/spanien/barcelona/forum/17813.aspx/spanien/barcelona/forum/17813.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed.
2009-06-25 21:24
Canaletes

Ursäkta fördröjningen, satt och tittade matchen. :)
Nej jag fick faktiskt inget svar eller ursäkt från SVT, vilket jag knappast är förvånad över.
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-25 21:22
Hahahah sköna de sydafrikanska fansen är.
De har en lapp som det såt ( Bring it on Brazil och äter bröd samtidigt) så sköna de är.

Barcelona Koeman!!
2009-06-25 21:16
Det är så fel att säga att Kaka är överskattad. Han är ruggig.
Barcelona Hyder
2009-06-25 20:02
Rambla och Okkapokka

Tack så mycket :)
Barcelona Okkapokka
2009-06-25 20:00
Hyder

Om du inte förstår vad Rambla menar så kan du kolla in länktips.

Och ja, det var med flit att Pep skulle vinka så där på bilden :-)
Barcelona Rambla
2009-06-25 19:55
Ämne: Ämne: Bra pro....
Det går att sätta på och stänga av subtitles. De är av om du själv inte sätter på dom.
Barcelona Hyder
2009-06-25 19:51
Ämne: Bra program om Pep....
Fungerar texten för dig? Det står att det ska finnas subtitles på engelska men på min video gapar nedre bildkant tomt från text.
Barcelona petersays
2009-06-25 19:45
Och tevez agent säger att han är närmast city nu. Vore ju ett praktfiasko känns det som. Lagbygget City verkar inte gå något vidare - pengar till trots lyckas man få en-två spelare per säsong.
Barcelona Gud är störst! - Trippeln! Pep är magisk!
2009-06-25 19:43
"Best interview: Radio Marca and Gonzalo Higuaín after the Argentinian had single-handedly defeated Malaga 4-3. As the interview started Barcelona were 2-0 up against Valladolid, five minutes from half-time and Eto'o had got them both. "Congratulations Gonzalo," began the interviewer. "Four goals, eh? Wow! No one can match that." Just as Higuaín began another monotone there was an almighty racket "Beep! Beep! Beep! Go-Go-Go-Go-Go-Go-Go-Goooooooooooooooooooooool! Gol! Gol! Gol, del Barcelona! Gol de Samuuuuuuuel Eto'o!" A moment's pause, a deep breath. "Well, er, Eto'o has a hat-trick, but Higuaín scored four – yes, four! A unique achievement … Gonzalo?" "Well," Higuaín started, and there it was again. "Go-Go-Goooooooooooooooooooooool! Gol! Gol! Gol, del Barcelona! Gol, de Samuuuuuuuel Eto'o! 43 minutes, Eto'o gets his fourth!" "Erm, well … Gonzalo?" It was all Higuaín could do not to mutter, "you bastard"."

HAHA!
Barcelona petersays
2009-06-25 19:41
Att Saviola väntas gå till Benfica är det mest logiska jag läst på länge. Där kommer han nog säkert få speltid.
Barcelona petersays
2009-06-25 19:35
Albiol alltså? Ett mycket bra köp av Real. Nu återstår bara att se vad tränaren kan göra av alla dessa spelare. Ska bli kul att se reals matcher i försäsongen.
Canaletes
2009-06-25 19:26
Bluered.

Fick du svar från SVT? angående Piqué
Barcelona J.Gamper
2009-06-25 19:03
Bra program om Pep
Barcelona Poco Loco
2009-06-25 18:26
Med risk för att få hatbrev från några ilskna maränger: Kaka är överskattad.
Barcelona kallesiete
2009-06-25 18:23

Vad tror ni om Sydafrika - Brasilien? Säker seger för Brazil? Hade vatt kul om sydafrika kunde skrälla men samtidigt inte - En final mellan USA och Sydafrika känns inte jättelockande.

Brasilien tar nog hem allting. Ingen högoddsare direkt.
Barcelona Ciao-V
2009-06-25 18:20
jolle..:
"...första var det bara real eller stanna som gällde för honom[Villa] ,nu vill han överväga bud från er[FC Barcelona] också".

Du verkar tro så mycket på vad media skriver angående vilken klubb Villa skulle vilja spela om han nu lämnar Valencia.
Ta det lugnt grabben, det som skrivs i media när agenter säger något är inte alltid vad spelaren vill. Agenterna säger saker för att öka intressen i olika håll eller att väcka intresse hos olika klubbar. Det handlar om marknadsföring ofta.
Jag tror inte att vi vet vilken klubb Villa skulle vilja spela i, om han nu lämnar Valencia. Det är bara han och väldig få som vet om det. Men vi lär kanske får veta snart.
Barcelona el Flaco
2009-06-25 18:13
Personligen tycker jag att Kaká fell off och tappade formen efter våren 2008. Han var magisk bra i de avgörande Champions League-matcherna när Milan blev mästare, men sen sjönk hans prestations-nivå betydligt. Jag kan till exempel inte förstå hur han kunde komma top 5 på FIFA World Player of the Year förra året. I mina ögon är han inte ens top 10 idag. Mycket av detta beror naturligtvis även på att Milan har haft ett par tunga säsonger bakom sig.

Men han är fortfarande ung och har fortfarande en rimlig chans att hitta tillbaks till sin storform. För fotbollens bästa får vi hoppas att han gör det. Fotbollen behöver sådana som Kaká, på alla sätt och viss.
Real Madrid Armin [TheJoker]
2009-06-25 17:49
pokke/ Kaká har haft sina två bästa säsonger om man ska gå efter statistik. Dessutom så är det inte lätt att år efter år bära ett lag som Milan på axlarna. Speciellt inte när man är yngst i elvan vid 27 års ålder.

Personligen tycker jag att Iniesta är världens bästa fotbollspelare just nu.
Barcelona kallesiete
2009-06-25 17:48

Sherko, ok då missuppfattade jag.
Jag brusade inte alls upp, förlåt om du trodde det.

Men jag trodde du menade att Kaka har vatt i fantastisk form likt Iniesta på sistonde, och det hade varit en ren lögn.

Peace.
Barcelona basaric
2009-06-25 17:23
Kaka är en fantastisk spelare, det ska man inte ta ifrån han bara för att han spelar med Real Madrid nu.
Real Madrid Sherko
2009-06-25 17:21
kallesiete

Herregud ta det lugnt, du ser ju att jag skriver "i form", med det menar jag när han väl är i form.

Jag har inte sagt något om vad han gjort i nuläget, och denna säsong har han varit långt ifrån Iniesta.

Han har drabbats av skador och när han väl varit frisk har det inte gått superbra precis.
Barcelona pokke - CAMPEONES DE LIGA, COPA Y CL!
2009-06-25 17:18
Sherko

Vad har Kaká gjort på över 2 år? Ingen är i närheten av Iniesta, absolut ingen när han är på topp.
Barcelona kallesiete
2009-06-25 17:14
Sherko,
Vad har Kaka gjort som är så jävla bra i nuläget? Ett par pigga matcher i confederations räcker inte för att vara i samma form som Iniesta. För honom är säsongen för visso över men ändå.
Kaka kan bli farlig!

Håller dock med dig om att dom är spelare som får det att se jävligt enkelt ut, tar sig förbi- smått omöjliga att ta bollen från. Ingen onödig show a la eran värvning nr.2.
Dom är effektiva, speciellt Andres.

Visca!
Barcelona Smogen
2009-06-25 17:07
Sid Lowe krönika som "El Kaiser de Michoacán" tipsade om var fantastisk läsning. riktigt bra.
Real Madrid Sherko
2009-06-25 17:07
Den enda jag faktiskt kommer på som är bäst i världen i form tillsammans med Iniesta är faktiskt Kaka.

Dem två spelarna gör att det ser så jävla enkelt ut, utan massa onödiga finter.
Barcelona BlueRed.
2009-06-25 17:06
Lite kul är det ändå. :)

*Länk
Real Madrid jolle..
2009-06-25 17:06
Såvitt jag vet var reals sista bud på villa värt 43 mille, 25 + negredo tror jag det var. Seda tror jag valencias president surnade till när perez sade att det bara var en tidsfråga innan det var klart eftersom han någon dag senare förklarade att dom inte säljer villa.

Till 75% tror jag dock det är taktik för att mjölka pengar, misstänker att valencias president börjar tro att han kan lösa dom ekonomiska problemen helt med en försäljning och han drömmer nog om kaka summor skulle jag tro.

Tror nog dom hellre säljer till barca nu men frågan är vad villa vill egentligen? första var det bara real eller stanna som gällde för honom ,nu vill han överväga bud från er också.
Barcelona Smogen
2009-06-25 17:05
Här har ni intervjun med Cesc, han säger bland annat att han skulle ha svårt att välja mellan Real och Barcelona. Han är ju för fasen katalan och hela hans familj här cules, hur i helvete kan han säga så. Nej tack till en sådan pengakåt människa.

Albiol till Real asså, för endast 150 mille. Det är fan det bästa köp dom gjort på flera år....hmmm....näst bästa, dom köpte ju Diarra också.
Barcelona Trippeln
2009-06-25 17:01
VAFAN HAR JAG MISSAT!

Jag var på en kryssning och jag är tillbaks och ser att spanien (FÖRLORA?!) mot Usa vafan!

Sen ser jag att Köplaget gjort klar med albiol!

Har jag missat nåt mer och reflektioner om spanien matcher vilka spelare var bra och dåliga?
Valencia Villa/Silva
2009-06-25 16:55
Speciellt Iniesta som är bättre än vilken spelare som helst när han är i topform.
Annons: