/spanien/barcelona/forum/17849.aspx/spanien/barcelona/forum/17849.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Marc
2009-06-21 14:05
26 år?!! :0
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-21 14:02
#Redondo#// Faubert

Ja, ganska hyffsad B-lag va? 4 spelare från CL finalen..
Barcelona Marc
Haha, Bara ditt nick säger en del om dig #Redondo#// Faubert
Barcelona Rambla
#Redondo#// Faubert

Du vet väl att du framstår som väldigt löjlig nu? Vilka fjantiga undanflykter du kommer med. Har du panik eller?
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-21 14:01
#Redondo#// Faubert

Men vad fan ska vi med en världspelare som Vidic eller "sparka-på-liggande-person-Pepe" till om vi ändå inte behöver använda dom? Vårt spel går ut på att ha bollinnehavet över 60% HELA TIDEN. fattar du hur svårt det är? Pröva det på ditt och hela madridföreningens favoritspel, Fifa 09 så kan du visa om du lyckas få över 50 ens.

Men iaf, det vi behöver är passningssäkra backar som Marquez och Pique. Vad ska vi med Vidic om motståndarna ändå aldrig lyckas anfalla, eller i erat fall, försöker anfalla. Vad hade Vidic haft för nytta mot Chelsea på Camp nou? Nada. Vad hade Pique för nytta mot Ronaldo och Rooney i finalen? mucho. Han och eran hatobjekt släppte in noll mål. Pique är perfekt för vårat spel. Men det fattar ni inte, även fast han har lyckats med att göra mål på Bernabeu och vinna CL två år i rad.
Barcelona Rambla
2009-06-21 14:00
Ämne: Hur fan kan ni tro a....
Dröm vidare, Piqué är klass och en världsback inom en snar framtid. Han visade vilken klassback han var på Bernabeu. Han hade Raúl, Robben och Hiquain i sin ficka. Rena väggen. Dessutom så gjorde han ett snyggt mål. Jag vet att det gör ont i dig.
Real Madrid #Redondo#// Faubert
2009-06-21 13:58
Rambla

Du vet väl att landslaget har typ spelat med b-laget dom senaste matcherna. Det är just därför Pique och Busquets har fått spela.
2009-06-21 13:56
Hur fan kan ni tro att Pique är en bra back? Hans svagheter avslöjades aldrig pga barcas offensiv. Det vore ju kul att se Pique i lag som patetico,valencia,getafe. Där skulle han visa sitt rätta jag.
Vi kommer få se vilken stjärna han är nästa säsong, då barca inte kommer ha samma form som dom hade i år.
Barcelona Rambla
2009-06-21 13:51
Ämne: Vill Real köpa Pique....
Du är skämtet.
2009-06-21 13:50
Vill Real köpa Pique? Vilket skämt. Då spelar vi hellre med Faubert som mittback.
Barcelona Rambla
Ämne: läst i real forum oc....
Deras ex-tränare Del Bosque verkar inte tycka det. Klart att de tycker det efter att Florentino fick ett långfinger av Piqué.

Boti, boti, boti, madridista qui no boti!

Barcelona Poco Loco
Piqué är världens bästa mittback. Vad har de att komma med?
Barcelona FC Barcelona: The Beautiful Game
2009-06-21 13:37
läst i real forum och de säger att pique är världens överskattade spelare

ska man skratta eller gråta
Barcelona el Flaco
2009-06-21 13:30
PILMÁ/

Correction, Valdés har officiellt inte skrivit på ännu, utan det är hans agent och klubben som har kommit överens om hur det nya kontraktet kommer se ut. Man väntar fortfarande på att Valdés ska skriva under och få läsa om detta på klubbens officiella hemsida. Men jag tror att allt detta kommer ske snart.
Barcelona Criff
2009-06-21 13:05
muhammad91, Ja för Tevez lär säkert göra 30+ mål över en säsong? Eller inte.....
Han har fått hur mycket speltid som helst i United men aldrig kommit över 20 sträcket, rätta mig om jag har fel.
Men han är knappast en notorisk målskytt. Mer en släpande anfallare.
Forza-Blaugranas
2009-06-21 13:04
Muhammad91.

Tycker du Tevez och Eto'o är motsvarande spelare? Tevez är definitivt inte en lika utpräglad målskytt som Eto'o är.
muhammad91
2009-06-21 12:41
Barcelona borde Sälja Eto och Köpa Tevez istället eller Aguero...

Är det sant att Real försökte köpa Piqué?
Barcelona chonchocorito
2009-06-21 12:40
Någon som har stream till finalen i inomhus fotboll Barca - madrid som pågår nu.

Visca
Barcelona I Luján
2009-06-21 12:35
Kolla länktipset, lite roligt.:-D
Barcelona The Reporter
2009-06-21 12:16
Rätt så skön video :)
Barcelona Nesto
2009-06-21 11:56
Ciao-V

O andra sidan har ledningen någonsin sagt att en spelare missköter sig?

De sa inte ens någonting om Ronaldinho! inte offentligt iaf.

Att Eto'o har uppfört sig dåligt eller kanske visat lite dålig attityd behöver absolut inte vara en lögn.
VI vet att han gillar att prata och säger exakt vad som finns på hjärtat vilket kan resultera i konflikter mm..
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-21 11:55
Eftersom det inte verkar vara någon diskussion på G så passar jag på att påminna folk om säsongen 08/09.
Kolla i länken och Master San Andrés Iniesta movies från förgående säsongen.
Världens bästa spelare tillsammans med den lille Leo.

Diggar hans in&ut dribbling ute på den vänstra flanken och tvåfotaren vid mitten får man inte glömma.
Försvararna får huvudvärk dan efter man har mött Iniesta.
Man hinner ju knappt vända sig när han har dribblat dig.sjukt
2009-06-21 11:36
Ämne: Zlatanvaka, Villavak....
petersays

Valds har skrivit på. :) så förvänta dig inte en nya mållis.
2009-06-21 11:34
Mina käre cules.
Kolla i länktipset hur känns det att känna denna känslan igen?

Känns som att vi inte har firat ordentligt även om man har gjort det.
Det här var STORT och vi fattar inte hur STORT detta är.
Hur dåligt det än kommer gå i framtiden så kommer jag ta en titt på säsongen 08/09 och då kommer jag att förstå hur STORT detta var.
Finns inget annat sätt att förstå detta på.
så STORT så STORT.
Man får tårar att se Iniesta och CO smila.
Barcelona kallesiete
2009-06-21 11:31

BAMBA,
Du har rätt.

Jag tror det har tänt Barca-spelarna lite extra!
Barcelona petersays
2009-06-21 11:24
Zlatanvaka, Villavaka, Ronaldovaka, Kakavaka...

Konfirmerat att Tevez lämnar United. Jag hoppas fortfarande på honom. Tevez + Henrique kommer tilbaka. En ny målvakt, en vänsterback. Kommer bli ett kul lagbygge nästa säsong. Längtar! Ikväll blir det Italien - Brasilien.
2009-06-21 11:19
Ämne: Tja, tror ni inte de.... BAMBA

Vi har alltid velat slå Real oavsett vad.

Men självklart blir det roligare att se Kaka C.roanldo deppa på Camp Nous/ Bernabeus gräsmatta än att se den stackars Casillas som gör allt för sitt lag.
BAMBA
2009-06-21 11:13
Tja, tror ni inte det är ganska positivt för er att Real värvar som de gör? Tror att ni annars skulle känna er ganska mätta efter trippeln. Nu vill ni verkligen slå Real! Eller har jag fel?

FORZA JUVE!
Barcelona Ciao-V
2009-06-21 10:01
Härlig bunkermentalitet?
Pep och hans assisterande samt laporta har alla sagt att de är nöjda med Eto'o. Det är det jag får tro på. Det är därför jag tycker att de hittar på saker.
Du tar det kanske som om jag menar att det är du som hittar på!

... Och vem har sagt att allt postivit som media skriver är sant? Det är du som säger det.
2009-06-21 09:54
Florentino Perez did try and sign a Barcelona player for Real Madrid, but Gerard Pique was not interested.

Pique's buy-out clause is €50 million, a sum that Perez was willing to pay, but the Barca defender had no intention of moving.

Nån som är förvånad?
Härligt Pique vilket hjärta den unge killen har.
Perez in your FACE
Jaga de som är ute efter pengar.
Annons: