-06-19 16:39
Ämne: Någon som fatta vad ....
Pratat till sig.
2009-06-19 16:39
fy fan vad denna värld verkar vara emot denna Balotelli. shit alltså.
Psyka honom hit och dit. suck.
Man vill se honom i matchen för fan. Äsch.
Barcelona fc__Barça
2009-06-19 16:34
Någon som fatta vad Elm fick gult för?
2009-06-19 16:31
Vad tycker ni om denna krönika/blogg?
Annons: