/spanien/barcelona/forum/17831.aspx/spanien/barcelona/forum/17831.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2009-06-25 23:12
Ämne: vad tror ni om dom f....Skulle tippa att det ligger en hel del i dessa rykten, som en viss vit president nyligen sa om Villa. Det är bara fråga om tid innan det är klart. :D

Helt ärligt, så förhandlar de kanske men det kan sluta hur som helst. Valencias nygamle president verkar lite lynnig och verkar kunna få för sig lite vad som helst. Det är nog bäst att inte ta något för givet förän det är helt officiellt.

Gai kommer att få sitt spanska pass inom kort.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-25 23:11
Ämne: Underbar nyhet om at....
Rambla

Vore så att Gai fick sin Spanska pass eller? :)
Barcelona Smogen
2009-06-25 23:02
vad tror ni om dom fortsatta Villa rykterna då? sanning eller bullshit?
Kanske är så att man vill sätta press på Eto'o för att skriva nytt kontrakt eller tänker man verkligen ersätta Eto'o med Villa?
Barcelona Rambla
2009-06-25 22:57
Underbar nyhet om att Yaya och klubben hu verkar helt överens om ett förnyt kontrakt enligt hans agent. Yaya avbryter sin semester och kommer till Barcelona för att skriva på det nya konraktet i morgon eller senast på lördag.

Marc Muniesa, Thiago och Gai verkar få följa med till London och starta försäsongen med a-truppen. Det ska bli intressant att följa deras äventyr.
Barcelona el Flaco
2009-06-25 22:48
petersays: "Robinho ser dessutom ut som Steve-O."

*Dör av skratt*

Rambla/

Tomás Roncero stay losin'.
Barcelona lameG^
2009-06-25 22:47
Rambla

håller med dig. Han är en riktig ojämn spelare och dessutom verkar han har tappat speeden som ronaldinho har gjort. Ribery verkar heller inte bli.

Hleb/Henry-Villa-Messi

verkar bli så. Vi kommer ge hleb en chans till och hoppas han tar vara på chansen. Iniesta kan också spela som vänsterytter men då måste en stjärn innermitt köpas.
Barcelona Rambla
2009-06-25 22:43
el Flaco:
Annat lät det från mega-madridistan Tomás Roncero från AS ett tag:

"When Robinho announced his desire to leave Madrid, Tomás Roncero sniped: "We've never seen Robinho play brilliantly in any big game and the best bullfighters do it in the biggest bullrings." Funny how he didn't recall saying "Robinho is more complete than Leo Messi – 2009's Balon d'Or," back in October 2007. Or: "Robinho, 2008's Balon d'Or," three months later. Or "Robinho will win the Balon d'Or and Madrid's 10th European Cup," three months before that."

Snacka om att vända kappan efter vinden. :D
Barcelona petersays
2009-06-25 22:42
Robinho ser dessutom ut som Steve-O.
Barcelona petersays
2009-06-25 22:41
Eller ännu hellre: Thiago Alcantara.
Barcelona BlueRed.
2009-06-25 22:41
Vid den här tiden bör väl Robinho ha tillräckligt med pengar för att försörja sig själv många år framåt? I mitt tycke så borde han börja med futsal igen och satsa på det.
Messinho
2009-06-25 22:40
Alves är bättre än ramos!
Barcelona kev
Faaan lider med SydAfrika.. förtjänade vinsten.. Damn it.. nu Tar de spanien
Barcelona petersays
Melo känns inte så kul faktiskt, för defensiv och där känns det som vi har folk. Skulle hellre lägga 5-10m extra för hernanes isåfall om vi ska ha en brassemittfältare. Eller ta Leonardo Santiago på bosman från ajax :P
Barcelona el Flaco
2009-06-25 22:39
Angående matchen håller jag med de flesta här inne: Kul för Dani Alves, tråkigt för Sydafrika. Brasilien spelade i snooze-tempo, oerhört tråkigt att kolla på.
Barcelona el Flaco
2009-06-25 22:36
Ämne: Jag hoppas att vi fo....
I mina ögon har han aldrig varit en världsklasspelare. Robinho är definitionen av en humörspelare, punkt slut.
Barcelona Smogen
2009-06-25 22:35
skulle inte den här Felipe Melo kunna vara ett alternativ för Barca på mittfältet? Fast han gick väl till Fiorentina förra sommaren va? då kanske han är lite svår att värva....
Barcelona A.Gaudi
2009-06-25 22:34
Förstår faktiskt inte varför alves alltid spelar i brasilien. även om maicon tar högerbacksplatsen får dom trycka in han någon annanstans i elvan.

han erbjuder något så gott som hela Brasilien saknar; engagemang och kämparvilja. Även om laget spelar uselt kommer alves alltid att slita och löpa matcherna igenom, det är inte något man kan säga om resten av det där landslaget.
Barcelona Smogen
2009-06-25 22:33
fast även brasilien behöver ju ha ett balanserat lag, men visst, det är inte många minuters samba fotboll under matcherna.

Barcelona Rambla
Jag hoppas att vi fortsättningsvis slipper höra rykten om Robinho till Barcelona. Det känns som om han tappat en hel del.
Barcelona Gonzalez_Barca
Fan va tråkigt för Sydafrika, hoppades verkligen på dom. Men som det redan sagt, riktigt kul att Alves får sätta dit den, hoppade till rejält av glädje när han sköt in den :P
Barcelona petersays
2009-06-25 22:29
Dungas brasilien fortsätter att vinna, men är ungefär lika intressanta att titta på som svenska landslaget. Så många unga, hungriga, roliga spelare som inte får spela. PAto och Ramirez är dom enda under 24 i brasilien, som inte tvekade en sekund att kasta in unga talanger i laget förut och bjöd på underhållning.

Jag menar vad fan. Gilberto Silva, Kleberson, Kleber. Typ som sidleds-danne och anders svensson.

Real Madrid Zlatan!!
2009-06-25 22:27
Jag tror USA tar hela skiten, den klassiska amerikanska vinnarmentaliteten är på, och ja, spelar inte brasilien på topp så blir det svårt
Barcelona BlueRed.
2009-06-25 22:26
Tråkigt, mycket tråkigt att Brasilien vann. Kul däremot att Alves fick vara räddande ängel.
Barcelona Rambla
Den vise:

Strömberg har inte sett lika många matcher med Barca som vi har gjort. :D

I vanliga fall så brukar han faktiskt ha bra frisparkar och det är nu under våren de har varit bedrövliga.
Barcelona Trippeln
Jag har för mig att vissa fåglar viskade att alves skjuter lösare än maicon och att han har dåliga skott.

Barcelona C.Andrés
Fekke alves räddar brasilien!
2009-06-25 22:24
Hur många kramar ska Alves få? hehe :P
Barcelona Rambla
2009-06-25 22:24
Så tråkiga att titta på Brasilien i kväll och inte alls förtjänta att vinna detta. Lite tråkigt att det ska behöva ske på en billigt dömd frispark.
2009-06-25 22:23
Sydafrikanska fansen kommer nog slakta Dani. hahah :P
Barcelona Den vise
2009-06-25 22:22
Fyfan va glenn strömberg kryddar på om alves. Han påstår att alves sällan nästan aldrig missar målet på frisparkarna.
Annons: