/spanien/barcelona/forum/17847.aspx/spanien/barcelona/forum/17847.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-17 14:46
Visserligen så ville inte jag ha Zlatan heller i Barcelona. Och jag kan lista ett antal anledningar varför. Om han nu är klar så känns det ganska meningslöst att spy galla över ledningen. Han är en Barcelona-spelare och vi ska respektera honom som en Barcelona-spelare. Kritisera honom efteråt.

Det här är Peps värvning. Om han är nöjd, så är jag nöjd.
Real Madrid WSNEEEIJDER!
2009-07-17 14:45
Grattis gubbar, hoppas ni slutar tala om att vi värvar dyrt nu. Et'oos värde kanske ligger på en halv miljard Hleb 250, så zlatan kostade er ungefär 1.3 miljarder? lika mycket som kaka, benzema och Albiol med?
Atlético Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-17 14:44
Mojito

Driver du eller? Cáceres är 22 år och en av världesn bästa back talanger, sen bara för han inte lyckades så bra föra året ska man göra sig av, då borde vi ha slängt Henry efter 1:a året o slänga Bojan i år.

Poulsen? skojar du eller killen kunde inte ens ta plats i Juves startelva när Sissoko var skadad desutom är han 28+
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:43
Ämne: ramla -k9

Jag ski....
Jag ska inte vara "expert" här. Det har du fått om bakfoten. Du borde själv uppföra dig lite bättre när du kallar mig för arrogant. Om du nu skiter i mig, så tycks du ha ett konstigt sätt att visa det på.
Barcelona Kapten11
2009-07-17 14:43
Detta är ju inte sant, fy fan vilken dålig affär, dom pengarna + Samu!!!!!
Ärligt talat, varför inte lägga stålarna på Villa istället?
En lat jävel, med noll lagkänsla. Jippi..

Klint

Världens bäste? Skämtar du med mig?
Barcelona Den vise
2009-07-17 14:41
ramla -k9

Jag skiter i dig. Tyckte bara att du som ska vara "expert" här inne borde uppföra sig lite bättre. Begrips?
Atlético Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-17 14:40
Vet någon hur det blir med Keirrison kommer han eller inte
Barcelona Mojito
2009-07-17 14:39
Angående bytet Cacéres - Poulsen så kan det funka.

Poulsen spelade väl i Sevilla tidigare och kan den spanska ligan. Vi behöver en mittfältare, samtidigt som Cacéres inte presterat. Klart vi loosar ekonomiskt på dealen, men pengarna verkar ju som sagt gå till något annat för tillfället.

Plockar vi sedan upp Thiago från Atlétic, så borde bredd/erfarnenhet/talang finnas.
Real Madrid Storebror
2009-07-17 14:39
Rambla - K9

Det råkade inte vara så, utan De är kompisar sedan barnsben så varför skulle Zlatan ljuga för honom.

Jag vill inte bara höra att jag hade rätt utan försöka få folk på svenskafans att sluta hoppa på en. Sen är det lite skönt att få tyst på de som var kaxiga det hade nog alla tyckt
#66 - Det finns bara en Mats Lusth
2009-07-17 14:38
Jag måste säga att jag helst av allt inte vill se Zlatan i Barca, är inget större fan av er klubb ifall vi säger så men skall inte tjata om det.

För egen del och för er del tror jag det kan bli hur lyckat som helst.

Zlatan i mitten flankerad av Messi och Henry och med Xavi och Iniesta bakom är helt sjukt egentligen.

Visst Etoo är en mer naturlig målskytt men Zlatan har ju utvecklat sin målsida också och är betydligt mer komplett än den tidigare.

Sen får ju MFF en slant vid eventuell försäljning med så :)

edit: Mycket märkligt att min hockey tillhörighet kommer fram.
Mazumba
2009-07-17 14:37
Ämne: Los GalacticASS

....
du kan tydligen inte stava, smart är du inte heller, gago är bäst??
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:36
Den vise

Knip igen. Han var arrogant och hånade oss för att han råkade ha rätt. Det är okej menar du?

Skit i vad jag skriver så skiter jag i dig. Begrips?
Barcelona basaric
2009-07-17 14:36
Jag föredrar Zlatan före Eto, men inte till vilket pris som helst.
Barcelona Den vise
2009-07-17 14:34
Ramla-9k

Sluta vara så jävla arrogant. Killen ville bara höra att han hade rätt. Du behöver definitivt inte förlöjliga honom.
Barcelona Rambla - K9
Storebror

Jag har ingenting emot dig. Jag förstår bara inte varför det är så viktigt för dig att få bekräftelse över att du råkar få rätt angående Zlatan? Du tror väl inte att affären på något sätt var klar bara för att du genom en kompis ryktesvägen hörde talas om det? Det kunde likväl ha blivit Villa och då hade du ju haft fel? Inte hade du väl blivit bedrövad över det?
Barcelona Los GalacticASS
GaGo Är Bäst

Förstår det.. Du verkar ju vara en mentalt störd 3 åring, fattar inte ens vad du gör här, finns det ingen åldersgräns när man ska signa upp på en hemsida? Stick till ert forum och håll dig där, där kan du snacka om "Bajsa" och dina internet-vänner kanske skrattar med dig.
Barcelona BlueRed
2009-07-17 14:33
Tycker folk underskattar Zlatan´s snabbhet. Dessutom så är han en ganska smart lirare så jag tror att han kommer lista ut själv när och hur långt upp på plan han ska befinna sig för att vara med i anfallen. För att vara så stor som han är så är han ändå ganska snabb. Jämför det med andra target spelare. Möjligen så att Drogba är snabbare än honom.
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:32
GaGo Är Bäst

Kommer Zlatan till "Bajsa" så har han lovat att ta med blöjor till dig. Nöjd?
Barcelona basaric
2009-07-17 14:32
Enligt Sportbladets källor kostar Zlatan hela 48 miljoner euro, motsvarande ca 528 miljoner kronor, plus de aktuella spelarna. Zlatan ska ha gått med på sänkt lön för att få möjligheten att spela med världens hetaste klubblag.

"Zlatan är jättenöjd", säger italienska källor till Sportbladet.
Real Madrid GaGo Är Bäst
2009-07-17 14:31
Los GalacticASS

Lagets namn har jag inte lärt mig att stava än. Det är därför.
Barcelona Alexmanson
Ämne: Rambla - K9

Rolig....
2-6 förnedring glid woooohoooo
Barcelona Barça-Killen
''Enligt källor till Sportbladet får Inter cirka 48 miljoner euro (528 miljoner kronor) plus spelarna Samuel Eto'o och Alexander Hleb för att släppa svenske superstjärnan till Champions League-mästarna.''

Höjt priset? Säg inte att det är sant..
Barcelona Alexmanson
2009-07-17 14:30
Ämne: Rambla - K9

Ok ta....
zlatan väntar på bollen? har du sett några matcher med honon från inter, han är ju fan kungen. Varje match gör han något enastående som ingen fotbollsspelare kan göra .. förstå han på topp och han vet att han har iniesta och xavi bakom sig, det kan inte bli mer en rätt .. visst så kommer vi alla att sakna etoo skulle hellre ha haft honom kvar men han skriver ju inte på pappret =/
Real Madrid Storebror
Rambla - K9

Rolig kille, fattar inte hur man kan ha så mycket emot någon bara för att man har olika färger på tröjan uppe till höger, lite barnsligt
Barcelona Los GalacticASS
GaGo Är Bäst

Hur gammal är du egentligen?
-"Kommer Zlatan till Bajsa".. Hahahahh fick mig ett gott skratt, ska du inte byta blöja snart?
Fjant.
Barcelona HugoBoss
Ämne: Kommer Zlatan till B....
Är inte klockan lite för mycket för dig?
Real Madrid KaptenFantastisk
2009-07-17 14:29
Bör väl inleda med att säga att jag inte föraktar Barca på något sätt, vilket många verkar göra, sedan huruvida jag inte är en sann klubbälskare då låter jag andra avgöra.

Vill bara säga att jag tycker att det är synd på ett sätt om detta går igenom. Zlatan är fantastisk, men Eto'o... Eto'o är en spelare jag gillar starkt, och i min värld är en miljard för Ronaldo möjligtvis jämförbart med hur mycket överpris 440 miljoner + Eto'o + Hleb är för Zlatan (detta är uppgifterna jag läste sist, kanske har ändrats).

Annars, välkommen till La Liga Zlatan. Världens bästa liga.
Real Madrid GaGo Är Bäst
2009-07-17 14:29
Spärrad. /Red
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:28
Storebror

Duttig ponke du. Vad vill du ha, en guldstjärna eller en klubba?

Ja, för dina inlägg är det verkligen kvalité på.
Barcelona Hetfield
2009-07-17 14:28
Till er som vill ha Villa:

Men tänk lite, hur ska man sälja Eto'o? Ingen vill köpa Eto'o för det priset som Barcelona vill ha, och få lag kan matcha hans lönekrav

Man kan ju inte betala så mycket för Villa och sedan behålla Eto'o om han ska lämna nästa säsong, så sluta upp med att klaga
Annons: