/spanien/barcelona/forum/17823.aspx/spanien/barcelona/forum/17823.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Fredrik R
2009-06-26 13:22
Makaveliii

Det ska, som du säger, bli väldigt intressant att se hur dessa spelare kommer fungera i samma lag. Det fungerade ju trots allt med Figo och Zidane i samma lag. Men ordspråket går ju "ju fler kockar desto sämre soppa". Ifall man vill ha någon fingervisning till hur det kan tänkas fungera så ser man ju att Robinho och Kaká har ett bra samarbete i landslaget, Robinho är en minst lika bollkär spelare som Ronaldo, även ifall han är klasser sämre. Kan Ronaldo och Kaká samarbeta likvärdigt eller bättre så kan det bli en riktigt underhållande framtid för madridistas.

Huruvida vi rubbar Barca tål att se, vi är oavsett spenderandet fortfarande underdogs inför nästa säsong i och med att Barca har ett likvärdigt stjärnfyllt lag som redan är samspelt. Pellegrini har ett tufft jobb framför sig då det är han som måste få all talang att dra åt samma håll.
Messinho
2009-06-26 13:07
Rayo

ja
Rayo
2009-06-26 12:52
Victor Valdez och Reina som barn? är det dem?
Barcelona Messias_10!!
2009-06-26 12:43
Här har ni hela 2-6 matchen med svenska komentatorer!!!!
KOlla på den!!

Visca el Barca!!!
Makaveliii
2009-06-26 12:34
Tror inte att kombinationen med Ronaldo å Kaká kmr att funka för att båda de behöver mycket boll, Kaká är en spelfördelare så han styr spelet alltså behöver han mycket boll , vem är det som har mest boll och behöver mycket boll i United? RONALDO så jag är inte så säker på att det kmr att gå spikrakt uppåt. Men samtidigt så är det en jäkla offensiv de har, tror fortfarande inte att de rubbar Barca känns inte så iaf, anfallet är inte direkt super Ruud duger hur gammel han än e sp duger han, Huntelaar håller inte Higuain tror jag absolut inte att han kmr göra lika mycket mål som iår, Saviola behöver vi inte snacka ens. Så har vi Raúl kvar han kan väl duga men mer än 10 mål i ligan blir det inte.
Barcelona MSL#666
2009-06-26 08:33
You are never alone Michael, Rest in Peace 3

Barcelona Barça! (MQUC3)
2009-06-26 08:18
Tänk på att vi ska spela mycket mer match nu år, vi kan då knappast göra oss av med mer än vad vi köper.

Barcelona Sentuary
2009-06-26 03:31
Ämne: Är det något lag som....Tror samma här, bättre att ha spelare som spelar med hjärta än överbetalda stjärnor.
Messinho
2009-06-26 03:18
Är det något lag som kan vinna Cl 2år irad så är det detta barcelona. La liga kommer barcelona vinna även fast real har gjort stor värvningar så tror jag inte dom kan rubba detta barcelona. All respeckt till Kaka,Cr7 Men Messi o Iniesta är för mej på en helt annan nivå och dom kommer göra stordåd för barcelona.
Barcelona Pep.G
2009-06-26 03:03
Oj glömde länken
Barcelona Pep.G
2009-06-26 03:01
Det är ju just där dem båda platsar i Barca just nu, annars finns inte plats för en av dem.

kalleiste

Kolla länktips, där finns 2-6 vinsten, 4-1 mot Bilbao, 1-1 mot Chelsea och 2-0 på Man utd. Akta så att du inte blir tårögd bara :)
Messinho
2009-06-26 02:57
Jag hade gärna sett Ribery/Silva på kanten med.För jag tror att henry håller minst i 1år till...
Barcelona kallesiete
2009-06-26 02:49

Pep.G

Nej,nej. Villa ska inte spela på kanten. Villa och Eto'o ska inte vara på planen samtidigt om de båda kommer tillhöra barca 09/10.

Någon som har en länk till highlights från den fantastiska 2-6 matchen? Finns ju hur mycket som helst på youtube men hittar bara med arabiska kommentatorer eller kass kvalité. Söker bra kvalité samt engelska eller spanska kommentatorer.
Tack.
Barcelona marcus
2009-06-26 02:47
Pep.G

Om vi måste kasta om hela uppställningen för att David Villa ska komma klarar vi oss gärna utan honom. Pep kommer inte ändra på ett vinnande concept och jag har svårt att tänka mig att Xavi kan briljera som han gör i en lite mer defensivare roll.

Visst hade det i praktiken kunnat fungera mot mindre lag med den uppställningen men man kan samtidigt inte gå ut och underskatta andra lag sådär.

Förhoppningsvis stannar Eto´o. Han är en hjälte som gjort mål och avgjort våra två senaste CL titlar.

Varför byta det mot en David Villa som kanske inte ens kommer fungera i ett Barcelona som inte har dom ytorna i anfallspelet.

Jag gillar Villa. Han passar i Barcelona men allt är upp till Samuel.
Messinho
2009-06-26 02:45
Pep.G

Jag tror det är säkrast att inte ändra på ett vinnande koncept.
Messinho
2009-06-26 02:43
Länktips om Eto samt Villa...

Ser ut som eto lämnar barca trots allt...
Barcelona Pep.G
2009-06-26 02:41
kallesiete

Med Villa på vänsterkanten ? Nej det skulle inte funka, men det skulle på ett annats sätt. Vi kan starta med den här formationen, en 4-2-4, typ så :

--Alves--Puyol--Pique--Abidal--
-----Yaya Toure----------------
---------------Xavi------------
Messi------------------Iniesta
-------David Villa--Etoo-------
Messinho
2009-06-26 02:36
Är ganska säker på att Villa väljer barcelona.Ja menar det är här han kan vinna the big titels! ;)

Valencia har sakt att villa inte är till salu.Men det tror jag är ren bullshit. Så säger dom bara för att perez gick ut och sa att det är bara en tids fråga innan villa är klar för madrid. Tror ochsp själva valencia vill helst att villa drar till barca än madrid men helst vill dom självklart att han stannar i valenca...
Barcelona Sentuary
2009-06-26 02:29
Ämne: Gonzalez_Barca

Ta....
Haha, vilken blick han hade innan frisparken, hör kommentatorn ''Das ist ein blick'', skön frispark.
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-26 02:24
Gonzalez_Barca

Tack och vilken frispark! Man såg att den där skulle bara in.
Messinho
2009-06-26 02:23
Hehe titta på messi va han leker med madrid.Han är helt fantastisk, han har redan vunnit 3 liga titlar 2 cl titlar 1 cdr titel.

Kolla Länktips!
Barcelona Gonzalez_Barca
2009-06-26 02:20
Pokke
2009-06-26 02:11
Synd det om MJ men vi lägger det bakom oss och går vidare.

Någon som har länk till Alves mål?
Barcelona kallesiete
2009-06-26 02:10

RIP MJ.

För att snacka barca:
- Skönt att Yaya är på g med ett nytt kontrakt. Viktig kugge!
- Hoppas det blir klart med Villa. Ser gärna att Eto'o stannar ändå.
Redaktionen
2009-06-26 01:34
Kom ihåg att det här är ett fotbollsforum. De som vill prata om Michael Jacksons bortgång kan söka sig till andra sidor. Tack på förhand!
Barcelona Den vise
2009-06-26 00:55
RIP M Jackson...
Barcelona Saman.
2009-06-26 00:55
Det är bekräftat. Sjukhuset har släppt sina egna uppgifter.
2009-06-26 00:54
Barça! (MQUC3)

Kolla min länk. Det är livestream. Dom sa nyss att det är bekräftat och det är VÄLDIGT mycket folk utanför sjukhuset.

Barcelona Heywood Jablome
basaric. Ta det lugnt med vad du skriver...

Det är tragisk när människor dör över hela världen. Speciellt barn. Men vi kan inte klandras över sorgen som vi idag känner för att vi på något sätt "känner" Michael Jackson.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
Pep.G

Håller med dig till viss del, människa som människa. Men ändå MJ är en legend och det är sorgligt att en sån person som har rört så många människor dör.
Annons: