/spanien/barcelona/forum/17818.aspx/spanien/barcelona/forum/17818.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona VAMOS BARCAA!!!
2009-06-22 21:57
Någon som vet om England vinner med 2-1 och Spanien vinner med 2-0 går då Spanien vidare?

Tack på förhand!
Barcelona el Flaco
2009-06-22 21:56
På tal om Bruno Saltor så ska hans agent ha haft ett möte med Fernando Gomez (Valencias vicepresident) och de ska ha kommit överens om att Bruno spelar i Valencia de tre kommande säsongerna. De har ännu inte skrivit på något kontrakt, men mycket talar för att dealen kommer offentliggöras nästa onsdag. Marca skriver samma sak på sin hemsida.
2009-06-22 21:56
AArman
Okej, trodde att Saltor var vänsterback.
Real Madrid AArman
2009-06-22 21:55
VAMOS BARCAA!!!

Nej Filipe är vänster, Saltor höger.
Barcelona Vampíro - El Triplete 2008/2009!
2009-06-22 21:54
Hade aldrig velat se Robinho i Barcelona dräkten. Inte nog med att han girig, arrogant och gnällig så är han även väldigt ojämn. Det såg vi inte minst under hans senaste La liga äventyr.

Ser heller inte hur han skulle ta en plats i laget och killen nöjer sig knappast med att sitta på bänken. Som sagt hade aldrig velat se honom dansa runt på Camp Nou med sin kaxiga attityd och sitt "wannabe stjärna" spel. Ge hellre Pedro en ärlig chans.
2009-06-22 21:52
Men är inte båda dom vänsterbackar?

Kanske det är jag som är helt vilse....
Messinho
2009-06-22 21:51
VAMOS BARCAA!!!

Ja då får vi riktigt bra bredd i truppen.
2009-06-22 21:49
Messinho
Både Filipe och Saltor?
Messinho
2009-06-22 21:48
LameG

Jag han är väldigt lik iniesta i spelstilen. Bra passningar bra rätt så bra teknik och så kan han komma förbi sin spelare lite som iniestas sätt.

In filipe luis,Robinho,Jurado,Saltor,(Villa) om eto drar vilket jag inte hoppas han gör.
2009-06-22 21:47
Om Henry håller samma klass som han höll den här säsongen så behövs inte Robinho men frågan är håller Henry nästa säsong?

Jag tror inte att han kommer hålla samma klass som senaste säsongen men vi får se...
Barcelona el Flaco
2009-06-22 21:46
Jag säger "Nej tack" till Robinho. Han är just den typen av humörspelare som kan spridda negativ energi på planen och i omklädningsrummet och förstöra balansen och harmonin som Pep lyckats återuppbygga. Jag kan inte se honom platsa in den nuvarande kamratandan som finns i laget, han är alltför divig och arrogant i mina ögon.

Jag skulle hellre vilja se Hleb få en till chans innan jag ser Robinho springa och göra sina bicicleta-finter ute på kanten för att sedan tappa bollen.
Barcelona Rey Etoo
2009-06-22 21:46
Den vise //
Men mot lite enklare motstånd också
Messinho
2009-06-22 21:43
Jag tycker det ska vara så här eto centralt som vanligt, Robinho och henry får rotera.Men sen när eto drar till am så kan henry/bojan spela centralt och robinho på henrys kant.
Barcelona lameG^
2009-06-22 21:39
vad tycker ni om jurado. Han skulle passa perfekt som backup till xavi iniesta. Han är jävligt lik dem i spelstilen. Gillar verkligen han. Han har spelat i real tidigare så det kan bli svårt och få honom.
Barcelona Okkapokka
2009-06-22 21:38
Jag ger Robinho grönt ljus så länge vi inte värvar han för över 30 miljoner € (Vilket är föga troligt). Hans mentalitet får Pep gärna slå in på rätt väg också. För talang besitter killen utan tvekan.
2009-06-22 21:33
Synd om Bojan:(:(

Hoppas han får mycket speltid under försäsongen och att han gör några mål för det behöver han verkligen för självförtroendet.
Messinho
2009-06-22 21:30
Bluered

Ja det är ett problem men jag tror guardiola är rätt tränare att få robinho att fokusera 100% på träningar o match.
Barcelona Den vise
2009-06-22 21:29
Bojan petad..vips så börjar spanien göra mål. Lite synd.
Barcelona BlueRed.
2009-06-22 21:25
Messinho

Så länge han inte tar med sig Alves ut till nattklubbar dagen innan match och sedan dyker upp bakfull på träningarna så.
Messinho
2009-06-22 21:15
Robinho vill till barcelona ja tack! snabb spelare bra teknik och han kan rotera med henry på kanten.Och jag tror barca är helt rätt klubb för han o utvecklas.Sånna här spelare är precis som barca ska köpa! spelare som vill till klubben och vill spela för barca. Det dåliga är väll att city bara går med på ett bytte.

Nå vad tycker ni?
Messinho
2009-06-22 21:09
Tror tyskland vinner hela u21 em.
Messinho
2009-06-22 21:06
Canterano! Ja men ni värvar på fel sätt. Tro mej jag vet sånt här, köper man flera världsstjärnor i ett lag så kan dom inte spela på sin högsta potential.Man måste ha en spelide och ett vinnande koncept för att klara sig i cl, inte förlita sig på inviduella prestationer.

Man måste ha en organisation i ett lag och ett praktiskt exp på det är Fc Barcelona.Tro mej perez begår ett stort mistag!
Barcelona AlexandraJonson
2009-06-22 20:56
någon som har nån fungerande stream till Finland - Spanien????
Real Madrid Canterano#1
2009-06-22 20:42
Messinho,
Så observant av dig. Givetvis värvar vi för att komma upp på toppen igen. Just nu är Barca där men vi kommer tillbaka, var så säkra... ;)

Sen alla ni som snackar om hur mycket Perez trappar upp priserna. Det känns väldigt överdrivet. Visst finns det vissa riktigt sluga förhandlare, såsom Lyons och Valencias presidenter, som säkert kommer försöka utnyttja situationen. Men på det stora hela så kommer knappast detta ha någon större effekt på priserna.

Har spelare de kommersiella förutsättningarna som Kaka eller Ronaldo så kan de kosta mycket men annars inser alla att deras värde inte blir högre för att Perez shoppat lite...
Messinho
2009-06-22 20:28
Real har inset att dom ligger långt efter Barcelona så det är därför dom köper kaka cr7 osv.
Barcelona Den vise
2009-06-22 20:25
Sen när är M Berg värd 300miljoner? Killen är knappt värd 80miljoner. Dina argument är ju under all kritik.
Barcelona Okkapokka
2009-06-22 20:25
Tycker vissa tar i egentligen, ser ingen moralisk skillnad på att värva en spelare för 200 miljoner eller 800 miljoner. Men det här gör det svårare för dom mindre klubbarna att få tag i spelare då man kräver astronomiska summor som man mer eller mindre skrattar åt, och bara klubbar som Manu,Chelsea,Real Madrid,Barça kan betala.
Real Madrid #Redondo#// Faubert
2009-06-22 20:20
Ciao-V

Skärp dig. Du har ju ändrat din text. Men skit i samma.
Om Marcus Berg är ju värd 300 miljoner varför ska inte Kaka och Ronaldo vara värda de summorna vi betalat?
Barcelona attacante
2009-06-22 20:19

//WSNEEEEEEEEEIDER.

Det är sant det du säger dvs att Real med all sannolikhet kommer att tjäna pengar på sina nyförvärv. Däremot får du nog byta nickname då tunnhåriga killar från Holland (robben, sneider etc) inte har så högt PR-värde och därmed ingen plats i din klubb.
Real Madrid WSNEEEIJDER!
2009-06-22 20:14
Förstår ni inte fortfarande, C.R och Kaka drar intresse, pr, pengar etc till Real Madrid.
Jag är nästan säker på att Perez första tanke inte var att C.R och Kaka kommer vinna titlar.. det var hans andra tanke, efter pengarna real madrid kommer dra in. Spelarna kommer betala för sig själva. Real Madrid förlorar inte 1.7 miljoner om dom kommer 3a i ligan. vill inte komma in på ett annat lags forum och dumförklara folk men lär er mer om vad ni pratar om. Det finns ett fåtal spelare i världen som har såpass högt PR värde. Därför priserna + att båda spelarna hade långt kvar på deras kontrakt..

Ursäkta mig, jag ska inte störa ert forum mer.
Annons: