/spanien/barcelona/forum/17835.aspx/spanien/barcelona/forum/17835.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2009-07-17 15:00
"Hoppas Zlatan dominerar i Barca och ännu en gång kör upp en korv i röven på alla som kommer med obefogad kritik."

Den "kör upp en korv i röven" frasen fick mig att tappa aptiten. Och jag som skulle äta korvstroganoff. Tack för den...
Barcelona Hetfield
2009-07-17 15:00
Intressant att se hur många Barca fans som poppade upp från ingenstans när Zlatan ryktet började på allvar :)
Barcelona Den vise
2009-07-17 14:59
ramla
Bra att du tog dig själv i kragen och ändrade tonen i dina inlägg. ;)
Barcelona haeger
2009-07-17 14:58
Den här affären känns inte bra alls.

Hoppas Zlatan visar att han är en grym målskytt nu. Och lagspelare.
Barcelona Sjölejonet
Kapten11//

Zlatan är mer komplett spelare än Eto'o. Hoppas Zlatan dominerar i Barca och ännu en gång kör upp en korv i röven på alla som kommer med obefogad kritik. Känns lite som att svenska suportrar kritiserar honom mest. Superstjärnor brukar oftast ha mest stöd i sina hemländer men Zlatan verkar vara ett undantag. Han blev som en gud i Italien. Och Italien är en klart större fotbollsnation än sverige. Han har uppnått klart mer än vad henke har gjort i sin karriär. Henke satt bara på bänken när han spelade i dem största klubbarna.
Barcelona Los GalacticASS
WSNEEEIJDER!

Vad pratar du om?
Barca köpte väl Hleb för €15m eller nånting sånt, hur kan han helt plötsligt bli värd €5m mer när han har haft sin sämsta säsong i hela hans karriär?
Och Eto'o är inte värd mer än €25m eftersom att han bara har ett år kvar på kontraktet, men som sagt så spelar det ingen roll hur mycket han är värd eftersom att ingår han inte i denna bytesaffär så tar man antingen o säljer honom för €15m eller så går han gratis nästa år, som Rambla nämnde om du letar..
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:57
Storebror

Det är lugnt. Japp, Zlatan och Barca hade säkert kommit överens OM Inter och Barcelona verkligen var inställda på att förhandla. Det är så det funkar i fotbollsvärlden fast alla gapar över regelbrott till höger och vänster. Så gott som alla klubbar försöker på ett eller annast sätt att komma i kontakt med spelarens omgivning för att höra sig för om det finns intresse innan någon kontakt tas med klubben i fråga.

Laporta tex, stötte på Piqués mamma i Barcelona när Piqué fortfarande var i United. Det ena ledde till det andra och vips så hade Laporta inside information om att Piqué var mer än villig att komma till Barcelona eftersom han hade hemlängtan.
Atlético Christián - FC Barcelona en Mi Corazón
2009-07-17 14:55
Ämne: Christián - FC Barce....
Mojito

Håller med dig där av någon konstig anledning så gillar inte Guardiola honom, det är det som verkar vara Guardiolas stora minus när han inte gillar en spelare så gör han allt för att förstöra deras tillvaro i klubben (Eto'o & Cáceres)

Jag vill också se han utlånad till en mindre klubb i Spanien, för någon vecka sen stog det att Zaragoza var intresserad, hoppas det blir Zaragoza
Barcelona libertarian
Det verkar som om zlatanhatet fortfarande sitter i hos många.

Skärp till er nu! Zlatan kommer givetvis att göra succé på samma sätt han gjort i samtliga klubbar han spelat i.

Messi och Zlatan - det finns inte en backlinje som kommer att kunna stå emot denna duo.
Real Madrid WSNEEEIJDER!
Ämne: WSNEEEIJDER //

I ....Jag tror att i dagens klimat så ligger han nog på 250 miljoner asså. Om Huntelaar ligger på 250 ligger han okej låt oss säga 200 miljoner då i och med att han har ett gäng år kvar på sitt kontrakt? Etoo halv miljard Zlatan 566 miljoner det gör honom i stort sett världens dyraste spelare. Men hans marknads och pr värde är väldigt högt och höjs mycket mer när han spelar i världens bästa klubb. Barcelona kommer tjäna mycket mer pengar så dålig affär vet jag inget om. Grattis i alla fall detta ska bli den mest intressanta säsongen sedan 05. Då jag inte har någon aning om vilka ska vinna och nästan mer än hälften av dom 20 mest intressanta/bästa spelarna i världen i 2 lag i samma liga.

Ps. ni behöver inte bli sura för att jag gissar fel på 2 spelares värde älska ert lag istället för att hata era motståndare. Jag har et'oo som top 10 spelare kanske #11 och alla i min top 10. Jag tvekar på att City ville betala 270-80 miljoner flr honom och mycket mer för Adeybayor?
Real Madrid Storebror
2009-07-17 14:53
Rambla - K9

Den tonen gillar jag lite bättre, skönt att höra.

Affären var långt ifrån klar då, men enligt honom så var de ganska överens.

Tycker alla borde slapna av lite och diskutera på en högre nivå.

Så de kan bli. Zlatan till barca vem kunde trott det förra veckan.

Lite nöjd är jag ändå ;)
2009-07-17 14:52
Hahaha, jaa, verkligen hahahaha
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:52
#66 - Det finns bara en Mats Lusth

Det talades om ett bud på ca €25m från City. Eto'o vägrade praktiskt taget att sätta sig ner och förhandla med dem. De pengarna fick alltså Barcelona aldrig in på sitt konto. Han vill helst sitta av kontraktet och då lämna nästa sommar.

För övrigt är Eto'o mer lagspelare än vad folks tycks tro.
2009-07-17 14:51
Los GalacticASS //

Jasså inte mer än så?
Ja då är ju Sneijder ute och cyklar fullständigt.
Barcelona el Flaco
Den enda positiva aspekten jag ser med den här affären (om man nu utgår från att den stämmer) är att både Zlatan och Maxwell är goda vänner och detta kanske kan hjälpa de att adaptera sig till Barcelona, som stad och klubb. Det sociala aspekten är minst lika viktigt som den sportsliga när man kommer till ett nytt land, stad och klubb.
Barcelona Mojito
WSNEEEIJDER!

Du får ta plats på bänken precis som ditt nickname
Barcelona Nesto
2009-07-17 14:50
Kan bli ganska spännande med Ibra i laget, har inte något emot om han skulle komma men för den summan??

Tror de är många här som inte riktigt gillar Ibra för hans pris.
Och varför i helvete ska vi göra oss av med Cáceres??

ÄR det någon somvet något om Keirrison? skulle inte han ha blivit officiel för några dagar sen eller är jag ute och cyklar?
2009-07-17 14:49

Inte ens en bit över 400, haha..
Dem var beredda att betala €25m, inte ett öre mer.
Hahahahhh full måste han vara..
2009-07-17 14:48
WSNEEEIJDER!

HHAAHAHH DU MÅSTE SKOJA???
Så du menar att Eto'o kan säljas för €50m och Hleb kan säljas för €25m?
Snälla, läs fakta innan du skriver något så slipper du skämma ut dig.
Barcelona Mojito
Christián - FC Barcelona en Mi Corazón

Jag skämtar inte.

Jag har verkligen förordat Cacéres hela säsongen men insett att Pep inte vill satsa på honom (av någon anledning).

Därför tror jag att dealen kan funka, alltså att den blir av. Jag gjorde ingen värdering (mer än en ekonomisk) av spelarna, bara en teori om hur ledningen kan ha resonerat.

Personligen vill jag ha sydamerikanen utlånad till en spansk klubb av mindre klass.

WSNEEEIJDER //

I vilken paralell värld ligger Hleb på 250 milj?
Är du full? Killen har ju inte spelat speciellt mycket.

Vad var City beredda att betala för Etoo? en bit över 400?
Barcelona Rambla - K9
Storebror

Jag personligen har aldrig misstrott att du inte känner den du påstår dig göra eller att Zlatan skulle ljuga. Det jag menar är att affären knappast ar färdig då du skrev om det och att det hela hade kunnat sluta helt annorlunda. Ursäkta om jag kanske förlöjligade dig lite, men du var heller inte speciellt trevlig tillbaka mot andra här på forumet. Samtidigt så är det självklart trist att folk hoppade på dig förra gången. Nåja, du får troligtvis rätt nu så du kan vara nöjd. :)
2009-07-17 14:46
Kapten11 //

Hur mycket lagkänsla har Etoo då?
Barcelona Heywood Jablome
2009-07-17 14:46
Visserligen så ville inte jag ha Zlatan heller i Barcelona. Och jag kan lista ett antal anledningar varför. Om han nu är klar så känns det ganska meningslöst att spy galla över ledningen. Han är en Barcelona-spelare och vi ska respektera honom som en Barcelona-spelare. Kritisera honom efteråt.

Det här är Peps värvning. Om han är nöjd, så är jag nöjd.
Real Madrid WSNEEEIJDER!
2009-07-17 14:45
Grattis gubbar, hoppas ni slutar tala om att vi värvar dyrt nu. Et'oos värde kanske ligger på en halv miljard Hleb 250, så zlatan kostade er ungefär 1.3 miljarder? lika mycket som kaka, benzema och Albiol med?
2009-07-17 14:44
Mojito

Driver du eller? Cáceres är 22 år och en av världesn bästa back talanger, sen bara för han inte lyckades så bra föra året ska man göra sig av, då borde vi ha slängt Henry efter 1:a året o slänga Bojan i år.

Poulsen? skojar du eller killen kunde inte ens ta plats i Juves startelva när Sissoko var skadad desutom är han 28+
Barcelona Rambla - K9
2009-07-17 14:43
Ämne: ramla -k9

Jag ski....
Jag ska inte vara "expert" här. Det har du fått om bakfoten. Du borde själv uppföra dig lite bättre när du kallar mig för arrogant. Om du nu skiter i mig, så tycks du ha ett konstigt sätt att visa det på.
Barcelona Kapten11
2009-07-17 14:43
Detta är ju inte sant, fy fan vilken dålig affär, dom pengarna + Samu!!!!!
Ärligt talat, varför inte lägga stålarna på Villa istället?
En lat jävel, med noll lagkänsla. Jippi..

Klint

Världens bäste? Skämtar du med mig?
Barcelona Den vise
2009-07-17 14:41
ramla -k9

Jag skiter i dig. Tyckte bara att du som ska vara "expert" här inne borde uppföra sig lite bättre. Begrips?
2009-07-17 14:40
Vet någon hur det blir med Keirrison kommer han eller inte
Annons: