/spanien/barcelona/forum/17820.aspx/spanien/barcelona/forum/17820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Okkapokka
2009-06-26 23:21
lamG^

Du inser att du säger emot dig själv i de där inlägget?

Men jag håller med dig att vi ska satsa på La Masia istället.
Barcelona lameG^
2009-06-26 23:17
jag tycker vi ska skita i keirrison. Vi har talanger från la masia. Att köpa talanger förstör deras talang. Tycker vi ska keirrison isåfall om 1-2 säsonger och inte nu för vi behöver han verkligen inte nu.

Räcker med villa och etoo går bort.
Forza-Blaugranas
2009-06-26 23:09
Hetfield

Är du korkad eller?
Berg gjorde två mål mot Onuaha, Richards + Hart i England. Ordinare premier league backar + målvakt. Att göra 7 mål på 4 matcher i ett u-21 EM är väl ganska bra? Han möter ju folk i sin egen ålder och har varit helt dominant. Det kan ju inte ens du förneka.

Sen förstår jag inte vad du menar med Arshavin. Om du menar att han blivit hypad efter EM har du antagligen inte kollat PL. Han gjorde väl en 6 mål + 10 assist på typ 12 matcher i Arsenal och var helt dominant i Zenit som annars var rätt mediokra.

Dessutom har väl Berg gjort typ 40 mål i holländska ligan. Vad har Kerrison gjort förutom att han är brasse? Det här forumet är ju generellt ganska fientligt inställda till svensk fotboll och föredrar en brasse även om han antagligen inte ens är bättre. Men det är ju spektakulärt.

Men du glänser ju med din okunskap på det här forumet dagligen så förstår inte varför jag skrev ett så här längt inlägg till dig.

Om det nu är så enkelt att göra 7 mål i ett EM, varför gör inte Bojan eller Balotelli det som ska vara typ världens största talanger? Pajas.
Barcelona Okkapokka
2009-06-26 23:07
Ämne: Okkapokka

Om man ....
Själv tycker jag bara att det är löjligt hur vissa verkar nedvärdera Marcus Bergs insatser i turneringen. Hade tex Bojan eller Balotelli gjort dessa mål så hade dom blivit kallad "världens bästa talang" direkt.

Sedan har Bojan bevisat ett x antal gånger vad han är kapabel till redan. Så ett snedsteg tillsammans med ett uselt Spanien säger inte mycket för mig i alla fall.
Barcelona Hetfield
2009-06-26 22:56
Barcelona Hetfield
2009-06-26 22:56
Okkapokka

Om man ska följa de tankegången, då borde man kanske kasta bort Bojan föratt han har varit så usel , och visst , Spanien gjorde inte bra ifrån sig, men ändå

Jag har bara tröttnat på folk som skriker efter varje spelare som gör 1 , 2 bra matcher, blir så tröttsamt efter 100:e gången
Barcelona Okkapokka
2009-06-26 22:48
Hetfield

Inte för att jag skriker efter en värvning av Berg men han är faktiskt ensam om att ha gjort 7 mål i ett U21-EM. Vilket bör ses som en bedrift oavsett om man spelar i Sverige eller Spanien.
Barcelona el Flaco
2009-06-26 22:46
Officiellt. Touré Yaya har skrivit på och förlängt sitt kontrakt med Barcelona till 2012 och hans nya utköpsklausul ligger nu på 100 miljoner euro.
Barcelona 19
2009-06-26 22:45
Iniesta kanske har lärt Yaya lite tricks ;)
Barcelona Hetfield
2009-06-26 22:45
Forza_Blaugranas

Jo att göra bra ifrån sig i U21 EM, och göra mål i ett "meh" lag betyder ju naturligtvis att Berg kommer att bomba in 40 + i Barcelona

Ugh, när ska människor slutar ropa "värva dittan & dattan" så fort en spelare gör bra ifrån sig i nån turnering "host" Arshavin...
Forza-Blaugranas
2009-06-26 22:38
Varför då inte köpa Marcus Berg? Han är antagligen billigare, gör hur mycket mål som helst. Sen är ju de flesta brassarna rätt oberäknerliga.
Barcelona Barçaaaaaa
2009-06-26 22:22
Okej
Barcelona Rambla
2009-06-26 22:22
Ämne: Hernanes och Thiago ....Inte Neves vad jag vet men Hernanes var man överens med om en övergång. Han ville verkligen till Barcelona men hans klubb vägrade att gå ner i pris och krävde hans utköpsklausul som var på €25m. Barcelona som hade lagt ett lägre bud, backade och värvade då istället Hleb och Keita.
Barcelona Barçaaaaaa
2009-06-26 22:19
Hernanes och Thiago Neves, vad hände med dom?
Ryktades det inte mycket om dom till Barça förra säsongen?
Barcelona Rambla
2009-06-26 22:15
Jag gillar idén med tanke på att vi behöver fler alternativ om Samu lämnar. Vi vet alla att Bojan ännu inte är färdigt material med tanke på sin fysik. Han är faktiskt bara 18 år, ja han fyller visserligen 19 i augusti, och känns inte redo än på åtminstone två säsonger. Den här Keirrison känns spännande och verkar veta var målet finns. Kör på, och låna ut honom så att han får lite vana vid europeisk fotboll precis som med Henrique.
Barcelona lameG^
2009-06-26 22:02
Rambla

vad skulle du tycka om det köpet?

själv vill jag verkligen inte. Tänk så många talanger vi har. Tycker de är bättre att satsa på dem.
Barcelona Rambla
2009-06-26 21:53
Ämne: kerrieson (stavning)....Han är en fox in the box, en Inzaghi-typ. Väldigt bra på att komma till snabba avslut, oftast på ett tillslag.
Barcelona lameG^
2009-06-26 21:50
Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!

okej, men egentligen vad ska vi med han?

Kan han bara spela centralt eller kan han spela på kanten?

Spelar han bara centralt så vill jag inte ha honom för vi har ju redan bojan som kommer bli en stjärna.

Hur är det med rochina? tror ni att han kommer bli en som man kan räkna med om några år som vi redan visste med messi.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-26 21:43
lameG^

Djupledslöpare.
Barcelona lameG^
2009-06-26 21:43
kerrieson (stavning) är han en target player eller en som löper på djupet?
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-26 21:42
Apropå nya kontrakt för spelarna o.s.v så läste jag att Marquez kommer väl också skriva på inom snar framtid härligt. :)
2009-06-26 21:40
PILMÁ

Haha pakistanerna blir helt uppspelta när dem ser Yaya.
2009-06-26 21:33
Hahahah grabbarna i en kiosk. hehehe :P
Check it :D

Såg nu att Gud är störst! hann förre hehe :P
2009-06-26 21:32
Shit tänk om man kunde se dem så här!
Barcelona Rambla
2009-06-26 21:32
Japp, se men inte röra. :D
2009-06-26 21:28
Ämne: Ämne: På tal ....Men du Rambla nu var du lite taskig där va? hehehehe :P
Barcelona Rambla
2009-06-26 21:23
Ämne: På tal om Touré, i l....
Frågan är vad Kolo gör med vår CL-buckla? Han ska inte ens röra vid den. :P
Barcelona el Flaco
2009-06-26 21:22
På tal om Touré, i länktipset kan ni se när han åkte runt i Elfenbenskustens gator med Champions League trofén, tillsammans med sin bror Kolo Touré. Bilderna är inte helt olikt de vi fick se från Barcelonas gator. Värt att notera är att Touré Yaya är den förste ivorianen någonsin att vinna la Champions.
2009-06-26 21:12
Rambla

Hehe dem är kreativa, araberna. :D
2009-06-26 21:11
Jag läste på Goal att Keirrison kan användas i Villa affären.
Annons: