/spanien/barcelona/forum/17804.aspx/spanien/barcelona/forum/17804.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Unicef
2009-06-29 00:25
Ämne: basaric

därför gi....
Absolut den biten köper jag, men snacket om Mascerano o Keirsson gillar jag inte...
Barcelona lameG^
2009-06-29 00:21
basaric

därför gillar jag också iniesta för han är en lagspelare. Han tar laget före "jaget" som inte c.ronaldo gör.

Laporta är smart och säger att han vill att etoo ska stanna men om han vill lämna för dem pengarna så förstår han säger han. Smart av laporta och säga så för nu hänger allt på etoo. Stannar han så har han hjärta annars inte för då drar han för pengarna. Men dumt av barca att inte erbjuda han kontrakt för det väntar han på.
Deportivo Creus
2009-06-29 00:21
anderzzon_

Vi kan väl åtminstone hoppas att det inte var någon tillfällighet. :)
Barcelona basaric
2009-06-29 00:20
Vad menar du?
Barcelona anderzzon_
2009-06-29 00:19
Ingen mer som la märke till positioneringen på Spaniens bänk idag under förlängninen? Puyol, Xavi, VILLA, Busquets ... Knappast en tillfällighet ;)
Barcelona Heywood Jablome
2009-06-29 00:09
Iniesta passar in som handsken i Barcelona. Jag skulle inte byta honom mot någon utav de spelarna.

Du underskattar Iniesta. Ska Iniesta behöva byta klubb för att du ska se hans storhet?
Barcelona basaric
2009-06-29 00:06
Jay-Z
Medans du håller på kan du också meddela att Metzender är bättre än Puyol.
Okej Iniesta försöker hitta oftast ett passningsalternativ, mest då det är trångt och det ska man göra .. Hans roll är inte att göra mål .. Han ska spela fram, han ska lägga bollar så att Eto behöver bara lägga fram foten.
Men vi kan säga så här också.. C Ronaldo passar inte då man ska passa, och oftast kostar det laget när han gör ett par extra dribblingar, eller skjuter då man inte ska skjuta..
Barcelona PILMÀ★Kärlek★Respekt★
2009-06-29 00:06
Ämne: Kan någon länka någo....
Här har du en som är riktigt kanon. :)
I länken.
Barcelona Unicef
2009-06-29 00:03
Transfer snack o spekulationer på hemsidan? Känns ju inte helt ok tycker jag iaf...
Coyote Ugly
2009-06-28 23:49
Vill bara önska er alla en trevlig sommar
Barcelona Rey Etoo
2009-06-28 23:38
kaka fick guldbollen howard blev bästa målvakt. fabiano silver bollen dempsey brons bollen torres silver skon villa brons skon
Barcelona Jay-z
2009-06-28 23:38
Den här larviga diskussionen om Kaka - C.Ronaldo vs Messi- Iniesta är löjlig.

Men löjliga saker är oftast roliga saker, så jag ger mig in i det.

Messi är bättre än både Kaka och C.Ronaldo, men Kaka och C.Ronaldo är bättre Iniesta utan tvekan. Visst Iniesta har vart outstanding i år men de är allt. Endå Så har han inget mål sinne snubben bränner för mycket. Då menar jag att han passar när han ska skjuta och de kan kosta laget. Både Kaka, och C. Ronaldo har öga för mål men de saknar vårat spöke.
Många kan tycka att Iniesta är bättre på andra saker men de är C.Ronaldo och Kaka också. Men mål sinne är skit viktigt de är ju i slut ändan mål som räknas.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-28 23:30
Hehe jaja. Det här blev väl som det brukar tillslut. Godnatt med er.
Barcelona Xavi O Iniesta=bäst
2009-06-28 23:26
Jag fattar vrf Real vill ha halva Liverpools trupp.
För att de lekte med dem:), de ända konstiga är att inte Perez vill ha Iniesta O Messi för 100 miljarder me tanke på att vi vann me 6-2.
FORZA BARCA
Barcelona Trippeln
2009-06-28 23:25
Kan någon länka något skönt barca klipp vad som helst bara det är bra och kanske väcker känslor (helst) om pep.Men allt annat fungerar ultimat!

Hjälp uppskattas!
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:19
"Robinho y Higuain"

tror isåfall att iniesta flyttas upp och cesc spelar med xavi. Dessutom måste man ha en bred trupp också.

Henry gör sin sista säsong tror jag då vi vill ha betalt för honom och han har bara 2 år kvar på kontraktet. Vi kan tjäna 100 miljoner minst på honom så sälj han nästa säsong till MLS.
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:17
basaric

tycker att när man skriver som du gör nu så kommer bara marängerna komma in och skriva massa andra saker så det blir massa onödiga tråkiga inlägg. Så lägg av med det.
Real Madrid "Robinho y Higuain"
2009-06-28 23:17
lameG^

Nu har du krånglat till det lite, du tror själv att Cesc Arsenals kapten,publikfavorit och bästa spelare skulle vilja värvas till Barcas bänk.. Peta Xavi blir svårt då han är den bästa på positionen..
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:15
Zizou_spars

när det fungerar jag. Men vi alla här vet att sådana diskussioner om vem som är bäst leder ingen vart.
Barcelona Xaviii
Vem skulle kunna veta att detta bara skulle vara ett smakprov på vad som väntade Real i Bernabeu.
Barcelona basaric
Eftersom Madridistas verkar tycka att vi är interessanta o disskutera med kanske vi borde börja ta betalt, eller vad säger ni cules?
Från och med nu behöver varje Madridista ringa till Perez innan dom ska föra en disskution med oss, efter att Perez överfört ett par lappar till kontot så börjar vi disskutera..
2009-06-28 23:14
Ciao-V

Jag tycker vi lägger ner denna menigslösa diskussion, leder ändå ingen vart.. Jag ville bara få fram att jag tycker att Maicon är världens bästa högerback o det står jag fast vid spelar ingen roll vad du säger.. Sen tycker jag också att Alves är superbra men Maicon är i in mening snäppet vassare..
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:14
"Robinho y Higuain"

melo skulle passa in i arsenal perfekt. Men gav ett exempel på vem som vi ska köpa som defensiv mittfältare för det är överdrivet och bänka yaya eller rossi om vi köper honom.

Cesc är sandro rosells favorit och försöker redan göra klart med honom nästa säsong. Går arsenal titel lösa den här säsongen också kan jag garanterat säga till alla att han inte spelar i arsenal längre.
Real Madrid Zizou_spars
2009-06-28 23:12
lameG^

Jag har då inget emot er cules, bara kul och allt som oftast mer intressant att diskutera med en cule. När det väl fungerar dvs :-)
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:12
"Robinho y Higuain"

jurado är riktigt grym men pep och co verkar inte vilja värva en kreativ mittfält utan en defensiv.
Barcelona Ciao-V
2009-06-28 23:11
Ämne: Alves var en personl....
"Är det fel att tycka att Maicon är bättre?? iaf så du får det att låta.."

Nej, det tycker jag inte att det är fel. så länge det framgår att det är du som tycker det.
2009-06-28 23:10
Melo är en spelare som är på väg uppåt o jag tror han skulle vilja spela mer regelbundet.. Jag tror Arsenal skulle vara den rätta klubben för Melo.. Han o Cesc skulle bilda ett riktigt bra centramitfält..

vart har du Jurado då som du var inne på för några dagar sen..
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:09
basaric

försöker byta samtalsämne för att ni skriver om vem som är bästa högerbacken och vem som har mest press.

Alla vet att real fansen inte tycker som oss cules. Så är det bara.
Barcelona basaric
2009-06-28 23:07
LameG
Är det bara jag eller är alla dina inlägg om vilka spelare Barcelona borde köpa/sälja?
Barcelona lameG^
2009-06-28 23:05
melo har varit grym i flores och i landslaget. Om det är nån defensiv mittfältare jag vill ha så är det melo.

Defensiva: Yaya,Melo,Busquets
Centrala/Offensiva: Xavi,Iniesta,Keita

sedan tror jag att om rosell kommer till oss nästa säsong är cesc vår. Då tror jag Keita lämnar isåfall.

Att köpa mascherano och de rossi och essien är överdrivet då vi har yaya redan. Men melo skulle nog acceptera att rotera med honom dessutom kan han säkert spela centralt då han är en brasse och säkert är en passnings skicklig spelare.
Annons: